Com netejar la guitarra?

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Com netejar la guitarra?

EntradaAutor: ohthebest » 18 set. 2011, 17:30

Pues aixo noi, tinc al guitarra plena de pols ja que no la he rentat mai desde que la tinc y em fa pena que la meva LP estigui aixi, y no es el mateix tocar una guitarra neta, brillant.
Se que hi han productes especifics pero segur que costen una pasta, si no es aixi recomeneume els que coneixeu o utilitzeu.
Pero mes que re, preguntaba per productes de la vida cotidiana que van be, no fan malbe la fusta ni re, y tinc unes cuantes pregutnes aixi sueltes sobre el tema.
Es pots netejar el mastil sense treure los cordes?
Es pot netejar les pastilles? Es a dir sense fer malbe les mateixes? Es una de les cose que em fa mes por :P
Moltes gracies cracks! :metal:
Luck, Runs, Out !
ohthebest
He lligat amb la guitarra

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

Re: Com netejar la guitarra?

EntradaAutor: Ferran Sisa » 19 set. 2011, 15:50

Alcohol de tota la vida que tots tenim per casa, paper de cuina i avall!!
Almenys jo faig servir això i hem va força bé.
Ahh per cert, és molt difícil (per no dir casi impossible) netejar el màstil amb les cordes posades, et recomano que les treguis. Si no vols,no les treguis totes de cop, pots treure per exemple les tres primeres, netejes aquella zona i després en col·loques de noves. Lo de les pastilles si que no en tinc ni idea... :sad:

Salut!! :metal:
¿Como hacen los manzanos para tener manzanas?

Spoiler: ensenya
Imatge
Ferran Sisa
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 65
Membre des de: 11 gen. 2011, 19:36
Ubicació: Sarrià de Ter, Girona

Re: Com netejar la guitarra?

EntradaAutor: ohthebest » 19 set. 2011, 18:10

:brutal: aquesta nit que estare tranquilet em posare a netejarla de cos i pala, y un altre dia de mastil, pero es que no m'atrevia a posarli alcohol ni re per po a que la fusta es fes malbe, sobretot el mastil que no esta tan lacat com el cos.
Luck, Runs, Out !
ohthebest

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants