Projecte guitarra

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Projecte guitarra

EntradaAutor: rubeen_1 » 17 set. 2011, 13:00

Com que faig el batxillerat cientific, al projecte de recerca ens demanen que el fem d'alguna cosa que poguem "construir". Llavors jo he tingut la magnifica idea de fer-me una guitarra elèctrica (2x1 treball+guitarra per mi), aixi que us volia preguntar si ho veieu massa difícil i si em recomaneu alguna pàgina on no s'en vagi massa el preu. Per cert, buscaria fer-me una guitarra tipus Les Paul i he vist aquestes dues pàgines, encara que em semblen massa barates:
- http://www.thomann.de/es/harley_benton_ ... _style.htm
- http://www.guitarfetish.com/Solid-Mahog ... _1994.html

Les pastilles segurament les compraria a part i m'agafaria unes Semour Duncan (les de l'Slash) o unes Di Marzio
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 170
Membre des de: 27 gen. 2011, 22:51

Re: Projecte guitarra

EntradaAutor: Ferran Sisa » 17 set. 2011, 17:45

Sobre lo de la pàgina Thomann, ja et dic que et pots fiar 100% amb els preus i amb tot!!:
Pel que fa al treball,t'animo a fer-ho, a mi també se'm va passar pel cap aquesta idea però al ser el bat social no ho vaig veure factible. És més, fa uns anys, uns van fer el treball de construir un ampli i els hi va sortir genial!!!

El tema de webs i tot això no cal anar tant lluny. Aqui mateix al fórum tenim un company, l'Àcid, que va penjar tot el seguiment de com constuia la seva pròpia guitarra i d'on treia el material i tot, et recomano que ho miris!! :taja:

Rés més, torno a reptir que t'animo a que ho facis si et veus capaç i Salutt!!! :metal:
¿Como hacen los manzanos para tener manzanas?

Spoiler: ensenya
Imatge
Ferran Sisa
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 65
Membre des de: 11 gen. 2011, 19:36
Ubicació: Sarrià de Ter, Girona

EntradaAutor: rubeen_1 » 17 set. 2011, 21:57

Pel que fa al pack de thomann em sembla que el descarto, ja que he mirat al post de l'Acid i posa que les fustes basswood no donen gaire bons resultats. L'altra web també es del fil aquest i quan he mirat les altres pàgines que deien el preu s'anava molt.
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: ohthebest » 18 set. 2011, 16:47

Molt guapo, t'animo a tirar endevant aquest projecte, que hi ha millor epr un treball de recerca que fer algo que de veritat t'agrada! Aixi que anims, y ja ens diras al final si el fas, y si es aixi els teus avanços! :solo:
Luck, Runs, Out !
ohthebest
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

EntradaAutor: rubeen_1 » 22 set. 2011, 22:15

m'he anat informant i he tret el següent:
·El luthier d'una tenda local m'ha explicat per sobre com va tot i m'ha dit que m'ajudaria a muntar-la
·Al costat del treball de la meva mare hi ha uns pintors de fustes que m'ajudarien amb el tema de tipus de pintura i tècniques
·Els cosins de la meva mare son fusters i em poden ajudar amb el tema de moldejar les fustes i em deixarien barnisar-la a una sala especial

Amb tot aixo vull aclarar que en tots els casos seria un ajut en el que em vegi incapaç de fer, ja que la guitarra la vull fer jo tot el que pugui
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 02 oct. 2011, 14:40

Yo iria de cabeza antes a por el de Guitar Fetish. Suelen ser mejores maderas y el hardware algo mejor también. Harley Benton no lo miraría ni con el rabillo del ojo. Todo lo que ha pasado por mis manos de esa marca me ha parecido nefasto.

De todas formas, por tradetang suele haber cuerpos y mástiles muy económicos y de una calidad decente, que para lo que quieres te puede ir bien. Busca por "replacement" en el apartado de instrumentos musicales.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

EntradaAutor: rubeen_1 » 02 oct. 2011, 18:26

4c1d-N2O ha escrit:Yo iria de cabeza antes a por el de Guitar Fetish. Suelen ser mejores maderas y el hardware algo mejor también. Harley Benton no lo miraría ni con el rabillo del ojo. Todo lo que ha pasado por mis manos de esa marca me ha parecido nefasto.

De todas formas, por tradetang suele haber cuerpos y mástiles muy económicos y de una calidad decente, que para lo que quieres te puede ir bien. Busca por "replacement" en el apartado de instrumentos musicales.

La diferencia de precio entre la Harley Benton y la de Guitar Fetish ya me parecia excesiva asi que lo más seguro es que acabe cogiendo esta ultima. Por lo de tradetang lo malo es que tendria que buscarlo todo por separado y en Guitar Fetish ya lo tendria todo en el mismo kit y como mucho seria mejorar algo del hardware, que ya me lo miraria una vez lo tenga todo
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 04 oct. 2011, 13:39

Antes que la Harley Benton mejor la Guitar Fetish si.

De todas formas, creo recordar que en el post que abrí en su día de la custom, puse unos links a paginas económicas para cuerpos y mástiles y hardware y demás. Yo hace tiempo que no miro piezas porque estoy surtido ya en guitarras, pero creo recordar que alguna había y lo comprarías todo en el mismo sitio. Por echarle un ojo no pierdes nada.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: rubeen_1 » 04 oct. 2011, 20:44

4c1d-N2O ha escrit:Antes que la Harley Benton mejor la Guitar Fetish si.

De todas formas, creo recordar que en el post que abrí en su día de la custom, puse unos links a paginas económicas para cuerpos y mástiles y hardware y demás. Yo hace tiempo que no miro piezas porque estoy surtido ya en guitarras, pero creo recordar que alguna había y lo comprarías todo en el mismo sitio. Por echarle un ojo no pierdes nada.

La verdad es que en una si que te hacías tú el kit a medida, pero me subía a 500€ o mas, si no recuerdo mal...
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: rubeen_1 » 29 oct. 2011, 19:12

Cambio de planes, he pensado de hacerme una telecaster cogiendo cada parte por separado y ponerle unas humbuckers en formato single coil en la posicion del mastil y dejar una single coil en el puente para tener ese sonido tan caracteristico y de esta forma tener una gran variedad de sonidos
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 30 oct. 2011, 23:19

rubeen_1 ha escrit:Cambio de planes, he pensado de hacerme una telecaster cogiendo cada parte por separado y ponerle unas humbuckers en formato single coil en la posicion del mastil y dejar una single coil en el puente para tener ese sonido tan caracteristico y de esta forma tener una gran variedad de sonidos

Y no te seria mejor la Strato?? Lo digo porque las Telecaster normalmente usan pastillas esecificas para Telecaster y no valen las de Strato por su construcción. Miratelo bien.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: rubeen_1 » 31 oct. 2011, 13:58

4c1d-N2O ha escrit:Y no te seria mejor la Strato?? Lo digo porque las Telecaster normalmente usan pastillas esecificas para Telecaster y no valen las de Strato por su construcción. Miratelo bien.

La verdad es que si cojo la telecaster es basicamente por el sonido de la pastilla del puente y si, he estado mirando y hay pastillas humbucker en single coil para las telecaster, y si no me equivoco ultimamente es lo que esta montando Bruce Springsteen en las suyas.
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant