CONSELL PER COMPRAR UNA GUITARRA ELECTRICA. (per començar)

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

CONSELL PER COMPRAR UNA GUITARRA ELECTRICA. (per començar)

EntradaAutor: aleix3 » 22 juny 2008, 22:53

hola, em dic Aleix, tinc 14 anys i ja fa un temps que estic tocant la guitarra clàssica per casa, crec que ha arribat l'hora de comprarme una guitarra elèctrica, i us vull demanar consell sobre quina guitarra elèctrica em podria comprar. De guitarra clàssica mai no he anat a classes, però crec que he après bastant tocant sol,( i sobretot amb els videos de tocamela.cat) jeje, aquesta web és collonuda nois.
Dons això, que m'agradaria que m'aconsellessiu sobre la guitarra elèctrica que m'hauria de comprar per començar. Jo vull una guitarra de calitat, pero que no sigui gaire cara. Com a molt tinc pensat gastarm'hi de 200-250 euros. Per internet n'he trobat una, la fender squire, que és la que tenen tots els meus amics. Aqui us deixo un link perque la pogueu veure i aconsellar: http://www.musicstore.com/is-bin/INTERS ... =OfferList
Ai, m'he oblidat de dir-vos que el que vull és un pack, que hi entri la guitarra i l'ampli, com a mínim
Moltes gràcies, espero que em contesteu i que em podeu ajudar a resoldre aquest tema.
aleix3
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 3
Membre des de: 22 juny 2008, 22:23

Re: CONSELL PER COMPRAR UNA GUITARRA ELECTRICA. (per començar)

EntradaAutor: hall08 » 27 juny 2008, 09:33

home la guitarra que has posat al link està molt bé jo només n'he tingut dos una ibañez i una jackson vella.
pero si en busques de barates 200E,150E... et recomano una d'aquestes que mires son bones i l'ampli crec que si toques ara amb grup o sol de 10 a 15w ja et nirà de perles espero haber ajudat adeu si necessites més ajuda diga-m'ho. :!:
hall08

Entrades: 1
Membre des de: 27 juny 2008, 09:27

EntradaAutor: aleix3 » 27 juny 2008, 10:31

moltes gràcies per l'ajuda, segurament que em compro algun d'aquests packs baratos d'internet xD ;)
aleix3

Entrades: 3
Membre des de: 22 juny 2008, 22:23

EntradaAutor: DolphinAir » 29 juny 2008, 01:42

Boness

dons dirte primer...t'ho comentu per l'experiencia que ha tingut un amic meu, que es va comprar una guitarra amb pastilles single, i a ell li agradava mes aviat el rock metal...i es va portar una decepcio despres

tingues en compte quina musica vols tocar, si vols un so mes canyero o un so mes de blues

la guitarra que jo tinc ara es una ibanez de doble bobinat...em va costar 250 €, pero hi havia un model inferior, i potser apujant a 300 € pots comprarte per separat els components

la meva impresio al tocar una guitarra de les de pack...(no era squier sino d'una altre marca no recordo quina) va ser de que era de joguina (segurament per la fusta i el tacte...se'm feia rarissim)
pero de fet es aixo, les de doble bobinat tenen cosos de guitarra solids i mes pesants (que fa que agafi consistencia el so) i les single solen ser molt lleugeres

d'altre banda, he vist que has posat un altre post preguntant si es segur comprar per internet
si ets de prop de bcn, alla hi ha una botiga de musica per venta a major que tambe venen al comptat
i realment m'ha surtit mes barat comprar algunes coses alla i pagant al comptat que fan descompte
la botiga es diu Alfasoni te la recomano ;)

Vinga saluts ;)
Imatge
DolphinAir
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 147
Membre des de: 12 feb. 2008, 15:31
Ubicació: Terrassa - Bcn

EntradaAutor: JordiG_cat » 13 jul. 2008, 00:03

Ieep !!!

jo vaig començar a tucar amb una Squier STRAT. ( q es la q tinc ara ) no sona allo q diguis WOOOOOO AQUESTA GUITARRA ES LA REOSTIA però a mi no em desagrada com sona. Abaix et surtirà un video meu tucant amb aquesta guitarra i sona més o menys bé. Nosé el preu, és un regal jeje pero no crec q costi més de 200 euros xD

Estic d'acord amb lo que diu en DolphinAir, que depenent el que vulguis tucar agafat una o una altre :lol: La meva és single i es veritat que és més lleugereta i per aixó no sona tan bé però per començar a mi ja m'ha estat bé ;)

vinga !!! ADEU !!
Imatge

What's mine was always yours and yours is mine...

Visit http://www.youtube.com/user/JordiGcat
JordiG_cat
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 431
Membre des de: 20 abr. 2008, 16:32
Ubicació: Mollet del Vallès

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant