cordes guitarra elèctrica

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

cordes guitarra elèctrica

EntradaAutor: rubeen_1 » 20 març 2011, 13:02

bones de nou tocamelons, despres de trencar una corda de la guitarra a base de fotre-li osties he hagut de posar-li de noves perquè no m'inspiraven gaire confiança i les noves tenen millor tacte (son unes dean markley), us volia fer una pregunta:
quina marca de cordes us va millor i em recomanarieu per la pròxima vegada, encara que les compri ja per tenir-les a mà?
jo he sentit a parlar molt be de les ernie ball i les d'addario

saluts i a tocar-laa :metal: :solo:
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 170
Membre des de: 27 gen. 2011, 22:51

Re: cordes guitarra elèctrica

EntradaAutor: Ferran Sisa » 20 març 2011, 16:00

A mi m'encantes les D'Addario, abans feia servir les Dean Markley peró quan vaig provar les d'Addario em van agradar molt el seu tacte i so.
Jo te les recomano peró pensa que el tema cordes (igual que el tema pua) són unes de les cose més personal d'un guitarrista!!

Salut!! :solo:
¿Como hacen los manzanos para tener manzanas?

Spoiler: ensenya
Imatge
Ferran Sisa
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 65
Membre des de: 11 gen. 2011, 19:36
Ubicació: Sarrià de Ter, Girona

EntradaAutor: Gerard Merino » 20 març 2011, 16:16

En Ferran la clavada. La marca de les cordes i el seu cal·libratge, juntament amb la marca de la pua, el seu material i el seu gruix és molt molt i molt personal. Aquí jo recomanaria que provessis moltes cordes diferents i que apuntessis quan t'han durat les cordes i què t'han semblat el seu tacte, perquè quan portes 5 ó 6 marques potser d'alguna ja no t'enrecordes.

Jo personalment sempre tocava amb Dean Markley (varis models) però sempre del calibre .09 - .42 fins que un dia em va donar per provar les Ernie Ball Super Slinky (el sobre rosa) del mateix calibre, i ara ja no m'he mogut d'aquest, ja que m'hi sento comodíssim! :solo: :taja:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: Nim3R » 20 març 2011, 22:04

Yo también gasto las mismas Ernie Ball del sobre rosa y me ha gustado bastante el resultado. Supongo que esto es cuestión de gustos. xD
"Puedes pensar que estoy equivocado, pero ésa no es una razón para dejar de pensar" - Sócrates
Nim3R
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 219
Membre des de: 07 abr. 2010, 15:45
Ubicació: Fondo Sur

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 21 març 2011, 00:31

Yo las Ernie Ball super slinky tambien (Sobre verde por ser 010-046) en la HBS y en la Schecter.

En la X-TH las del sobre rosa que son 009-042.

El por que del grosor es porque las 009-42 en las primeras, es como estar tocando con chicle, mientras que en la X-TH unas 010-046 se me hacen muy duras.

Lo mejor es probar y probar y quedarte con las que mas te gusten. He probado las D'addario y ni fu ni fa, y las Dean Markley me duran un asalto. Las Ernie Ball, son infinitas. Las cambio cuando ya no afinan bien.
4c1d-N2O l’ha editat per darrera vegada el dia: 24 març 2011, 23:24, en total s’ha editat 1 vegada.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

EntradaAutor: khirareg » 21 març 2011, 01:38

Jo principalment utilitzo les ernie ball Hybrid Slinky, calibre 9-46, que te les cordes 4 5 6 d'un calibre més alt del que s'espera comparant amb les altres tres cordes.
Pero tot va a gustos, el material i gruix de les cordes fa canviar el só, les cordes de nickel fan un so més cristali que les que són d'acer purament, i un calibre més gran dona més volum pero són més dures i poden arribar a fer mal.
Despres si et suen molt les mans les Elixir són la millor opció ja que porten un tractament anticorrosió.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ohthebest » 24 març 2011, 22:02

Jo tambe utilitzo les Ernie Ball Super Slinky ( sobre rosa) y van molt be, pero vui provar altres marques per havera quines em van millor !
Luck, Runs, Out !
ohthebest
He lligat amb la guitarra

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

EntradaAutor: TheBrowling » 25 març 2011, 17:07

Jo utilitzava unes d'Addario Nickel Wound del 09 fins que en Roberto em va mencionar que ell comprava les cordes a la web de Thomman i que no costaven ni 1€ cada paquet. Com vaig fer una comanda, vaig aprofitar i em vaig comprar 15 jocs de cordes (total, a 0,95 el joc...) doncs encara son les que utilitzo i em duren més que les d'Addario, sense trencar-se i a més triguen molt més en oxidar-se (la veritat, que crec que oxidar-se no s'oxiden, més aviat, el que noto, es que queden una mica rosegades on li dono amb la púa, però no al màstil).
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: RubenMilena » 25 març 2011, 18:47

Yo utilizo las elixir anti-rust (anti-oxido) de 0.10 - 0.46. A mi personalmente me van muy bien, ya que sudo mucho cuando toco por las manos y las cuerdas se me oxidaban muy rapido por eso y las tenia que cambiar constantemente. Con estas consigo que me duren mas tiempo en perfecto estado.

Saludos
RubenMilena
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 168
Membre des de: 17 ago. 2010, 15:11
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols

EntradaAutor: PauGilmour » 26 març 2011, 14:39

Imatge

Home, les cordes aurora, pel que he sentit, sonen bastant bé i són resistents al oxid. Amés son de colors :cool:
Imatge
PauGilmour

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant