Riff o acompanyament!

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Riff o acompanyament!

EntradaAutor: opietx » 18 març 2011, 15:20

Hola tocamelons! ;)

tinc un dubte i és que amb el meu grup de música ens presentem a un concurs de l'escola i jo toco la guitarra, la veritat és que se els acords i em moc amb algun puntejat pero re de l'altre món, si em puguesiu ajudar amb algun riff o tecnica de puntejat o arpaegi que pugui quedar bé d'acompanyar la cançó sense fer el simple rascat d'acords us ho agrairia molt!!. El grup està format per un baix, bateria, piano i saxoi esclar la guitarra.

Gràcies ! ;)

percert, la canso és isn't she lovely de Stevie Wonder: http://www.youtube.com/watch?v=b2WzocbSd2w i la toquem en versio jazz amb improvització de saxo i piano i snse veu.
Els acords són aquets per si algu s'anima i em fa una especie de riff o algo o per si son interesants o qualsevol cosa

Dm7 G7 C7sus4 F A# A7
---5--- ---3--- ---3--- ---1--- ---6--- ---5---
---6--- ---3--- ---6--- ---1--- ---6--- ---5---
---5--- ---4--- ---3--- ---2--- ---7--- ---6---
---7--- ---3--- ---5--- ---3--- ---8--- ---5---
---5--- ---5--- ---3--- ---3--- ---8--- ---7---
---X--- ---3--- ---X--- ---1--- ---6--- ---5---
opietx
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 2
Membre des de: 03 gen. 2011, 16:31

Re: Riff o acompanyament!

EntradaAutor: Marq » 20 març 2011, 13:18

me estat escoltant la canço (1 cop XD) i la guitarra no te caop secret, e smolt secundaria i fent els acords simples et pots apanyar be, el secret esta mes en portar el ritme amb la ma dreta, pero aixo ya al teu gust. Lo principal daquesta canço esta en la base ritmica molt especialment amb el baix, la guitarra ja et dic, fes un ritmillo wapu amb la dreta i kedes be ya.
Marq
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 103
Membre des de: 05 ago. 2009, 16:46

Re: Riff o acompanyament!

EntradaAutor: allenarm » 23 març 2011, 23:20

buenu, jo tampoc vindre ara de profe illustrat, ni molt menys, pero si vols tocar aquesta canço mes jazz, t'aconsello un parell de cliches habituals:

-acords de pas: o sigui, entre Fa i Sol, pots tocar un Fa#, pero exemple, per dir-t'ho senzillament, d'acord amb com sentis la canço

-més diversitat d'acors: si saps tu, o algun amic: et mires les notes de la melodia vocal, i si pots posar un Do amb la novena despres de fer un Do, en comptes d'allargar-lo molt el do, millor. :solo:

-i el ritme: depen molt, a mi el jazz m'agrada molt tocar amb el polze els baixos(6 i 5 corda) i amb els altres 3 dits, tocar de cop les cordes + agudes, alternativament..

Igualment, i avant de tot, sent la canço. No te sentit posar un milio d'acords en un moment en que lo important es q la gent semocioni pq hi ha una melodia de saxo, per exemple....

Hala, i fins aqui el parrafazo...xd

P.D.: Volem veure els videos del concert!
"¡¡Señor, oh Dios, tú estás en todas partes, Eres omnívoro!!"
(Homer Simpson)
allenarm
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 63
Membre des de: 10 abr. 2009, 20:06
Ubicació: Barcelona

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant