Ungles!

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Ungles!

EntradaAutor: allenarm » 05 març 2011, 15:56

Hola!,

veureu, jo, nosé si algú més per aquí, toco la guitarra elèctrica amb dits, i especialment amb ungles, d'una forma una mica particular...el problema és que se m'acostumen a trencar, me les he de llimar continuament, etc

La pregunta és: algú té algun consell, o ha sentit d'algun mètode per endurir-les?

Gràcies a tots!
"¡¡Señor, oh Dios, tú estás en todas partes, Eres omnívoro!!"
(Homer Simpson)
allenarm
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 63
Membre des de: 10 abr. 2009, 20:06
Ubicació: Barcelona

Re: Ungles!

EntradaAutor: toletum91zgz » 05 març 2011, 18:09

allenarm ha escrit:Hola!,

veureu, jo, nosé si algú més per aquí, toco la guitarra elèctrica amb dits, i especialment amb ungles, d'una forma una mica particular...el problema és que se m'acostumen a trencar, me les he de llimar continuament, etc

La pregunta és: algú té algun consell, o ha sentit d'algun mètode per endurir-les?

Gràcies a tots!

Yo confieso públicamente que me las muerdo y nunca he tenido problemas. Realmente nunca he tocado la eléctrica con las uñas sino que las cuerdas las pellizcas con las yemas de los dedos :cool:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: Nim3R » 05 març 2011, 23:36

Te puedo dar un consejo que uso para la española para que no se me desgasten. Coges papel celo una tirita pequeña, te la pones bien entra uña y carne (que quede bien pegado por debajo y luego lo doblas para arriba y lo ajustas bien al perfil de la uña, lo pegas un poco por arriba y listo (las uñas tienen que estar limpias). Eso hará que se desgaste el papel celo que lo puedes cambiar y no tu uña xD .
"Puedes pensar que estoy equivocado, pero ésa no es una razón para dejar de pensar" - Sócrates
Nim3R
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 219
Membre des de: 07 abr. 2010, 15:45
Ubicació: Fondo Sur

EntradaAutor: allenarm » 06 març 2011, 00:21

Hola!

entonces, si lo he entendido, lo que haces es recubrir las uñas con celo desde dentro??

Y una cosa, algun método para no tener que hacer eso cada vez? Osea, algo mas "permanente"?

Gracias por la ayuda!
(Homer Simpson)
allenarm
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

EntradaAutor: RubenMilena » 06 març 2011, 01:44

Hacerte un implante de una uña de cristal? O.o jajaja
RubenMilena
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 168
Membre des de: 17 ago. 2010, 15:11
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols

EntradaAutor: Nim3R » 06 març 2011, 19:42

allenarm ha escrit:Hola!

entonces, si lo he entendido, lo que haces es recubrir las uñas con celo desde dentro??

Y una cosa, algun método para no tener que hacer eso cada vez? Osea, algo mas "permanente"?

Gracias por la ayuda!

Exacto, algo permanente me da que tendrías que usar púas de estas que se enganchan a los dedos como si fueran uñas, pero esto te durará todo el tiempo que estés practicando, es económico y con la practica tardas un par de minutos en ponértelo aunque al principio cuesta un poco. En el pulgar no te lo tienes que poner porque apenas se desgasta.
"Puedes pensar que estoy equivocado, pero ésa no es una razón para dejar de pensar" - Sócrates
Nim3R
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: ohthebest » 08 març 2011, 23:13

Tio, otra cosa que creo que es lo que hace todo el mundo es...
Tocar con pua !
Te sale mas barata una pua, veo que te han puesto que utilices pua se estas que se ponen en le dedo gordo como un anillos, prueba si quieres pero yo te recomiendo la pua de toda la vida !
Es que tocar la eléctrica con los dedos, tio es un destrozo de dedos !
Luck, Runs, Out !
ohthebest
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

EntradaAutor: allenarm » 09 març 2011, 14:19

Ei,

moltes gràcies a tots per contestar. A això de la pua, no les tinc totes, primer, perque no m'agrada, i segon, perquè quan vull tocar ràpid ajunto molt el dit gros i l'index, i amb una pua no podria, crec.

Heu sentit a parlar de posar-hi Super Glue a les ungles? Un amic m'ha dit que al conservatori és habitual..
(Homer Simpson)
allenarm
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

EntradaAutor: Nim3R » 09 març 2011, 17:06

allenarm ha escrit:Ei,

moltes gràcies a tots per contestar. A això de la pua, no les tinc totes, primer, perque no m'agrada, i segon, perquè quan vull tocar ràpid ajunto molt el dit gros i l'index, i amb una pua no podria, crec.

Heu sentit a parlar de posar-hi Super Glue a les ungles? Un amic m'ha dit que al conservatori és habitual..

El asunto del Super Glue tengo entendido que es para cuando las tienes rotas y tienes que hacerte un remiendo.
Nim3R
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: Gastron_04 » 10 març 2011, 00:14

Jo e vist escaladors ficanse superglue a les ferides de les mans, no crec que sigui massa dolent. :P
Gastron_04
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 62
Membre des de: 12 nov. 2010, 16:57

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant