Metal amb Squier Stratocaster

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Metal amb Squier Stratocaster

EntradaAutor: Pau Tantan » 01 juny 2008, 19:41

Hola!!!

be, ara me aficionat al thrash metal escoltant Metallica ^^ i m'agradaria tocarlo amb la meva squier pero he llegit que amb unes ''single coils'' de la strato no sona el metal.

doncs aixo, que no se si posar-li hambuckers a la squier o comprarme una guitarra mes bona amb hambuckers i aixo estil ibanez

Que em recomanau? :S
Pau Tantan
Començo
Començo

Entrades: 18
Membre des de: 17 feb. 2008, 21:59

Re: Metal amb Squier Stratocaster

EntradaAutor: DolphinAir » 02 juny 2008, 01:33

Bones

Doncs home, posarli pastilles H a una guitarra que porta Single...ho dubto...xD Nose si es pot fer...o si algu ha modificat fins a tal punt la guitarra per posarli unes pastilles mes grans...encara que em sona...nose si ara imagino coses, pero hi havia unes H que ocupaven el que ocupa una S...
De totes maneres et costara forçes calers fer canvi de pastilles, sent una squier surtiria mes a comte comprar una altre que canviar pastilles...

Nose si estas començant o no, pero pel youtube es troben videos de gen que toca cançons originariament en H amb una guitarra de pastilles single, i amb una bona distorsio tampoc sona tan malament
Ara si ets mes avançat, notes molt la diferencia, i tens diners comprat una guitarra nova

A mi m'han recomanat que la segona guitarra que em compri ja sigui decent, es a dir, a partir de 600 €
ara en tinc una de 250€ i estic mirant d'altres mes bones, si ja en saps una mica potser es preferible agafar una mes bona, sino potser millor esperar xD

Nose que diran els altres...

Saluts ;)
Imatge
DolphinAir
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 147
Membre des de: 12 feb. 2008, 15:31
Ubicació: Terrassa - Bcn

EntradaAutor: Albert » 02 juny 2008, 09:11

El rif de Mastter Of Puppets o de Painkiller no sonaran a Oreja de Van Gogh pq no tens una pastilla doble.

Farà molt més la distorsió o el ampli que el tipo de pastilla.
"Si tocas un Sim7 rasgando hacia abajo, diagonal alante y alante rapido y con fuerza y le das a puño fuerte saldra una bola de fuego". Comentari anònim d'aquest video.

Tocamela's Webmonster
Tocamela's Backstage|Disseny Web|Tocamela
Albert
Professor invisible
Professor invisible

Entrades: 3405
Membre des de: 08 oct. 2007, 15:41

EntradaAutor: Pau Tantan » 02 juny 2008, 14:52

moltes gracies per contestar ^^ doncs suposo que em compraré un ampli mes bo, que el que tenc... xD

encara que mai he provat una guitarra amb hambuckers i si, no fa un any que he començat amb la electrica ^^
Pau Tantan
Començo
Començo

Entrades: 18
Membre des de: 17 feb. 2008, 21:59

EntradaAutor: natxete » 19 juny 2008, 12:55

Pots probar de afegir-hi un pedal de distorsió decent, els efectes de so els donen els pedals, jo toco amb una tipo strato casolana i una gibson, i l'únic que he de fer es regular el nivell de distorsió per tal de fotre-li mes canya. per cert el meu pedal es un RAT, al meu parer es la millor distorsió. I el meu ampli no te distorsió ja que es un VOX AC30.

En resum, un bon pedal i tira milles!! si mes endavant vols fer canvis a la guitarra, ja es una altra historia

Salut i rock'n'roll
natxete
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 5
Membre des de: 12 maig 2008, 11:47

EntradaAutor: JordiG_cat » 13 jul. 2008, 01:02

Ieeeep !!!

tens una squier com jo xDD
amb el pedal q tinc jo, em sona la mar de bé. tin cun Zoom G2.1u i li tinc pusada una bona distorsió.
En el ampli li pots posar distorsió tmb, però nose, crec q no es el mateix, crec q sona millor amb el pedal.

vinga adeu !!
Imatge

What's mine was always yours and yours is mine...

Visit http://www.youtube.com/user/JordiGcat
JordiG_cat
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 431
Membre des de: 20 abr. 2008, 16:32
Ubicació: Mollet del Vallès

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant