Squier Bullet Strato + Fender Frontman

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

EntradaAutor: stratocaster_o » 31 maig 2008, 21:11

Hola, tocamelons!

Ja em vaig presentar al fil que toca. Vaig dir que encara no tenia guitarra, que me la compraria aviat i ja us avisaria. Ja me l'he comprat. Em van recomanar algunes: una Rochester SP4 (130€) i una Yamaha Pacífica 112 (200€). La primera no em va convèncer del tot (encara que es molt maca i sona bastant bé). Vaig anar al Rock&Classics d'Igualada amb la Yamaha al cap, i allà em van recomanar que no me la comprès (em van dir que dons problemes amb l'anima del màstil i alguna cosa més). Al final em vaig decidir per una Squier Bullet Strato (150€) i un ampli Fender Frontman de 15W (115€).

Començo ara a tocar la guitarra (he estat tots aquests dies fins les dues de la matinada tocant) i el conjunt sona genial, encara que és per començar.

Està bé, ja callo... Ara parleu vosaltres: que us sembla? S'accepten comentaris, crítiques i recomanacions.
Hey ho, let's go!
stratocaster_o
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 101
Membre des de: 20 abr. 2008, 16:08
Ubicació: Piera (Catalunya)

Re: Squier Bullet Strato + Fender Frontman

EntradaAutor: HAL 9000 » 01 juny 2008, 02:37

Doncs per començar,perfecte. Fins a les dues tocant... això és l'esperit :lol:

Ara et sortiràn llagues als dits, estaràs fins al gorro de veure els profes del tocamela mentres aprens. Poc a poc veuràs que millores i pensaràs que si haguéssis començat abans, series un crack. És normal, no pateixis :lol:

Amunt aquest guitarreo!
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

Entrades: 2118
Membre des de: 11 set. 2001, 21:31

EntradaAutor: stratocaster_o » 01 juny 2008, 15:20

Si... he notat que els dits de la mà esquerra s'han tornat una mica més brillants que els de la dreta. Quan començo a tocar em fan una mica de mal, però al cap de mitja hora entren en un estat de somnolència que m'impedeix notar el dolor.

Em diuen que l'esperit el tinc, no sé perquè. El que passa es que començo a notar que hi ha coses que sonen semblants a les cançons i em motivo i no puc parar fins que la mama em fot un crit i em fa anar a dormir (em poso uns auriculars d'estudi, eh? No us penseu que tinc l'ampli a tope fins les dues del matí).

Ara estic mirant d'agafar soltura amb les escales i les notes al màstil, i crec que me'n surto bastant bé. Gràcies pel comentari, HAL, ets un encant d'ordinador assassí.

Apa gent, fins aviat!
Hey ho, let's go!
stratocaster_o
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: valls » 01 juny 2008, 16:33

stratocaster_o ha escrit:Em diuen que l'esperit el tinc, no sé perquè. El que passa es que començo a notar que hi ha coses que sonen semblants a les cançons i em motivo i no puc parar fins que la mama em fot un crit i em fa anar a dormir (em poso uns auriculars d'estudi, eh? No us penseu que tinc l'ampli a tope fins les dues del matí).

Es un moment molt guapo aquest, endavant Mr. Strato, posa't reptes ara strato, intenta trobar algun tema que pugui estar per sobre del teu nivell, jo per exemple vaig començar tocant la de nothing else matters de metallica, que per ser el primer tema es complicadet. I tambe combinar-ho amb altres coses més senzilles.

I bona compra, endavant amb la musica!
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: stratocaster_o » 01 juny 2008, 17:55

Ara estic tocant la de La Flaca de Jarabe de Palo i algunes de Els Pets, a més d'alguns puntejats fàcils. La veritat es que motiva molt quan et sonen bé les coses. Provaré algunes més difícils, com dius, Valls (ah! el meu nom al món real es Omar, però això de Mr. Strato no sona malament). A veure que tal al de Nothing else matters de Metallica, la veritat es que és una cançó que m'encanta. Quan aconsegueixi tocar el solo de Stairway to heaven de Led Zeppelin ja us avisaré, que ja seré un master (d'aquí deu o dotze anys).

Moltes gràcies per la vostra atenció. Sou genials (m'encanta la vostra serietat). Quan feu un concert o una quedada del Tocamela hi aniré, m'encantaria conèixer-vos.

See you!
Hey ho, let's go!
stratocaster_o
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: Albert » 02 juny 2008, 00:44

stratocaster_o ha escrit:Moltes gràcies per la vostra atenció. Sou genials (m'encanta la vostra serietat). Quan feu un concert o una quedada del Tocamela hi aniré, m'encantaria conèixer-vos.

Estem intentant organitzar un altre concert. . .

Ja us avisarem.
"Si tocas un Sim7 rasgando hacia abajo, diagonal alante y alante rapido y con fuerza y le das a puño fuerte saldra una bola de fuego". Comentari anònim d'aquest video.

Tocamela's Webmonster
Tocamela's Backstage|Disseny Web|Tocamela
Albert
Professor invisible
Professor invisible

Entrades: 3405
Membre des de: 08 oct. 2007, 15:41

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants