Buscant una acústica

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Buscant una acústica

EntradaAutor: lokodelapradera » 20 gen. 2008, 21:10

Bones!

Bueno escric perque fa dies que li estic donant voltes i m'agradaria comprarme una acustica.

El dilema esta en:

Amb previ o sense previ?

Tinc uns 500 euros per a la guitarra i uns altres 500 per a un ampli.

Sobre la guitarra m'he mirat una Yamaha, pero també m'han parlat bé de les Seagull i les Tanglewood. I respecte a l'ampli m'he estat mirant un Laney pero no he tingut temps de mirar-ne cap mes.

Aveure si em podeu aconsellar ejjejej

Salut!
lokodelapradera
Primers acords
Primers acords

Entrades: 26
Membre des de: 27 nov. 2007, 23:34

Re: Buscant una acústica

EntradaAutor: HAL 9000 » 20 gen. 2008, 21:17

A un altre fil ja vaig recomanar una Epiphone de putíssima mare que volta pels 400-500 euros. El link ha petat, però vaja, que et miris les epiphone :lol:

En tot cas per aquest pressupost (que no es poc) també pots trobar alguna Takamine molt però que molt decent o una Yamaha de gama mitja.

Sort amb l'acústica.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

Entrades: 2118
Membre des de: 11 set. 2001, 21:31

EntradaAutor: mls LG » 25 gen. 2008, 22:12

si just vols començar a tokar comprat una xusta de segona ma i si veus k avances et compres una millor, pero no compris una bona just començar!!
mls LG
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 2
Membre des de: 14 gen. 2008, 21:01

EntradaAutor: HAL 9000 » 26 gen. 2008, 04:24

Home està clar que si començes no et gastis 500 leuros. Jo he parlat de la Epi perque m'ha donat la sensació de que ja sabies una mica lo que volies.

Si començes, pilla't una Cort de 120 euros o així que per lo que valen sonen bastant bé. Si vas fort, per 500 euros et compres un guitarron, aixó si, pillatela amb previ que sino quan hagis de tocar en directe et cagarás en tot.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: lokodelapradera » 26 gen. 2008, 14:55

A veure. No es que comenci. Fa 3 anys que toco l'espanyola i em desenvolupo mitjanament bé. Però vull una acústica electrificada x a tocar am ampli i acompanyar kantant am un micro konectat a lampli.

Ya penjare un video i tal.

Si men vax als 500 es pk vull una guitarra de tapa solida, encara k e sentit dir k alguna seagull i alguna tanglewood tenen tapa, aros i fondos solids i k estan molt b de preu... :|
lokodelapradera
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: HAL 9000 » 26 gen. 2008, 15:15

Es que el tema de les acústiques és molt personal. Totes sonen diferent, i la única manera de saber per on tirar es provarles totes. Es que jo et podria estar recomanant una guitarra que em sembla brutal, i si la provessis et semblaria un truñ.

Vés a 3 o 4 botigues i provales totes, i la que t'agradi més com sona, o quedi millor amb la teva veu, doncs ja saps.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: Benzeno » 04 feb. 2008, 18:54

Com diu en Haal , el millor consell que et puc donar es que vagis a la tenda i les toquis, sentis com sonen i el tacte que tenen. De totes formes et recomano que no et decideixis sense provar les Tanglewood i les Seagull, sonen de p. mare i están bastan bé de preu
Benzeno

Entrades: 5
Membre des de: 27 nov. 2007, 12:18

EntradaAutor: mentenferma_8 » 08 feb. 2008, 22:24

jo acabo de començar, encara no ho he fet...putes peles xDDD
amb una Tenson o nosek xDDDDDDDDDDD
en fin.. no es llok per dir-ho
pero a veure si en sabeu algo d'aixo xDD
Tio..tio..tio...Eres más heavy que el vikingo de los ManOwar en la moto del Painkiller bajo una lluvia de hachas esquivando gotas de sangre. ¬¬
mentenferma_8
Primers acords
Primers acords

Entrades: 35
Membre des de: 14 gen. 2008, 20:57

EntradaAutor: rhye » 09 feb. 2008, 12:18

Ep !

En primer lloc has de saber quan et vols gastar. Per 500 € n'has de trobar moltes molt bones. És un pressupost generós. Quan vaig anara a la tenda vaig provar-ne un parell i quan vaig provar la Tanglewood vaig saber que aquella era la que m'emportaria, tot i que pujava una mica més del que em pensava gastar. Tenia un to molt bo... no sé com explicar-ho ben bé, però el so em va impressionar, comparant-lo amb les altres.

La meva Tanglewood no té previ i sona força bé. Com ha dit algú abans el millor que pots fer és anar a una tenda on tinguin un bon assortit de guitarres de diferents preus i provis fins que trobis una que et faci el pes. El previ t'anirà bé si la vols amplificar o gravar.
rhye
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 106
Membre des de: 09 nov. 2007, 01:28
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: lokodelapradera » 15 feb. 2008, 01:25

A veure si puc anar a alguna tenda, però les Tangelwood em són dificils de trobar jejejej

Creieu que puja molt el preu o canvia el so si la compro amb previ o sense previ?

Salut i gracies x les respostes!
lokodelapradera
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: HAL 9000 » 15 feb. 2008, 01:27

La diferencia de que portin previ o no es que les pots enchufar i amplificarles. El so no varia. Lo que si que puja és el preu, com no.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants