Quina guitarra?

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Quina guitarra?

EntradaAutor: picard » 15 gen. 2008, 14:38

Doncs aixo, que estic començant a tocar la guitarra i no se que comprarme. Per començar em recomanarieu electrica o acustica? Algun model en concret? Quants diners m'hi hauria de deixar?

PD: Les electriques es poden tocar sense l'ampli o l'he de portar sempre que vulgui tocarla?

Gracies
El 75% de les persones s'inventa els percentatges.
picard
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 237
Membre des de: 15 gen. 2008, 14:08

Re: Quina guitarra?

EntradaAutor: valls » 15 gen. 2008, 14:56

Hola Picard, si t'esperes una miqueta en breu penjarem un video que esperem que pugui resoldre exactament el que ens demanes!!!
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: picard » 15 gen. 2008, 15:47

Gracies, estaré pendent del video.
picard
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: albert14 » 15 gen. 2008, 22:57

sol posu la meva opinió, no em fagis mol de cas.xDD

Pues si fos tu tas de pregunta quin estil de musica magradaria mes tocar, perque per apendre els acords i tal es poden fer am els dos tipus de guitarres.

yo he començat am una acustica, perke vai trubar una oferta i vai dir mira per apendre i tal, i si ma vec que ma comensen a sortir les coses ia ma kumprare una electrica, pro kuan ma kompri lelektrika tampoc deixare de banda la acustica, perque no la trobu ni millor ni pitjor, simplement, diferent.(la electrica sol ser mes cara)

doncs res mes,
vagi b,,
albert14
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 332
Membre des de: 01 gen. 2008, 22:49
Ubicació: Valls

EntradaAutor: picard » 16 gen. 2008, 02:10

Gracies Albert, el que has fet tu era una mica el que tenia pensat fer jo mateix, lo unic que no estava gaire segur de que fos el millor per començar, pero com que ara no em vindra d'uns dies seguire esperant el video aquell, aviam que diuen.
picard
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: valls » 16 gen. 2008, 18:37

Picard, et fai una intro del tema:

- en primer lloc el fet que et compris un tipus de guitarra ha d'anar en funció dels estils de música que et motivin per tocar i fixar-te amb quina o quines guitarres es toquen.

- Pel tipus de cordes que porten
· elèctriques i acústiques estan pensades per ésser tocades amb pua.
· la guitarra clàssica està pensada per ésser tocada amb els dits.

- No tingueu por en comprar-vos per començar una elèctrica, és més fàcil començar a tocar amb una elèctrica que amb una acústica al principi perquè les cordes són més toves. (al fil de chollos podeu trobar combinacions d'elèctriques amb pedals multi-efectes / amplis molt bones), i evidentment amb una elèctrica pots abarcar molts més estils de música.

- Personalment penso que les acústiques, que dónen un so molt guapo, són bastant més limitades que la guitarra clàssica, (ala lo q ha dixxxo!!!), amb una clàssica podràs tocar temes (amb els dits, arpegis) que amb l'acústica no van gaire be de tocar, i temes pensats més per acústica no hi ha pas problema de passar-ho a la clàssica. Tot i així si us compreu una acústica, amb ganes, podreu arribar a tocar-la tant be com el mestre Kumbamaser Xavi.
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: HAL 9000 » 16 gen. 2008, 19:03

Valls veig que les cordes rovellades de l'acústica d'ahir han passat factura :lol:

La veritat és que tens raó, l'acústica té un so molt fondon i especial, però la clàssica és més versàtil, sobretot si vols tocar diferents estils i vols desenvolupar les dues mans i dits, ja que es toca sense púa.

Està clar que depèn dels estils que t'agradin. El tema està en provar les dues i decidir, i si al cap d'un temps no t'agrada, doncs canvi i llestos, que una que soni decent tampoc val una fortuna!
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

Entrades: 2118
Membre des de: 11 set. 2001, 21:31

EntradaAutor: Eric » 16 gen. 2008, 19:17

Doncs jo seré qui et dirà que ni acústica ni clàssica. Tira´t de cap a l´elèctrica! Els meus arguments? Són els següents:

-

-

-
Bien está, lo que está Roswell.
Eric
Mestre of Metal
Mestre of Metal

Entrades: 169
Membre des de: 29 oct. 2007, 13:15
Ubicació: Kpax

EntradaAutor: Rumboy » 16 gen. 2008, 19:25

totalment d'acord amb Valls, guitarra classica al podeeeer!! jajaj

no a vere.. la meva primera va ser una electrica, perque em van dir que per començar i fer el cabra.. l'electrica es lo millor, i fins que fa 4 dies ens van entrar a robar al local, la tenia encara... pero buenu, ara l'estara tocant algun f... d... p...

en fi, que amb una classica pots tocar el que vulguis.. i si t'ho curres i pilles una classica amplificada... (es mes careta..) li fots un bon pedal i pots marcarte fins i tot un "entre dos tierras" d'heroes.. xDD

per començar jo pillaria una classica, que potser per començar es mes toston.. pero si t'acostumes.. el dia que afagis una electrica la trobaras et trobaras molt mes comode

salut!
Rumboy
Professor d'ultrarumba
Professor d'ultrarumba

Entrades: 283
Membre des de: 09 des. 2007, 16:57

EntradaAutor: valls » 16 gen. 2008, 21:07

...
valls l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 gen. 2008, 21:10, en total s’ha editat 1 vegada.
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: valls » 16 gen. 2008, 21:08

HAL 9000 ha escrit:Valls veig que les cordes rovellades de l'acústica d'ahir han passat factura

M'estan caient els dits a trossos, estic postejant amb les dents...
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: HAL 9000 » 17 gen. 2008, 14:50

Rumboy ha escrit:f... d... p...

Aixo que vol dir? Fill de puta? Fam de polla? Fulana desgraciada psicòpata?
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

Entrades: 2118
Membre des de: 11 set. 2001, 21:31

EntradaAutor: trencant_el_silenci » 17 gen. 2008, 15:18

doncs tal i com han dit depèn... si t'agrada l'electrica jo tiraria cap a una yamaha pacifica o alguna cort. Són guapes i la calitat està bé! si tires cap a una clàssica jo miraria alhambra. Jo l'altre dia vaig està probant una acústica alhambra amb màstic d'ebano (?) i molt guapa la veritat!i si mires electroacustiques doncs les tanglewood estan molt guapes i no pages tanta marca com ovation, takamine, etc. no has ficat quanta pasta et vols deixar...

enfi vagi bé gent

pd: m'he registrat :P quan tingui temps faig una foto al ampli i la guitarra i cap a foto molona d'avatar jajajaj
trencant_el_silenci
Començo
Començo

Entrades: 15
Membre des de: 17 gen. 2008, 13:16

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants