Els vostres instruments

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Els vostres instruments

EntradaAutor: HAL 9000 » 05 gen. 2008, 21:49

Teniu algun instrument del que n'estigueu orgullosos, o que us ha costat molt d'aconseguir? Feu unes fotos i penjeules per aquí perquè s'ens caigui la baba a tots!
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

Entrades: 2118
Membre des de: 11 set. 2001, 21:31

Re: Els vostres instruments

EntradaAutor: Ignacio » 15 gen. 2008, 22:57

Hola.
En primer lugar felicitaros por la página y por las canciones que habéis puesto. Ya hacía falta una página así ya ;) .

Os pongo una foto de mis joyicas:
-Una Fender Stratocaster Clapton Signature (la cual acabé de pagar el Noviembre pasado). La tengo hace una año.
-Un amplificador Fender Bassman 59 Ltd, comprado el 22 de Diciembre pasado (que acabaré de pagar en Diciembre de este año :oops: ) junto con un pedal (un Ts 9 de Ibanez). Je je, en el banco me tratan de usted.

Imatge

Bueno, saludos a todos y enhorabuena de nuevo por la web.
Ignacio
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 2
Membre des de: 15 gen. 2008, 20:26

EntradaAutor: madkilly » 17 gen. 2008, 16:36

(Ja vaig penjar aquest post, però en el tema equivocat)

Algú té o ha tingut una Cort G-250 i em pot dir quina valoració en fa?
Es pot mirar per altres foros d'internet, però no me'n fio... Aquí, si algú em menteix, li podré anar recordant contínuament.

M'ha d'arribar aquesta setmana. És la meva primera elèctrica i vull que algú em digui "És una guitarra aluciant, fa virgueries tota sola i lligaràs un munt. Te la robaria si pogués".
...I si no és així... pues mentiu-me, fale?

A cuidar-se, poetes incompresos.
madkilly
He lligat amb la guitarra

Entrades: 498
Membre des de: 16 des. 2007, 17:08
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: trencant_el_silenci » 17 gen. 2008, 18:35

madkilly ha escrit:(Ja vaig penjar aquest post, però en el tema equivocat)

Algú té o ha tingut una Cort G-250 i em pot dir quina valoració en fa?
Es pot mirar per altres foros d'internet, però no me'n fio... Aquí, si algú em menteix, li podré anar recordant contínuament.

M'ha d'arribar aquesta setmana. És la meva primera elèctrica i vull que algú em digui "És una guitarra aluciant, fa virgueries tota sola i lligaràs un munt. Te la robaria si pogués".
...I si no és així... pues mentiu-me, fale?

A cuidar-se, poetes incompresos.

Cort fa unes electriques alucinants amb relació calitat/preu. Aquest model que menciones no le probat però segur que està bé. És de les meves marques preferides amb presupostos no molt alts. Per cert, a on l'has comprat? Doncs mira, si la teva guitarra et fa lligar més que la meva si que la robo 8-)
trencant_el_silenci
Començo
Començo

Entrades: 15
Membre des de: 17 gen. 2008, 13:16

EntradaAutor: madkilly » 17 gen. 2008, 22:25

trencant_el_silenci ha escrit: És de les meves marques preferides amb presupostos no molt alts. Per cert, a on l'has comprat?

No sé si hi ha alguna norma referent a no fer publicitat de començos en fórums i coses d'aquestes..... En tot cas, si n'hi ha, mirem tots cap a una altra banda!
A Barna mateix, la tenda NewPhono...
http://www.newphono.com/
un colega em va obligar (literalment, encara tinc les ungles clavades), i jo la recomano enormement. Guitarres de tot tipus i altres instruments. M'haurien de pagar per la publicitat però, pel preu que m'ha sortit, ho faré gratis.
La meva idea és sortir de la botiga amb la guitarra penjada i que les ties se'm llencin a sobre arrancant-se la roba. Ha de passar.... Segur!....
madkilly

EntradaAutor: trencant_el_silenci » 18 gen. 2008, 00:03

osti doncs està bé! jo normalment compro alguna cosa per internet a botigues com musicstore, musicproduktive, thoman o així. Però si m'haig de deixar calers i tal ho compro a auvisa. Et surt bastant bé de preu i si fas la comanda per internet et fan un descompte del 5% si no recordo malament. Vaja...que també està força bé. doncs res, aviam si quan la tens pujes unes fotos i dius que tal!

vagi bé!
trencant_el_silenci
Començo
Començo

EntradaAutor: HAL 9000 » 18 gen. 2008, 00:32

madkilly ha escrit:No sé si hi ha alguna norma referent a no fer publicitat de començos en fórums i coses d'aquestes..... En tot cas, si n'hi ha, mirem tots cap a una altra banda!

Home mentres no ens posis tot el catàleg, anunciis les ofertes a bombo i platillo a cada post, i fotis el número de compte perque anem ingressant calés, no ha de passar res.

Més que res perque no semblis un venedor d'enciplopèdies online :lol:

A part d'aixo, podeu lleparli els collons a la botiga que volgueu si us han tractat bé, i si us heu estalviat pasta ho podeu dir a veure si també ens la estalviem nosaltres...
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: madkilly » 20 gen. 2008, 21:26

Vull fer un post per comentar la Cort G-250 i de pas pujar un parell de fotos perquè la gent sàpiga què li donen per aquest preu (i per fardar... que és nova i encara la miro amb ulls de mare).
Admin, com es fa per pujar fotos? Tot i ser informàtic, no en tinc ni idea, que no ho he fet mai (sóc la vergonya del gremi; i, veient lo que hi ha, és molt trist...)
madkilly

EntradaAutor: HAL 9000 » 20 gen. 2008, 21:40

A cada fòrum hi ha un post al principi, de la mida dels pits de la berrocal que explica com pujar imatges ;)

En tot cas posar imatges es així: [img]www.tocamelnap.com/aramateix/sisiohoh.jpg[/img]

La direcció de la imatge va entre els "[img] [/img]" Per pujar la imatge a internet ves a http://www.tinypic.com o a xs.to i ale.

Mode parvulari /off
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: madkilly » 20 gen. 2008, 22:09

Sorry, Admin. Sóc informàtic, sóc curt, tinc excusa...
A lo que anem...

Cort G-250 amb ampli Roland Microcube.
Després de probar-lo extensament durant dos dies i dos nits... no el puc comparar amb res perquè és la primera elèctrica que tinc. Tot i així, la guitarra sóna genial i, com han dit abans (saludos, trencant_el_silenci), certament la relació calitat-preu és alucinant. Aquí algú de marketing ha ficat la pota cobrant-les a aquest preu.

Tema apart per l'ampli. Realment petit però potent, és perfecte com a primer ampli (que només el vols per probar la guitarra a casa o reunir-te amb un parell de companys també en fase de proves). 4 tipus d'efectes + Delay + Reverse, i entrada per auriculars (especialment interesant quan descobreixes que, en el moment exacte de comprar-te la guitarra, els veïns han desenvolupat una capacitat auditiva capaç de captar fins els ultra-sons. Un col·lectiu molt maco, el dels veïns... bona gent, bona gent!).
La qualitat dels greus és més que acceptable, i ho recomano com a opció per començar en el món elèctric.

Si algú vol discutir tot això, jo encantat.
Pues eso,... Que ja vaig armat. S'ha acabat tocar "Satisfaction" amb la espanyola.
Hembras del mundo, tremoleu! (...de fred, que baixen les temperatures).

Imatge
madkilly

EntradaAutor: HAL 9000 » 21 gen. 2008, 01:30

:shock: Realment l'ampli és microscòpic.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: Albert » 21 gen. 2008, 09:49

Bé, caldria preguntar si la guitarra fa 7 metres d'alçada.

Madkilly, la guitarra fa set metres d'alçada? (i el ampli és un cub de 2x2x2 metres?)
"Si tocas un Sim7 rasgando hacia abajo, diagonal alante y alante rapido y con fuerza y le das a puño fuerte saldra una bola de fuego". Comentari anònim d'aquest video.

Tocamela's Webmonster
Tocamela's Backstage|Disseny Web|Tocamela
Albert
Professor invisible
Professor invisible

Entrades: 3405
Membre des de: 08 oct. 2007, 15:41

EntradaAutor: Marcel » 21 gen. 2008, 10:02

Bones,

Jo tinc una Fender Showmaster made in korea, que és impressionant. Li dona vint i cinc mil voltes a les Squier i també està bastant més ben acabada que moltes mexicanes. Només té una Humbucker al pon, però està molt be.

Després tinc una Fender Stratocaster de l'any '79, de la qual estic contentissim. Molta gent diu que les de CBS són una merda (no les han probat). Us asseguro que m'encanta. Quan me la vaig comprar vaig estar probant moltissimes Stratocaster USA actuals, algunes American Series, algunes Deluxe... La veritat es que moltes em van decebre. En canvi quan vaig probar aquesta Strato del '79 va ser com una cosa tipo orgasme. Ara la tinc amb una DiMarzio Fast Track al màstil, una Seymour Duncan '59 al mig i una Seymour Duncan Hot Rails al pon. Problemes? D'aqui un parell d'anys tindré seriosos problemes de columna. Pesa com un monstre.

La unica guitarra per la qual potser canviaria la Strato es per una Mayones Setius. Estan molt bé de preu pel que tenen. De fet són impressionants. Abans de comprarme la Strato la vaig probar, però era massa tard, ja m'havia enamorat de la Strato.

Marcel.
Marcel
Profe
Profe

Entrades: 12
Membre des de: 15 oct. 2007, 11:54

EntradaAutor: madkilly » 21 gen. 2008, 10:45

Lo de que es digui "MicroCube" no és ironia, no.
Fa exactament 23 cm. per costat. Pequeño pero matón. Per això dic que és ideal per començar, que no tens ni que destinar-li un lloc a l'habitació; si et descuides, el pots perdre sota una muntanya de roba bruta.
madkilly

EntradaAutor: trencant_el_silenci » 21 gen. 2008, 17:59

Marcel ha escrit:
Li dona vint i cinc mil voltes a les Squier i també està bastant més ben acabada que moltes mexicanes.

És normal que sigui millor que les squier, ja que aquesta és la segona marca (per dir-ho d'alguna forma, la economica). És com comparar una ltd amb una esp o una ephione amb una gibson...
podries pujar algunes fotos! i així les veiem!

apa vagi bé! salut i trash
trencant_el_silenci
Començo
Començo

EntradaAutor: HAL 9000 » 21 gen. 2008, 18:27

Doncs la veritat es que Epiphone és de putíssima mare, i en relació calitat/preu ni en parlem. Jo com a propietari d'una Gibson Les Paul, cada cop que sento une Epiphone em sento estafat per haver pagat una Gibson autèntica.

La fusta és la mateixa, l'únic que canvia és l'electrònica (i la chapa de Gibson es clar) i alguns acabats. Amb unes bones pastilles estem parlant de pràcticament la mateixa guitarra per 1/3 del preu, i es que la Epiphone Les Paul Custom ara ronda pels 600 euros................. 600 EUROS !!!!!!!!!! I la gibson Les Paul Studio (la més "cutre") no baixa de 1800, i la Custom ronda els 3000.

:roll: :roll: :roll:

Si m'hagués de tornar a comprar una guitarra, les Gibsons ni me les miraria, em pillo una Epi de carrer.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: Albert » 22 gen. 2008, 13:22

Jo tinc entès (serà una llegenda urbana o no) que les Epiphone son les Les Paul que no arriaven al nivell de qualitat (de la fusta) per posar-lis la xapa "Les Paul".
Com passa amb moltes guitarres espanyoles per ex. que posen el preu després de fer-les.
"Si tocas un Sim7 rasgando hacia abajo, diagonal alante y alante rapido y con fuerza y le das a puño fuerte saldra una bola de fuego". Comentari anònim d'aquest video.

Tocamela's Webmonster
Albert
Professor invisible
Professor invisible

EntradaAutor: HAL 9000 » 22 gen. 2008, 13:43

Hi havia una llegenda urbana que deia que les Epiphone eren de fusta jove que encara no havia madurat i no sabien si arribaria a la qualitat de les Gibson. Vaja, que t'en podria sortir una de boníssima o un cagarro absolut.

Obviament, no és veritat, perque pel preu que tenen t'en compres 5 i al menys un parell et sortirien brutals. :lol:
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: Albert » 22 gen. 2008, 23:24

L'electrònica fa que costi 5 cops més?

Tocamela's Webmonster
Albert
Professor invisible
Professor invisible

EntradaAutor: HAL 9000 » 22 gen. 2008, 23:40

albert ha escrit:L'electrònica fa que costi 5 cops més?

No. Això és la xapa.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: Marcel » 23 gen. 2008, 10:30

Bones,

Quan pugui penjaré fotos de tot. Lo de les Squier, ho dic per què a l'hora de comprar-se una guitarra, es tingui en compte la possibilitat de les Fender Koreanes, que no son massa conegudes (també costen bastant de trobar), i tenen un preu molt molt compatitiu, no massa mes cares que una Squier.

Les Epiphone es una mica la Loto. Lo millor es probarles... No sé el perquè, però el cas es que efectivament n'hi ha algunes de bonissimes i d'altres que només serveixen per cremar.

Marcel.
Marcel
Profe
Profe

Entrades: 12
Membre des de: 15 oct. 2007, 11:54

EntradaAutor: pitonisa62 » 25 gen. 2008, 01:43

Justo en New Phono (http://www.newphono.com) me acabo de comprar hace unos dias una Fender Stratocaster American Series a un precio muy interesante. Es preciosa y suena que te ... (por no decir tacos). Me´namorao :geek:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Ahora mismo está descatalogada, pero en ebay también hay cosillas para hacerles reverencias :brutal:
"Las escalas son como el abecedario, nadie es poeta por decir a, b, c, d, etc..." (Botafogo)
pitonisa62
Primers acords
Primers acords

Entrades: 31
Membre des de: 26 des. 2007, 17:57
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: HAL 9000 » 25 gen. 2008, 02:41

Pedazo guitarron pitonisa62, y encima en blanco que le queda de lujo.

Que la disfrutes!
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: madkilly » 25 gen. 2008, 02:48

pitonisa,
No sé si irías a la tienda esta por el post que sale más arriba, peró en cualquier caso, es un buen sitio para comprarla.
Disfrútala mucho y nos haces un análisis de cómo suena, ¿vale?
madkilly

EntradaAutor: lokodelapradera » 25 gen. 2008, 22:02

Bé, doncs jo tinc una Yamaha Pacifica 112 i la veritat es que estic bastant content amb ella ejejjejej

I d'ampli un marshall mg30dfx que no magrada molt xo bueno.... es el que hi ha xD xD

Imatge

Imatge
lokodelapradera
Primers acords
Primers acords

Entrades: 26
Membre des de: 27 nov. 2007, 23:34

Següent

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant