Chollos relació calitat/preu

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Chollos relació calitat/preu

EntradaAutor: HAL 9000 » 04 gen. 2008, 00:50

Si sabeu d'algun chollo de la vida, algun instrument que per 4 duros et doni un so decent, penjeulo aqui!

Una elèctrica que tothom recomana molt, és la Yamaha Pacifica. Partint dels 200 euros, és una guitarra que dona un so molt aconseguit pel preu que es paga. Aquest es un dels instruments amb la millor relació calitat/preu per a la gent que comença. Hia Pacifics de més gama, però la millor pel preu es la més barata.

A sobre la guitarra es guapa:

Imatge

Si en sabeu algun, foteulo per aqui!
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

Entrades: 2118
Membre des de: 11 set. 2001, 21:31

Re: Chollos relació calitat/preu

EntradaAutor: Eric » 04 gen. 2008, 00:59

La que em ve al cap és la Squier de Fender (Gama baixa). Aquesta va ser la meva primera guitarra elèctrica i, fins que me la van robar, li vaig treure un canal net molt aconseguit. Si que es nota quan canvies a una guitarra amb mes pastilles, sobretot amb la distorsió. Però clar, és Fender qui fabrica i això es nota amb el canal net (bluesies!).

D´aquestes les n´he vistes de 90€ i si aprofites la oferta moltes cases de música acostumen a fer el "pack Squier" de guitarra xina, ampli guarro 15W, corretja i pua. Barato barato!!

Imatge
Bien está, lo que está Roswell.
Eric
Mestre of Metal
Mestre of Metal

Entrades: 169
Membre des de: 29 oct. 2007, 13:15
Ubicació: Kpax

EntradaAutor: Albert » 04 gen. 2008, 01:29

Behringer te guitarres per elèctriques per 104€
Imatge

Preu molt baix, però qualitat. . .
"Si tocas un Sim7 rasgando hacia abajo, diagonal alante y alante rapido y con fuerza y le das a puño fuerte saldra una bola de fuego". Comentari anònim d'aquest video.

Tocamela's Webmonster
Tocamela's Backstage|Disseny Web|Tocamela
Albert
Professor invisible
Professor invisible

Entrades: 3405
Membre des de: 08 oct. 2007, 15:41

EntradaAutor: HAL 9000 » 04 gen. 2008, 01:50

albert ha escrit:Preu molt baix, però qualitat. . .

Qualitat anal :lol:
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: polimusiquista » 05 gen. 2008, 19:56

Totalment d'acord amb la gama pacifica de Yamaha, jo he tingut una yamaha també (un model una mica superior) i trobo que és una bona elecció.
I la meva pregunta, que va adreçada als/les masters tocadors/es, és la següent:
Pel que fa a acústiques (guitarres s'entén) quines marques/models destacaríeu? fa dies que em volta pel cap canviar-me la que tinc, que és molt rústica i es clar, com que no tinc el pressupost per una Martin, m'agradaria saber si hi ha alguna recomanació al respecte.

Salut i tocamenta
The echo of a distant time
Comes willowing across the sand
And everything is green and submarine.
polimusiquista
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 6
Membre des de: 05 gen. 2008, 15:34

EntradaAutor: HAL 9000 » 05 gen. 2008, 21:27

HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: albert14 » 06 gen. 2008, 23:36

quina guitarra em recomanarieu, per 200€ mes o meñs i cuan val un amplificador normalet?
albert14
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 332
Membre des de: 01 gen. 2008, 22:49
Ubicació: Valls

EntradaAutor: Marcel » 07 gen. 2008, 00:25

Hosti nanos!

Però es tracta de buscar guitarres amb una relació qualitat/preu bona, no a vere quina és la més barata de totes, no :lol: ?

Les Behringuer són com de plàstic, igual que les Peavy barates.

Lo millor en qualitat preu... Com han comentar penso que és la Yamaha Pacifica 112 ... Està molt aconseguida.

De Fender les que són prou decents són les Made in Korea (no les Squier). Estàn molt aconseguides pel preu que tenen algunes, el que passa és que costen de trobar...

Unes que m'agraden molt (però has de tenir sort que et surti bona) són les SX, les pots trobar des de 110€ i no sonen gens malament. Un canvi de pastilles és convenient si vols una bona guitarra, però el que és el moble en sí és molt decent. Els baixos d'aquesta marca encara són millors que les guitarres...

http://www.sxguitarspain.com/index.htm

Les que tampoc estan gens malament són les Jack & Danny o Fame de Music Store. Les Fame tipo PRS les fabriquen els polonesos de Mayones (sens dubte les millors guitarres que he probat mai).

http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSH ... ault-Start

Així que xatos... Teniu un bon ventall de possibilitats 8-) ...

Marcel.
Marcel
Profe
Profe

Entrades: 12
Membre des de: 15 oct. 2007, 11:54

EntradaAutor: albert14 » 07 gen. 2008, 00:30

la que a dit l' Eric (Squier de Fender) m'agrada, pero també he vist una Fender Starcaster que val uns 200,quina creieu que es millo, si sabeu duna altre que no siguin aquestes dos i en relacio del preu i la calitat esta millo, us ho agrairia molt.
albert14
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: cesar » 11 gen. 2008, 01:31

Respecto a la acustica, despues de informarme mucho, decidi comprarme una tanglewood. En mi caso es una Super Jumbo modelo 155 AS. No soy un entendido pero me gusta el sonido que tiene. Me costo encontrala en su dia. Pero cada vez son mas frecuentes por estos lares. Hasta en http://www.thomann.de ya las venden. Dejo una foto:
Imatge
cesar

Entrades: 5
Membre des de: 15 des. 2007, 18:21

EntradaAutor: Tordek » 12 gen. 2008, 19:45

Bones,

Un amplificador de 15 w per guitarra quan pot valdre més o menys? :S
La vida només existeix gràcies a la mort

L'heroi és el que no va poguer fugir

Imatge
Tordek
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 89
Membre des de: 10 gen. 2008, 23:04

EntradaAutor: jordimonty_5 » 12 gen. 2008, 21:30

Tordek ha escrit:Bones,

Un amplificador de 15 w per guitarra quan pot valdre més o menys? :S

pues jo per començar i està molt bé em vai "pillar" el marshall de 15 W i em costar 90 €

aquí tens l'enllaç http://www.marshallamps.com/product.asp?productId=33

salut!
Te haré artista de verdad, tu solo has de cantar i aprende a sonreir, aunque quieras llorar
jordimonty_5
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 121
Membre des de: 14 nov. 2007, 01:26

EntradaAutor: Tordek » 13 gen. 2008, 13:56

bueno, veig que és marshall, m'encatna aquesta marca per amplis, jojojojo
La vida només existeix gràcies a la mort

L'heroi és el que no va poguer fugir

Imatge
Tordek
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 89
Membre des de: 10 gen. 2008, 23:04

EntradaAutor: albert14 » 13 gen. 2008, 23:19

cesar en aques ta pagina que as posat, es fiable? y cuan tarden en portarla?
albert14
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: cesar » 14 gen. 2008, 00:14

Albert, es un megalmacen de musica que esta en Alemania. Es muy fiable, mucha gente de aqui compra en Alemania, está esta tienda y hay otras. Mi experiencia fue muy buena, si esta en stock (la web te lo dice) y una vez han recibido el pago, a mi me tardo una semana aproximadamente. El transporte creo recordar fue mediante mensajeria y si superas los 300 euros (creo), el transporte es gratuito, sino creo que has de pagar 20.
De todas manera mira en http://www.alfasoni.com (barcelona), que ultimamente tienen precios competitivos.
Las dos opciones son buenas.
Saludos
cesar

Membre des de: 15 des. 2007, 18:21

EntradaAutor: albert14 » 14 gen. 2008, 15:54

oks, muchas gracias! ;)
albert14
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: madkilly » 15 gen. 2008, 11:43

Senyors,
algú d'aquí ha tingut una Cort G250 per dir-me si he fet ben fet comprant-me-la? He trobat (trobat=regatejat fins a suar sang i mentint descaradament) el conjunt:

- Cort G250
- Ampli Roland-MicroCube
- Pues, corretja, funda, cables,....

...tot per 360€.
Algú l'ha tinguda i em pot dir "Si senyor, Jordi, és una guitarra de puta mare. Jo també l'hauria comprada"?
madkilly
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 498
Membre des de: 16 des. 2007, 17:08
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: Cesc » 15 gen. 2008, 19:41

Un consejo que creo ira bien a todos los que buscan su primera guitarra, es que básicamente, la prueben ,y que se guien por eso, en partidas de 10 guitarras como me traian cuando trabajaba en ello, hablo de guitarras gama baja, tipo samick, squier,de lacrus , pues de una partida de 10 de esas una o dos volveran a la fabrica por defectuosas,dos o tres seran horrorosas, y el resto aceptables e incluso he visto algunas que eran impresionantes,(tanto que me compré un par de ellas).
Pues eso no os fieis de las marcas , mirad que la guitarra os sea´cómoda de tocar,no trastee aunque le demos porrazos, las cuerdas esten blandas,bien quintada y que el sonido os guste,enchufado y desenchufado, no busqueis puentes raros,el mas sencillo el mejor.
Cambiando de tema, por los amplis, creo que mas o menos esta a 6€( mil pelas) el watio, jejeje ,aproximadamente esa es la formula.
Saludos,
Por cierto ,por lo que he visto ,Yamaha en gama media baja normalmente tiene las mejores ,son más dificiles de encontrar pero son buenas guitarras.
La força d´un sentiment

Imatge
Cesc
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 55
Membre des de: 29 oct. 2007, 16:32
Ubicació: Sevilla

EntradaAutor: mls LG » 15 gen. 2008, 22:31

per la gent que toqui guitarra, especialment flamenca, li aconsello una guitarra que es un veritable chollo qualitat-preu, la guitarra Camps M-5-S (uns 300€) per gent amb un nivell mes o menys avançat.
Un chollo de veritat
mls LG

Entrades: 2
Membre des de: 14 gen. 2008, 21:01

EntradaAutor: pitonisa62 » 29 abr. 2008, 20:14

Pues no conocía esta marca, pero me ha sorprendido muy gratamente. Tiene un precio increíble, pero es que cuando la he escuchado ya he flipado de verdad. Sonido Jazz precioso, a un precio infinitamente inferior a la original, la Fender Jaguar. En fin, echadle un vistazo:
http://www.guitarristas.es/product_info ... ucts_id/53
"Las escalas son como el abecedario, nadie es poeta por decir a, b, c, d, etc..." (Botafogo)
pitonisa62
Primers acords
Primers acords

Entrades: 31
Membre des de: 26 des. 2007, 17:57
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mrc2407 » 13 maig 2008, 19:37

Bones!

Sóc nou en tot això de la guitarra... Bé, en realitat af un temps que intento aprendre'n però faig el què puc...

Mirant una de les webs anteriors, he vist això: Una Jack & Danny St (la típica negra) amb ampli de 10w, bossa per l'ampli, corretja i afinador a 96'50 € (més gastos d'enviament, suposo)

Ara mateix no està en stock, però la oferta no m'ha semblat pas malament (almenys per mi). Què en penseu? Val la pena?
mrc2407

Membre des de: 13 maig 2008, 19:30

EntradaAutor: HAL 9000 » 14 maig 2008, 00:44

Tots son mes o menys iguals a nivell de qualitat, aixi que a comprar el més baratu!

100 euros ta de puta mare.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants