Com comprar una guitarra acústica!

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Re: Com comprar una guitarra acústica!

EntradaAutor: niiiL_7 » 24 des. 2009, 17:14

bendo ha escrit:Si la guitarra t'agrada olvidat de tonteries i quedatela, cuan tingues pasta la electrifiques (li poses una pastilla acustica i en pau)

tin en compte que una acustica electrificada es el preu de la guitarra + el preu de la electronica, tot depén del sò que busques i tal, no t'obsesiones

per tant jo aquesta que tinc la puc electrificar?
¿Qué pasaría si un hombre pudiera encargar un robot marioneta que fuera una réplica exacta de sí mismo? Y ¿qué pasaria si cuando sale de noche deja al robot con su mujer? (Ray Bradbury)
niiiL_7
He lligat amb la guitarra

Entrades: 438
Membre des de: 27 maig 2009, 16:41
Ubicació: Santa Coloma de Farners

EntradaAutor: bendo » 24 des. 2009, 18:37

la pastilla s'acopla al forat, com en este video:

i per a que sone com cal necesitarás un amplificador per a guitarra acústica

en tens de moltes clases
http://www.thomann.de/es/fonocaptores_p ... ticas.html

tin en compte que si una guitarra val 300 i una certa pastilla val 100, si eixa guitarra te la venen amplificada amb aquesta pastilla el normal es que te la vulguen vendre per 400 (montatjes en masa i descomptes per que la distribuidora compre un barco de guitarres i per tant siga més barat comprar-ho tot muntat de eixida a part)

si vols asegurarte buscat qué val la mateixa guitarra que tens pero amplificada, i t'averigues que costa la pastilla-preampli-etc que porta muntada (i per cert, ens podries dir si t'agrada com sona el que t'han regalat, o si li tens mania, ajudaria en les recomanacions...)
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: niiiL_7 » 24 des. 2009, 20:12

bendo ha escrit:la pastilla s'acopla al forat, com en este video:

i per a que sone com cal necesitarás un amplificador per a guitarra acústica

en tens de moltes clases
http://www.thomann.de/es/fonocaptores_p ... ticas.html

tin en compte que si una guitarra val 300 i una certa pastilla val 100, si eixa guitarra te la venen amplificada amb aquesta pastilla el normal es que te la vulguen vendre per 400 (montatjes en masa i descomptes per que la distribuidora compre un barco de guitarres i per tant siga més barat comprar-ho tot muntat de eixida a part)

si vols asegurarte buscat qué val la mateixa guitarra que tens pero amplificada, i t'averigues que costa la pastilla-preampli-etc que porta muntada (i per cert, ens podries dir si t'agrada com sona el que t'han regalat, o si li tens mania, ajudaria en les recomanacions...)

la guitarra que m'han regalat es la hòstia! :lol: :cool:

m'agrada molt! :cool:
¿Qué pasaría si un hombre pudiera encargar un robot marioneta que fuera una réplica exacta de sí mismo? Y ¿qué pasaria si cuando sale de noche deja al robot con su mujer? (Ray Bradbury)
niiiL_7

Entrades: 438
Membre des de: 27 maig 2009, 16:41
Ubicació: Santa Coloma de Farners

EntradaAutor: umbert94 » 18 març 2010, 23:24

ets un maquina! :D
jo fa mig anyet que toco la guitarra i estic fart ja de l'espanyola..
i ja porto temps mirantme acustiques / electroacustiques.. i no se per quina decantarme.. :/

anyway, merssssi!
umbert94
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 6
Membre des de: 18 març 2010, 23:04

EntradaAutor: oldow » 12 maig 2010, 19:16

Eii, jo tenia entes que en acustiques Yamaha era de gamma alta? I takamine També
:???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???:
Quien rie ultimo piensa mas lento.

oldow

Entrades: 564
Membre des de: 30 set. 2009, 23:03

EntradaAutor: Ishbb » 01 set. 2010, 23:42

He vist a varis llocs que hi ha diferents tipus de guitarres acústiques: dreadnought,jumbo, folk, etc.

Algú me'n sabria dir els tipus principals i les seves diferències?

Salut! :taja:
Ishbb
Primers acords
Primers acords

Entrades: 30
Membre des de: 21 ago. 2010, 22:55
Ubicació: Entre Reus i Sabadell, a tots dos llocs i a cap alhora!

Anterior

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant