Pàgines per comprar online.

Fòrum per als rock stars que no podeu viure sense tenir la rosca de volum al màxim, ni dormir per la nit si no heu fet que tot el vostre barri estigui despert. Aqui us podeu acoplar!

Pàgines per comprar online.

EntradaAutor: HAL 9000 » 12 feb. 2009, 10:49

Un dels grans trucos per pillar material es provar-lo a una botiga i després comprar-lo online. Hi ha una pila de pàgines que tenen de tot, però no totes són fiables o tenen els millors preus (encara que a totes posi lo de "preu mínim garantit")

Aquest fil és per recopilar les pàgines amb les que heu tingut tracte, per dir si us han enviat ràpid el material, si estava en bones condicions, si us han fotut la pasta i no us han enviat res, si hi ha hagut algun problema i al trucar-los han passat de vosaltres, etc..

Quan digueu una pàgina, detalleu una mica la vostra experiència en general i que us ha semblat i tota la pesca. Opineu NOMÉS DE LES QUE HAGUEU COMPRAT ALGO.

El moderador del subfòrum o jo mateix anirem actualitzant la llista a mesura que es vagi omplint.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

Entrades: 2118
Membre des de: 11 set. 2001, 21:31

Re: Pàgines per comprar online.

EntradaAutor: HAL 9000 » 12 feb. 2009, 10:52

http://www.musik-produktiv.es

Són d'alemania, tot super estructurat i ultra fiable però els preus no són massa baixos. Tot i així més baixos que en una botiga.

Amb un colega vem pillar una guitarra i en pocs dies ja la tenia a casa amb tres tones d'embalatge i en perfecte estat. Cap problema amb el pagament ni res.

Tenen moltíssim material en general, però per buscar coses rares i segons quines marques ja els has de trucar que t'ho encarreguin i tot.

Experiència positiva. Fan la seva feina.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: HAL 9000 » 12 feb. 2009, 10:58

http://www.euroguitar.com

Aquests són els més baratos que he pogut trobar. Són francesos, i la ventatge que hi veig a part dels preus és que tenen material rarillo en stock, marques poc conegudes que són les que a mi em molen.

El procés de pagament és llarg i demanen bastantes dades, confirmació de la targeta desdes la pàgina del banc, de tot i més, però tot sigui perque no et fotin els calés la veritat.

Ahir els hi vaig encarregar material. Evidentment encara no m'ha arribat, però a la que arribi (si arriba) faig un update del post si m'ha arribat tot bé o a trossos :lol:

De moment la experiència és positiva.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: Albert » 13 feb. 2009, 12:03

Està més barat que a Musik Produktiv?
"Si tocas un Sim7 rasgando hacia abajo, diagonal alante y alante rapido y con fuerza y le das a puño fuerte saldra una bola de fuego". Comentari anònim d'aquest video.

Tocamela's Webmonster
Tocamela's Backstage|Disseny Web|Tocamela
Albert
Professor invisible
Professor invisible

Entrades: 3405
Membre des de: 08 oct. 2007, 15:41

EntradaAutor: HAL 9000 » 13 feb. 2009, 12:13

Suposo que els preus variaràn depenent de lo que pillis, però en general diria que si. Jo m'he pillat una guitarra que volta els 400 euros a tot arreu d'internet (500 o més en botigues) per 290. Són 110 euros menys 8-)
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: intratable » 13 feb. 2009, 13:07

He estat comparant alguns preus d'Euroguitar amb els de http://www.thomann.de i l'Euroguitar és més barat, però no hi he trobat ni Gibson, ni Ephiphone...
"Cap esforç és en va i tot ajuda, però encara queda molt camí." (Albert Catalan, posseït per Miquel Martí i Pol)
--
http://www.lluismarti.cat
intratable
Professor Estoic
Professor Estoic

Entrades: 860
Membre des de: 15 gen. 2008, 14:02
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: HAL 9000 » 13 feb. 2009, 13:37

Si, la veritat es que és una putada lo de Gibson i Epi, però per altra banda he trobat guitarres que són bastant rares i que no solen tenir a les altres pàgines.

De fet, cada cop més em cago en Gibson i en la atrocitat dels seus preus. 1400 euros per una les paul studio, per favor, si amb la meitat de pasta tens una guitarra millor. Lo que fa la chapa de Gibson tu...

Igualment això seria entrar en el tema de si val la pena pagar segons quins preus per segons quines guitarres (molaria lo seu un fil sobre això), però a mi ara mateix me la suda bastant que no tinguin Gibson a euroguitar.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: blackmogul » 13 feb. 2009, 14:45

Ningú fa servir music-store.de?

Em diuen que es bona...
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: HAL 9000 » 16 feb. 2009, 13:22

M'acaba d'arribar un mail d'euroguitar.com que el meu "pedido saldrá de nuestro almacén en 10 dias y disculpas por el retraso"

Lo que està clar es que retràs en tenen.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: Pac » 16 feb. 2009, 13:48

http://www.thomann.de

Jo he tractat amb ells, i es una web plenament fiable. Te bons preus, te gairebè de tot, et dona 30 dies de devolució i els 3 anys de garantia....Varem demanar un baix epiphone, va arribar en 4 dies super ultra ben empaquetat i en perfectes condicions!...ràpid eficient i ens va costar 160€ menos que a la botiga on el varem provar!.

Punt en contra: els gastos d'envio te'ls cobren fins als 300€...a Musik-Produktiv per exemple, amb els 100€ de compra ja et fan l'envio gratuit!

De moment, per mi, Fiables!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Pac » 16 feb. 2009, 13:55

http://www.auvisa.com

Be, això no es una ganga de botiga tipus les internacionals! Son de mataró, però tenen un parell de tendes mes per catalunya.
Jo he comprat mes de la meitat dels meus pedals....i la maleta, online!
Per ser una botiga, tambè tenen molt bons preus, n'hio han moltes coses que pots trovar a mijor preu que qualsevol botiga habitual, a part de ofertes, liquidacions i demès...

El temps d'entrega es l'habitual, el normal ja que treballent amb una empresa de transport com qualsevol altre....

Fiable!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: blackmogul » 16 feb. 2009, 21:22

HAL 9000 ha escrit:M'acaba d'arribar un mail d'euroguitar.com que el meu "pedido saldrá de nuestro almacén en 10 dias y disculpas por el retraso"

Lo que està clar es que retràs en tenen.

Alguna cosita interesante en el pedido? ;)
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: HAL 9000 » 17 feb. 2009, 00:57

Una guitarra de 280 eypos que se mea en la boca de una de 1000.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: blackmogul » 17 feb. 2009, 02:43

HAL 9000 ha escrit:Una guitarra de 280 eypos que se mea en la boca de una de 1000.

Que expresivo eres...
Imatge
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: HAL 9000 » 17 feb. 2009, 12:54

No pero la les paul tiene que estar en la boca y el trozo de madera que me pillo en el nabo :lol:
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: Pac » 17 feb. 2009, 13:10

jarrrrr (o HAL)...que intriga! podem saber de que es tracta HAL???? un link o algo..... :roll:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: HAL 9000 » 17 feb. 2009, 13:23

Ja la veureu als vídeos!
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: blackmogul » 17 feb. 2009, 13:49

HAL 9000 ha escrit:No pero la les paul tiene que estar en la boca y el trozo de madera que me pillo en el nabo :lol:

Eso quería hacer, pero mi "arte" no da para mas... xDD xDD
Por cierto, que escándalo encontrar una foto así en el google...

Salut!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: mikk » 17 feb. 2009, 23:36

HAL, comenta en algún lado esas marcas interesantes, que te abrí un hilo para ver si así me enteraba y sigo con las ganas xD

Y por cierto... ¿cual es la razón por la que un mismo modelo de guitarra tenga un precio 130 más alto según el color, en la misma tienda?
Imatge
Más música de la que podrías escuchar:
http://lastfmusic.blogspot.com/
mikk
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 217
Membre des de: 01 des. 2007, 01:11

EntradaAutor: intratable » 19 feb. 2009, 16:41

No he tingut temps de mirar-me els preus, però que penseu de http://www.alfasoni.com/ ?
"Cap esforç és en va i tot ajuda, però encara queda molt camí." (Albert Catalan, posseït per Miquel Martí i Pol)
--
http://www.lluismarti.cat
intratable
Professor Estoic
Professor Estoic

Entrades: 860
Membre des de: 15 gen. 2008, 14:02
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: HAL 9000 » 19 feb. 2009, 17:11

Que són bastant escoria perque a la web posa que tenen certes coses en stock, i quan et fots el viatge fins a barna resulta que no les tenen ni de conya.

De preus abans estava barato però ara ja val quasi igual que a tot arreu. Ah, i els preus els posen sense IVA (t'ho diuen però amb lletra ultraminúscula) i quan vas a pagar t'emportes el susto de la vida.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: HAL 9000 » 24 feb. 2009, 14:21

M'acaba d'arribar la guitarra pillada per http://www.euroguitar.net

El cas es que a sobre d'arribar tard, no m'ha arribat exactament la guitarra que demanava. És un detall estètic que me la rebufa (el màstil fosc enlloc de clar) i casi que prefereixo el que m'han donat, però igualment es una cagada per la seva part que si hagués sigut amb depèn de quina altra cosa, els hi retornava a la de YA.

Ha arribat tot empaquetat correctament i en bon estat, però jo no torno a comprar aqui per molt barato que sigui.
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: Albert » 24 feb. 2009, 15:40

HAL 9000 ha escrit:M'acaba d'arribar la guitarra pillada per http://www.euroguitar.net

El cas es que a sobre d'arribar tard, no m'ha arribat exactament la guitarra que demanava. És un detall estètic que me la rebufa (el màstil fosc enlloc de clar) i casi que prefereixo el que m'han donat, però igualment es una cagada per la seva part que si hagués sigut amb depèn de quina altra cosa, els hi retornava a la de YA.

Ha arribat tot empaquetat correctament i en bon estat, però jo no torno a comprar aqui per molt barato que sigui.

>:-E

Si fos una botiga física la hagessis canviat? em refereixo si no la tinguessis que tornar a enviar.

Ke kabrons.
"Si tocas un Sim7 rasgando hacia abajo, diagonal alante y alante rapido y con fuerza y le das a puño fuerte saldra una bola de fuego". Comentari anònim d'aquest video.

Tocamela's Webmonster
Albert
Professor invisible
Professor invisible

EntradaAutor: HAL 9000 » 24 feb. 2009, 15:44

K va. Em mola més la que m'han enviat :lol:
HAL 9000
Administrador Automàtic
Administrador Automàtic

EntradaAutor: Albert » 24 feb. 2009, 16:56

HAL 9000 ha escrit:K va. Em mola més la que m'han enviat :lol:

FOTO YA.

Tocamela's Webmonster
Albert
Professor invisible
Professor invisible

Següent

Torna a: Guitarra

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant