SOLO BATTLES ... and the winners are!!!

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

SOLO BATTLES ... and the winners are!!!

EntradaAutor: valls » 08 març 2010, 00:57

Imatge

En primer lloc m'agradaria felicitar a tota la penya que ha dedicat un bon temps en tot aquest concurs, sobretot els que heu arribat fins aqui, i que hi hagueu posat les ganes que hi heu posat. Personalment crec que aquest experiment radioactiu ha estat tot un èxit i tot això gràcies als participants, als comentaristes (crítics o no), al jurat (amb criteri o sense), a l'Albert i que collons... a mi mateix que també m'ho mereixo ostia.

M'agradaria agraïr també als patrocinadors, Ume unión musical outlet i Ramos guitars, que a més de donar-vos aquests premis merescudíssims ens ajuden a tirar endavant aquest projecte, per tant si heu de comprar qualsevol cosa relacionada amb aquest món de la guitarra i voleu seguir disfrutant d'aquest garito és un tema que els aneu a buscar per aqui!

Va, anem al que toca no :cool:

Vencedor de la 1ª edició de SOLO BATTLES
Imatge
Spoiler: ensenya
Pac

...i amb un solo per flipar :metal: :metal: :solo: :solo: que no caldrà pas que me'l torni a mirar perquè gairebé me'l dec haver après de memòria (que no de tocar-lo eh :lol: ), per mi el millor solo d'aquest campionat.
Una de les coses més m'emociona d'aquest solo és com has arribat a aconseguir tant aquest moment de clímax allà on t'acabes casant amb la strato ... jeje, això ja es veia a venir.
I m'agrada molt veure també que has buscat noves expressions diguem-ne de vocabulari que no t'havíem vist pas encara, treballant més amb formes d'arpegis i fraseig, tant amb el tapping del principi com en aquesta frase final del minut 2:00 (segment que em treuré i on hi tinc una idea que ja t'ensenyaré quan quedem per tocar-ho tio, a veure que et sembla) Tema d'harmonitzacions amb Gibsons :shock: ... a part.

Mantenint l'estil sòlid que et caracteritza com a solista i progressant adequadament com a gran triumfet del concurs!!
Per estar-ne molt orgullós, de veritat. Mereixes més que sobradament aquest:

1er premi: GUITAR RIG 4 PRO cortesia d'UME OUTLET MUSICAL :solo: :solo:

Finalista de la 1ª edició de SOLO BATTLES

Imatge

toletum91zgz

Y creciendo sin parar Rober, ya me gustaría saber como estarás tocando en tres años si sigues dándole así porque en cuanto a evolución y progreso hay que ver...
Pero sinceramente esperaba un poquito más de tu solo, porque pienso que tienes de mejores en fases previas, el mejor segmento es la parte ascendente con el bajo y los efectos en la guitarra, los dos habeis creado una gran progresión instrumental en este tramo, en armonía con el montaje de video que ha sido bestial. Felicidades por todas las grandes composiciones que nos has ofrecido en el concurso, eres un campeón!! :brutal: :brutal: :brutal:

A parte este mismo lunes hablaremos algo del tema regalos que me ha contao un pajarito, al loro... :cool:

2on premi: AJUST DE GUITARRA (quintatge i cordes noves) by Ramosguitars :solo:

Vencedor de la 3 posició de SOLO BATTLES

Imatge

Gerard Merino

Grande Merino!!!!
Un gran gran solo Merino, amb un molt millor domini del to de la giutarra, gran avanç en aquest aspecte que a vegades es descuida i es importantíssim, dels que més. Crec que de tots els participants has estat el més imprevisible de tots a l'hora de crear els teus solos, així com els altres eren més "previsibles" i amb un estil més definit cadascú, el teu cas i crec que molt positivament demostrava que et pots moure be en diferents maneres de resoldre un solo i això és molt positiu, el champion de la versatilitat seria no?

Em sembla un premi petit per tot el que ens has ensenyat, però menys dóna una pedra per tant et toca...

3er premi: UNA SAMARRETA DE TOCAMELA

Vencedor de la categoria novells i 4art del SOLO BATTLES

Imatge

guitarfriki

Aqui guitarfriki hem estat fluixets no??
saps que ets capaç de fer molt més que això ara mateix però és un bon exemple que per saber improvitzar, se n'ha d'aprendre molt, ningú neix ensenyat, d'alguna manera és igual que aprendre un idioma nou, on anem agafant el vocabulari, l'aprenem a connectar formant frases i al final podem arribar a saber fer un bon discurs, fins i tot sense preparar-ne res de res (improvitzant).. Doncs passa el mateix amb els instruments solistes, tot i aixi es impressionant l'evolució que ens has demostrat, fot-li canya i en breu tindrem un crack de la guitarra ja ho veuràs!!

Premi "novell": GUITAR RIG MOBILE cortesia d'UME OUTLET MUSICAL :solo:

Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

Re: SOLO BATTLES ... and the winners are!!!

EntradaAutor: Gerard Merino » 08 març 2010, 02:12

Moltes gràcies Valls! I moltes gràcies a tots els que formen el Tocamela.cat!!!
Administradors, Patrocinadors, Professors, Moderadors, Usuaris :brutal: :brutal: :brutal: :brutal:

Sobretot als Usuaris, ja que, per què enganyar-nos?? Sense vosaltres no existiria el Tocamela!!!!!
Així que repeteixo un MOLTES GRÀCIES per vosaltres els usuaris i espectadors!!!! :brutal: :brutal: :brutal:

-He de felicitar al GRAN PAC pel seu nou juguetet i el GUANYADOR DEL 1ER SOLO BATTLE'S OF TOCAMELA!!!!
:taja: :taja: :taja: :taja:

-Clar que d'aquesta manera no puc deixar de banda al Mr. Presets!!!!Eliminant al Gran DaniSole i arrivant a una final amb molt de nivell per les dues bandes!!!!Hurra pel Maño!!! :taja: :taja: :solo: :taja: :taja:

-Guitarfriki, el millor dels novatos!!! Ensenyant-nos com amb un parell de collons nassos té el valor d'improvitzar amb el poc temps que porta tocant-la i dir: AQUÍ ESTIC JO!!!!!Una felicitació per tu també!! :solo: :solo:

valls ha escrit:Grande Merino!!!!
Un gran gran solo Merino, amb un molt millor domini del to de la giutarra, gran avanç en aquest aspecte que a vegades es descuida i es importantíssim, dels que més. Crec que de tots els participants has estat el més imprevisible de tots a l'hora de crear els teus solos, així com els altres eren més "previsibles" i amb un estil més definit cadascú, el teu cas i crec que molt positivament demostrava que et pots moure be en diferents maneres de resoldre un solo i això és molt positiu, el champion de la versatilitat seria no?

Em sembla un premi petit per tot el que ens has ensenyat, però menys dóna una pedra per tant et toca...

Primer, gràcies per la valoració positiva, no saps lo que desitjava la teva crítica :geek: :brutal: :solo: :taja:

Aquest ''gran avanç'', ha estat gràcies a que em vau picar la majoria dient que l'altre solo m'havia relaxat...I no saveu fins a quin punt em vau arribar a picar!!!! >:-E >:-E es demostra amb el resultat no?? jajajaja
Potser sóc més imprevisible, perquè encara no m'he definit amb un estil en concret i tant com toco hard toco pop xD
osigui malament els dos jajajaja

Valls, de nou moltes gràcies per totes les teves crítiques constructives des del primer solo fins l'últim, a mi m'han servit de gran ajuda :brutal:

Per últim, afegir que he après moltíssim en aquest concurs. Tant per mi mateix indagant com mai ho havia fet, com pels solo's dels altres participants.GRÀCIES a tots vosaltres!!!! :taja: :solo:
Joder com m'enrotllo!!!! xDD
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: blackmogul » 08 març 2010, 04:54

PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC! PAC!
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: guitarfriki » 08 març 2010, 10:16

jeje felicitats a tots nois no es pot dir que la final es la meva millor feina pero si que es la meva millor improvitzacio ja que improvitzo casi 1 minut i mig jeje s'ha de felicitar a en pac .
pac un amic meu va veure la primera fase el teu primer solo i em va dir ja veuras aquest que toca tant be guanya segur en un inici no li vaig fer cas pero es veu, que veu el futur

ENORME PAC ENORME !!!
ENORME ROBER ENORME!!!
ENORME MERINO ENORMEEE !!!
ENORME GUITARFRIKI XDD
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: Pac » 08 març 2010, 10:34

:lol:

ieeeeeeeeee!!!!!! Que graaaaaaaaaaaaaan :D moltes zeeeenkiuuus tu ol de pipol!!
Oh yehaw!!! Vaya pedalaca!

Moltes gràcies en seiro, a tothom..qui m'hagi votat i qui no, mes qu eper això, gràcies a tots per a ver fet posible que aquesta "idea" tan básica i freak en un bon començament hagi acabat com a acabat. Amb un exit total, amb 3 mesos (mínim, no?) d'emoció i tensió, i amb una llarga cua al darrere que ja veureu :D

Realment, m'emporto mes que una pedalera (que encara no tinc ni idea de com funciona!), he apres un huevete aquí..i no tant en "sabiduria", si no en conèixer el meu propi domini i en aplicar lo que se, però bastant mes ben aplicat.

Tot i així, no crec que per aquest mateix motiu mereixi mes que altre el premi, que collons! aquí em apres tot una 'mica', no??

Danke i fins aviat :D

valls ha escrit:...i amb un solo per flipar :metal: :metal: :solo: :solo: que no caldrà pas que me'l torni a mirar perquè gairebé me'l dec haver après de memòria (que no de tocar-lo eh :lol: ), per mi el millor solo d'aquest campionat.
Una de les coses més m'emociona d'aquest solo és com has arribat a aconseguir tant aquest moment de clímax allà on t'acabes casant amb la strato ... jeje, això ja es veia a venir.
I m'agrada molt veure també que has buscat noves expressions diguem-ne de vocabulari que no t'havíem vist pas encara, treballant més amb formes d'arpegis i fraseig, tant amb el tapping del principi com en aquesta frase final del minut 2:00 (segment que em treuré i on hi tinc una idea que ja t'ensenyaré quan quedem per tocar-ho tio, a veure que et sembla) Tema d'harmonitzacions amb Gibsons :shock: ... a part.

Mantenint l'estil sòlid que et caracteritza com a solista i progressant adequadament com a gran triumfet del concurs!!
Per estar-ne molt orgullós, de veritat. Mereixes més que sobradament aquest:

Amic meu! Gràcies, tens una habilitat per criticar i encertar-la genial! Almenys, ens motives ;)

Especialment em sentoorgullos que t'agradi aquest solo i que el consideris el millor del campionat. No se si serà així o no, imagino que criteris n'hi hauràn molt, però aquest es un dels importants i veig que, sincers!!

La veritata que el puto minut 2:00 m'ha costat mes de lo que sembla....que dic, molt mes de lo que sembla. Sembla molt fàcil, perque ho es...però aplicar-ho i amb aquesta velocitat, sense fallar...cony!
Tenia totalment coll aball que ho faria amb dues guitarres, a lo M.Oldielf i en stereo però (a part de que l'stereo de la taula falla, no se perque..us heu adonat?) al final, es veu que de tant fer-lo el meu cervell va automemoritzar la posició de dits i mira, tachan!!...com ja he dit, aconsello aquests arpegi a tothom, ja que no acostumem gens ni mica a fer frases saltant cordes...i va mooooolt be per no tenir que estar pendent del mastil, entre d'altres coses.

Espero amb ansies aquesta idea tan perillosa jejeje ah! i evidentment, vull el premi de la teva mà eh? res de envios jejeje

Gràcies per tota la teva feina!! :brutal:

:taja:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: danisole » 08 març 2010, 13:03

Moltes felicitats paquitorlll. Me alegro que te toque a ti por dos motivos. El primero porquè así el robert seguira vivo. Robert, has vuelto a nacer :P :P I a ti paquito espero que dejes siempre el guitar rig en el local. No lo digo por nada :oops: :oops:

No en serio, felicidades a los dos. Solo una reflexión, si os hicieran escoger entre el premio y lo que habéis aprendido, con que os quedariais? :metal: :metal: :metal:
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: toletum91zgz » 08 març 2010, 13:04

Que susto me he llevado!!! Creia que me lo habia llevado yo! Luego he visto que arriba estaba el participante, debajo el premio y que tenia un Spoiler sin leer... Si me quereis matar avisadme, hombre ya! xDD :cool:

Si ya sabia yo que contra el Sr.Araque no tenia nada que hacer... Y me alegro, porque si no mañana me encontraba a todos los Araque (padre incluido) y al Sr.Sole en la puerta de casa jijijijiji. De verdad, Paquito, tu solo es espectacular. Y ya veras lo bien que se oye con esa cacho pedalera (He cambiado mi Desesperacion+20 por un envidia+30)!

Yo, si me lo permitis, me proclamo como ganador tambien, porque he notado MUCHISIMO el cambio de antes a despues de la Solo Battle. Me muevo con muchisima soltura y he descubierto muchisimos licks majos (aparte que los que nos enseño el Sr.Khirareg) para poder improvisar en un futuro. Ahora me pongo una backing cualquiera y puedo hacer algo que quede bien encima sin empezar a escribir en mil papeles antes de tocar. Ademas con esta ultima Battle, por culpa del montaje de video he aprendido a manejar la edicion de video e intentare sorprenderos pronto con algo que vais a flipá xD

He de agradecer a la organizacion que de una idea loca que se puso en un principio hayamos llegado hasta esto. Y por supuesto, agradecer tambien el trabajo de los que me he encontrado con el camino. Con MrFloffy, DaniSole, GuitarFriki y por supuesto, el gran Pac :brutal:

Tambien agradecer a Ume Musical (mis suministradores de mercancias), que aunque no les vaya en persona a Barcelona, en Zaragoza me tienen fichado. A RamosGuitar por el magnifico apaño que me va a hacer a la guitarra y a todo el Tocamela, por ser como sois y por haber montao todo este sarao, claro :cool:

Por supuesto al Valls, que despues del fin de semana que nos ha pegado de los nervios y que seguro que se lo habra pasado en grande (por lo menos a mi, que esta mañana todavia se me revolvian las tripas de los nervios) nos ha visto sufrir y ha publicado los resultados ahora jijiji. Vaaa, esta bieeeen, tambien por meterte en todo este marruncio :cool:

Y aunque no le veamos mucho el pelo, muchisimas gracias tambien al Albert, este magnifico Webmnoster que tenemos por aqui que nos busca hacer todo posible y el que se tiene que mojar por nosotros :metal:

Gracias a todos!!!

Por cierto, Paquito, la proxima vez que no veamos, ya no te pido, TE EXIJO una revancha! No sin antes trapiñarnos todos los jamones que habran recibido Muahahahahahaha :wink: :cool:

Añado en edicion: Ademas, si como moderador cambio los nicks del premio, se notaria, verdad?! jajajajaja :wink:

Y hasta aqui lo que se daba. Ahora ya tengo libertad para empezar a hacer proyectos maleficos sin remordimiento de que tengo que hacer un solo :cool:

Saludos!!! :metal: :metal: :metal: (Como siempre, tochaco del 15 jajajajaja)

PD: Valls, ya me diras que "regalos" son esos, porque no caigo :???: xD :cool:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: Pac » 08 març 2010, 13:29

Daaaaaniiii, lo vas a 'de flipar' ya verás....con el Macbook va a rebentar el GRig!!! :D__________

Gracias :P cuando quieras vamos probandolo, que sabes que tenemos una BSO pendiente, la cual se va a abrir la inscrición en breve jeje!

Ro!! jajajaja que dolor! te compadezco por que me ha pasado lo mismo que a ti...pensaba que habias ganado tu (por el puto spoiler) i resulta que era yo. Cual cosa me a dado una alegria tremenda, que creo que is hubiese sido al reves me hubiese muerto >_<
Te lo mereces como minimo tanto como yo!!

Ahora solo te pido que....cuando pregunta mis dudas, no me putees con todo el rencor jejeje :taja: Super maister of Grig!

Gracias de nuevo a todos!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: toletum91zgz » 08 març 2010, 13:40

Pac ha escrit:Ahora solo te pido que....cuando pregunta mis dudas, no me putees con todo el rencor jejeje :taja:

Ostras, y yo que tenia pensado hacer el video explicando tó... Ahora ya no se si hacerlo, oye! :P :cool:

Ala, que lo disfrute usté :brutal:
Imatge

toletum91zgz
Profe
Profe

EntradaAutor: Pac » 08 març 2010, 14:07

:brutal:

Por cierto, no dudes que nos encontraremos en revancha, en directo y delante de unos cuantos...ya veras yaa...jeje
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: chusaraque » 08 març 2010, 14:58

Felicidades "CrackPac", hombre de poca fe , mira que hacerme dudar a mi y todo, tsseee.....eres grande. A ti tambien "Tole", felicidades por tu buen hacer, dices que has aprendido mucho, pero yo contigo también. Mas de lo mismo para Gerard y Guitarfriky que también han estado ahí hasta el final. :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja:
Mas felicitaciones para los organizadores, jueces, participantes, usuarios, etc. y sobre todo a "Tòcamela", pedazo de WEB, lastima que en mis tiempos de aprendizaje no existiera esto, para mi es de gran ayuda y sobre todo para todos los que no pueden ir a clases particulares por el motivo que sea. KEEP ON ROCKING!!!
:solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo:
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32

EntradaAutor: khirareg » 08 març 2010, 15:41

Felicitats nois i que gaudiu molt dels premis.

Una final d'infart, amb dos grans guitarristas, mr.presets vs mr.hiperactivitat. Realment has estat dos solos brutals, d'un nivell que mai hauria imaginat que pogues arrivar a sortir per el tocamela.

Felicitats a tots nanos.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: bendo » 08 març 2010, 16:01

CONGRATULEIXONS ALS 4!!!!!!!!!!!

Hey Roberto, te acompaño en el sentimiento: a mi me paso lo mismo en la final de novatos, pensé en un principio que havia ganado, jaj, menudo chasco me llevé cuando miré bien. (Los spoilers ya estan arreglados y se ve mas claro)

Norauena, i disfrutad los premios, y utilizadlos mucho (bueno, toletum no se yo como va a usar mucho un ajuste, jeje, como mucho lo aprovecharas mucho, cual vas a ajustar? yo no me lo pensaria mucho, solo tengo una...

Pac, ja contarás que tal la calitat de sò del cacharret, si no t'agrada me la envies!

Merino si que es de veres que pareix un premi nano per al que has fet, pero estar al podium ja es algo!

I Guitarfriki, aprén a usar el GR i grava eixos solos altra volta, vorás com guanyen amb un so "de veritat"...

Ale, a tocarla molt!
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: Morse » 08 març 2010, 18:23

Moltes felicitats a tots :taja: :taja:
Morse
He lligat amb la guitarra

Entrades: 425
Membre des de: 06 gen. 2010, 23:22

EntradaAutor: Pac » 08 març 2010, 18:38

ieee! danke de nou!!

Bendo, no se no se...no crec que això soni gaire..ja tinc la teva adreça..si un cas te la envío per correus ok? (no contis gaire.....jejeje)

:cool:

Ei! Que pasa? Vale que el Merino es mereix un Rig igual, però una samarreta del tocamela no es "moco de pavo" eh??? :D
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: khirareg » 08 març 2010, 19:13

Pac ha escrit:
Ei! Que pasa? Vale que el Merino es mereix un Rig igual, però una samarreta del tocamela no es "moco de pavo" eh??? :D

Home moco de pavo no és pero... li falta una miqueta, nomes una miqueta, 1 mm per ser un guitar Rig.

PD 1000 missatges!!!!!
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31

EntradaAutor: Gerard Merino » 08 març 2010, 19:36

Collons!!! Doncs mereixo un Guitar Rig!!! >:-E >:-E >:-E >:-E
Pac trenca'l per 3 ja que el Rober també se'l mereix!!! >:-E >:-E

xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD

Quan faci els propers vídeos, els veureu amb una ''súper fashon ti sher'' :brutal: :brutal: :brutal:

khirareg ha escrit:PD 1000 missatges!!!!!

:brutal: :brutal: :brutal: :brutal:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: TheBrowling » 09 març 2010, 20:49

Moltíssimes felicitats a tots els guanyadors. Com a membre del jurat he de dir que hi ha hagut moments que no ha estat fàcil votar, moments en que un solo t'agrada més que un altre pero reconeixes que el que t'agrada menys és molt millor tècnicament, moments en que la edició del video li dona un toque que t'orienta a decidir, moments en que la progressió d'un respecte a un altre et mereix molt de respecte,moments d'emoció, moments d'inquietud, moments d'alegria, moments de riure i sobretot, moments de diversió. M'ho he passat molt bé veient (i votant) els solos, he intentat ser objectiu (sobretot sempre que ha sigut una eliminatòria bastant igualada) i he intentat donar el millor criteri que tinc, tot i que soc conscient que hi ha hagut vegades que la he pogut cagar bastant.

Per últim, donar les gràcies a tots els que heu muntat això i als que feu possible que existeixi el tòcamela. Gràcies de veritat!
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52

EntradaAutor: ATP » 09 març 2010, 21:01

FELICITATS!!! :taja: :taja: :taja:

Si senyor, vaja tros de final que hem viscut!! Increibles solos els de la final, els dos es mereixien guanyar, sense cap dubte. Tant mateix, no ens hem d'oblidar de tots els que han caigut pel cami, ja que no vol dir que els seus solos fossin dolents, si no que n'hi havia d'altres de millors.

En definitiva, CONGRATULATIONES a tots els participants i a tots els organitzadors!!! :brutal:

Vagi b!!! :metal:
Where the streets have no name...
ATP
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 91
Membre des de: 27 oct. 2009, 00:51
Ubicació: Evergreen Terrace 742

EntradaAutor: Edugd » 09 març 2010, 23:23

FELICITATS A TOTS

làstima roberto
http://guitarra-edu.blogspot.com
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Entra ja i no t'ho perdis
Edugd

Entrades: 646
Membre des de: 20 jul. 2009, 17:03
Ubicació: Al garatge tocant amb el grup XD

EntradaAutor: valls » 10 març 2010, 18:00

Crec que el millor que ha tingut aquest concurs es la CURRADA que s'han fet tots els participants en cada una de les fases fins aqui, evidentment n'hi haurà que menys però si una cosa s'ha de reconèixer en general es que la gent s'ha treballat de veritat aquests solos, cadascú al nivell tècnic on estigui i a més demostrant tots, com han millorat amb aquesta experìència, això ho podeu fer tots, nanos, absolutament tots.

Us invito a mirar el post de presentació dels candidats a la inscripció pel concurs i compareu amb el que s'ha entregat a la final. http://www.forum.tocamela.cat/viewtopic.php?f=143&t=2677

La millora salta a la vista realment! Felicitats nanos!

danisole ha escrit:No en serio, felicidades a los dos. Solo una reflexión, si os hicieran escoger entre el premio y lo que habéis aprendido, con que os quedariais? :metal: :metal: :metal:

Tens tota la raó danielsan, quasi que ja em quedo jo amb el premi, que tanta cháchara posteante y de guitarra no he millorat una merda últimament... xD
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: Gerard Merino » 10 març 2010, 18:14

Ni que ho diguis Valls! Crec que la majoria ens em trencat les banyes per fer el millor solo en cada ronda, no sempre tenint el resultat que un desitjaria, ni el Pac, que ell volia que guanyés jo però el vaig deixar guanyar :cool:
no cola ni de conya oi?? jajajaja x'DDDD

Per cert, per quan els premis?? :oops:
I una macro-review del GR4Pro Paquitooorl?? La faràs oi??? :geek: :geek: :geek:

PD: S'ha de posar a la classificació el Pac a dalt de tot de la TocamelaPiramide :taja:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: toletum91zgz » 10 març 2010, 19:11

danisole ha escrit:No en serio, felicidades a los dos. Solo una reflexión, si os hicieran escoger entre el premio y lo que habéis aprendido, con que os quedariais? :metal: :metal: :metal:

Con la pedalera... Por supuestisimo!!! Paaaaalasaca! xDD :cool:
Imatge

toletum91zgz
Profe
Profe

EntradaAutor: Pac » 11 març 2010, 11:26

Gerard...et vas deixar??........no puuc viure..no podré ser feliç amb aquest pes. Ara parlo amb el valls que t'ho enviin a tu!!
(no, això si que no colarà..... :D)

Vaya solucho el de inscripción eh?...el meu vull dir! jajaja

Donç tranquils, que la intenció de fer una review amb videotutorial està a la ment. Però doneu-me algo de temps per familiaritzar-me amb el programa i la pedalera :P
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: valls » 11 març 2010, 15:11

Gerard Merino ha escrit:Per cert, per quan els premis?? :oops:
I una macro-review del GR4Pro Paquitooorl?? La faràs oi??? :geek: :geek: :geek:

Tema samarretes apreta l'Albert per aixo xD
Pac ens hem de veure per ja no? :cool:
El Rober esta ja avisat oi?

Gerard Merino ha escrit:PD: S'ha de posar a la classificació el Pac a dalt de tot de la TocamelaPiramide :taja:

Pac no me'n recordo del link d'aixo, tu el tens per allà no? :taja: (ja funciona :brutal: )
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Següent

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant