SOLO BATTLES: 3er i 4rt lloc

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

Qui es meriex la 3a plaça??

L’enquesta ha acabat el 06 març 2010, 11:41

Gerard Merino
18
90%
guitarfriki
2
10%

Vots totals : 20

SOLO BATTLES: 3er i 4rt lloc

EntradaAutor: valls » 03 març 2010, 10:50

Batalla per la 3a plaça, el guanyador s'endurà una:

SAMARRETA DEL TOCAMELA

Recordem que en guitarfriki ve de guanyar a la taula de novells i que encara tot just comença a liar-la com a solista.. sort nanos!
Voteu!

Gerard Merino

VS

guitarfriki

Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

Re: SOLO BATTLES: 3er i 4rt lloc

EntradaAutor: MON15BLACK » 03 març 2010, 12:01

ei gerard, no m'esperava menys de tu. molt xulu de debo. segueixes en la teva linea de dividir les parts de la base (molt ben lograt). a mes has tingut molt bon gust en trobar la melodia, la part suau i la pujada. crec que está molt encertada i amb molt bon gust. xato perfecte. no deixis de seguir-la tocant, vas per molt bon cami. ah, el so guapissim. segueix així nano.

guitarfriki, te estas esmerant, no deixis de seguir apretant i tocant moltes hores. aquesta es l'unica manera de de ser un bon guitarrista. amunt.
MON15BLACK
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 9
Membre des de: 03 feb. 2010, 20:04

EntradaAutor: barty » 03 març 2010, 14:02

Ma molat molt el del gerard.
En guitarfriki a destar molt content d'haver arribat fins aqui sent "novato", de totes maneres en aquest video no set sent gens be, auires de mirar de trobar una manera millor per grabarte (que havent guanyat un guitar rig no se com no ti poses amb ell :muelte: )

salutacions!!
barty
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 86
Membre des de: 17 feb. 2009, 14:41

EntradaAutor: guitarfriki » 03 març 2010, 15:55

ieps gerard idul!!! :brutal: :brutal: :brutal:

en quant al so us he de dir : el dissabte em va entrar un virus xungo i despres de borrar l'antivirus em va formatejar l'ordinador i em va tallar la conexio a internet fins ahir , i en menys de un parell d'hores el tenia que gravar i penjar aixi que ho sento :cry: :cry:
Spoiler: ensenya
gerard la semarreta ja es teva :P
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: Edugd » 03 març 2010, 16:07

quin crack gerard, llàstima del so guitarfriki
http://guitarra-edu.blogspot.com
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Entra ja i no t'ho perdis
Edugd
He lligat amb la guitarra

Entrades: 646
Membre des de: 20 jul. 2009, 17:03
Ubicació: Al garatge tocant amb el grup XD

EntradaAutor: bendo » 03 març 2010, 16:27

Gerard: un crack, ets l'unic que no s'ha callat en les campanetes del 0:45
molt bò el solo

Guitarfriki: bé en la execució pero secundo:
barty ha escrit:Ma molat molt el del gerard.
En guitarfriki a destar molt content d'haver arribat fins aqui sent "novato", de totes maneres en aquest video no set sent gens be, auires de mirar de trobar una manera millor per grabarte (que havent guanyat un guitar rig no se com no ti poses amb ell :muelte: )

salutacions!!
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: Gerard Merino » 03 març 2010, 16:47

MON15BLACK ha escrit:ei gerard, no m'esperava menys de tu. molt xulu de debo. segueixes en la teva linea de dividir les parts de la base (molt ben lograt). a mes has tingut molt bon gust en trobar la melodia, la part suau i la pujada. crec que está molt encertada i amb molt bon gust. xato perfecte. no deixis de seguir-la tocant, vas per molt bon cami. ah, el so guapissim. segueix així nano.

Ostie moltes gràcies!!! Que m'ho digui un guitarrista amb 30 anys d'experiència en l'instrument motiva molt!!!!
No dubtis que li fotré canya a tope!!!!!! :metal: :metal: :metal: :taja: :taja: :taja:

barty ha escrit:Ma molat molt el del gerard.salutacions!!

Moltés gràcies Barty!!M'alegro que t'haji molat :solo: :solo:

guitarfriki ha escrit:ieps gerard idul!!! :brutal: :brutal: :brutal:
gerard la semarreta ja es teva :P

Ídol??? Ojalà!!!! :taja: :solo:
Ja li anirás pillant el rotllo a la guitarra, tranquil jejeje
Pensa que la pròxima edició ja no estaràs al lloc dels novells eh?? :cool:
Osigui que, FOT-LI A SACO!!!!! :metal: :metal: :metal: :metal:

Edugd ha escrit:quin crack gerard

Mercy Edugd! :taja:
bendo ha escrit:Gerard: un crack, ets l'unic que no s'ha callat en les campanetes del 0:45
molt bò el solo

Mercy Bendo!! :taja:
És que jo no callo mai :muelte: jajajajaja
El que buscava en aquesta part, era fer algo menys light que a la intro i que anés fent progressió, per arribar a la part culminant i hiperactiva del solo. :metal: :metal:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: Edugd » 03 març 2010, 16:54

la part de la campanetes que fas queda bé, gerard

per cert, en sembla que et podem batejar com el nouhiperactiu, Pac, espavila't, que t'està treient el "puestu"
http://guitarra-edu.blogspot.com
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Entra ja i no t'ho perdis
Edugd

Entrades: 646
Membre des de: 20 jul. 2009, 17:03
Ubicació: Al garatge tocant amb el grup XD

EntradaAutor: khirareg » 03 març 2010, 16:58

Molt be Gerard, com sempre t'ho has currat.
Guitarfriki, se que has tingut problemes, pero recorda que tens el guitar Rig!!! i per cert comte en les tonalitats que t'has confos d'escala quasi tot el rato.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Gerard Merino » 03 març 2010, 17:21

Mercy Khirareg!!! :solo: :taja: :taja:
Faig el que puc jejeje :P

Avere quan et veiem a tu amb aquesta backing!!! :brutal:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: khirareg » 03 març 2010, 20:37

Gerard Merino ha escrit:Mercy Khirareg!!! :solo: :taja: :taja:
Faig el que puc jejeje :P

Avere quan et veiem a tu amb aquesta backing!!! :brutal:

JA fare algo amb la backingcilla, pero de moment em costa bastant fer res decent a sobre.
khirareg

EntradaAutor: Morse » 03 març 2010, 21:23

gutiarfriki em sembla que t'as relaxat una miqueta no?
no se em sembla que el solo que vas fer l'altre dia era molt millor
per la seva part... a en gerard merino ya li viag dir per mp que opino del seu solo xD xD
Morse

Entrades: 425
Membre des de: 06 gen. 2010, 23:22

EntradaAutor: Gerard Merino » 03 març 2010, 22:06

Morse ha escrit:a en gerard merino ya li viag dir per mp que opino del seu solo xD xD

Mercy xec!!! :taja: :solo: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal:
L'acavo de llegir :P
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Morse » 03 març 2010, 23:01

Gerard Merino ha escrit:
Morse ha escrit:a en gerard merino ya li viag dir per mp que opino del seu solo xD xD

Mercy xec!!! :taja: :solo: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal:
L'acavo de llegir :P

jeje mencanta tio xDD :solo: :solo: :brutal:
Morse

Entrades: 425
Membre des de: 06 gen. 2010, 23:22

EntradaAutor: Pac » 04 març 2010, 10:49

guitarfriki.....no tenies gaires ganes, no? jejej

Un consell que crec que t'anirà be pel nivell que portes ara: Mira't els "licks pentatònics" que ha penjat el khirareg, et vindràn de fàbula!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: bendo » 04 març 2010, 10:53

jo el veig desmotivat, com si no veiera posiblitats

y lo de que no use el Guitar Rig contnue sense entendre-ho!
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: ATP » 04 març 2010, 12:15

Gerard, m'ha molat molt molt el teu solo (ben construit, ben estructurat, licks resultons, etc). L'unic defecte que li trobo es que potser esta massa carregat, no deixes respirar la backing gairebe ni un moment i em penso que aquesta es mereixia una mica d'aire (ja se que hi ha backings que fan pena i que es millor taparles totes amb un gran solo, pero aquesta esta molt currada i personalment m'hagues agradat que s'escoltes una mica mes). Com ja he dit, m'ha encantat, per mi, es el millor que has presentat en tot el concurs. Felicitats! :brutal:

Guitarfriki :???: ...Que ha pasat? Manca d'idees, mala calitat de so, una mica repetitiu a vegades... Crec que vas gravar cpnvençut de la teva derrota, i aixo no s'ha de fer mai!!! El teu millor solo sense dubte, va ser l'anterior a aquest, va ser la gran revelació de la fase anterior. Pero aquest deixa molt que desitjar (per al meu gust). Felicitats igualment!
Un consell: Jo, si fos tu, em miraria el solo d'aquesta fase i el de l'anterior i compararia, part per part, per saber en que tens mancançes (les quals has de millorar) i en que et llueixes (per potenciar-ho).

Vagi b!!! :metal:
Where the streets have no name...
ATP
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 91
Membre des de: 27 oct. 2009, 00:51
Ubicació: Evergreen Terrace 742

EntradaAutor: chusaraque » 04 març 2010, 14:18

Salutacions concursants, Bé, jo aquí crec que no vaig a votar, no per res, però com que el Guitarfriki ja té la seva joguina, ben merescut, la samarreta se la daria directament al Gerard que a més segons veig serà així, per cert unes pues per als participants amb el logo de Tocamela estaria bé :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: .
La meva opinió sobre la part de les campanetes coincideixo també amb algun, que és més aviat un tros transitori per donar-li pas al gran sol, no hauria carregar molt.
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: valls » 04 març 2010, 17:32

Reafirmo moltes de les coses que ja s'han dit aqui, dels dos, i si no us fa res penjaré demà a la tarda resultats, encara que quedaria fins al dissabte per votar en aquesta enquesta. Foto el camp tot el cap de setmana i em sembla que els de l'altre post em penjarien.

O els podríem fer patir una mica tb... :lol: :lol: :P :twisted: :twisted: :twisted:
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: Gerard Merino » 04 març 2010, 17:42

ATP ha escrit:Gerard, m'ha molat molt molt el teu solo (ben construit, ben estructurat, licks resultons, etc). L'unic defecte que li trobo es que potser esta massa carregat, no deixes respirar la backing gairebe ni un moment i em penso que aquesta es mereixia una mica d'aire (ja se que hi ha backings que fan pena i que es millor taparles totes amb un gran solo, pero aquesta esta molt currada i personalment m'hagues agradat que s'escoltes una mica mes). Com ja he dit, m'ha encantat, per mi, es el millor que has presentat en tot el concurs. Felicitats! :brutal:

Primer de tot mercy, me n'alegro de que et moli :taja:

En lo de no deixar respirar la backing, no coincideixo amb tu, ja que si t'hi fixes ja vaig fent parades on cal, perquè la base pugui respirar força sense la necessitat de fer una gran parada com el del Pac, Rober o GuitarFriki. Sinó que pots trobar moments oportuns per fer-ho i donar un bon resultat també. Per mi, no està massa carregat clar, que he de dir no?? jajajaja Però m'agrada, així veig el que el POPULI veu :taja:

chusaraque ha escrit:Salutacions concursants, Bé, jo aquí crec que no vaig a votar, no per res, però com que el Guitarfriki ja té la seva joguina, ben merescut, la samarreta se la daria directament al Gerard que a més segons veig serà així, per cert unes pues per als participants amb el logo de Tocamela estaria bé :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: .
La meva opinió sobre la part de les campanetes coincideixo també amb algun, que és més aviat un tros transitori per donar-li pas al gran sol, no hauria carregar molt.

Jo no és que haji carregat molt, sinó que he anat amb progressió com la backing en aquesta part, ja que comença sense bateria i després s'hi afegeix. Ja anava fent paradetes petites durant tot el solo perquè en aquest tram no hagués de parar. :solo:

PD: Aquesta púa també la vull doncs!! :solo:

valls ha escrit:Reafirmo moltes de les coses que ja s'han dit aqui, dels dos, i si no us fa res penjaré demà a la tarda resultats, encara que quedaria fins al dissabte per votar en aquesta enquesta. Foto el camp tot el cap de setmana i em sembla que els de l'altre post em penjarien.

O els podríem fer patir una mica tb... :lol: :lol: :P :twisted: :twisted: :twisted:

M'hes indiferent, penja'l quan et vaji bé o quan creguis convenient. Aquí l'Organizer maister ets tu :taja:

Va va!!!!Vull crítiques!!!! On està el Dvonn i el Dani?? Que aquests foten canya!!!! :metal:
La teva Valls la posaràs juntament amb els resultats com amb les altres rondes oi?? :taja: :solo:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: MON15BLACK » 04 març 2010, 21:05

hola gerard, la veritat es que he escoltat els 4 solos i la veritat, no se que hagues passat si el teu hagues estat a la final. enhorabona. per mi perfecte.
MON15BLACK

Entrades: 9
Membre des de: 03 feb. 2010, 20:04

EntradaAutor: danisole » 05 març 2010, 10:43

Va va!!!!Vull crítiques!!!! On està el Dvonn i el Dani?? Que aquests foten canya!!!! :metal:
La teva Valls la posaràs juntament amb els resultats com amb les altres rondes oi?? :taja: :solo:

Ieps Gerard,
Perdona pero no m'ho he pogut mirar fins ara.
Doncs va que disparo. Doncs en general molt bé. Només et diria una cosa. El so més maco que se li pot donar a una guitarra no es pels efectes que porteu. Si us acostumeu a portar 25.000 efectes i presets diferents us costarà molt donar so a partir de la pua i la manera de pinsar le cordes amb la esquerra. Menys efectes es igual a tocar més. Un cop es controla la guitarra en canal net mireu de ficar efectes i us adonareu de com varia el so.

A tu guitarfriki et diria que te la juguis més. Investiga, busca noves frases d'altres guitarristes i sobretot cagala el màxim de cops. Cagarla es apendre, si no te la jugues no apendràs. Com deia Edison, aprendí mil maneras de como no hacer una bombilla. (o més o menys era així la frase).

Però de totes maneres enhorabona als dos. Estic segur que hi ha un abans i un desprès degut al concurs. :metal: :metal: :brutal: :brutal: :taja: :taja: :solo: :solo:
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: Gerard Merino » 05 març 2010, 17:03

danisole ha escrit:Ieps Gerard,
Perdona pero no m'ho he pogut mirar fins ara.
Doncs va que disparo. Doncs en general molt bé. Només et diria una cosa. El so més maco que se li pot donar a una guitarra no es pels efectes que porteu. Si us acostumeu a portar 25.000 efectes i presets diferents us costarà molt donar so a partir de la pua i la manera de pinsar le cordes amb la esquerra. Menys efectes es igual a tocar més. Un cop es controla la guitarra en canal net mireu de ficar efectes i us adonareu de com varia el so.

Tranquil home jejeje :P
Mercy, tindre l'aprovat d'un mestre és bona senyal :taja: Lo dels efectes, només he utilitzat 2 efectes en aquest solo, en algunes parts pot semblar que soni diferent oi?? És perquè canvio de posició la pua i uso un dels cantons arrodonits per donar-li un altre toc, que és com bé has dit de donar-li so a partir de la pua. Això ho he estat treballant un pelet per jugar amb la sonoritat en cada picking.

danisole ha escrit:Però de totes maneres enhorabona als dos. Estic segur que hi ha un abans i un desprès degut al concurs. :metal: :metal: :brutal: :brutal: :taja: :taja: :solo: :solo:

Mercy jejeje i no ho dubits! N'he après molt posant-me metes i sobretot estic començant a descobrir el meu estil tocant, que encara queda molt perquè es defineixi :taja:

Gràcies per les aportacions Dani :brutal: :brutal: :brutal:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: khirareg » 05 març 2010, 21:16

La veritat guitarfriki, crec que necesites fer funcionar el guitrrig, ja que treuries una qualitat de so tremenda.
Si et soc sincer i sense ani, d'ofendre, sembla que has perdut qualitat respecte el solo anterior, t'has confos d'escala en diversos trosos i no has creat cap frase guapa, cosa que en altres solos si. Se que era una backing dificil de collons, pero crec que podries haver tret alguna cosa més.
khirareg

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant