SOLO BATTLES: FINAL

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

Vota el guanyador de la 1a edició del solo battles

L’enquesta ha acabat el 04 març 2010, 13:16

Pac
27
48%
toletum91zgz
29
52%

Vots totals : 56

Re: SOLO BATTLES: FINAL

EntradaAutor: khirareg » 02 març 2010, 19:21

Crec que no t'has donat comte pero en Bendo és del pais Valencià
khirareg l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 març 2010, 19:41, en total s’ha editat 1 vegada.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Gerard Merino » 02 març 2010, 19:29

Aquí salten espurnes eh Khirareg??
Avere, si que és cert que el Bendo és valencià, però ell s'ha pica't primer amb el tema de faltes cosa que després el MON15BLACK li ha corretgit les seves i en té més jajaja

Ademés, pel que he llegit, el MON15BLACK ha fet una opinió dels solo's només, no s'havia fica't amb ell. Normal que es defensi no? :roll:

My opinion only, com sempre :taja: :solo:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: Pac » 02 març 2010, 19:33

yehaw!! quan de moviment!!

mon15black, la veritat es que jo també crec que sempre ho puc fer molt millor..però en realitat mai ho he probat. Una cosa es certa i es que ja sigui per temps, per feina o per 'perreria' meva, mai acabo fent-lo tot al 100% de les meves posibilitats.
Tot i així, he entregat aquest solo saben que no eren coses imposibles, ni les tecniques mes marabelloses que s'han fet mai pero...penso que per entregar un solo digne de la final, encaixaba força be, nor?
:???:

Totes maneres, gràcies..s'agraeixen i molt, les vostres opinions..que son poques!!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: MON15BLACK » 02 març 2010, 19:41

hola pac, la veritat es que ets bo i si no guanyes la final será una injusticia. força guitarra. ei,crec que n'entenc una mica. dessitjo que guanyis.
MON15BLACK l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 març 2010, 19:55, en total s’ha editat 1 vegada.
MON15BLACK
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 9
Membre des de: 03 feb. 2010, 20:04

EntradaAutor: Pac » 02 març 2010, 19:55

Tooooooma, 30 anys son uns quants (me sdels que jo tinc >_<)..i que et diguin que ets bo, cojons si motiva!! s'agraeix moltisim!

Ara, una cosa l'has de saber....ja no t'escapes!! Ara ens has de mostrar la teva sabiessa guitarril i ens has de mostrar la teva tècnica, tots volem aprendre!!

Salut i Tòcamela!! (de bon gust, eh? jajaja)
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: khirareg » 02 març 2010, 19:58

Pac ha escrit:Tooooooma, 30 anys son uns quants (me sdels que jo tinc >_<)..i que et diguin que ets bo, cojons si motiva!! s'agraeix moltisim!

Ara, una cosa l'has de saber....ja no t'escapes!! Ara ens has de mostrar la teva sabiessa guitarril i ens has de mostrar la teva tècnica, tots volem aprendre!!

Salut i Tòcamela!! (de bon gust, eh? jajaja)

Volem videos, per cert Pac, m'has densenyar a fer els harmònics "creuats" que fas, que porto temps intentanlos i no em surten .
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: guitarfriki » 02 març 2010, 20:01

nomès dire una cosa se esta carregant el video jeje.
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: danisole » 02 març 2010, 20:01

Paquitorrr, que te funde el robert. jajajaja El proximo dia que nos cruzemos con el lo zurramos. Robert ya que veo que le das mucho al ordenador... No seras hacker, no? xDD xDD xDD

No en serio, robert has mejorado un monton. Te ha ido muy bien el tema de la battle y a ti paquito te sirve de mucho pensar en lo que vas a hacer.

Salut i tocamela.

Dvvon, que no dius res? set troba a faltar. :metal: :metal: :metal:
danisole l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 març 2010, 20:09, en total s’ha editat 2 vegades.
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: Gerard Merino » 02 març 2010, 20:07

guitarfriki ha escrit:nomès dire una cosa se esta carregant el video jeje.

:geek: :geek: :geek: :geek: :geek:
danisole ha escrit:Paquitorrr, que te funde el robert. jajajaja El proximo dia que nos cruzemos con el lo zurramos. Robert ya que veo que le das mucho al ordenador... No seras hacker, no? xDD xDD xDD

No en serio, robert has mejorado un monton. Te ha ido muy bien el tema de la battle y a ti paquito te sirve de mucho pensar en lo que vas a hacer.

Salut i tocamela.

Down, que no dius res? set troba a faltar. :metal: :metal: :metal:

Xec!!!! se't troabava a faltar ''por estos lares'' :solo:

Spoiler: ensenya
No és Down...és Dvvon..que no et senti que et pelarà!!!! :shock:

xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: danisole » 02 març 2010, 20:09

Ops!!! Rectificat, no era amb mala intencio.
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: valls » 02 març 2010, 20:10

danisole ha escrit:Paquitorrr, que te funde el robert. jajajaja El proximo dia que nos cruzemos con el lo zurramos. Robert ya que veo que le das mucho al ordenador... No seras hacker, no? xDD xDD xDD

Salut i tocamela.

Down, que no dius res? set troba a faltar. :metal: :metal: :metal:

Recordo que aquesta votació, que suma punts al global, no és decisiva ni molt menys per guanyar, d'això ja se n'encarrega un jurat no qualificat que encara està esperant uns iloms de no se quina ronda!!!!!! >:-E >:-E >:-E >:-E >:-E

dema penjare el 3er i quart lloc! si vols merino sempre pots enviar-li 50 mp amb 10 milions spoilers al guitarfriki (que restes -2 i moltes gràcies gran administrador a tus pies...) per desestressar-te! :P
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: toletum91zgz » 02 març 2010, 20:14

xDD xDD xDD

Dani... No, la verdad... Yo, siendo maño, si hubiera decidido a hacer algo ahora iriamos 23-62802 (aunque soy tan manazas que a lo mejor veias a mil replicantes de Toletum votandole a el, vete a saber xD)... Le habria votado un par de veces para que no se notara :cool: Creo que la proxima vez que quedemos no me pienso subir a ningun coche, que esta vez si que me echais a la carretera jajajaja. Ademas seguro que Chus ayudaria a la hora de empujar, eh, eh!? :P xD

Y cierto, me ha ido genial el tema. Porque ademas con la tonteria me he estudiado como utilizar el Sony Vegas para editar los videos de aqui en adelante, porque os tengo pensadas unas cosillas (la idea la he sacado de unos Youtubes a los que estoy suscrito) que vais a flipar xD

Gracias por todo Sr.Sole!! :brutal:

Hasta pronto!!! ^^

PD: Si, por favor, Dvvon, aparece, que seguro que a mi me tienes que decir muchas cosas, y tengo ganas de aprender :oops:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: Gerard Merino » 02 març 2010, 20:22

danisole ha escrit:Ops!!! Rectificat, no era amb mala intencio.

Ja ho sé home xD que anava amb conya!! jajaja :taja:

valls ha escrit:dema penjare el 3er i quart lloc! si vols merino sempre pots enviar-li 50 mp amb 10 milions spoilers al guitarfriki (que restes -2 i moltes gràcies gran administrador a tus pies...) per desestressar-te! :P

Com que demà!!!??? grrrr.... >:-E

Ara em poso a enviar Spoilers :metal: :metal: :metal: :metal: :metal:
Necessito alliverar-me de la tensió :metal: :metal: :metal: :metal: :metal:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: guitarfriki » 02 març 2010, 20:27

penjat
xD xD xD xD xD xD
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: Pac » 02 març 2010, 21:00

jajaja Dani, acabas de dir una de les veritats que mes van amb mi.
En tot lo que faig o m'agrada fer, quan tinc algo que fer, quan tinc algo a on arribar....em surten milers de coses i motivació per regalar...si no es així....em costa molt!!!

Abans em pasaba el dia dibuixant...però per culpa d'això, ho vaig anar deixant a poc a poc >_< espero qu eno pasi amb la guitarra jejejeje no mentres hi hagi tòcamela!!!

Danke per la ajuda oferida...ja tenia pensa't que si guanya el mañico, enviar-li un paquet del "guitarrig(bomb)4"...un nou model mes que explossiu!!

jajajajajaja :taja:

Jo tengo mucho dooooowwwwnnnn!!! jejeje com a crític seriòs del tòcamela, Dvonn, no pots faltar aquesta, la ultima ronda!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: Gerard Merino » 02 març 2010, 21:29

guitarfriki ha escrit:penjat
xD xD xD xD xD xD

On l'has penjat?? Perquè al ''teu tub'' no hi és! :shock:
EDICIÓ: No he dit res ja està.. :P

Pac ha escrit:Jo tengo mucho dooooowwwwnnnn!!! jejeje com a crític seriòs del tòcamela, Dvonn, no pots faltar aquesta, la ultima ronda!

Això!!!!Dvonn xDD jajajaja
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: chusaraque » 02 març 2010, 22:10

:muelte: :muelte: :muelte:
toletum91zgz ha escrit:xDD xDD xDD

Dani... No, la verdad... Yo, siendo maño, si hubiera decidido a hacer algo ahora iriamos 23-62802 (aunque soy tan manazas que a lo mejor veias a mil replicantes de Toletum votandole a el, vete a saber xD)... Le habria votado un par de veces para que no se notara :cool: Creo que la proxima vez que quedemos no me pienso subir a ningun coche, que esta vez si que me echais a la carretera jajajaja. Ademas seguro que Chus ayudaria a la hora de empujar, eh, eh!? :P xD

Y cierto, me ha ido genial el tema. Porque ademas con la tonteria me he estudiado como utilizar el Sony Vegas para editar los videos de aqui en adelante, porque os tengo pensadas unas cosillas (la idea la he sacado de unos Youtubes a los que estoy suscrito) que vais a flipar xD

Gracias por todo Sr.Sole!! :brutal:

Hasta pronto!!! ^^

PD: Si, por favor, Dvvon, aparece, que seguro que a mi me tienes que decir muchas cosas, y tengo ganas de aprender :oops:

No digas eso Ro, que yo no lo haría, es mas, te tengo en muy alta estima, que lo sepas :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte:
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32

EntradaAutor: ulysse69 » 02 març 2010, 22:32

La madre que os pario...que buenos los dos, me quito el sombrero y os hago la reverencia!!!!
Que no pare la musica
ulysse69

Entrades: 3
Membre des de: 04 abr. 2009, 18:39

EntradaAutor: bendo » 02 març 2010, 23:53

MON15BLACK ha escrit:Hola BENDO, no sóc l'únic que emet faltes d'ortografia.

això segur, jo també en faig, pero el Vaix m'havia fet mal als ulls (veig que per aquest post t'has vigilat molt :wink: )

MON15BLACK ha escrit:Perdona si et fan mal les orelles, però per començar et diré que jo no ''pense'', jo “penso” i no “cride” jo parlo.

Pero com jo soc Valencià, si que parle i pense, tot i que no m'importa en absolut modificar el meu vocabulari cuan parle en algú de més al nord.

MON15BLACK ha escrit:No sé si portes molt temps tocant la guitarra o no l'has tocada mai, però si no entens el que he escrit, fes't-ho mirar. T'ho aclariré millor. He dit, referint-me al Pac, que pel nivell que té l'he trobat una mica just, el pac pot donar molt més que aquest solo. A més a més, no hi ha color entre un solo i l'altre. El millor el pac.

Per cert BENDO, SALUT I ''TOCAMELA''

Soc prou novell, però això no crec que importe. Ara sí que t'has explicat. Amb el que has dit abans no m'acabava de quedar clar per qué no t'apanyaven els solos. Tot i que el de Pac siga(sigui) superior, el de Toletum91zgz és força bò. Jo pense que els dos podrien mereixer la victòria però com ja he dit no crec que ningún d'ambdos es mereisca el meu vot en contra.

MON15BLACK ha escrit:HE VOTAT EL PAC, PER QUE NO HI HA COLOR. DE TOTES FORMES US HE DE DIR QUE VAIX EL MEU PUNT DE VISTA VEIG QUE LA INFORMÀTICA LA PORTEU BASTANT BÉ, PERO US HEU OBLIDAD UNA MICA DE DE LA MELODIA DE LA BASE, JA QUE DONA PER A MOLT MÉS, I JA QUE ES LA FINAL L'HE TROBAT UNA MICA JUSTETA.
PER CERT ELS VIDEOS PER EL 3 I 4 LLOC QUAND ELS PODREM VEURE?? AMUNT GUITARREROS

Per cert, posa un vídeo i tal per a vore't(veure't) un poc. A mi em pots vore(veure) en la batalla contra guitarfriki, en la final de novells, en la que no em vaig poder llevar la pegatina de Novell :cry:

Por cierto, Dvonn no tiene nada que criticar aquí? Hasta yo he encontrado un error!
¿O es que es tan orgulloso que no puede abrir la boca para decir "bien hecho"?

PD_ I jo per què he posat això en castellà? :roll:
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: Edugd » 03 març 2010, 01:20

MON15BLACK ha escrit:Hola BENDO, no sóc l'únic que emet faltes d'ortografia.

bendo ha escrit:vale pero no cal que crides (al menys poses tildes on cal...)

ja que dius que estos solos, que Baix la opinió de tanta gent els dos són la canya, són pobres per a ser la final... m'agradaria demanar-te la teva opinió respecte de què és per a tu un solo digne de'una final, o què és tocar bé.
si per a tu tocar bé és fer semi-corxeres a 200bpm t'entenc.
Si tocar bé és que et mole el solo, crec que ja pot ser asunt de gustos.

Va, posa algún vídeo que t'agrade...

Jo pense que, si qualsevol dels dos pensara, que si perel temps que ha dedicat a editar el vídeo ha perdut nivell musical, no ho haurien fet. Estic convençut de que aquí els dos han donat almenys el 98% del que eren capaços en eixe moment (sempre hi ha marge per a millorar...)

Perdona si et fan mal les orelles, però per començar et diré que jo no ''pense'', jo “penso” i no “cride” jo parlo.
No sé si portes molt temps tocant la guitarra o no l'has tocada mai, però si no entens el que he escrit, fes't-ho mirar. T'ho aclariré millor. He dit, referint-me al Pac, que pel nivell que té l'he trobat una mica just, el pac pot donar molt més que aquest solo. A més a més, no hi ha color entre un solo i l'altre. El millor el pac.

Per cert BENDO, SALUT I ''TOCAMELA''

pero al bendo li perdonem que es valencià o per allí
http://guitarra-edu.blogspot.com
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Entra ja i no t'ho perdis
Edugd
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 646
Membre des de: 20 jul. 2009, 17:03
Ubicació: Al garatge tocant amb el grup XD

EntradaAutor: bendo » 03 març 2010, 01:33

Edugd ha escrit:pero al bendo li perdonem que es valencià o per allí

xD xD xD xD

gracies, i Khirareg crec que també em perdonava :solo:

PD_cada volta que escolte els solos flipe més
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: MON15BLACK » 03 març 2010, 12:58

hola bendo, jo no et volia ofendre (tinc amics valencians), pero amb allò de l'orella i les faltes d'ortografía m'habías tocat la fibra senssible que tinc. vinga espero que toquis força la guitarra.
MON15BLACK

EntradaAutor: MON15BLACK » 03 març 2010, 13:01

hola a tots, volía fer una pregunta als organitzadors. com es que hi ha tanta diferència amb els volúms dels vídeos del 1 i 2on. amb els del 3 i 4 ?
MON15BLACK

EntradaAutor: valls » 03 març 2010, 13:28

Perque li hem demanat a vimeo que pugi de volum de tots els seus videos i al youtube que els baixi (tots tambe) i aixi queda com que la final es mes important. ta be no??

evidentment han accedit els dos sites a l'instant i esta tot internet revolucionat. :shock: :shock: :shock: :metal:
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: MON15BLACK » 03 març 2010, 13:55

OK
MON15BLACK