Pac ha escrit:chusaraque ha escrit:La tercera parte del solo Paco, es un subidón de tres pares de guevos, es como el final de un buen polvo,inmenso![]()
![]()
![]()
espera, le voy a dar al play otra vez
![]()
![]()
jajajaja gracias titoooooorrrl!!
La verdad que una de las cosas que mas me gusta del solo es la estructura que acompaña tan bien a la backing...y, indiscutiblemente, esa parte era "solo" totalmente jejeje
Que me dices de la parte de antes del ultimo tapping? me ha costado mil!
De mayor como yo?.......cuando seas padre comeras huevos!! (tu si que vales!)
bendo ha escrit:Pac ha escrit:efectiviewonder!
Bueno, antes lo hacia lebantando un pelin el puente con los dedos, pero el puente de mi guitarra no es flotante como las stratos mas habituales, es mas bien como el de la helena! pero no taaan tensado, pero es fijo casi!
Si hago mucha fuerza desde el puente es para conseguir un vibrato mas pronunciado, igual que el que haria con palanca, pero me da palo tener la palanca puesta! no me gusta.
El vibrato que hago en el video es porque hace la cantidad exacta de lo que quiero....para pronunciarlo mas tendria que presionar la guitarra demasiado..y así es exactamente como quiero que suene :D
pero yo no veo que toques el puente, solo que muevas la guitarra, no lo acabo de pillar
yo moviendo así la guitarra consigo un vibrato, pero no es lo mismo que moviendo el puente, creo, no se, no lo pillo
guillesrf ha escrit:dios, me corro
chusaraque ha escrit:Pac ha escrit:chusaraque ha escrit:La tercera parte del solo Paco, es un subidón de tres pares de guevos, es como el final de un buen polvo,inmenso![]()
![]()
![]()
espera, le voy a dar al play otra vez
![]()
![]()
jajajaja gracias titoooooorrrl!!
La verdad que una de las cosas que mas me gusta del solo es la estructura que acompaña tan bien a la backing...y, indiscutiblemente, esa parte era "solo" totalmente jejeje
Que me dices de la parte de antes del ultimo tapping? me ha costado mil!
De mayor como yo?.......cuando seas padre comeras huevos!! (tu si que vales!)
Lo flipoorrr......rectifico, es como el principio del final de un buen polvo,cuando estas ahiii aaaaggghhhh
ATP ha escrit::geek:![]()
![]()
No se m'acudeixen prous sinonims de UNA PUTA PASSADA per descriure aquesta ultima fase. Increible, felicitats als 2, us heu superat. No se a qui votar...![]()
P.D: M'han encantat els detalls de l'edició, sobretot els d'en Rober.
Pac ha escrit:de fet.....abans de res, gracies amic merino!
Pac ha escrit:Tot i així, crec que tots dos ens hem centrat mes en fer algo diferent sabent amb qui ens enfrentavem.
Pac ha escrit:Aquell paron que dius, en el meu cas crec que es imprescindible. Evidentment no has de parar un solo, però, això no es tracta de un solo. La cançó te un inici melodic i utilitza aquesta coda per donar pas al solo (diem-li així, però tambe podria ser estribillo de la cançó).
En el meu concretament, només hi ha el solo final (estribillo que deia) i el que hi ha entre la introducció i la 'coda'. Tot lo altre, almenys jo, ho considero melodia, com si fos la veu cantant, que com deia, dona pas al solo que et dona aquest subidon de la backin'!!!
Ro crec que ho ha entes me so menys com jo! :D
oldow ha escrit:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Deu meu ke difícil, tots dos us ho mereixeu molt, PERO EL QUE MES U NECESITA ES EN TOLETUM... VAYA EKIPAS QUE TENIA DARRERA EN PAC (MARSHALL.....)
eSTARA MOLT AJUSTAT, KE GUANYI EL MILLOR
Gerard Merino ha escrit:Pac ha escrit:Tot i així, crec que tots dos ens hem centrat mes en fer algo diferent sabent amb qui ens enfrentavem.
Això vaig dir a l'últim solo i casi em penjeu per bruixot
toletum91zgz ha escrit:Voy a tener que hacer una supermacro para hacer votaciones y registros toda la noche!? Aunque creo que ni aun asi... Si veis que por la noche se registran unos toletum91zgzA, toletum91zgzB, toletum91zgzC y tal suena sospechoso!? No, verdad!?![]()
![]()
Paquito, solo tengo que decirte una cosa, eres un maldito crack tioMi padre me ha dicho cosas del estilo que hagamos una revancha en directo y mientras tu te concentras en tocar, yo me concentre en chorizarte la pedalera jijijiji
MON15BLACK ha escrit:HE VOTAT EL PAC, PER QUE NO HI HA COLOR. DE TOTES FORMES US HE DE DIR QUE VAIX EL MEU PUNT DE VISTA VEIG QUE LA INFORMÀTICA LA PORTEU BASTANT BÉ, PERO US HEU OBLIDAD UNA MICA DE DE LA MELODIA DE LA BASE, JA QUE DONA PER A MOLT MÉS, I JA QUE ES LA FINAL L'HE TROBAT UNA MICA JUSTETA.
PER CERT ELS VIDEOS PER EL 3 I 4 LLOC QUAND ELS PODREM VEURE?? AMUNT GUITARREROS
guitarfriki ha escrit:IEPSONS tocamelons ja estic millor i el meu portatil tmb avui penjo el video ee vinga toqueumela una estona xddSpoiler: ensenya
valls ha escrit:guitarfriki ha escrit:IEPSONS tocamelons ja estic millor i el meu portatil tmb avui penjo el video ee vinga toqueumela una estona xddSpoiler: ensenya
doncs espavila a penjar-ho que sino encara tindràs menys punts que l'última lliga de l'espanyol
valls ha escrit:A veure com es reprodueix en el jurat aquesta indecisió de vot,
repeteixo bestial, els dos!
MON15BLACK ha escrit:HE VOTAT EL PAC, PER QUE NO HI HA COLOR. DE TOTES FORMES US HE DE DIR QUE BAIX EL MEU PUNT DE VISTA VEIG QUE LA INFORMÀTICA LA PORTEU BASTANT BÉ, PERO US HEU OBLIDAT UNA MICA DE DE LA MELODIA DE LA BASE, JA QUE DONA PER A MOLT MÉS, I JA QUE ES LA FINAL L'HE TROBAT UNA MICA JUSTETA.
PER CERT ELS VIDEOS PER EL 3 I 4 LLOC QUAN_ ELS PODREM VEURE?? AMUNT GUITARREROS
bendo ha escrit:vale pero no cal que crides (al menys poses tildes on cal...)
ja que dius que estos solos, que Baix la opinió de tanta gent els dos són la canya, són pobres per a ser la final... m'agradaria demanar-te la teva opinió respecte de què és per a tu un solo digne de'una final, o què és tocar bé.
si per a tu tocar bé és fer semi-corxeres a 200bpm t'entenc.
Si tocar bé és que et mole el solo, crec que ja pot ser asunt de gustos.
Va, posa algún vídeo que t'agrade...
Jo pense que, si qualsevol dels dos pensara, que si perel temps que ha dedicat a editar el vídeo ha perdut nivell musical, no ho haurien fet. Estic convençut de que aquí els dos han donat almenys el 98% del que eren capaços en eixe moment (sempre hi ha marge per a millorar...)
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant