SOLO BATTLES: FINAL

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

Vota el guanyador de la 1a edició del solo battles

L’enquesta ha acabat el 04 març 2010, 13:16

Pac
27
48%
toletum91zgz
29
52%

Vots totals : 56

Re: SOLO BATTLES: FINAL

EntradaAutor: Edugd » 01 març 2010, 22:08

UH....

Pac se va alejando!!!!!!!!!!!!!!!!!1
http://guitarra-edu.blogspot.com
Spoiler: ensenya
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Entra ja i no t'ho perdis
Edugd
He lligat amb la guitarra

Entrades: 646
Membre des de: 20 jul. 2009, 17:03
Ubicació: Al garatge tocant amb el grup XD

EntradaAutor: chusaraque » 01 març 2010, 22:10

Pac ha escrit:
chusaraque ha escrit:La tercera parte del solo Paco, es un subidón de tres pares de guevos, es como el final de un buen polvo,inmenso :taja: :taja: :taja: :taja: espera, le voy a dar al play otra vez :solo: :solo: :solo:

jajajaja gracias titoooooorrrl!!

La verdad que una de las cosas que mas me gusta del solo es la estructura que acompaña tan bien a la backing...y, indiscutiblemente, esa parte era "solo" totalmente jejeje
Que me dices de la parte de antes del ultimo tapping? me ha costado mil!

De mayor como yo?.......cuando seas padre comeras huevos!! (tu si que vales!)

Lo flipoorrr......rectifico, es como el principio del final de un buen polvo,cuando estas ahiii aaaaggghhhh
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Pac » 01 març 2010, 22:22

bendo ha escrit:
Pac ha escrit:efectiviewonder!

Bueno, antes lo hacia lebantando un pelin el puente con los dedos, pero el puente de mi guitarra no es flotante como las stratos mas habituales, es mas bien como el de la helena! pero no taaan tensado, pero es fijo casi!
Si hago mucha fuerza desde el puente es para conseguir un vibrato mas pronunciado, igual que el que haria con palanca, pero me da palo tener la palanca puesta! no me gusta.
El vibrato que hago en el video es porque hace la cantidad exacta de lo que quiero....para pronunciarlo mas tendria que presionar la guitarra demasiado..y así es exactamente como quiero que suene :D

:roll: pero yo no veo que toques el puente, solo que muevas la guitarra, no lo acabo de pillar
yo moviendo así la guitarra consigo un vibrato, pero no es lo mismo que moviendo el puente, creo, no se, no lo pillo :oops:

claro claro...lo que yo hago no es lo del puente, lo del puente era un ejemplo que te he puesto que también hago...pero con el puente es mas pronunciado, como con la palanca. Entonces haciendo eso que hago en el video es lo mismo que destensar un pelin las cuerdas.

guillesrf ha escrit:dios, me corro :solo:

jajajaja me parto!
chusaraque ha escrit:
Pac ha escrit:
chusaraque ha escrit:La tercera parte del solo Paco, es un subidón de tres pares de guevos, es como el final de un buen polvo,inmenso :taja: :taja: :taja: :taja: espera, le voy a dar al play otra vez :solo: :solo: :solo:

jajajaja gracias titoooooorrrl!!

La verdad que una de las cosas que mas me gusta del solo es la estructura que acompaña tan bien a la backing...y, indiscutiblemente, esa parte era "solo" totalmente jejeje
Que me dices de la parte de antes del ultimo tapping? me ha costado mil!

De mayor como yo?.......cuando seas padre comeras huevos!! (tu si que vales!)

Lo flipoorrr......rectifico, es como el principio del final de un buen polvo,cuando estas ahiii aaaaggghhhh

es un gran polvo!!!!!! tito..no me hagas hablar mal! que hay menores leyendo! jajajaja

Ro.......no tienes nada que hacer, cuando les ofrezca esas increibles bandejas de escalivada con 'pambtomaca' no querrpan ni oler tus jamones!! (oh, quina gana!)
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36

EntradaAutor: Gerard Merino » 01 març 2010, 22:24

Molt bona edició de video els dos!!!!
Un tros de feina molt ben feta!!! :brutal:

Una final digne de VISUALS-MAKERS :cool:

La sensació que m'ha donat a mi em sembla que sóc l'únic perquè ningu ho ha dit,
He trobat que us heu intentat currar més la part de l'edició del vídeo que no en el propi solo...Crec que si us haguéssiu esmerat un pelet menys en l'edició de vídeo i ho haguéssiu inveretit al solo, haguessin saltat espurnes dels nostres altaveus.
:solo:
Tampoc m'ha agradat la super parada de solo al moment on comença el tros més...''diem-li acoustic?''. La backing ha de tindre parades per deixar-la respirar, però amb petites paradetes crec que ja és suficient, pel meu gust clar :P
Però inclòs així, una feina força ben feta, FELICITATS!!! :taja: :taja:

SORT ALS DOS!!!!! :solo: :solo: :solo: :solo:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: ATP » 01 març 2010, 22:26

:geek: :geek: :geek:

No se m'acudeixen prous sinonims de UNA PUTA PASSADA per descriure aquesta ultima fase. Increible, felicitats als 2, us heu superat. No se a qui votar... :???:

P.D: M'han encantat els detalls de l'edició, sobretot els d'en Rober.

:brutal:
Where the streets have no name...
ATP
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 91
Membre des de: 27 oct. 2009, 00:51
Ubicació: Evergreen Terrace 742

EntradaAutor: Edugd » 01 març 2010, 22:29

ATP ha escrit::geek: :geek: :geek:

No se m'acudeixen prous sinonims de UNA PUTA PASSADA per descriure aquesta ultima fase. Increible, felicitats als 2, us heu superat. No se a qui votar... :???:

P.D: M'han encantat els detalls de l'edició, sobretot els d'en Rober.

:brutal:

El rober s'ha superat
http://guitarra-edu.blogspot.com
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Entra ja i no t'ho perdis
Edugd

Entrades: 646
Membre des de: 20 jul. 2009, 17:03
Ubicació: Al garatge tocant amb el grup XD

EntradaAutor: Pac » 01 març 2010, 22:31

de fet.....abans de res, gracies amic merino! però tampoc he fet gaire cosa de video...simplement que si volia ficar harmonitzacions...millor que es vegin, no? perque s'entengui millor jeje

Tot i així, crec que tots dos ens hem centrat mes en fer algo diferent sabent amb qui ens enfrentavem.
Aquell paron que dius, en el meu cas crec que es imprescindible. Evidentment no has de parar un solo, però, això no es tracta de un solo. La cançó te un inici melodic i utilitza aquesta coda per donar pas al solo (diem-li així, però tambe podria ser estribillo de la cançó).
En el meu concretament, només hi ha el solo final (estribillo que deia) i el que hi ha entre la introducció i la 'coda'. Tot lo altre, almenys jo, ho considero melodia, com si fos la veu cantant, que com deia, dona pas al solo que et dona aquest subidon de la backin'!!!

Ro crec que ho ha entes me so menys com jo! :D

:taja:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: Gerard Merino » 01 març 2010, 22:41

Pac ha escrit:de fet.....abans de res, gracies amic merino!

De res home! Com si m'ho haguessis d'agraïr jejeje xD
Pac ha escrit:Tot i així, crec que tots dos ens hem centrat mes en fer algo diferent sabent amb qui ens enfrentavem.

Això vaig dir a l'últim solo i casi em penjeu per bruixot :cool:

Pac ha escrit:Aquell paron que dius, en el meu cas crec que es imprescindible. Evidentment no has de parar un solo, però, això no es tracta de un solo. La cançó te un inici melodic i utilitza aquesta coda per donar pas al solo (diem-li així, però tambe podria ser estribillo de la cançó).
En el meu concretament, només hi ha el solo final (estribillo que deia) i el que hi ha entre la introducció i la 'coda'. Tot lo altre, almenys jo, ho considero melodia, com si fos la veu cantant, que com deia, dona pas al solo que et dona aquest subidon de la backin'!!!

Ro crec que ho ha entes me so menys com jo! :D

:taja:

Però continuo trobant que és força llarg el teu :P I el del Rober...casi em faig vell amb la soletat de la backing xDD

Continuo afegint, feina molt ben feta, i per mi indubtablement, la millor part del teu solo és el lick del 0:52. Impressionant :cool: però sincerament...m'esperava algo més guapo sabent com toques i el que domines.
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: toletum91zgz » 02 març 2010, 00:31

Voy a tener que hacer una supermacro para hacer votaciones y registros toda la noche!? Aunque creo que ni aun asi... Si veis que por la noche se registran unos toletum91zgzA, toletum91zgzB, toletum91zgzC y tal suena sospechoso!? No, verdad!? xDD :P

Paquito, solo tengo que decirte una cosa, eres un maldito crack tio xD Mi padre me ha dicho cosas del estilo que hagamos una revancha en directo y mientras tu te concentras en tocar, yo me concentre en chorizarte la pedalera jijijiji :cool:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: oldow » 02 març 2010, 00:57

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Deu meu ke difícil, tots dos us ho mereixeu molt, PERO EL QUE MES U NECESITA ES EN TOLETUM... VAYA EKIPAS QUE TENIA DARRERA EN PAC (MARSHALL.....)

eSTARA MOLT AJUSTAT, KE GUANYI EL MILLOR
Quien rie ultimo piensa mas lento.

oldow

Entrades: 564
Membre des de: 30 set. 2009, 23:03

EntradaAutor: khirareg » 02 març 2010, 01:00

oldow ha escrit:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Deu meu ke difícil, tots dos us ho mereixeu molt, PERO EL QUE MES U NECESITA ES EN TOLETUM... VAYA EKIPAS QUE TENIA DARRERA EN PAC (MARSHALL.....)

eSTARA MOLT AJUSTAT, KE GUANYI EL MILLOR

No fa falta que cridis, ni que posis K on no toca, ni que facis servir lngdge sms, ni que parlis en Catanyol/montilles. :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte: :muelte:
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: AlvaroM » 02 març 2010, 01:18

:shock:

Res que no s'haja dit ja... Tampoc sé a qui votar. :brutal:
AlvaroM
Primers acords
Primers acords

Entrades: 23
Membre des de: 28 nov. 2009, 20:15

EntradaAutor: guitarfriki » 02 març 2010, 01:51

IEPSONS tocamelons ja estic millor i el meu portatil tmb avui penjo el video ee vinga toqueumela una estona xdd
merino si as fat algo rollo aixo no tinc ni oportunitats
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: Gerard Merino » 02 març 2010, 02:00

Va penja'l home!!!! :geek: :geek: :geek:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Pac » 02 març 2010, 10:30

Gerard Merino ha escrit:
Pac ha escrit:Tot i així, crec que tots dos ens hem centrat mes en fer algo diferent sabent amb qui ens enfrentavem.

Això vaig dir a l'últim solo i casi em penjeu per bruixot :cool:

jajajaja 'pavu'!! quan dic això, em refereixo a lo que he escrit abans. Mes que fe un solo guarrete i cridaner com en altres ocasions, he seguit mes la backing, ja que a aquesta backing no li feia falta res mes per sobre per ser guapa!
A mes, jo no deia res (bruixot!!!!a la hogueeraa) sobre lo "diferent" si no que totes les coses eren molt diferents unes de les altres i contrastaben. :lol:

toletum91zgz ha escrit:Voy a tener que hacer una supermacro para hacer votaciones y registros toda la noche!? Aunque creo que ni aun asi... Si veis que por la noche se registran unos toletum91zgzA, toletum91zgzB, toletum91zgzC y tal suena sospechoso!? No, verdad!? xDD :P

Paquito, solo tengo que decirte una cosa, eres un maldito crack tio xD Mi padre me ha dicho cosas del estilo que hagamos una revancha en directo y mientras tu te concentras en tocar, yo me concentre en chorizarte la pedalera jijijiji :cool:

jajajajaja no cantis derrota todabia toletum! (ein?)

De hecho, eso hubiese sido genial. Tenia pensado proponerlo, però luego, escuchando la backing dije...uala es que es muy dificil hacerla entre dos, porque cambia constantemente, entonces no "luchariamos" sobre el mismo cuadrilatero!!

PD:...el Marshall no es mio...y no me gusta! lo use porque tiene Direct Line Out y el mio no. El rober ya tiene una pedaleraaaaa para grabaL! yo no
:muelte:

jajjjjajajaja Fora conyes, t'ho mereixes Ro!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: valls » 02 març 2010, 11:14

A veure com es reprodueix en el jurat aquesta indecisió de vot,
repeteixo bestial, els dos!
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: MON15BLACK » 02 març 2010, 11:50

HE VOTAT EL PAC, PER QUE NO HI HA COLOR. DE TOTES FORMES US HE DE DIR QUE VAIX EL MEU PUNT DE VISTA VEIG QUE LA INFORMÀTICA LA PORTEU BASTANT BÉ, PERO US HEU OBLIDAD UNA MICA DE DE LA MELODIA DE LA BASE, JA QUE DONA PER A MOLT MÉS, I JA QUE ES LA FINAL L'HE TROBAT UNA MICA JUSTETA.
PER CERT ELS VIDEOS PER EL 3 I 4 LLOC QUAND ELS PODREM VEURE?? AMUNT GUITARREROS
MON15BLACK
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 9
Membre des de: 03 feb. 2010, 20:04

EntradaAutor: McTavish » 02 març 2010, 12:01

IMPRESSIONANT!!!

Els solos han sigut la reostia,però si fos per a mi us donava el premi als dos ja només per haver currar-se tan el video
és al.lucinant!!

M'ha costat però el meu vot ja està decidit...QUÈ SIGUI LO QUE EL ROCK VULGI!!! :metal:
¿Como hacen los manzanos para tener manzanas?

Imatge
McTavish
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 88
Membre des de: 10 gen. 2010, 13:52
Ubicació: Sarrià  de Ter (Girona)

EntradaAutor: Pac » 02 març 2010, 12:07

MON15BLACK ha escrit:HE VOTAT EL PAC, PER QUE NO HI HA COLOR. DE TOTES FORMES US HE DE DIR QUE VAIX EL MEU PUNT DE VISTA VEIG QUE LA INFORMÀTICA LA PORTEU BASTANT BÉ, PERO US HEU OBLIDAD UNA MICA DE DE LA MELODIA DE LA BASE, JA QUE DONA PER A MOLT MÉS, I JA QUE ES LA FINAL L'HE TROBAT UNA MICA JUSTETA.
PER CERT ELS VIDEOS PER EL 3 I 4 LLOC QUAND ELS PODREM VEURE?? AMUNT GUITARREROS

Gràcies man!!
La veritat que tens raó, es una backing que dona per moooooolt. De fet, el solo el vaig fer com 4 o 5 vegades, diferents....i sempre em venia al cap algo nou pero..va arribar un moment que vaig dir, prou! per que si no, mai tindria algo concret o almeys, no em donaria temps a perfeccionar-ho!

Realment es una backing que aconsello per tothom, amb una escala fàcil, i força versatil! Segur que va molt be per desenvolupar la imaginació!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: valls » 02 març 2010, 14:34

guitarfriki ha escrit:IEPSONS tocamelons ja estic millor i el meu portatil tmb avui penjo el video ee vinga toqueumela una estona xdd

doncs espavila a penjar-ho que sino encara tindràs menys punts que l'última lliga de l'espanyol :cool:
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: PauGilmour » 02 març 2010, 15:12

valls ha escrit:
guitarfriki ha escrit:IEPSONS tocamelons ja estic millor i el meu portatil tmb avui penjo el video ee vinga toqueumela una estona xdd

doncs espavila a penjar-ho que sino encara tindràs menys punts que l'última lliga de l'espanyol :cool:

Mmmmm... quina sutilesa :cool: xDD
Imatge
PauGilmour

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: TheBrowling » 02 març 2010, 15:15

valls ha escrit:A veure com es reprodueix en el jurat aquesta indecisió de vot,
repeteixo bestial, els dos!

El jurat ho fem en post privat, per missatge privat, o directament per aquí Valls? jo ja he votat per aquí al veure que no enviaves privat com en altres ocasions.
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: bendo » 02 març 2010, 15:54

MON15BLACK ha escrit:HE VOTAT EL PAC, PER QUE NO HI HA COLOR. DE TOTES FORMES US HE DE DIR QUE BAIX EL MEU PUNT DE VISTA VEIG QUE LA INFORMÀTICA LA PORTEU BASTANT BÉ, PERO US HEU OBLIDAT UNA MICA DE DE LA MELODIA DE LA BASE, JA QUE DONA PER A MOLT MÉS, I JA QUE ES LA FINAL L'HE TROBAT UNA MICA JUSTETA.
PER CERT ELS VIDEOS PER EL 3 I 4 LLOC QUAN_ ELS PODREM VEURE?? AMUNT GUITARREROS

vale pero no cal que crides (al menys poses tildes on cal...

ja que dius que estos solos, que Baix la opinió de tanta gent els dos son la canya, son pobres per a ser la final... m'agradaria demanarte la teva opinió respecte de qué es per a tú un solo digne de una final, o qué es tocar bé
si per a tu tocar bé es fer semicorchees a 200bpm t'entenc
si tocar bé es que et mole el solo, crec que ja pot ser asunt de gustos

va, posa algún video que t'agrade...

jo pense que si qualsevol dels dos pensara que si per el temps que ha dedicat a editar el video ha perdut nivell musical, no ho haurien fet. Estic convençut de que aqui els dos han donat el menys el 98% del que eren capaços en eixe moment (sempre hi ha marge per a millorar...)
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: MRK » 02 març 2010, 16:29

Algú em recull els collons del terra? Mare de deu SHENYÓ!! :geek: :geek:

Finalíssima merescuda, molt competitiva i ajustada. Jo també he votat.
Alea jacta est.

Salut
MRK
Moderador de l'edat mitjana
Moderador de l'edat mitjana

Entrades: 1073
Membre des de: 29 oct. 2007, 19:42
Ubicació: Sant Joan Despí

EntradaAutor: MON15BLACK » 02 març 2010, 19:16

Hola BENDO, no sóc l'únic que emet faltes d'ortografia.

bendo ha escrit:vale pero no cal que crides (al menys poses tildes on cal...)

ja que dius que estos solos, que Baix la opinió de tanta gent els dos són la canya, són pobres per a ser la final... m'agradaria demanar-te la teva opinió respecte de què és per a tu un solo digne de'una final, o què és tocar bé.
si per a tu tocar bé és fer semi-corxeres a 200bpm t'entenc.
Si tocar bé és que et mole el solo, crec que ja pot ser asunt de gustos.

Va, posa algún vídeo que t'agrade...

Jo pense que, si qualsevol dels dos pensara, que si perel temps que ha dedicat a editar el vídeo ha perdut nivell musical, no ho haurien fet. Estic convençut de que aquí els dos han donat almenys el 98% del que eren capaços en eixe moment (sempre hi ha marge per a millorar...)

Perdona si et fan mal les orelles, però per començar et diré que jo no ''pense'', jo “penso” i no “cride” jo parlo.
No sé si portes molt temps tocant la guitarra o no l'has tocada mai, però si no entens el que he escrit, fes't-ho mirar. T'ho aclariré millor. He dit, referint-me al Pac, que pel nivell que té l'he trobat una mica just, el pac pot donar molt més que aquest solo. A més a més, no hi ha color entre un solo i l'altre. El millor el pac.

Per cert BENDO, SALUT I ''TOCAMELA''
MON15BLACK

Entrades: 9
Membre des de: 03 feb. 2010, 20:04

AnteriorSegüent

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants