SOLO BATTLES: GUANYADORS DE SEMIFINALS

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

SOLO BATTLES: GUANYADORS DE SEMIFINALS

EntradaAutor: valls » 04 feb. 2010, 20:53

Imatge

Una vegada més felicitar a tots els membres pel curro i la qualitat dels solos, una de les millors coses que entenc que es pot perfectament veure en tots vosaltres és una gran evolució i millora en aquest camp, i entenc que això pot inspirar molt a tothom que vulgui entrar en aquest mundillo, molt destacable en aquest sentit la d'en guitarfriki.

Veiem com ha anat :cool:

Battle 1
Spoiler: ensenya
    Gerard Merino +3 punts

Provar coses noves, les legals :roll: , sempre és positiu i entenc que aquesta és una de les millors qualitats que hem pogut disfrutar de tots els teus solos Gerard, ara que en aquest cas em plantejaria si basar el solo en una sobredosi de diferents efectes sense massa sentit et juga en contra, també segurament és la primera vegada que ens hi fiquem a fer una cosa així, a saber com me'n sortiria jo, el tema es que t'hi has tirat i jo, per exemple, no ho fet (perquè tampoc tinc el material per fer-ho clar..)
Melòdicament s'intueixen molt bones idees però et diria que aquest cop bastant més desestructurades. També entenc perfectament que aquesta vegada pels motius que sigui no hi hagis pogut dedicar tant de temps com l'últim solo, on em vas sorprendre i ho recalco, molt. Però saps perfectament que en aquest cas no has donat tot el que podies i sabies que en Pacmaister no t'ho posaria pas fàcil, per res.

VS

Pac +6 punts

Genial Pac, treballat amb un molt bon us i domini de tot el material que tens i del que en saps treure molt de suc, s'havia comentat per aqui que ja tens forjat un estil propi de solejar i d'improvitzar, i entenc que és perfectament així, tant amb les capacitats com les limitacions que tu mateix comentes, però una de les millors qualitats és aquest gran sentit d'estructurar i conduir el solo per on t'interessa, això és molt molt gran (com es fa cabrón??.. :roll: )
Com a crítica crec que no estaria gens malament que investiguéssis altres llenguatges que sortissin una mica més dels "cliches" pentatònics que conformen el teu vocabulari solístic actual, investigar més licks de gary moore o de santana que no em semblen massa lluny del que ens toques i ampliar el teu llenguatge podria fer-te progressar i tenir una mica més de repertori en general, cosa que no t'aniria malament ja que t'he vist alguna baixada per aqui massa igual que en l'últim solo. :lol:

Vencedor: Pac

Battle 2
    toletum91zgz +7 punts

Rober hablando de evolucionar y hacernos camino en el mundillo de los solos tu ejemplo ha sido muy grande, también esperable por como de bien sueles hacer las cosas y el empeño que pones en mejorar día a día, aunque técnicamente falta todo el camino que tu mismo quieras recorrer (y eso para todos tambien va..) creo que tienes una gran sensibilidad para crear una música de la base que damos, el fragmento de los acordes rascados es bestial, que daño te ha hecho el señor knopfler eh!! :cool:
Personalmente no te doy mi voto :shock: pero si el solo of the round! :solo:

VS

guitarfriki +2 punts

Gràcies per aquest senyor solo, aquest és el que fa que et mereixis el regal que has rebut, que la teva millora amb aquests quatre solos és més que evident és tot un fet, en especial l'apartat melòdic i musical on potser algú t'ha ajudat una miqueta? :cool: és una suposició, en qualsevol cas perfectament jugat tant si es així com si no.
A les pròximes edicions treballa perquè t'hauràs de veure amb els de l'altra categoria guitarfriki!

Vencedor: toletum91zgz
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

Re: SOLO BATTLES: GUANYADORS DE SEMIFINALS

EntradaAutor: chusaraque » 04 feb. 2010, 21:05

Felicidades a todos, ganadores y no tanto por el curro, muy buena semifinal y a mi parecer muy justa. Ahora Paquitorrr y Tole en "piques y amenazas",esta va a ser buena, no me lo pierdo :taja: :taja: :taja:
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Gerard Merino » 04 feb. 2010, 21:12

Ohhhh.....Com molt bé has dit Valls, volia provar coses noves, i com he pogut veure per mi mateix, el Pac té un estil molt propi i l'usa sempre. Davant d'això, jo que encara no tinc un estil marcat, jugava amb ''ventatge''(per dir-ho d'una manera) i he decidit indagar en coses noves per trobar aquella ''puntilla'' que fa d'un solo normal a un solo espectacular(pel simple fet de que la gent no s'espera el que vas a fer). Jo crec que m'he defensat força bé, però clar, he de reconèixer que el Pac ha fotut un solaco que chapó :brutal:

Almenys he caigut amb el cap ben alt i contra un gran mestre :solo:

He aprés molt de cada solo enviat (des de la fase preselectiva fins aquesta tanda) :P
Ha estat una experiència espectacular, hiperactiva i sobretot única. Donem gràcies al Tòcamela :cool:
Amén! :solo:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: Pac » 04 feb. 2010, 21:24

UoooooooooooooooOOOOO!!!!!!!!

Graccie miiiiiiile!!!

Gràcies especialment valls, per la crítica tan esperada! Quasi ho esperava mes que el resultat... :D
En realitat, un estil estil..no acabo de tenir, perque no se fer gaires coses. Però a la ment si que el tinc, mes o menys...si mes no, fa temps que he aconseguit barrejar minimament be la infinitat d'influencies que tinc al cap!
Ja t'ho vaig dir l'altre dia..imagino que la gràcia d'estructurar em surt perque no penso mai en fer un solo de guitar hero o de virgueries (tampoc se fer-les), mes aviat intento fer un solo que fasi disfrutar al seu oient. Si, comercial a tope...amb le tècniques que se, amb lo que entenc com a força o potència.
Això amic meu, ho he après del gran Dani Solé. Fa gairebé 4 anys que el vaig veure per primera vegada tocar i vaig dir "aguantame!!!". Sap tocar mes estils dels que hi ha, però els seus solos son guarros amb un 60% de Blues!!

A la critica, gràcies! De fet ho intento...he après unes quantes coses en aquest torneig a hores d'ara, com per exemple ficar la eolian en ocasions (o era la dorian?) que alguna vegada ja habia arribat a ella, pero ara que mes o menys coneixo com es..soc mes concient de ficar-la.
Tot i així, també habent-hi provant la gypsy que va comentar Dvonn...acabo sempre fent lo que em demana el cos...i suposo que fins que no en sàpiga mes, la imaginació no s'expandira...en això estem sempre :D

Gràcies de nooooooou, prometo fer el millor solo de tots els que he fet per la final!!!! De fet..com no ho faci..estic fomut!!!! Tole, a por todas :cool:

G.M. un plaer!!! em estat patint fins l'últim moment eh? :muelte:

:lol:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: toletum91zgz » 04 feb. 2010, 22:26

Primero felicitar a mi contrincante GuitarFriki, que aunque haya perdido esta ronda es un completo ganador, y encima el premiazo que se ha llevado a casa es espectacular.

Despues felicitar a toda la organizacion, jurado y criticos por todo esto. No tengo mucho tiempo para poner muchas palabras, pero lo que importa es que gracias a vosotros hemos podido llegar todos hasta aqui.

Tambien felicitar a los del otro lado de la tabla, Paquito y Gerard, que codo a codo tambien han hecho lo suyo.

Y bueno, nos vemos en la final ^^

PD: Voy a por jamones =)
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: guitarfriki » 05 feb. 2010, 00:01

ok valls la proxima amb els que en saven :cool:

i per cert no he rebut ajuda es 100 % meu el solo
el que si que hi han moltes hores derrere intentant buscar algun lick per que quedi be.

i crec que si jo haguès pogut grabar amb el guitar rig m'ahuria votat més gent pero mai ho sabrem aixi que bet aqui un gos bet aqui un gat aquesta ronda s'ha acabat
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: danisole » 05 feb. 2010, 12:44

Moltes felicitats als vencedors i no tan vencedors. ( que pedagogic soc ). Ara a veure qui guanya la final.

Per cert, per quan es la final?
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: blackmogul » 05 feb. 2010, 14:45

Enhorabuena gusanacos!

Sois unos currantes los 4, si señor.

Cuanto mas veo el solo de Pac, mas "Ooohhh!" ;)

O_O
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: bendo » 05 feb. 2010, 16:00

Enhorabuena fantastic four!, ahora a currarse un cajón en el podio!!!!

:solo: :solo: :solo:
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: Gerard Merino » 05 feb. 2010, 16:48

Això això!! Per quan és la final?? :geek:

Tinc ganes de sentir la backing de la final four two :solo: :solo:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: TheBrowling » 05 feb. 2010, 16:52

Congratulations a tots, perquè els solos han estat molt bé! Espero amb ganes la GRAN final :brutal:
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: toletum91zgz » 07 feb. 2010, 22:11

Bueno, eeeh!!! Para cuando la backing de las finales!?!?!? Que yo tengo que prepararmelo bien preparao si quiero hacer algo, eh!? :cool:
Imatge

toletum91zgz
Profe
Profe

EntradaAutor: valls » 08 feb. 2010, 13:07

toletum91zgz ha escrit:Bueno, eeeh!!! Para cuando la backing de las finales!?!?!? Que yo tengo que prepararmelo bien preparao si quiero hacer algo, eh!? :cool:

Poco injusto no???
(es que tenim en Pac de vacances a les canaries, encara que per ell les penjavem.. :cool: )

que fem?
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: toletum91zgz » 08 feb. 2010, 14:25

No no, si yo mas que nada lo decia porque es probable que me vaya de vacaciones a Madrid del 12 al 22... Entre que operan a mi prima, estoy a la espera de que me digan los de M80 Radio si puedo ir de espectador a "Morning 80", tenemos lo de Twitter de MadBirras... Creo que no me va a caber la guitarra en el bus :cool:

Lo malo es que no se si me voy un fin de semana (del 19 al 22 o del 12 al 15), una semana o 10 dias (esto es lo menos probable)...

De todas maneras lo de que me vaya de vacaciones esta al 50%/50% asi que todavia no se si me voy, si no me voy, si voy sin irme o si vuelvo de espaldas para parecer que en realidad me estoy yendo pero estoy viniendo xDD

Si no de todas maneras, por mi esperamos al Paquito que vuelva, y yo que tendre mas claro esto de las vacaciones miramos de ponerlo en cuanto vuelva si finalmente no me voy, o de retrasarlo un par de dias mas... Vosotros sois los jueces, asi que, como veais :cool:

A una mala ya me llevare el Kazoo a Madrid y mirare de hacer algo xDD xD
Imatge

toletum91zgz
Profe
Profe

EntradaAutor: bendo » 08 feb. 2010, 14:34

enga va dadle la backing al chicón que liaos vamos todos, no podemos esperar a coincidir todos
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: Dvonn » 08 feb. 2010, 14:43

Liats si, pero si un no està seria com donar directament la victoria a l'altre.

I en aquest cas a l'altre li sembla just esperar.

A part, només han de coincidir dos, que ells dos diguin el que volen fer, a tu ni et va ni et ve Bendo.
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 136
Membre des de: 13 des. 2009, 17:07

EntradaAutor: valls » 08 feb. 2010, 14:56

Ok aquesta tarda el penjo però millor que tingueu una mica més d'estona els dos no?
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: toletum91zgz » 08 feb. 2010, 15:23

valls ha escrit:Ok aquesta tarda el penjo però millor que tingueu una mica més d'estona els dos no?

No no, tio, ya te digo que puedo esperar al Paquito sin ningun problema :cool:

Asi miraria ademas de empezar a recoger el despacho, que no seria mal plan xDD
Imatge

toletum91zgz
Profe
Profe

EntradaAutor: valls » 08 feb. 2010, 17:15

toletum91zgz ha escrit:
valls ha escrit:Ok aquesta tarda el penjo però millor que tingueu una mica més d'estona els dos no?

No no, tio, ya te digo que puedo esperar al Paquito sin ningun problema :cool:

Asi miraria ademas de empezar a recoger el despacho, que no seria mal plan xDD

da igual rober, de hecho estais en las mismas uno mas tarde y otro ahora, lo cuelgo y si tenemos que esperar un ratin mas esperamos y punto, pongo el limite a final de este mes.
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant