battle 2 - SEMIFINAL toletum91zgz VS guitarfriki

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

Vota pel finalista!!

L’enquesta ha acabat el 04 feb. 2010, 11:53

toletum91zgz
19
66%
guitarfriki
10
34%

Vots totals : 29

Re: battle 2 - SEMIFINAL toletum91zgz VS guitarfriki

EntradaAutor: Pac » 02 feb. 2010, 19:52

Yo voy a dar mi opinión por si aca'!

Como dice mi paisano, si miramos la progresión como gran aspecto, guitarfriki se lleva la palma.
Claro que, no es eso lo que se cuenta en este torneo (corregiu-me si m'equivoco). Es lo que se tenia muy en cuenta en la sección novatos.
En la sección solista se cuenta todo, la progressión no (si es muy heavy, supongo que si..però en el caso de guitarfriki ya le a servido en varias ocasiones...esta no podria ser otra mas).
Lo que realmente se cuenta en este torneo es "el mejor solo" en todos los sentidos...o así deberia ser.

Yo también creo que el gfriki se lo a currado y se lo está currando, pero también hay que decir que la progresión en el nivel de guitarfriki es mucho mas evolutiva y sencilla que en al nivel del Toletum. Por lo que no me pareceria buena idea judgar por eso.

Tot i així...habiendote dado mi voto Ro, ya te dije que podrias haber hecho un solaco :P Todo lo que has hecho está chulo, pero no llama la atención y un solo a de ser así...por muy aburrida que sea la canción, el solo debe llamar al personal. Guardatelo como consejo para otros solos...si cada vez que acabes un solo lo analizas así, cuando des con el definitivo, fliparás sea lo tecnico que sea!!

Bona tarde senyors.
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: guitarfriki » 02 feb. 2010, 20:38

ieps pasa algo al guitar rigg no me sona com es?
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: Pac » 02 feb. 2010, 20:44

guitarfriki ha escrit:ieps pasa algo al guitar rigg no me sona com es?

Nen! especifíca :cool:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: guitarfriki » 02 feb. 2010, 20:46

ok el tinc conectat al ord pero a no me capta el so de la guitarra ni mel mostra
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: toletum91zgz » 02 feb. 2010, 20:46

Antes te sonaba o nunca te ha llegado a sonar? Lo digo porque si antes te sonaba hay veces que las tarjetas de sonido respecto a windows con Asio se apollardan... No se si esa lleva Asio porque no la he tenido en mi vida (ya me gustaria), pero si dices mas te paso a decir la solucion :cool:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: guitarfriki » 02 feb. 2010, 20:48

las primeras veces que lo use con eso que ponia la prueba me funciono despues de hacerme la cuenta no me capta el sonido ni el mobile
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: toletum91zgz » 02 feb. 2010, 20:51

guitarfriki ha escrit:las primeras veces que lo use con eso que ponia la prueba me funciono despues de hacerme la cuenta no me capta el sonido ni el mobile

Vale, es posible que se te haya podido desconfigurar la tarjeta de sonido, y es mas, es lo mas probable... Asi que reinstala los drivers (no los programas) segun las instrucciones que te ponen :cool:

Es que a veces Windows captura tu tarjeta de sonido del ordenador como principal y hace un trapicheo entre las dos dejando operativa la de antes. Asi que lo dicho, reinstala y una vez hecho eso vete a File, Audio&Midi Settings y ahi tendras todo para configurarla :cool:
Imatge

toletum91zgz
Profe
Profe

EntradaAutor: guitarfriki » 02 feb. 2010, 20:53

ein? :???:
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: bendo » 02 feb. 2010, 21:19

guitarfriki ha escrit:ieps pasa algo al guitar rigg no me sona com es?

ahi te queria ver! veig que he conseguit picarte amb el tema del sò. m'alegre.

prova a
1-desinstalarlo (viva windows)
2-(instalar i conectar) o (conectar i instalar), segons com haja de ser per a que funcione
3-si et funciona prova a no tornar a desconectarlo, reinicia prova i reinicia algunes voltes per a comprovar que eixe es el motiu, hi ha dispositius que si els desconectes se'n va tota la configuració a la porra, com les tarjetes de red, grafiques, SÒ, etc

anota, i molt especificament el ordre de cada moiment que fas, i ens contes
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: guitarfriki » 02 feb. 2010, 21:36

desinstalare el guitar rigg 4 i el mobile els tornare a instalar i suposo que aniran be
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: Escalenc » 02 feb. 2010, 21:51

Haviam no vull surtir de defensor de guitar, pero jo crec que el kendo sa a passat una mica no vull entrar en discusions. Molt bona els dos, fare una critica mes moral que tecnica ja que no entenc gaire de el tema. El tole sa la currat molt be noi felicitats, i en guitar els solo esta molt be pero crec que li ha faltat aquesta empenta que crec que es el resultat de haver-se conformat bastant amb el premi que ha guanyat. Molt be a tots dos. Esper-ho que continueu amb aquesta emprenta.
Escalenc
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 1
Membre des de: 09 gen. 2010, 19:28

EntradaAutor: guitarfriki » 02 feb. 2010, 23:28

rober me acerco sienteme cerca :wink: xdd quien save si estoy detras tuyo ahora mismo ? xdd
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: toletum91zgz » 03 feb. 2010, 00:00

guitarfriki ha escrit:rober me acerco sienteme cerca :wink: xdd quien save si estoy detras tuyo ahora mismo ? xdd

Uf, tranquilo... Detras mio tengo el sofa lleno de guitarras, bajos y teclados MIDI... Si estuvieras, mas de uno se habria caido al suelo xDD :cool:

Lo que si, oye, yo voy mandando jamones para coger distancia y no hay manera eh!? Para mi que se los zampan y encima te votan a ti... Hay que ver :oops: xDD :cool:
Imatge

toletum91zgz
Profe
Profe

EntradaAutor: guitarfriki » 03 feb. 2010, 00:18

pues ja estas venen aquestes guitarres que s'han caigut al terra i te les compro per 10 euros xdd
xDD
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: Pac » 03 feb. 2010, 08:58

Com pasin els mossos per aquí fliparem...
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: danisole » 03 feb. 2010, 13:47

Criticoooooo

Tole, eres asqueroso, quiero tu cerebro para robarte la parte de sacar sonido. Ya te lo dije, dominas mucho los aparatitos demas de 3 botones y eso es genial. Pero esto ya lo tienes, ahora yo me centraria en tocar dejando de lado el sonido. Cojete uno o dos presets que te gusten y simplemente toca, lo que sea. Investiga el mastil y saca un monton de canciones. A poder ser pasa tambien de las tablaturas y trabaja la oreja. No te imaginas lo que se aprende sacando canciones de oreja sin que nadie te guie. Utiliza las tablaturas o los videos cuando ya estes estancado.

Guitarfriki,

Si que es cert que has evolucionat molt, tens les idees al cap i només et falta dedicar-li hores. Et diria també el mateix que al Tole, Treu cançons i exercita la orella. Improvitza molt i a veuràs que evolucionaràs molt ràpid.

Felicitats als dos.

PD: Tole, ya has enviado los jamones? :wink: :wink: :wink:
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: toletum91zgz » 03 feb. 2010, 21:25

:brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal:

Muchisimas gracias Dani! Y si si, ahora ultimamente estoy mas tocando encima de backings sieeempre con el mismo preset, el de esta backing. A ver si aprendo algo de una vez... La verdad que ese es el consejo que aprendi el domingo pasado, y lo de ejercitar el oido. Mas de una vez he ido tarareando lo que queria tocar encima e ir buscando las notas xD

Y respecto a los jamones, me quede sin cuando luche contigo... O enviaba todos o lo tenia claro! :cool:

Gracias por tu mensaje, Dani!!! Y a ver si nos volvemos a ver pronto, que yo me quede flipando! :metal:
Imatge

toletum91zgz
Profe
Profe

EntradaAutor: Dvonn » 04 feb. 2010, 14:53

No havia volgut comentar abans per no influir de cap manera en els vots i perquè tampoc he tingut gaire temps per fer-ho.

Pel que he escoltat, els dos heu donat un toc Knofler al solo. Ja sabiem que en Toletum n'era fan però en el 0.07 del Guitarfriki veiem un bending clarament seu.

Toletum, m'has decepcionat igual que va fer Sapphire a l'última ronda. Aquesta backing estava molt feta a la teva mida i ho has desperdiciat. Podries haver aconseguit algo molt millor ja que la teva experiència et deixava fer-ho. Hi ha varis moments on tens silencis i dona l'impresió de que no havies estat anant amb la backing, com al 0.19. La estructura correcte i el canvi d'estil està molt ben conseguit.

Guitarfriki, has avançat moltissim aquestes setmanes i segurament pots seguir fent-ho unes quantes més. La idea de tot el solo molt aconseguida però es veu que et falta consolidar tot el que has aprés i millorar-ho. Hi ha moments que et dediques a fer l'escala pentatònica amunt i avall amb un ritme fixat. Mira de canviar el ritme o buscar notes que no són de l'escala i jugar amb els intervals i no anar sempre a la següent nota. Practicant faràs els solos més interesants.

M'agradaria veure aquesta batalla dintre d'uns mesos, aviam si en Toletum pot frenar al Guitarfriki quan ja tingui una tècnica i una base més consolidada.

El meu vot va anar pel Guitarfriki bàsicament per la decepció d'en Toletum i la gran feina feta per ell.

No vull ficar llenya, però ho faig. Bendo, s'ha vist clarament que no se't dona bé perdre i les maneres amb les que has atacat al Guitarfriki són brutals. Mira de no fer-ho d'aquesta manera. Se que vas dir que no llegissim els teus post si no ens agraden, però la cosa es que no sempre es pot evitar.
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 136
Membre des de: 13 des. 2009, 17:07

EntradaAutor: guitarfriki » 04 feb. 2010, 20:09

Dvonn ha escrit:
Pel que he escoltat, els dos heu donat un toc Knofler al solo. Ja sabiem que en Toletum n'era fan però en el 0.07 del Guitarfriki veiem un bending clarament seu.

Guitarfriki, has avançat moltissim aquestes setmanes i segurament pots seguir fent-ho unes quantes més. La idea de tot el solo molt aconseguida però es veu que et falta consolidar tot el que has aprés i millorar-ho. Hi ha moments que et dediques a fer l'escala pentatònica amunt i avall amb un ritme fixat. Mira de canviar el ritme o buscar notes que no són de l'escala i jugar amb els intervals i no anar sempre a la següent nota. Practicant faràs els solos més interesants.

M'agradaria veure aquesta batalla dintre d'uns mesos, aviam si en Toletum pot frenar al Guitarfriki quan ja tingui una tècnica i una base més consolidada.

merci dvonn pels comentaris s'ha intentat pero no s'ha pogut, be es la vida la proxima a el concurs pel que en saben he !!
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: chusaraque » 04 feb. 2010, 21:56

Dvoon dice:

"El meu vot va anar pel Guitarfriki bàsicament per la decepció d'en Toletum i la gran feina feta per ell".

Si formaras parte del jurado, ¿tu voto hubiera sido el mismo? me gustaría saberlo Dvoon por favor.
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32

EntradaAutor: Dvonn » 04 feb. 2010, 22:28

Es Dvonn, y sí, mi voto hubiera sido para Guitarfriki.
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: chusaraque » 04 feb. 2010, 23:13

Ok Dvonn, suerte que no estas en el jurado. :cool:
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32

EntradaAutor: Dvonn » 04 feb. 2010, 23:42

Tampoco se que normas hay dentro del jurado. Quizá siguiendo sus normas y el peso de las cosas a valorar no lo votaria a él.
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: blackmogul » 05 feb. 2010, 13:28

Dvonn ha escrit:Tampoco se que normas hay dentro del jurado. Quizá siguiendo sus normas y el peso de las cosas a valorar no lo votaria a él.

Ahora que ya está el resultado diré que yo voté por Toletum simplemente por ser consecuente con la anterior ronda, en la que NO le vote por mucho que se lo hubiese currado mas que el contrincante en proporción a su nivel. Esta vez me ha faltado poco para cambiar de criterio, pero al final me ha pesado mas el "Que solo es mejor" y nada mas, quizá para otro concurso piense mejor esto si vuelvo a ser jurado, pero aquí ya que me he guiado por ese criterio seguiremos hasta la final..

Salut!
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: valls » 05 feb. 2010, 14:32

Dvonn ha escrit:Tampoco se que normas hay dentro del jurado. Quizá siguiendo sus normas y el peso de las cosas a valorar no lo votaria a él.

Evidentment es la jungla aixo
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

AnteriorSegüent

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant