battle 2 - SEMIFINAL toletum91zgz VS guitarfriki

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

Vota pel finalista!!

L’enquesta ha acabat el 04 feb. 2010, 11:53

toletum91zgz
19
66%
guitarfriki
10
34%

Vots totals : 29

battle 2 - SEMIFINAL toletum91zgz VS guitarfriki

EntradaAutor: valls » 01 feb. 2010, 11:53

El segon finalista del SOLO BATTLE'S sortirà del nostre estimat Rober i el guanyador de la categoria novell de la primera edició, (la pròxima vegada que fem un solo battles a l'altra categoria eh :cool: )
Voteu!

toletum91zgz

VS

guitarfriki

Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

Re: battle 2 - SEMIFINAL toletum91zgz VS guitarfriki

EntradaAutor: Pac » 01 feb. 2010, 12:26

Seré sincer...

Vot pel toleto!!
Tot i que...Ro, creo que podrias haber-le buscado mas el rollo a la canción..tiempo? nervios? se te perdona, porque me gusta jeje
Ah, si! Por primera vez, bajo mi punto de vista, creo que puedo criticar-te el sonido...me encanta, pero demasiado pronunciado..mucho ataque quizás?

Guitarfriki! Es impresionant la teva progressió..de vegades penso que en realitat ens tens amagades varies coses que no vols ensenyar-nos jejeje
Llàstima que no hagis acabat de "crear" la segona meitat del solo, ja que com dius, imagino que està mes improvitzat...i per improvitzar encara et queda...(clar que per aprendre s'ha de practicar..i molt).
La primera part es sorprenent, sense mencionar ja el puna contrapua, les frases son maques i la soltura amb que les fas també!

Tot i així...he de dir que mr. Toleto et va una mica per davant, sobretot amb soltura també!!

Quina tranquilitat que transmeteu!!

Sort!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: toletum91zgz » 01 feb. 2010, 13:19

Claro que si! Critica lo que quieras!!! Lo se, hasta el cuadro de fondo esta mal! (Y eso que queria poner mi Cheat Sheet de Vim xD)

Respecto al solo que dices, si, me lo podia haber currado mas, pero la verdad es que a algo asi (me recordaba y todo hasta cuando mis primas veian "Al salir de clase") no sabia que ponerle y bueno, esto es lo mas que he podido hacer. Respecto al sonido, si, tiene mucho ataque. Lo malo es que tengo a mi madre de examenes y me ha ocupado el despacho que como habreis podido comprobar, no toco donde siempre jijiji, asi que me tuve que conformar con los presets del portatil y bueno, eso salio :cool:

Por cierto, Guitarfriki, he visto tus progresos y estoy asombrado. Clavas el tempo y la verdad que me dejaste con "el culo torcio" que dicen. Hay un par de licks que me han gustado mas que todo mi solo :cool:

Asi que ahora... Que rulen esos jamones! :metal:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: chusaraque » 01 feb. 2010, 14:22

Uy uy uy... casi se come el pez chico al grande, aunque esto ya paso en la anterior Battle. De Guitarfriki se ve que en cada eliminatoria se va superando y da muy buenas sensaciones, creo que en un futuro promete bastante y Tole, como le dicho a Gerard, creo que te has relajado un poco pero aun asi, ( en tu caso te podias relajar )esta bien, veo que te sale la vena Knopfler no? Mucha :caca: a los dos :metal: :metal:
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32

EntradaAutor: AlvaroM » 01 feb. 2010, 16:49

chusaraque ha escrit:Tole, como le dicho a Gerard, creo que te has relajado un poco pero aun asi, ( en tu caso te podias relajar )esta bien, veo que te sale la vena Knopfler no?

A mi també em sona molt a Knopfler. Guitarfriki, et superes a cada eliminatòria.

Molt bons els 2 solos. :cool:
AlvaroM
Primers acords
Primers acords

Entrades: 23
Membre des de: 28 nov. 2009, 20:15

EntradaAutor: oldow » 01 feb. 2010, 19:48

toletummm esa guitarra que esta molt bruta homeee xDD xDD xDD xDD xDD xDD :P :P :P :P Po el solo esta molt xulu!!

Sorry guitarfriki, el so es força dolent, el meu vot es per en toletum
Quien rie ultimo piensa mas lento.

oldow
He lligat amb la guitarra

Entrades: 564
Membre des de: 30 set. 2009, 23:03

EntradaAutor: Gerard Merino » 01 feb. 2010, 19:54

Solo Guitarfriki: Jo crec sincerament, que si haguessis tingut una mica més de rodatge amb la guitarra
(no estaries al solo battle's noob xDD) podries haver guanyat al Sr. Tole. La idea del teu solo m'ha agradat molt i de veritat. :taja:

Solo Toletum: Sinceramente, no me ha gustado tanto la idea que la del Guitarfriki, pero es mucho mejor solo que el suyo. Mi voto es para ti :solo:

SUERTINS! :solo: :taja: :solo: :taja: :solo:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: PauGilmour » 01 feb. 2010, 22:11

Genial los dos: Rober, me gusta mucho tu sonido Knopfler! Apesar que es demasiado bestia. Es un sonido que no logro conseguir, por eso he decidido intentar imitarlo con mi Prestige :cry:
Guitarfriki: En realidad me ha gustado mas tu idea del solo, porque la de Rober no me parece tan clara y directa. Como principiante tambien tienes que mejorar tu sonido, qu es basto. Pero, olle! El puto amo eeh! Visto tu progreso el añño que biene superas a Esteve Vai!
Apesar de todo, prefiero no precipitarme en mi voto y meditar!

Genial Los Dos!!!! :metal: :metal:
Imatge
PauGilmour

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: toletum91zgz » 01 feb. 2010, 23:09

Pues mirad que el preset que use fue el de Roxanne de The Police, eh!? xD :cool:
Imatge

toletum91zgz
Profe
Profe

EntradaAutor: bendo » 01 feb. 2010, 23:28

ara no tengo tiempo pero en resumen:

muy bueno Rober, pero me esperava algo más, el principio no mola tanto com desde el seg 34, y tal vez se oye demasiado la guitarra

friki, per a que vols el GuitarRig que guanyares?? si no el vols pot ser tel compre... que no tinc res contra tu, sino contra el que has fet, a mi em cauria la cara de vergonya si a un concurs em donen l'alvantatje de tenir el premi abans que s'acabe el concurs i després trac un sò tan roin que no es sent la backing i la guitarra pareix una flauta plorant. Crec que t'has conformat amb guanyar als novells. Es veu que no has gravat amb la fé de que pots guanyar, i més sabent que el teu rival es el "Sounds & Presets Master". El solo serà bò, pero la cualitat es cuasi inaudible. No vull ser dur, vull sentir com et val el GRM.

Com veig que tolomón està dient els seus vots, jo vote a Rober :solo: :taja:
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: guitarfriki » 02 feb. 2010, 00:01

bendo si et dic la veritat no savia com gravar amb el guitar rigg i posar video, i com que el video era 1 punt no me la he volgut jugar no es per res sembla que vagis contra mi :[ per cert ara ja se com utilitzar-lo i com gravar en video i amb el guitar rigg aixi que el proxim video que el pengi ho fare, i no me piquis bendo, perque no crec que sigui just que jo per exemple amb el poc temps que he tingut hagi descobert tot els secrets del guitar rigg us posare un exemple, si a tu te envien un programa de el autocat per exemple es un programa que fan servir els arquitectes per dissenyar les cases no crec que en una setmana i tenin que anar a insti examens etc... puguis treure tot el suc a l'autocat m'enteneu ara ja el se fer funcionar i no us creieu pas que no se que el punt debil de el solo es el so, pero en fi ja esta fet.
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: guitarfriki » 02 feb. 2010, 00:11

per cert jo tampoc votaria per mi de fet te votat rober
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: picard » 02 feb. 2010, 00:34

Quina gran feina que heu fet els dos! Si que és renyit aquest battle.

M'he quedat bocabadat amb el progrés que has fet, guitarfriki, la veritat és que no se a qui votar, hauré de pensar-m'ho. El que veig que et falla una mica és el so (pero clar, contra el preset master of puppets contra el que t'enfrontes és quasi una batalla perduda, i si no saps com va el guitar rig és molt comprensible que en 2 dies no t'hi posessis), però gran solo, ara a meditar sobre el tema...
El 75% de les persones s'inventa els percentatges.
picard
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 237
Membre des de: 15 gen. 2008, 14:08

EntradaAutor: guitarfriki » 02 feb. 2010, 01:00

merci picard.
cert que contra en rober mmm :

cualitat del so :

roberto : //////// jo: /// , xdd

es pot intentar pero al final ha de guanyar el més bo i crec que no soc jo xdd
guitarfriki l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 feb. 2010, 01:09, en total s’ha editat 1 vegada.
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: picard » 02 feb. 2010, 01:05

jo em referia a la qualitat del so eh! aviam, el rober podra tenir més experiencia i el que vulguis, pero si només mirem el teu solo i el seu... esta la cosa molt renyida.
picard
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: guitarfriki » 02 feb. 2010, 01:07

jo tambè me referia a la cualitat del so xdd u modificare si vos xdd
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: toletum91zgz » 02 feb. 2010, 01:09

guitarfriki ha escrit:per cert jo tampoc votaria per mi de fet te votat rober

No me seas melon y votate a ti mismo :cool: xD jijijijiji

Respecto a la calidad, tienes muchisima razon... Si, quizas con el Guitar Rig podrias haber conseguido mas, peeero, si no tienes ni puñetera idea de manejarlo, no vas a poder hacerlo en 2 dias grabando algo asi... Asi que bueno, a pesar de la calidad, dejemosla a lado y vamos a ver lo que realmente importa, el solo en si :cool:

:brutal:
Imatge

toletum91zgz
Profe
Profe

EntradaAutor: picard » 02 feb. 2010, 01:13

tot aclarit ara.
picard
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: guitarfriki » 02 feb. 2010, 01:15

vaya cracks !! :brutal: :brutal: si la veritat es que en el solo he millorat cada cop que faig un solo nou em fa vergonya veure els anteriors xdd per cert no tu he dit rober molt be el delay ee jo mai l'he sapigut fer servir xdd
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: toletum91zgz » 02 feb. 2010, 11:17

guitarfriki ha escrit:vaya cracks !! :brutal: :brutal: si la veritat es que en el solo he millorat cada cop que faig un solo nou em fa vergonya veure els anteriors xdd per cert no tu he dit rober molt be el delay ee jo mai l'he sapigut fer servir xdd

Tranquilo que en poco tiempo intentare enseñarte en persona como hacerlo servir... Si aqui vamos a aprender mas que en ningun lado al final, eh!? :cool:
Imatge

toletum91zgz
Profe
Profe

EntradaAutor: blackmogul » 02 feb. 2010, 11:38

Joder Bendo... y te chinabas todo cuando te dije que habías grabado tu con una calidad de mierda... uau!
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: bendo » 02 feb. 2010, 13:57

blackmogul ha escrit:Joder Bendo... y te chinabas todo cuando te dije que habías grabado tu con una calidad de mierda... uau!

yo no tenia más medios, él ahora tiene un guitar rig, y no lo ha usado por H o por B: eso es lo que me joroba. Si hubiese hecho el mismo solo pero usando el guitar rig puede que hasta se hubiera ganado mi voto.
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: chusaraque » 02 feb. 2010, 19:06

toletum91zgz ha escrit:Pues mirad que el preset que use fue el de Roxanne de The Police, eh!? xD :cool:

El preset sera de Police pero, tu solo suena a Knopfler, supongo que es algo instintivo ya que es tu idolo no? xD xD xD
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32

EntradaAutor: guitarfriki » 02 feb. 2010, 19:27

toletum91zgz ha escrit:
guitarfriki ha escrit: per cert no tu he dit rober molt be el delay ee jo mai l'he sapigut fer servir xdd

Tranquilo que en poco tiempo intentare enseñarte en persona como hacerlo servir... Si aqui vamos a aprender mas que en ningun lado al final, eh!? :cool:

seee xdd lastima que mucha gente no vea el foro porque hay temas interssantes que no salen en la pagina .
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: abraham_pf » 02 feb. 2010, 19:31

Soy fan del Robert y de todos sus videos, pero en este solo me ha fallao un poco, se a relajado imagino, para que la cosa este un poquito mas igualada.
Como siempre el solo es bueno de principio a fin, aunque al final creo que te vas un par de veces de tempo, pero de todas formas buen trabajo.
Mirando friamente los dos solos el de Roberto es mejor. Pero mirando con pespectiva, la progresion de guitarfriki es impresionante (vease el primer video y este ultimo), tambien tengo que mencionar que la parte final del guitarfriki no tiene la calidad de los primeros 30 segundos y el sonido no es de lo mejor, pero repito la progresion en sus videos me ha sorprendido mucho. Osea que mi voto despues de pensarlo un buen rato va para guitarfriki.
Mark knofler is god!!! con el permiso de Clapton claro...
abraham_pf
Riffero
Riffero

Entrades: 28
Membre des de: 09 oct. 2008, 13:55

Següent

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Yahoo [Bot] i 1 visitant