battle 1 - SEMIFINAL Merino VS Pac

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

Quin és el solo finalista?

L’enquesta ha acabat el 04 feb. 2010, 11:02

Gerard Merino
35
58%
Pac
25
42%

Vots totals : 60

Re: battle 1 - SEMIFINAL Merino VS Pac

EntradaAutor: Gerard Merino » 02 feb. 2010, 15:42

Pac ha escrit:...jo ja tinc una edat home.....ja tinc una edat.... :geek:

És que si tinguessis dos edats malament anem.... :cool:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: bendo » 02 feb. 2010, 15:55

Gerard Merino ha escrit:
Pac ha escrit:...jo ja tinc una edat home.....ja tinc una edat.... :geek:

És que si tinguessis dos edats malament anem.... :cool:

xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: chusaraque » 02 feb. 2010, 18:53

Yo creo que al final todos coincidimos en lo mismo, el " feeling", la capacidad que cada uno tenga para ejecutar lo que tienes en la cabeza al oír la backing, claro, para eso hace falta técnica, pero también creatividad. Menos importa creo si tocas Fender o si tocas Gibson, si le das una guitarra del carrefour al Vai seguro que suena a Vai.
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Gerard Merino » 02 feb. 2010, 19:26

chusaraque ha escrit:Yo creo que al final todos coincidimos en lo mismo, el " feeling", la capacidad que cada uno tenga para ejecutar lo que tienes en la cabeza al oír la backing, claro, para eso hace falta técnica, pero también creatividad. Menos importa creo si tocas Fender o si tocas Gibson, si le das una guitarra del carrefour al Vai seguro que suena a Vai.

Ni lo dudes :cool:

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
Peo'h vamo'h a vè'h! Que quede claro :arrow:
Lo que he buscado es hacer algo totalmente diferente a los demás.
Porque quien esperava que hiciera un solo sin mucha velocidad con esta pedazo de backing, y teniendo en cuenta que me jugava la hiperactividad contra Paquitooorl? :solo:
Gerard Merino, Feel the diference :cool:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Pac » 02 feb. 2010, 20:27

On estàn aquests crítics?? us heu "rajat"??? Dvonn, Dani Solé (espero la teva crítivca mamon), etc....

:muelte:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36

EntradaAutor: bendo » 02 feb. 2010, 21:11

Pac ha escrit:On estàn aquests crítics?? us heu "rajat"??? Dvonn, Dani Solé (espero la teva crítivca mamon), etc....

saps que jo criticaria pero es que ahí no arribe molt facil
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: chusaraque » 02 feb. 2010, 21:53

Pac ha escrit:On estàn aquests crítics?? us heu "rajat"??? Dvonn, Dani Solé (espero la teva crítivca mamon), etc....

Home Pac, la critica de Dani mas o menos ya la sabras, ahora la de Dvonn,imaginate, los fallos que tu has dicho mas alguno mas seguramente. Ahi va la mia: te odio por que no se tocar como tu.....aagggrrrr >:-E >:-E :cry:
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: guitarfriki » 02 feb. 2010, 22:11

critica novella : - crec que
gibson : força be trobo jo en mig del solo treus alguna espurna que diuen que te deixen aixo es un coet de veritat a mi m'ha agradat molt ! i el tapping final aquell xd nomes una cosa a dir :brutal: xdd llavors si ens centrem en els contras jo el que hi veig es que a partir del segon 28 m'agrada més que el principi l'inici el trobo poc cautivador, la meva opinio he ! xd no soc un critic

fender: molt be l'inici aquest es :brutal: perque comença amb força pero a la vegada es cautivador (a mi me sembla al menys :P ) ara sembla que hi ha algun lick com el de el segon 19 que no acaba de entrar be en el solo he pero tu molt be els 2 he!
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: heepi » 02 feb. 2010, 22:54

ei, que jo no puc veure el video d'en Pac! a algú més li passa? no me'l vull perdre....
heepi
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 100
Membre des de: 02 març 2008, 17:58

EntradaAutor: Pac » 03 feb. 2010, 08:55

no pots heepi? jo acabo de veure'l, o sigui que no crec que sigui del video! Mira de provar amb un altre navegador.
:D

chusaraque ha escrit:

Home Pac, la critica de Dani mas o menos ya la sabras, ahora la de Dvonn,imaginate, los fallos que tu has dicho mas alguno mas seguramente. Ahi va la mia: te odio por que no se tocar como tu.....aagggrrrr >:-E >:-E :cry:

Já! El Dani no ma dicho na el melón!
jajaja si, siempre va bien saber si alguien ve algun fallo mas :P
La tuya? puah! Con que imágen crees que he aprendido yo?.....si tocaras mas, otro canto gallaria!!!!

:lol:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: bendo » 03 feb. 2010, 11:32

critica constructiva: tots dos usen el dit petit!!
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Pac » 03 feb. 2010, 11:42

bah!! recurs fàcil...com ja ho havien dit abans, no? tsé!!! :muelte:

Si et fixes....l'utilitzo, lo unic que quan no està guardat! :P

:cool:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: chusaraque » 03 feb. 2010, 11:42

bendo ha escrit:critica constructiva: tots dos usen el dit petit!!

Muy agudo Bendo xDD xDD xDD
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: khirareg » 03 feb. 2010, 12:48

chusaraque ha escrit:
bendo ha escrit:critica constructiva: tots dos usen el dit petit!!

Muy agudo Bendo xDD xDD xDD

M'ho has tret de la bocaXD
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: danisole » 03 feb. 2010, 13:31

Ieps, que si que si que critico. vingans....

Gerard: M'ha agradat molt la intenció de dividir la backing en diferents parts i amb diferents sons. Les notes estan bastant ben escollides i la execució també està força bé. Potser t'ha faltat la qualitat del so, però clar, tenim el que tenim i sabem el que sabem. Jo soc un negat amb el tema de maquinetes i treure so de pedalets. ( Missatge als fabricants de pedals, podeu fer un pedal amb un sol boto?)
Tio, lo bo de tot això es que les idees les tens clares i son força bones, ara només li calen hores.

Felicitats.

Pac: Me ha gustado mucho todo el solo, cada dia vas a más y te vas conociendo el mastil. Se nota que te sueltas sin miedo a cagarla y prometes mucho más. No solo lo digo yo, la peña de la Jam también lo dice. Tienes gusto. Creo que solo te falta saber hasta donde puedes llegar, quiero decir, ser conciente.

Enga criticas del solaco. Pentatonicas hay muchas posiciones y formas de tocarlas, poco a poco las vas pillando. Te diria que no olvides las escalas mayores y menores, estas te haran conocer al dedillo el mastil y las podras combinar con las pentatonicas. En el minuto 27 todo lo que haces creo que te sonaria mejor haciendolo con octavas, y nada de pedalitos ni wamis, eh? Con los deditos, no seamos vagos.

Veo que el dedito meñique ya va cogiendo protagonismo.

Felicidades .

Ala, ya os he criticado. Pido perdón por el retraso. :taja: :taja: :taja:
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: Pac » 03 feb. 2010, 13:40

danisole ha escrit:Pac: Me ha gustado mucho todo el solo, cada dia vas a más y te vas conociendo el mastil. Se nota que te sueltas sin miedo a cagarla y prometes mucho más. No solo lo digo yo, la peña de la Jam también lo dice. Tienes gusto. Creo que solo te falta saber hasta donde puedes llegar, quiero decir, ser conciente.

Enga criticas del solaco. Pentatonicas hay muchas posiciones y formas de tocarlas, poco a poco las vas pillando. Te diria que no olvides las escalas mayores y menores, estas te haran conocer al dedillo el mastil y las podras combinar con las pentatonicas. En el minuto 27 todo lo que haces creo que te sonaria mejor haciendolo con octavas, y nada de pedalitos ni wamis, eh? Con los deditos, no seamos vagos.

Veo que el dedito meñique ya va cogiendo protagonismo.

Felicidades .

Ala, ya os he criticado. Pido perdón por el retraso. :taja: :taja: :taja:

ieee!! graccie mile!! El ramón me dijo algo así el otro dia, pero que va!! no queda aún..........soy un patosillo tecnicamente hablando!

En fin, lo del MINUTO (imagino que segundo :P) 27 lo pensé...però como en el solo anterior hice una bajada de estas pentatonicas muy parecidas con octavas, no queria que se le pareciera mucho, ya que también tiene el rollo del wah y tal....pero si, habria sonado mas melòdico con octavas y menos distor!! (demasiadas pisadas en un momento...necesito un "pipa")

jejeje

gracias melon!! ;) esto motiva!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: Gerard Merino » 03 feb. 2010, 16:59

danisole ha escrit:Gerard: M'ha agradat molt la intenció de dividir la backing en diferents parts i amb diferents sons. Les notes estan bastant ben escollides i la execució també està força bé. Potser t'ha faltat la qualitat del so, però clar, tenim el que tenim i sabem el que sabem. Jo soc un negat amb el tema de maquinetes i treure so de pedalets. ( Missatge als fabricants de pedals, podeu fer un pedal amb un sol boto?)
Tio, lo bo de tot això es que les idees les tens clares i son força bones, ara només li calen hores.

Felicitats.

Mercy! Jo ara per ara també sóc un negat amb els programets aquests... :sad: Però em fotré les piles per aconseguir un bon so :solo: (i abans de tot, una targa de so bona d'USB amb connexió de jack)
Gràcies pel consell de fotre-li més hores, i ja ho faig :P , avere si donen més endavant una bona resposta :solo:

Mercy Dani! Sempre s'aprèn dels demés! :brutal:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: MON15BLACK » 03 feb. 2010, 20:21

gerard, he de dirte que pel jove que et veig tens molt bones idees. crec que se segueixes així pots arribar a ser un crack de veritat. m'agradan molt els solos que fa la gent, pero tú tens la idea i el gust de fer com si fos un tema. enhorabona i segueix per aquest camí, que crec que es el millor.
per sert soc músic des-de fa molts anys.
sort al tócamela i m'agradaría veuret a la final amb un altre tema i una altra idea de les teves. MOLTA SORT.
MON15BLACK
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 9
Membre des de: 03 feb. 2010, 20:04

EntradaAutor: PauGilmour » 03 feb. 2010, 20:27

blackmogul ha escrit:
Gerard Merino ha escrit:Eh!!!que el jurat encara no ha votat! >:-E jajajajaja

Ah, no? :cool:

xDD xDD xDD
Spoiler: ensenya
Aió es un ZASCAA! de Berto en tota regla :wink:
Imatge
PauGilmour
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: Gerard Merino » 03 feb. 2010, 20:42

MON15BLACK ha escrit:gerard, he de dirte que pel jove que et veig tens molt bones idees. crec que se segueixes així pots arribar a ser un crack de veritat. m'agradan molt els solos que fa la gent, pero tú tens la idea i el gust de fer com si fos un tema. enhorabona i segueix per aquest camí, que crec que es el millor.
per sert soc músic des-de fa molts anys.
sort al tócamela i m'agradaría veuret a la final amb un altre tema i una altra idea de les teves. MOLTA SORT.

Moltes gràcies! Doncs no crec que arrivi a ser mai un crack crack en un futur...
Però no duptis que li fotré ganes i que ho intentaré!! :metal: :solo:

En referència a la composició, la meva idea era fer algo diferent als demés i no fer un solo, sino com bé has dit UN TEMA. M'alegro de que ho hajis vist com a tal i no com a SOLO :P
Mercy!!!!!! :taja: :solo: :brutal:

PauGilmour ha escrit: xDD xDD xDD
Spoiler: ensenya
Aió es un ZASCAA! de Berto en tota regla :wink:

Doncs la cosa s'està igualant força :cool:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Pac » 04 feb. 2010, 12:12

Toma ya! :cool:

Enorabona senyor, "públicament" ets finalista
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: Dvonn » 04 feb. 2010, 15:02

De bon principi vaig decidir votar a en Pac. Fins i tot m'havia dit en Merino que el votaria a ell. De fet tot el pasat apuntava a això però vaja, no ens podem fiar sempre del que s'ha fet abans.

Merino, tens puntazos al teu solo. Personalment, el tros que més m'agrada és el 0.41-0.56. La distorsió acertada i les frases i notes molt conseguides. M'ha cansat tot el tema de canvi de distorsions i amb tants efectes a vegades confons a qui escolta com amb el segon tros. Molt ben pensat el fet d'atacar a en Pac per una altre banda però t'ha conseguit superar.

Pac, en el teu estil. Velocitat fins a cert punt, 0.27-0.33 molt ben aconseguit i el solo en general molt ben estructurat. No m'ha acabat d'agradar el tros que fas el mateix que el backing (amb algun canvi clar), Potser massa llarg i podries haver fet encara més coses per allà. La distorsio molt bona i la intro perfecte.

No em ficaré en questions tècniques aquesta vegada que sense video meu no puc fer-hi res.

Quan us vaig comentar l'escala gypsi pensava en el tros en Si. Vaig trobar que aquest tema hi encaixava força bé:

http://www.youtube.com/watch?v=kdL_LHKV ... re=related

Això sí, canviant-lo al vostre estil.

En definitiva, molt bona feina feta per ambdues parts. Els dos us mereixieu un espai a la final.
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 136
Membre des de: 13 des. 2009, 17:07

EntradaAutor: Gerard Merino » 04 feb. 2010, 16:48

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWW
Sóc finalista POPULAR!!!! :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja:

Toma hiperactivitat!!!!!
:metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal:
Dvonn ha escrit:De bon principi vaig decidir votar a en Pac. Fins i tot m'havia dit en Merino que el votaria a ell. De fet tot el pasat apuntava a això però vaja, no ens podem fiar sempre del que s'ha fet abans.

Merino, tens puntazos al teu solo. Personalment, el tros que més m'agrada és el 0.41-0.56. La distorsió acertada i les frases i notes molt conseguides. M'ha cansat tot el tema de canvi de distorsions i amb tants efectes a vegades confons a qui escolta com amb el segon tros. Molt ben pensat el fet d'atacar a en Pac per una altre banda però t'ha conseguit superar.

En definitiva, molt bona feina feta per ambdues parts. Els dos us mereixieu un espai a la final.

Mercy Dvonn pel comentari xD A lo que et refereixes a canvis de sons, a mi no em cansa i trobo que està força quadrat (clar que tot es pot millorar). Potser et cansa el canvi un pelet ''brusc'' d'efectes?? Jo el trobo hardrockià total :metal: :solo:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: khirareg » 04 feb. 2010, 17:13

Gerard! Has guanyat la votació popular! Ningu ho hauria dit, i no sera gracies a mi que vaig votar pel pac.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Pac » 04 feb. 2010, 18:40

:roll: :lol:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu