battle 1 - SEMIFINAL Merino VS Pac

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

Quin és el solo finalista?

L’enquesta ha acabat el 04 feb. 2010, 11:02

Gerard Merino
35
58%
Pac
25
42%

Vots totals : 60

battle 1 - SEMIFINAL Merino VS Pac

EntradaAutor: valls » 01 feb. 2010, 11:02

Semis in!!! Gibson VS Fender
Voteu!

Gerard Merino

VS

Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

Re: battle 1 - SEMIFINAL Merino VS Pac

EntradaAutor: chusaraque » 01 feb. 2010, 13:44

Bien, si fuera un partido de futbol seria Gibson vs Strato: 0-1.Es mi honesta opinión. De Gibson esperaba un poco mas, te has relajado un poco no Gerard? teniendo en cuenta que estamos en la recta final y teniendo en cuenta al contrincante y de Strato, nada que decir, en tu onda Pac. Suerte Maestros!!! :solo: :solo:

PD: mola la publicidad subliminal del Barça de Gerard y tambien la de "tocamela" de la camiseta de Pac, esto tambien son puntos no?
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: toletum91zgz » 01 feb. 2010, 13:58

La verdad es que una battle reñida, eh!? Pero se nota que el Paquito eso lo ha grabao y regrabao (por cierto, que decias que tenias detras!? Mi ceguera selectiva no lo ve :???: )

Sinceramente mi voto es para Fender, aunque la tuya tambien esta curiosa Gerard. Por cierto, que efecto usas a partir del segundo 10? Es una especie de harmonizer con una octava hacia abajo!? La verdad que queda curioso, si xD

Animo campeones!!! Luchad, luchad, luchad, luchad! xDD xDD xDD
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: khirareg » 01 feb. 2010, 14:46

Abstenció! Esque tinc la sensació que si boto, ho faig per fotre algu.

Opinio:
Puto pac! ets the facking crack. El solo es brutal, intentaria buscar algun error però no en trobo cap ni havent vist 10 vegades el solo.
Gerard! No hi ha cap error important, falla es so, que jo trobo que no es el millor per al solo, la composició es bona pero no tan grutal com la del pack.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Pac » 01 feb. 2010, 15:05

khirareg ha escrit:Puto pac! ets the facking crack. El solo es brutal, intentaria buscar algun error però no en trobo cap ni havent vist 10 vegades el solo.

Minut 0:29, 0:33 i 0:36 la cago.....realment, hi han toques que son millors com sonen al meu cap i sobretot com sonaben quan ho vaig fer les 10 primeres vegades.........Totes maneres, es el mateix el solo del meu cap que aquest...lo unic que millor empleat!!

A destacar...estic curiosament orgullos del moment intro fent una caiguda amb la palanca en la 6ª corda...va ser cosa del moment!! :D

Ro, lo realmente grande es la camiseta (inorgaina y detras de la guitarra)...tu también tienes una, no? o era del intra la otra que rondaba opr can Xavi?

Gracies pels coments gent!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36

EntradaAutor: toletum91zgz » 01 feb. 2010, 15:44

Nooooo, al final me quede sin :cry: xD :cool:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: Pac » 01 feb. 2010, 16:00

toletum91zgz ha escrit:Nooooo, al final me quede sin :cry: xD :cool:

reclama reclama!!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: Gerard Merino » 01 feb. 2010, 19:37

chusaraque ha escrit:Bien, si fuera un partido de futbol seria Gibson vs Strato: 0-1.Es mi honesta opinión. De Gibson esperaba un poco mas, te has relajado un poco no Gerard? teniendo en cuenta que estamos en la recta final y teniendo en cuenta al contrincante y de Strato, nada que decir, en tu onda Pac. Suerte Maestros!!! :solo: :solo:

No es que me haya relajado, sino que he intentado hacer un solo de buena composición sin virguerias, ya que en eso no le puedo hacer sombra :P y quería pillarle cojo en tema de composición :cool: Però Paquitoooorl is Paquitoooorl. Además sabia que Paquitorl le iva a meter velocidad y busqué hacer todo lo contrario xDD

Eh! I que si caigo, serà con la cabeza bien alta, ya que considero que he hecho una buena composición, pero el otro lo ha hecho mejor que yo y habré caído ante un maestro :taja:

toletum91zgz ha escrit:Por cierto, que efecto usas a partir del segundo 10? Es una especie de harmonizer con una octava hacia abajo!? La verdad que queda curioso, si xD

Solo una octava oyes?? :cool:
khirareg ha escrit:Gerard! No hi ha cap error important, falla es so, que jo trobo que no es el millor per al solo, la composició es bona pero no tan grutal com la del pack.

Mercy Xec!!!

Ara em toca analitzar a mi xDD
Solo Gerard: No he trobat la manera de poder gravar amb millor qualitat de so encara.. :sad:
(no m'estic excusant :P ) La part final que sembla que ''vacili'' no estava vacilant per res! AL LORO! li estava dient a mon pare que em canvies l'efecte i pujés el volum xDD

Solo Pac: En principi no m'estaves espantant tant com m'esperava fins al segon 42-43 :geek: I m'agrada molt l'harmònic del first :solo: Si, molta velocitat i tècnica, però crec que s'ha abusat un pelet. Però, si tens velocitat, per què no utilitzar-la oi? :cool: T'ha quedat molt guapo :solo:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: oldow » 01 feb. 2010, 19:41

Gran composició pac, si, gerard com bé han dit per qui t'has relaxat una mica, i més ara, molt bona pac!!
Quien rie ultimo piensa mas lento.

oldow
He lligat amb la guitarra

Entrades: 564
Membre des de: 30 set. 2009, 23:03

EntradaAutor: khirareg » 01 feb. 2010, 19:59

Realment aqui hi han dos solos de nivell, pero el Pac és el pac, simplement la diferencia d'experiencia pot haver estat la rao que ha fet el del Pac sigui millor( ojo al meu gust).

Pac si no em dius on estan els errors no els veig xD
khirareg

EntradaAutor: Pac » 01 feb. 2010, 20:07

Gerard Merino ha escrit:[Solo Pac: En principi no m'estaves espantant tant com m'esperava fins al segon 42-43 :geek: I m'agrada molt l'harmònic del first :solo: Si, molta velocitat i tècnica, però crec que s'ha abusat un pelet. Però, si tens velocitat, per què no utilitzar-la oi? :cool: T'ha quedat molt guapo :solo:

Jor..i el lick del 0:25?..a mi em mola molt, es molt Gilbertià, com la propia backing! per això m'encanta.
Realment crec que aquesta backing demanava a crits :metal: hard rock a tope!! reservant aquella part mes atmosfèrica (en la que vaig estar a punt de canviar-la a l'ultim moment per una de millor >_<, pero no em vaig atrevir).

Gràcies XEC :cool: i a la resta!

PD. m'agrada molt la frase de l'efecte octavat Gerard!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: Gerard Merino » 01 feb. 2010, 20:21

Pac ha escrit:Jor..i el lick del 0:25?..a mi em mola molt, es molt Gilbertià, com la propia backing! per això m'encanta.
Realment crec que aquesta backing demanava a crits :metal: hard rock a tope!! reservant aquella part mes atmosfèrica (en la que vaig estar a punt de canviar-la a l'ultim moment per una de millor >_<, pero no em vaig atrevir).

Gràcies XEC :cool: i a la resta!

PD. m'agrada molt la frase de l'efecte octavat Gerard!

Doncs que vols que et digui..no em mola massa :oops: Jo crec que he fet un hard/rock bastant guapo, sense virgueries. Com ja han dit i com es veu, són solo's Blanc i Negre. Gibson i Fender. Noob i Experienced :P
Però tot i així, crec que m'he defensat força bé amb la backing, ara és qüestió del jurat avere que diuen :taja:
avia'm quants Navidul puc comprar....
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Pac » 01 feb. 2010, 20:26

jajajaja si si, si no dic lo contrari!! ja t'ho vaig dir, la gràcia d'aquesta battle son els extrem, no es podia esperar menys de gibson i fender...es una decissió molt de gustos personals, no? :lol:

No podràs comprar cap.....els he comprat jo tot, he comprat fins i tot al Bertin Osborne!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: Gerard Merino » 01 feb. 2010, 20:34

És que és això, buscava fer una composició que quedés hardrockiana, potent i sense virgueries i crec que me n'he sortit. Per ara la gent li mola més les teves virgueries que la meva sub-octavació dura xDD

M'arrivaran unes potes negres d'Els Carpats boníssimes!!Totes cap al jurat!!
Spoiler: ensenya
És mentida, però ojalà :sad: ....No per enviar-los eh????!!Per fotreme'ls jo!!! xDD
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Pac » 01 feb. 2010, 20:52

bah! llavors em retiro...i me'n vaig a casa teva a fotre'm el pata negra també :D

Bueno bueno, tampoc e sun solo de virgueries...de fet, re de lo que jo faig son virgueries..no tinc prou tècnica. Jo ho qualificaria mes de "composat", que no per composar a de ser menys "solo".
Especialment, lo que mes m'agrada,com ja dic, es la baixada que faig abans de l'armonic que t'agrada...es grutal :____D però no es cap virgueria, es molt fàcil de fet!!

Bueno...es igual!!! que el títol d'hiperactiu ja saps per qui es, no? (ràpid-ràpid-ràpid-ràpid....jijiji)
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: khirareg » 01 feb. 2010, 21:08

Pac ha escrit:Bueno...es igual!!! que el títol d'hiperactiu ja saps per qui es, no? (ràpid-ràpid-ràpid-ràpid....jijiji)

Us haurem d'inflar a ritalin.

Fora conyes, cap dels dos ha fet un gran desenvolupament tecnic, això és cert, ha estat purament composició.
Trobo que el Pac potser ha sabut trobar més el feeling del solo perquè es del seu estil, o almenys es aquesta la meva sensació
khirareg

EntradaAutor: Gerard Merino » 01 feb. 2010, 21:17

Pac ha escrit:Bueno...es igual!!! que el títol d'hiperactiu ja saps per qui es, no? (ràpid-ràpid-ràpid-ràpid....jijiji)

Un dia que ens veiguem ja veuràs lo hiperactiu que sóc...no paro quiet ni un segon... :muelte: :metal: :metal:
khirareg ha escrit:Trobo que el Pac potser ha sabut trobar més el feeling del solo perquè es del seu estil, o almenys es aquesta la meva sensació

Jo crec que encara no tinc estil marcat per tocar...Tot arribarà :P
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: carles012 » 01 feb. 2010, 21:39

Fua jo em pensava que lo de'n Pac a la meva eliminatòria era una qüestió celestial puntual...Genial...
carles012
Primers acords
Primers acords

Entrades: 40
Membre des de: 22 juny 2009, 22:24

EntradaAutor: PauGilmour » 01 feb. 2010, 22:28

Fuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Increible el batallon aquet eeeehh! :brutal:
Pac!! Definitbament el meu vot es per a tu. Magrada bastant el filing que li fiques. Simplement, la backing et feia tocar el que volia. Molt be si senyor! :metal:

Senyor Merino! Tens sort que sigui molt Floydiá i m'agradin el colló i mitg d'efectes, pero, no veig la claredat del teu solo amb la backing, pero com tu as dit:
"Eh! I que si caigo, serà con la cabeza bien alta, ya que considero que he hecho una buena composición, pero el otro lo ha hecho mejor que yo y habré caído ante un maestro"

Amés, he vist la teva pedalera y he flipat colorines psicodeliques y ara que he vist la teva Gibson me enamorat de ella :geek:
Una segona oportumitat en la seguent edició dels solo Battles et donará la victoria. Jo el final, vaig quasi abandonar perque L'audacity feia una distorsió lleitgissima y vaig emviar cualsevol cosa :cry:
Pero aixó no pasará en el futur, o l'ordinador sabra el que es tenir un virus! Muahahahahahhaa!! :twisted:
Imatge
PauGilmour

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: Gerard Merino » 01 feb. 2010, 22:40

PauGilmour ha escrit:Senyor Merino! Tens sort que sigui molt Floydiá i m'agradin el colló i mitg d'efectes, pero, no veig la claredat del teu solo amb la backing

És que més que un solo, jo el que he fet és una cançó d'un minut. Ja que he dividit la backing (que és la base d'una cançó en veritat) i per cada part doncs un so diferent :cool:

PauGilmour ha escrit:Amés, he vist la teva pedalera y he flipat colorines psicodeliques y ara que he vist la teva Gibson me enamorat de ella :geek:

Simplement, la Gibson no la canviava per res del món. PER RES! I la pedalera ''más de lo mismo'' :geek: :geek:

PauGilmour ha escrit: Una segona oportumitat en la seguent edició dels solo Battles et donará la victoria. Jo el final, vaig quasi abandonar perque L'audacity feia una distorsió lleitgissima y vaig emviar cualsevol cosa :cry:

Eh!!!que el jurat encara no ha votat! >:-E jajajajaja
Doncs jo crec que tu pots donar molta i molta guerra :cool:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: blackmogul » 01 feb. 2010, 22:54

Gerard Merino ha escrit:Eh!!!que el jurat encara no ha votat! >:-E jajajajaja

Ah, no? :cool:
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: bendo » 01 feb. 2010, 23:28

FLIIIIIPA!!!!!

Gerard: Eixa corretja es Fender???

Aleshores vote per Fender! xDD

Ara en serio, els dos son molt bons, pero la intro del Pac posa els pels de punta, tant la baixada com el crit.

No crec que sàpiga prou com per criticar res a ningú dels dos, així que per feeling vote a Pac. (Fender)
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: guitarfriki » 02 feb. 2010, 00:08

molt be els dos ee bravo no sabria a qui votar pero ja he votat xddd, aviam aviam professors iperactius!!
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: Gerard Merino » 02 feb. 2010, 00:42

blackmogul ha escrit:Ah, no? :cool:

No fotem!!!! :shock:

bendo ha escrit:FLIIIIIPA!!!!!

Gerard: Eixa corretja es Fender???

Aleshores vote per Fender! xDD

Ara en serio, els dos son molt bons, pero la intro del Pac posa els pels de punta, tant la baixada com el crit.

No crec que sàpiga prou com per criticar res a ningú dels dos, així que per feeling vote a Pac. (Fender)

Mercy pel :arrow: ''FLIIIIIPA!!!!'' :taja:
És missatge subliminal; Gibson gran, Fender petit :wink: no m'intenteu deixar malament que no enviaré pernils...

guitarfriki ha escrit:molt be els dos ee bravo no sabria a qui votar pero ja he votat xddd, aviam aviam professors iperactius!!

Musicalment parlant, s'ha demostrat que el Pac és més hiperactiu que jo, però ara bé...s'ha de veure en la vida real... :wink:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Pac » 02 feb. 2010, 08:44

Gerard Merino ha escrit:
guitarfriki ha escrit:molt be els dos ee bravo no sabria a qui votar pero ja he votat xddd, aviam aviam professors iperactius!!

Musicalment parlant, s'ha demostrat que el Pac és més hiperactiu que jo, però ara bé...s'ha de veure en la vida real... :wink:

...jo ja tinc una edat home.....ja tinc una edat.... :geek:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Següent

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Yahoo [Bot] i 1 visitant