SOLO BATTLES: GUANYADORS DE QUARTS

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

Re: SOLO BATTLES: GUANYADORS DE QUARTS

EntradaAutor: Gerard Merino » 14 gen. 2010, 21:54

guitarfriki ha escrit:que no m'eu entes el tercer premi no es una semarreta del tocamela ? jeje xd era aixo el que volia dir que vaig a per la pedalera pero xd ...

Però tu no pots guanyar la samarreta xDD Tu si passes optes al primer i al segon premi. El tercer és entre el Pac i jo :twisted:
Spoiler: ensenya
em sembla xDD
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: guitarfriki » 14 gen. 2010, 22:11

ok ok kina peli mes rara me muntat xd xDD
:twisted: >:-E :cry: :???: :muelte: :taja: :metal: :brutal: :solo: xd no se d'on ho he tret xd pero m'ho he pensat xd jajaja ai que m'ennuego xd xDD xDD xDD xDD

per cert tinc ganes de veure qui s'emporta el titol de professor mes iperactiu xd
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: bendo » 15 gen. 2010, 00:18

guitarfriki ha escrit:ok ok kina peli mes rara me muntat xd xDD
:twisted: >:-E :cry: :???: :muelte: :taja: :metal: :brutal: :solo: xd no se d'on ho he tret xd pero m'ho he pensat xd jajaja ai que m'ennuego xd xDD xDD xDD xDD

per cert tinc ganes de veure qui s'emporta el titol de professor mes iperactiu xd

El Pac segur, si fora Merino prou hiperactiu ja hauria eixit de dins del Champiñó ;)
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: Gerard Merino » 15 gen. 2010, 00:35

bendo ha escrit:El Pac segur, si fora Merino prou hiperactiu ja hauria eixit de dins del Champiñó ;)

Eixit?? No t'he entès xDD

I saps el per què del Xampinyó??
Perquè la meva urbanització li diuen els Xampinyons.
Per què li diuen així?
Doncs perquè són totes les cases iguals xDD
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: khirareg » 15 gen. 2010, 00:41

Vull sang Gerard vull sang. Que l'Steve Vai t'acompanyi!
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: guitarfriki » 15 gen. 2010, 00:49

khirareg xd aixi que baixes calçes amb solos ? xd ja m'estas pasant la partitura!! xd
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: khirareg » 15 gen. 2010, 00:57

guitarfriki ha escrit:khirareg xd aixi que baixes calçes amb solos ? xd ja m'estas pasant la partitura!! xd

Hostia que bo, no m'havia fixat, pos a saber com es el de mil XD
khirareg

EntradaAutor: guitarfriki » 15 gen. 2010, 01:00

quan arribis a mil cambiare lo de salut i tocamela i posare khirareg :brutal: xd per que ja m'imagino que deu ser el mil xd
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: Pac » 15 gen. 2010, 10:43

Pac, vull sang vull sang....fot-li canya ahi!!! vull un solaco impresionant!! (menos mal que jo t'animo Pac, si no....)

Vinga nen, que Richie Kotzen t'acompanyi!! :metal:

¬¬'
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: khirareg » 15 gen. 2010, 15:05

Pac ha escrit:Pac, vull sang vull sang....fot-li canya ahi!!! vull un solaco impresionant!! (menos mal que jo t'animo Pac, si no....)

Vinga nen, que Richie Kotzen t'acompanyi!! :metal:

¬¬'

Com a defensor de les les paul he d'anar en contra teu pac. muahahah
khirareg

EntradaAutor: Pac » 15 gen. 2010, 18:11

va.....amb les paules, quan provis la meva strato ja canviaràs d'opinió ja....jejejej ;) de moment , aquesta vegada te la paso..........

:cool:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: blackmogul » 15 gen. 2010, 18:27

bendo ha escrit:...crec que he fet mal en esta ronda es fabricar masa material i deixar per el final el lligarho tot, amb el resultat de que finalment sols he pogut aprofitar un poc, per que si tot el que tenia ho havera pogut juntar quedant be i havera gravat amb els dits un poc més frescos, ara el privat el tindria jo...

O no, quizá por mucho que te esfuerces nunca le puedas ganar... hay que ser mas humilde.
Este párrafo lo que me da a entender es que entre tanta comprensión y tanta felicitación y tanto saber perder hay un "Soy mejor que tu pero no me ha dado tiempo" que suena muy feo.

Saludos!

Cambiando de tema.
Repito que me encanta el solo de Toletum, pero no es mejor solista que su contrincante. Y como yo, por las opiniones que veo, hay mas gente, aunque lo digan de manera mas políticamente correcta. Seamos realistas e imaginemos si les hubiese tocado "aleatoriamente" una backing metalera... No solo he votado el resultado concreto de esta backing, sino que he pensado en habilidad, soltura, dominio del mastil, etc.. Nada, solo quería mostrar mi desacuerdo con este asunto y con que hayan votado 6 jurados, dejando la posibilidad de un premio tan importante en manos de amiguitos, colegas del cole, y otros usuarios del foro.

Y por último, Valls, supongo que iba por Dvonn lo de las críticas, jaja, por que yo a su lado soy un minicrítico, pero que vaya por adelantado que no se hacer casi ninguna de las cosas que hacen estos cabrones en sus solos. Pero que yo NO toque perfectamente a tempo no me impide saber cuando otro va fuera del tempo, o que mis vibratos no sean perfectos no indica que no pueda hablar sobre los vibratos de otro. Y supongo que lo mismo opinarán los demás criticones del foro. Después de todo un crítico musical no es mas que un músico malo o frustrado, no? Jaja! >:-E

Saludos!
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: Pac » 15 gen. 2010, 18:39

jeje, que post tan blackie style :P

No vas muy equivocado, pero vamos, en el tema jurado quiero decir, ya se sabia que los resultados pueden ser de mil maneras. El jurado tiene su propio criterio y voluntad para decidir a quien prestar su voto.
Cosa que acepto, ya que prefiero esto a hacer votación publica. Igualmente, el jurado que hay, creo que tiene suficiente criterio, sus razones tendrán (supongo).

:cool:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: blackmogul » 15 gen. 2010, 18:43

Pac ha escrit:jeje, que post tan blackie style :P

Es que active el [PREDICTIVE MODE=ON] y ahora no se quitarlo... :oops:

:arrow:
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: Albert » 15 gen. 2010, 18:45

Blackmogul ha escrit:...solo quería mostrar mi desacuerdo con este asunto y con que hayan votado 6 jurados, dejando la posibilidad de un premio tan importante en manos de amiguitos, colegas del cole, y otros usuarios del foro.

La decisió del mètode de selecció del guanyador, sempre compararà controvèrsia; sigui votació popular, per sorteig o amb jurat. Si des de l'organització voguéssim que el premi recaigués a un company/amic/usuari, ho teníem tant fàcil com no fer cap sorteig i donar-li directament.

Clar estar, estem oberts a propostes per futurs torneig.
"Si tocas un Sim7 rasgando hacia abajo, diagonal alante y alante rapido y con fuerza y le das a puño fuerte saldra una bola de fuego". Comentari anònim d'aquest video.

Tocamela's Webmonster
Tocamela's Backstage|Disseny Web|Tocamela
Albert
Professor invisible
Professor invisible

Entrades: 3405
Membre des de: 08 oct. 2007, 15:41

EntradaAutor: blackmogul » 15 gen. 2010, 18:55

Albert ha escrit:
Blackmogul ha escrit:...solo quería mostrar mi desacuerdo con este asunto y con que hayan votado 6 jurados, dejando la posibilidad de un premio tan importante en manos de amiguitos, colegas del cole, y otros usuarios del foro.

La decisió del mètode de selecció del guanyador, sempre compararà controvèrsia; sigui votació popular, per sorteig o amb jurat. Si des de l'organització voguéssim que el premi recaigués a un company/amic/usuari, ho teníem tant fàcil com no fer cap sorteig i donar-li directament.

Clar estar, estem oberts a propostes per futurs torneig.

Número impar de jurados. Si alguno (como me pasó en la primera votación) no vota, quedas tu de reserva y completas. Mas que nada por que si es una púa vale, pero un regalo como el que nos ocupa, que vale un pastón, no se lo puede llevar el que mas amigos tenga, lo siento, por muy democrático que eso pueda parecer.

Saludos!

P.D: Y no picarsenn, que no digo que esté comprao, Albert. xD
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: bendo » 16 gen. 2010, 01:19

blackmogul ha escrit:
bendo ha escrit:...crec que he fet mal en esta ronda es fabricar masa material i deixar per el final el lligarho tot, amb el resultat de que finalment sols he pogut aprofitar un poc, per que si tot el que tenia ho havera pogut juntar quedant be i havera gravat amb els dits un poc més frescos, ara el privat el tindria jo...

O no, quizá por mucho que te esfuerces nunca le puedas ganar... hay que ser mas humilde.
Este párrafo lo que me da a entender es que entre tanta comprensión y tanta felicitación y tanto saber perder hay un "Soy mejor que tu pero no me ha dado tiempo" que suena muy feo.

Saludos!

Cambiando de tema.
Repito que me encanta el solo de Toletum, pero no es mejor solista que su contrincante. Y como yo, por las opiniones que veo, hay mas gente, aunque lo digan de manera mas políticamente correcta. Seamos realistas e imaginemos si les hubiese tocado "aleatoriamente" una backing metalera... No solo he votado el resultado concreto de esta backing, sino que he pensado en habilidad, soltura, dominio del mastil, etc.. Nada, solo quería mostrar mi desacuerdo con este asunto y con que hayan votado 6 jurados, dejando la posibilidad de un premio tan importante en manos de amiguitos, colegas del cole, y otros usuarios del foro.

Y por último, Valls, supongo que iba por Dvonn lo de las críticas, jaja, por que yo a su lado soy un minicrítico, pero que vaya por adelantado que no se hacer casi ninguna de las cosas que hacen estos cabrones en sus solos. Pero que yo NO toque perfectamente a tempo no me impide saber cuando otro va fuera del tempo, o que mis vibratos no sean perfectos no indica que no pueda hablar sobre los vibratos de otro. Y supongo que lo mismo opinarán los demás criticones del foro. Después de todo un crítico musical no es mas que un músico malo o frustrado, no? Jaja! >:-E

Saludos!

No he querido decir que soy mejor que el, por que técnicamente me supera en más cosas que yo a el. Ya sea por que tiene profesor y yo no, por que lleve tocando más tiempo (que no lo sé) o dedique más horas o se le dé mejor o loquesea. He querido decir que creo que yo podria haber ganado si me lo hubiera currado mejor o de otra forma.

Pa que mentiendas: ¿Puede el Getafe ganar al Real Madrid o al Barça? Sí puede. ¿Es por eso mejor equipo? No.
Aqui no se trata de ser mejor ni peor, se trata de hacerlo mejor ESTA VEZ.

Y oye... si queda feo algo de lo que digo no lo leais, que ya me rebienta tener que ir aclarando a cada palabra que digo. Pensar bien de los demás es gratis. Coged un poco para vosotros (No va por ti, va en general; los aludidos pueden releer este párrafo).

Cambiando de tema.
Yo no creo que se haya hecho ningún sacrilegio en cuartos. Todos los que han pasado eran perfectamente válidos para ganar su ronda. Tampoco hay que poner el grito en el cielo.

Como dice mi abuela: A qui no li agrade que no mire.
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: blackmogul » 16 gen. 2010, 01:38

Piensa mal y acertarás, es otro refrán bien majo. De todas maneras lo he hecho a propósito para que vinieras a aclarar tus palabras, jaja! Y con la aclaración hecha, sigo pensando igual.. Pero que no te afecte que yo no soy nadie, picha.

Saludos!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: bendo » 16 gen. 2010, 15:45

:solo: :taja: :P
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: valls » 16 gen. 2010, 16:38

Se te echaba de menos black :cool:

Y referente a las criticas lo dicho, per tocar una mica la ceba y cada cual se aplique lo suyo, a criterio
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: blackmogul » 16 gen. 2010, 18:03

valls ha escrit:Se te echaba de menos black :cool:

Y referente a las criticas lo dicho, per tocar una mica la ceba y cada cual se aplique lo suyo, a criterio

Jajaja! Merci, gran amo del calabozo. Yo ya reconozco que soy como un arbitro, que es arbitro por que no vale pa jugador de futbol...

Saludos!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: guitarfriki » 16 gen. 2010, 20:50

bendo si vos tu aclaro:
creus que faig escales amb el meu profe?
creus que m'ensenya com lligar-les ? (tema harmonia)
creus que m'ensenya cada dia basicament el que diu en valls a el video de tecniques de solo?
creus ...
pots preguntar mes si vols

- no faig escales amb el meu profe estic aprenen les notes del mastil encara, aixi que encara no hem arribat ni al tema de acords ni escales ni res nomes notes blanques negres corxeres ... tot lo que surt en el concurs es autodidacta
que no es que esigui descontent xd es molt divertit fer notes

-harmonia ni ho hem comentat seguim amb les partitures, jo melodia el profe el acompanyament
-no mentira xd tot lo que diu en valls que es molt util :wink: no m'ho ensenya ell
en fi no es que estigui enfadat pero es que sembla que diguis si no tinguessis professor ...
i el que vull aclarar es que jo tambe soc autodidacte porto un any i uns cuants mesos i que m'he apuntat a guitarra amb el concepte equivocat de que nomes fariem acords i el mes important de la guitarra son les notes del mastil (que es el que treballem) un cop te les saps totes ja pots començar amb el tema escales entre cometes en serio. no com el que faig jo que es aprendres un parell de posicions i intentar tocar un solo xd.

espero que els que heu llegit aixo i sigueu autodidactes com en bendo doncs us adoneu que hi ha molta i molta materia que no feu i recomenaria començar a aprendre les notes abans que res . be salut i tocarla molt xd
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: khirareg » 16 gen. 2010, 21:10

guitarfriki ha escrit:bendo si vos tu aclaro:
creus que faig escales amb el meu profe?
creus que m'ensenya com lligar-les ? (tema harmonia)
creus que m'ensenya cada dia basicament el que diu en valls a el video de tecniques de solo?
creus ...
pots preguntar mes si vols

- no faig escales amb el meu profe estic aprenen les notes del mastil encara, aixi que encara no hem arribat ni al tema de acords ni escales ni res nomes notes blanques negres corxeres ... tot lo que surt en el concurs es autodidacta
que no es que esigui descontent xd es molt divertit fer notes

-harmonia ni ho hem comentat seguim amb les partitures, jo melodia el profe el acompanyament
-no mentira xd tot lo que diu en valls que es molt util :wink: no m'ho ensenya ell
en fi no es que estigui enfadat pero es que sembla que diguis si no tinguessis professor ...
i el que vull aclarar es que jo tambe soc autodidacte porto un any i uns cuants mesos i que m'he apuntat a guitarra amb el concepte equivocat de que nomes fariem acords i el mes important de la guitarra son les notes del mastil (que es el que treballem) un cop te les saps totes ja pots començar amb el tema escales entre cometes en serio. no com el que faig jo que es aprendres un parell de posicions i intentar tocar un solo xd.

espero que els que heu llegit aixo i sigueu autodidactes com en bendo doncs us adoneu que hi ha molta i molta materia que no feu i recomenaria començar a aprendre les notes abans que res . be salut i tocarla molt xd

Visca els autodidactes ( encara que jo soc semi) XD
khirareg

EntradaAutor: bendo » 16 gen. 2010, 21:15

no ho dic per les escales ni per l'armonia ni tot això, ho dic per la tècnica

i no t'enfades que crec que en la comparació del Getafe-Barça he reconegut de sobres la teva superioritat tècnica.

A més que si tu portes un any i uns mesos es normal que sigues superior en eixe sentit, jo porte només un any, i tan sols desde juny amb elèctrica...

pd_i de bon rollo: si separes les expresions amb comes(,) i les frases amb punts (.) se'ns fa més facil entendre't ;)

pd2_la guitarra es per divertirse, la resta es opcional

pd3_visca els autodidactes!!!
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: khirareg » 16 gen. 2010, 22:20

Jo crec que probablement la battle més desigualada era la del Toletum. Aqui s'ha demostrat que l'esforç es molt important, per molt talent que tinguis si no t'esforçes no aconsegueixes res.
khirareg

AnteriorSegüent

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant