SOLO BATTLES: GUANYADORS DE QUARTS

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

SOLO BATTLES: GUANYADORS DE QUARTS

EntradaAutor: valls » 11 gen. 2010, 19:12

Imatge

Aquesta fase ha estat realment sorprenent per mi, en primer lloc us felicito a tots perquè us heu fotut un curro impressionant i això es reflexa en un nivell de solos molt alt. Les eliminatòries han estat molt renyides tant en el vot públic com en el jurat, i amb moltes crítiques per part del personal, cosa que m'agrada molt, però per tocar una mica la ceba m'agradaria fer una crítica a les crítiques en general, a tots els que les feu m'agradaria que:

• Critiqueu més els videos del tocamela i la pàgina en general, no només a la penya del solo battles :cool:
  • M'agradaria que abans de posar-nos a criticar ens posessim a la pell dels participants i entenguem tots que és un solo llarg fet amb un marge de temps relativament curt. En aquest sentit estaria be escurçar una mica el temps de les backings penso (crítica a nosaltres mateix) perquè en general els solos comencen molt millor del que acaben.
  • El nivell tècnic de cada un dels participants és el que és, més avançat o menys, per tant crec que és important que les crítiques tinguin la part positiva de reconeixement de la gran feina que s'ha fet per part dels participants del concurs, i sobretot dels que participen a la secció de "novells".
  • Crec que perfectament tothom pot opinar i criticar sobre si m'ha molat més o menys musicalment i perquè, però si ens fiquem ja en aspectes més tècnics, compositius... estaria be veure algun video del crític demostrant que no agafa pas la guitarra al revés :P

Va que m'enrollo, els guanyadors són!!!

SECCIÓ SOLISTES

Battle 1
Spoiler: ensenya
    Gerard Merino +5 punts

Una de les sorpreses més grans que he tingut en aquesta ronda, encara no t'havíem vist res en estils que no anessin del hard-rock en amunt i aqui ens has sorprès gratament, boníssima linea melòdica del tema que fa servir de manera molt elegant la figura de les repeticions i que va creixent perfectament amb la base de la backing, especialment et felicito per les entrades en els canvis d'aquesta i com segueixen en aquesta linea d'anar creant una melodia ascendent fins que torna a començar per 2a vegada. Si algu no entén que vull dir quan parlo d'estructura d'un solo poseu play en aquest video. Felicitats Gerard!

Com a punt millorable ja et vaig comentar que a la repetició del segon bloc del backing en variaria lleugerament la melodia però entenc que amb el temps que teniu per fer-ho tot plegat és una feina més que excel·lent, molt bon solo d'un nivell accessible sense grans filigranes que tal com l'has desenvolupat no eren pas necessàries.

VS

Shaphire138 +3 punts

Sincerament de tu si que esperava una mica més aqui Shaphire138, Dani, i suposo que entendras perfectament de que et parlo. El solo entregat a 8ens tenia un nivell molt alt i personalment crec que això t'ha jugat en contra. Aqui segueixes be la melodia i saps també conduir el solo amb una soltura que ja ens has demostrat, l'entrada en el canvi del backing que repeteixes dues vegades crec que és el millor punt. Mantens una estructura molt lògica (i bona) en el desenvolupament del tema però saps que tens alguns punts fluixos en el solo que el desmereixen una mica.
Has tingut una resta de -2 punts per retrassar-te un dia en l'entrega que al final ha estat crucial per definir el guanyador de la ronda, ja que sino hauríeu empatat a punts i el vot final del públic hauria resolt al teu favor l'eliminatòria.

Vencedor: Gerard Merino

Battle 2
    Pac +8 punts

Bestial Pac, en l'entrada, en el desenvolupament i creixement del solo, en el groove, en l'ús de diferents tonalitats canviant les pastilles de la guitarra (quedeu-vos-hi) i pedals varis, en l'estructura global de tot ell, en l'execució de la 2a part que ja ha costat molt més al personal, molt bon tros el lick de les octaves per fer la continuació/enllaç i també el lick de 1:36 que m'ha molat un colló i en la presència d'escenari que demostres que et dóna un puntàs extra (de cara a les votacions de públic i jurat). Com a crítica potser et podria dir que el solo no seria pas d'estil funky com ho era el backing, però crec que la música creada s'ha integrat perfectament amb la base, per tant: et dono el titol del solo of the 4ts, excel·lent maister!!

VS

carles012 +2 punts

I bestial també Carles, demostrant gran habilitat en les "escalades" vàries que et marques, també com en Pac diria que l'estil del solo tocat no es podria enmarcar en el funky, sobretot en l'inici on toques una clàssica rítmica base de rock, que va robar del blues...quin lio... però i què, almenys jo probablement hagués fet una cosa similar al que heu fet vosaltres dos..

Vencedor: Pac

Battle 3
    danisole +4 punts

Increible aquest, no et dono el solo of the round nomes per tocar-te una mica els collonets ja que no t'acabes de moure tant be en escena com ho fa en Pac :P ... ara fora conyes, veient el solo m'agrada veure com el mestre (dani) i el deixeble (Pac)fan servir coses similars, com el lick de les octaves que és una espècie de transició en ambdós casos, el lick de tapping que ve després és increible, m'encanta com acaba fent la baixada "pseudo-cromàtica" per la 3a corda.
    Sentint aquest solo i sentint també la versió més lenta que tens al youtube entenc que escollissis aquesta versió. Potser amb l'altra t'hagués anat millor per això.

VS

toletum91zgz +6 punts

David contra goliat, moltes felicitats Roberto per haver passat la ronda, després d'un empat del jurat el vot popular ha decidit que passis a la ronda següent, crec que és una recompensa merescuda després d'haver mostrat el gran treball que has fet aquesta ronda i penso que en aquest cas també hi ha un cert reconeixement tant per part del jurat (al que he remarcat que no hi hagi cap vot preferent als participants pel que sigui) com del públic de la pàgina a la gran feina que has fet aqui.
    El solo ha estat amb molta sensibilitat melòdica, treballant i desenvolupant una linia que tot i mantenir-se sempre en les mateixes coordenades a nivell melòdic i tècnic sap també creixer poc a poc en el backing, però fixa't en el solo del gerard que crec que ha resolt millor aquest punt millor amb els mateixos paràmetres.

Compositivament et criticaria potser un excés del curt lick amb el que comences en tot el solo i tècnicament has de relaxar molt més la ma, en aquest estil es nota molt més aquests aspectes, i jo ja hauria d'anar fent el video de vibratos & bends perquè aqui hi tens un problema que es soluciona canviant de dalt a baix com ho estàs tocant ara mateix, mira com ho tooca el Dani que amb això tela el tio, la força dels bends i dels vibratos no ha de venir dels dits sino que ha de venir de tota la ma rotant desde el canell. Així aconseguim un vibrato/bend amb molt més de control que se semblaria molt més al que ja fas molt be amb el whammy.

Vencedor: toletum91zgz

SECCIÓ NOVELLS

Battle 4 (final)
    bendo +3 punts

Molt i molt be bendo, primer de tot felicitar als que comenceu amb el tema dels solos a fer els vostres primers passos en aquest món, tots hi hem passat per aqui i la pràctica i saber agafar coses dels que ens n'ensenyin ens faran arribar a un altre nivell, veig que la Khöler (s'escriu aixi?) t'ha incorporat la postura d'escenari d'en Pac, no la perdis!
I de les crítiques n'hi ha moltes de les crítiques que t'han fet que també corroboro, treballar en tocar més relaxadament ara crec que per tu seria clau, i treballar més en buscar unes melodies "tocables" pel nivell que tenim i que musicalment ens ofereixin quelcom més.

VS

guitarfriki +7 punts

I felicitats al vencedor de la 1 edició de la categoria novells del torneig, en guitarfriki, que després ja haurem de pujar a la categoria superior en noves edicions :cool:
Ben resolt tècnicament guitarfriki, en aquest sentit tens molt bona ma per anar pujant el nivell i arribar on tu vulguis, segur!! però com en bendo crec que també necessites esforçar-te més en buscar melodies més treballades ja que el solo sembla més potser un cúmul d'exercicis d'escales tocades amunt i avall, busquem com trencar-les i fer-les sonar.

Us vaig dir que copiessiu a la penya i em sembla que aquesta vegada cap dels dos m'ha fet cas >:-E :P

Vencedor: guitarfriki

Imatge
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

Re: SOLO BATTLES: GUANYADORS DE QUARTS

EntradaAutor: guitarfriki » 11 gen. 2010, 19:26

ala he guanyat gracies a tots no m'ho pensava pas quan em vaig apuntar que guanyaria pero lo que segur puc assegurar es que he millorat molt
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: picard » 11 gen. 2010, 19:31

Felicitats a tots els participants! i als guanyadors una mica més, clar!

Per cert, valls, també podries posar els punts de l'altra com a curiositat, no?
El 75% de les persones s'inventa els percentatges.
picard
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 237
Membre des de: 15 gen. 2008, 14:08

EntradaAutor: danisole » 11 gen. 2010, 20:01

Robert, ahora si que te has quedado sin jamon :twisted:

No en serio, muchas felicidades por la victoria bien merecida. Eso si, te espero en la rebancha. No tendre piedad. :metal: :metal:
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: danisole » 11 gen. 2010, 20:03

Ops, i moltes felicitats als altres, crec que som tots guanyadors nomes pel fet d'apendre d'aquests jocs.
danisole
patillero professional
patillero professional

EntradaAutor: bendo » 11 gen. 2010, 20:06

:caca:
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: carles012 » 11 gen. 2010, 20:08

Hooooo!!!
La veritat és que quan vaig veure el solo d'en Pac el dia que els vau penjar vaig flipar i vaig donar-ho per suposat... Em va enamorar... Fins i tot em va sorpendre veure a la gent dient que estava molt igualat (pot ser ho deien per compassió). A mi en cap moment em va acabar de convèncer el solo que vaig fer però he de reconèixer que per molt que m'hagués sortit una cosa que em convencés probablement seguiria estant bastant lluny d'això... Jo em mantenia callat per veure si sonava la campana, però s'ha fet justícia...
En fi, hopeta i felicitats Pac, i per la resta de guanyadors

Apa vagi bééé!
carles012
Primers acords
Primers acords

Entrades: 40
Membre des de: 22 juny 2009, 22:24

EntradaAutor: Pac » 11 gen. 2010, 20:15

:___D snif snif!! solo de 4rts??? quina emouxion!!!

Gràaaaacies, prometo fer el solo de la vida al proper!! Felicitats a tots!

Trobo que la 3ª batalla no la tinc clara...però suposo que jo no soc jurat i no acabo de posar-me al vostre joc, ja que per mes que ho penso, no se qui dels dos s'ho mereix mes!! (dani, no te preocupes..ya probaras la pedalera cuando la gane..muahahahahah.....)

Clar que, amb la priemra batalla em pasa lo mateix...penso que tots dos guanyadors s'ho han merescut per el treball ben fet...i tots dos 'perdedors' per que, podrien haber-ho fet molt millor sense desmerèixer la present!!

Salut amics!!

uhhhhhHHHhh....Gerard.......la promesa s'ha complert!!! Hiperactiu vs. Hiperactiu!!! qui s'emportarà el títol de profesor? jajajaja Que emocionant
:cool:

Edit: Carles!! gràcies, saps que? Estàs un pelet equivocat, jo vaig tenir un cop d'inspiració aquell dia, que va anar de puta mare...però estava cagat, veient els teus videos, em podries haver donat un repàs important, i no soc l'unic que ho diu :D
Pot ser jo vaig tenir el bon dia, però tens un estil personal molt prometedor, diria jo! Realment espanta!!
Un plaer!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: niiiL_7 » 11 gen. 2010, 20:22

guitarfriki ha escrit:ala he guanyat gracies a tots no m'ho pensava pas quan em vaig apuntar que guanyaria pero lo que segur puc assegurar es que he millorat molt

almenys vaig perdre contre el guanyador!!! :brutal: :muelte: :caca: >:-E :twisted: :twisted: >:-E :muelte:
¿Qué pasaría si un hombre pudiera encargar un robot marioneta que fuera una réplica exacta de sí mismo? Y ¿qué pasaria si cuando sale de noche deja al robot con su mujer? (Ray Bradbury)
niiiL_7
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 438
Membre des de: 27 maig 2009, 16:41
Ubicació: Santa Coloma de Farners

EntradaAutor: Dvonn » 11 gen. 2010, 20:29

valls ha escrit:
  • Crec que perfectament tothom pot opinar i criticar sobre si m'ha molat més o menys musicalment i perquè, però si ens fiquem ja en aspectes més tècnics, compositius... estaria be veure algun video del crític demostrant que no agafa pas la guitarra al revés :P

Això va dirigit a mi suposo no?

Felicitats a tots. De fet han guanyat els que vaig votar u.u
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 136
Membre des de: 13 des. 2009, 17:07

EntradaAutor: danisole » 11 gen. 2010, 20:43

Sentint aquest solo i sentint també la versió més lenta que tens al youtube entenc que escollissis aquesta versió. Potser amb l'altra t'hagués anat millor per això.

B´´e doncs ara que estic fora de concurs, ja puc ficar els dos solos que vaig descartar.

Editat per Mod: Dani, quan vulguis ficar un video de Youtube, només has de copiar els 11 digits que van després del =..o sigui, això htp://www.youtube.com/watch?v=Ty2PhjZUjws
danisole
patillero professional
patillero professional

EntradaAutor: Gerard Merino » 11 gen. 2010, 20:47

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

WOOOOOOOOOOOOOWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!
:taja: :taja: :taja: :taja: :taja: :taja:

Estava casi convençut de que perdria!!!Uff ha anat molt ajustada la cosa...He estat patint fins ara!!!!!Però ha valgut la pena l'emoció de l'espera :cry: :cry: :cry: :cry:
Pac ha escrit:uhhhhhHHHhh....Gerard.......la promesa s'ha complert!!! Hiperactiu vs. Hiperactiu!!! qui s'emportarà el títol de profesor? jajajaja Que emocionant
:cool:

:geek: :geek: :geek: :geek:
PER FI...
LA MEVA HORA HA ARRIBAT!!!!!!!!!!!
:muelte:
Khirareg, no podré derrotar a en Valls
PERÒ ANIRÉ A PEL
PAC COM VAM PROMETRE ABANS DE COMENÇAR!!!!!!!

Saps que no t'ho posaré fàcil!!!!!!! :solo: :solo: :solo: :solo:
Faré que surtin espurnes de la meva púa que no afectin a cap component de la Gibson ni al Rack!!! :metal: :metal: :metal:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: Pac » 11 gen. 2010, 20:52

Dani...m'encanta el saxo!!! Realment crec que servia mes la que vas posar pel concurs, però mira...no vam pensar que l'arma secreta del ro era explotar aquest concepte!!! jejeje

Gerard......... :twisted:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36

EntradaAutor: Dvonn » 11 gen. 2010, 20:54

L'escala del 1:22 del primer video mola, però nomes es sent com un saxo a les notes més greus, a la resta se sent massa l'atac de la nota. I els trastes als slides.

Al segon del 0:30 al 0:50 una passada.

De totes formes crec que no et vas equivocar pas de video tot i que el segon hauria donat molta guerra. :)
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: toletum91zgz » 11 gen. 2010, 20:56

Bueno, unas palabras...

Primero, agradecer a Danisole su trabajo... No solo hemos satisfecho nuestras necesidades musicales, si no que encima, durante estos dias nos lo hemos pasado de coña... Dani, tanto tu como yo podiamos ganar, y es mas, he estado 10 segundos ''que si que no'' dandole al boton de Mostrar el spoiler porque ya visualizaba tu nombre y todo :cool: ...

(Ademas, ahora cuando iba a responder me han salido tus otros dos solos y son espectaculares... La verdad que el MIDI es un mundo extraordinario xD )

De todas maneras, si me quedo sin jamon porque no me das, tendre que traer yo otro de aqui, no!? :wink:

Es mas, si hay otra, o si nos vemos en alguna grabacion, date por hecho que va a haber revancha xD

Respecto a los demas, muchisimas gracias, tanto como por participar, como por votar, como por comentar y por supuesto, como por juzgar. (Por supuesto, los administradores se llevan la palma).

Esto en realidad fue una idea sacada asi "de strangis", y mirad ya por donde vamos... Que ya nos vamos a las semifinales!!!

Asi que ahi os espero, y esta vez, si ya he trabajado... Todavia pienso trabajar mas... Sobre todo en las tecnicas que comentais. Intentare trabajar mas relajado y tener mas precision y limpieza a la hora de tocar... Como dicen ''con letra clara y despacito" :cool:

Hasta pronto, tocamelones!!! :brutal:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: danisole » 11 gen. 2010, 21:24

Dvonn ha escrit:L'escala del 1:22 del primer video mola, però nomes es sent com un saxo a les notes més greus, a la resta se sent massa l'atac de la nota. I els trastes als slides.

Al segon del 0:30 al 0:50 una passada.

De totes formes crec que no et vas equivocar pas de video tot i que el segon hauria donat molta guerra. :)

Down, moltes gr``acies per les critiques, sense elles no es podria millorar. Ara una cosa, has grabat mai en estudi? Saps perque no hi han fallos ( normalment) perque es pot repetir i punxar mil vegades i l'equip es molt millor del que pots tenir a casa. Espero que participis en la propera i t'adonis de que grabar 2 minuts i pico de cop el mes normal es fer errades. Crec que no hi ha ni un guitarrista capaç de grabar dos minuts de cop sense que ell digui, estic satisfet.
En el meu cas, soc burro de mena i tinc una patilla que m'arriba al dit gordo del peu. Vaig tocar varies vegades les backings i vaig agafar 4 idees, pero como un es burro com ja he dit al arriscar fa que cometi errades.
Apa, ja callo.

Buen rollete, eh? :taja: :taja: :taja:
danisole
patillero professional
patillero professional

EntradaAutor: Dvonn » 11 gen. 2010, 21:30

He gravat CD senser en estudi i també he grabat coses en ple directe i ja sé el que és. Vaig penjar fa poc un video tocant la flauta (viewtopic.php?f=116&t=3156) i sé el que és el directe bastant bé.

No em queixava pas d'això sino del 'so de saxo', dient que no sonava a saxo tota l'estona i es notava en els cops de pua i en els slides.
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: danisole » 11 gen. 2010, 21:30

toletum91zgz ha escrit:Bueno, unas palabras...

Primero, agradecer a Danisole su trabajo... No solo hemos satisfecho nuestras necesidades musicales, si no que encima, durante estos dias nos lo hemos pasado de coña... Dani, tanto tu como yo podiamos ganar, y es mas, he estado 10 segundos ''que si que no'' dandole al boton de Mostrar el spoiler porque ya visualizaba tu nombre y todo :cool: ...

(Ademas, ahora cuando iba a responder me han salido tus otros dos solos y son espectaculares... La verdad que el MIDI es un mundo extraordinario xD )

De todas maneras, si me quedo sin jamon porque no me das, tendre que traer yo otro de aqui, no!? :wink:

Es mas, si hay otra, o si nos vemos en alguna grabacion, date por hecho que va a haber revancha xD

Nada tio, ha sido un honor. Yo pensaba que ganaria, por eso no te puedo invitar a jamon. Este jamon se lo envie al jurado rollo chantaje pero veo que no ha surtido efecto. Ahora me he quedado sin ganar y sin jamon. xDD xDD xDD

Sigue asi Roberto, no te hace falta ser un cañero con la guitarra, tienes un gusto para encontrar sonidos que ya quisiera yo.

Pd: Jurat, torneu-m'he el pernil. :twisted:
danisole
patillero professional
patillero professional

EntradaAutor: khirareg » 11 gen. 2010, 21:35

Felicitats a tots els guanyadors, principalment al Toletum que es el que més s'ho a currat.
Ara semifinals, a veure que tal són, espero amb candeletes el combat Pac vs Merino, que sera un dilema moral per mi.
Jo de moment em dedico a practicar i practicar i fer el video de licks pentatonics.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: bendo » 11 gen. 2010, 22:01

danisole, yo al menos me he comido mi jamón :solo:

norabona friki, que disfrutes el premi per que un altre de tal calibre tardarà en estar al nostre alcanç, la rabia es que en totes les battles menos la meva ha guanyat el que jo volia que guanyara (ho han fet molt bé tots els que han perdut, pero només guanyen la meitat :cry: )

EXIGEISC REVANTXA, EXIGEISC REVANTXA
:taja: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :taja:
:solo: :solo: :solo: :solo: :taja: :solo: :solo: :solo: :solo:
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: chusaraque » 11 gen. 2010, 22:23

Felicidades ganadores todos, habéis hecho todos un trabajo excelente y si seguís así, se supone que en la semi ya sera la releche. Mis sospechas sobre los resultados se han confirmado al 75% , la 3ª batalla pensaba igual que el Pac, ni mucho menos penseis que no crea que lo merezca el Ro, que si que lo merece, claro que si, pero no me lo esperaba. Felicidades tambien a los perdedores, porque no? :metal: :metal: :metal:
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32

EntradaAutor: McTavish » 11 gen. 2010, 22:37

Woww,quina passa de concurs :brutal:

A mi personalment m'ha agradat la batalla d'en danisole i en toletum91zgz...
en danisole m'ha fet recordar el senyor Moore peró en versió més canyera
i en toletum91zgz m'ha fet pensar en el senyor Gilmour!!

la veritat es qué m'han molat tots però sobretot felicitats a tots els participants :metal: :taja:
¿Como hacen los manzanos para tener manzanas?

Imatge
McTavish
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 88
Membre des de: 10 gen. 2010, 13:52
Ubicació: Sarrià  de Ter (Girona)

EntradaAutor: Sruc » 12 gen. 2010, 00:38

Vull felicitar a tots els participants i en especial als guanyadors ho heu fet tots de putíssima mare; però no vull deixar de felicitar a tot el fòrum les ganes que li poseu a aquestes petites coses, que ens fan sentir a tots bé!!

Es en aquests moments on un se n'adona quan en un fòrum hi ha bon rollet!! Felicitats tòcamela.

danisole ha escrit:Pd: Jurat, torneu-m'he el pernil. :twisted:

Santa rita rita, lo que se da no se quita :P
Imatge
Sruc
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 687
Membre des de: 20 abr. 2009, 20:25
Ubicació: En una piña debajo del mar.

EntradaAutor: guitarfriki » 12 gen. 2010, 01:27

bendo ha escrit:danisole, yo al menos me he comido mi jamón :solo:

norabona friki, que disfrutes el premi per que un altre de tal calibre tardarà en estar al nostre alcanç, la rabia es que en totes les battles menos la meva ha guanyat el que jo volia que guanyara (ho han fet molt bé tots els que han perdut, pero només guanyen la meitat :cry: )

EXIGEISC REVANTXA, EXIGEISC REVANTXA
:solo: :solo: :solo: :solo: :taja: :solo: :solo: :solo: :solo:

no home no no t'ho prenguis aixi home felicitats a tu ! perque no t'en adones pero as millorat un pilo el premi si es molt guai i ens fara servei pero de que hem serveix el guiter rigg mobile si no se tocar la guitarra as de pensar aixo i lo de Si la derrota et fa perdre la emoció millor no intentes guanyar! mm sense comentaris perque es com dir m'he trobat un pel a una pizza, deixaras de menjar per por a trobarte amb un altre pel no se si m'has entes :sad: i no estiguis trist has de pensar que el proxim concurs guanyaras aquest es l'esperit dels vencedors !! es l'esperit que vull veure en en bendo !! d'acord vinga va bona sort a tots
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: guitarfriki » 12 gen. 2010, 01:43

per cert dani bua m'encanta el solo num 2 sembla que la guitarra parli i te espressi els sentiments de la base (BT) xD
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Següent

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant