battle 1 - 4arts, Gerard Merino VS Shaphire138

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

Vota el millor solo

L’enquesta ha acabat el 10 gen. 2010, 22:44

Gerard Merino
20
49%
Shaphire138
21
51%

Vots totals : 41

battle 1 - 4arts, Gerard Merino VS Shaphire138

EntradaAutor: valls » 06 gen. 2010, 22:44

Gimme da blues first battle, com sempre en dani arriba una mica tard però donarà batalla segur, gran Merino!!!
Voteu!

Gerard Merino

VS

Shaphire138

Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

Re: battle 1 - 4arts, Gerard Merino VS Shaphire138

EntradaAutor: bendo » 06 gen. 2010, 22:57

puff, no tinc clar que em puga decidir

La de Gerard es molt bona tota sencera (no m'acaba el final)
Y la de Shaphire emociona i tot, pero hi ha un moment que el que s'emociona es el i em talla el rollo

crec que em decidiré un altre moment
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: PauGilmour » 06 gen. 2010, 23:04

També es dificil, perque m'agrada mes el so del gerard perk el de saphire es una mica bestia (la distorsió eh), pero tambe m'emociona i tot :P Ja veurem com acaba aixó :solo:
Imatge
PauGilmour
He lligat amb la guitarra

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: Full_house » 06 gen. 2010, 23:11

hostia kin ensurt al video del gerard! pensva k el gos estava mort xdd al final mou la pota jajajaj
Full_house
Començo
Començo

Entrades: 15
Membre des de: 02 oct. 2009, 18:58

EntradaAutor: khirareg » 07 gen. 2010, 00:40

El gerard ja sap la meva opinio XD.
No crec que voti en aquesta battle ja que el Gerard em va derrotar i per tant li vull tallar el coll >:-E o sigui que no soc objectiu.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: skaber13 » 07 gen. 2010, 01:29

Ostia, k bons!!! Jo ja e votat pero ma costat decidirme, anims als 2! :solo:
skaber13

Entrades: 487
Membre des de: 10 feb. 2009, 00:03

EntradaAutor: Gerard Merino » 07 gen. 2010, 01:43

Mercy pels afalagaments jejeje però vull crítiques :P
Que l'únic que s'ha mullat ha estat en Bendo! :brutal:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: Shaphire138 » 07 gen. 2010, 03:23

Vaig perdent :(
Que la gent digui el que no li agrada si us plau!
Shaphire138
Primers acords
Primers acords

Entrades: 31
Membre des de: 06 jul. 2009, 19:49

EntradaAutor: guitarfriki » 07 gen. 2010, 11:31

va critica construcitva de un novell jeje

Gerard merino : m'encanta el solo, improvitzat ,¿segur :wink: ? en fi gerard lo guai del solo es la combinacio del so de la guitarra amb els riffs regaes molt be es lo que m'ha agradat del solo, potser el que menys m'ha agradat a sigut que el final no segueix la linea de els altres riffs que pases de fer uns tipos de riffs a ferne uns altres tipos de riffs de manera que si i aguessis posat un interludi pero llavors els riffs no seguirien la mateixa linea no ho se en tot cas ja saps m'agrada molt i l'unic problema que veig es el final del video.

Shaphire138: molt be en serio as seguit la linea de la backing track perfectament i li as trobat el puntet entre dolç i salat entre un solo tranquil i un solo animat m'entens? els problemes que veig es que en comptes de seguir en la linia entre el dolç i el salat cambias al salat amb aquella pujada de la escala i altres coses per aixo me sembla que un cop as vist el video de en gerard merino que es totalment dolç o sigui tranquil veus el teu i te quedas amb la sensacio de ?¿ :???: que passa aqui?¿ o sigui que el que vota per saber que fa per tenir un vot entre comentes acertat

a i Shaphire138 lo de perque la gent no et vota es una cuestio de gustos els mes tranquilets votaran a en gerard i els mes rockeros a tu (crec) perque es que en realitat la gent vota el solo que li agrada mes no se en tot cas ja he votat jo i tu bona sort
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: PrincesaLeia » 07 gen. 2010, 11:46

Pues a mi la canción de Shaphire138 me emociona y todo... lo que pasa es que las dos son buenas y creo que no teneis fallos ni nada de eso... no sé tanto como para que yo pueda criticar cosas, yo solo sé que me ha gustado.
PrincesaLeia
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 7
Membre des de: 16 des. 2009, 15:48

EntradaAutor: guitarfriki » 07 gen. 2010, 12:18

es el que dic jo els dos son genials i cadescu vota al que li agrada mes :taja:
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: bendo » 07 gen. 2010, 13:23

El meu punt de vista:

Gerard_ Mola el solo sencer, te feeling, una estructura definida i porta una linea suau durant tot el viatje amb pujades i baixades comprensibles i sense brusquetats que no cuadren. M'agrada l'armonia de tot el conjunt, llevat de les dos notes del final, que pareixen les campanetes del tren com dient: "din don dun... final del trajecte sense explicacions". Després de vore el meu solo vint voltes m'adone que tinc el mateix problema, em sobren les dos ultimes notes, pero jo soc novell i tu ets profesor...

Shaphire138_ Tu no ets profesor per que no et dona la gana, per que poder podries. El teu viatge pareix més una muntanya rusa amb continues pujades espectaculars, pero allà al minut 1:30, hi ha una baixada que més que posar els pels de punta em deixa en estat de shock, com dient "i açò que pinta ací?". Es la única part del solo que no m'ha agradat, la resta emociona, es un contínu "subidon" que m'encanta, el contrast que sempre faig entre feeling i pirotecnia, no val de res tocar semicorchees a 200bpm si no et mola, pero la pirotecnia pot tenir feeling... D'altra banda al final el video s'acaba abans d'hora, falten notes, no tens intenció d'acabar i ni tan sols s'ha acaba la backing, pero imagine que això es un problema tècnic, igual que el meu video que li parpadeja la iluminació no sé per que, la webcam ja m'havia donat problemes, així que no li done importancia, pero m'hauria agradat vore com acabes eixa escalada...

Apa, crec que ja he complit, no s'enfadeu si no esteu d'acord en alguna cosa :P

:solo: :solo:
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Pac » 07 gen. 2010, 13:52

ufff...gerard, gerard.......està renyida la cosa, eh?

Basicament per que trobo que tots dos heu pecat en lo mateix...crec que us heu pres massa al peu de la lletra lo de crear una frase i variar les rondes a partir d'aquesta. Heu fet massa una veu cantant i no tant un solo melòdic, que jo es lo que hagués fet (mes tu Gerard, que ell).

Dani, m'encanta el toque que tens..tens un so pulidisim i sona amb una qualitat cojonuda, m'agradaria escoltar-lo amb algún altre efecte mes que aquest, que et va molt be.
Lo únic que crec que et puc dir es que t'hagues quedat sembrat si haguessis jugat amb un efecte una mica diferent i mes adient a la BT i també crec que, tot i que no era lo que es deia, jo de tu, ho hagués fet encara mes "solo", però amb una progressió que et fes plorar fins a la cumbre final!

Que es lo mateix que a et vaig dir a tu Gerard, la primera part genial per situar-nos al teu mon i la segona una pujada variada de la primera amb un final gloriòs en fade out, ho haguesis rebordat.

Están molt be tots dos, m'encanta aquesta ronda....a veure si al proper encara s'apunta mes gent!! jejeje

Subconscient: merda...com no em posi les piles si aconsegueixo pasar, un d'aquests dos em bufa!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: sergeih » 07 gen. 2010, 13:58

Dani tio eres un makina!! cada dia te superas, espero ke algun dia lleges a ser alguien porke la verdad es que si sigues asi puedes :brutal: :brutal: :brutal:
now i feel the music in my veins
sergeih
Primers acords
Primers acords

Entrades: 24
Membre des de: 11 set. 2009, 19:30

EntradaAutor: kasbeel » 07 gen. 2010, 15:00

Otro en el que no voy a votar de momento :???:
El de gerard me ha parecido genial, de disco, igual la unica pega es esa tambien, he echado de menos un poco de caña pero igualmente el sonido ha sido impresionante y esta claro que para hacer un gran solo no hay que hacerlo demoniaco :twisted: pero dentro de mis gustos musicales es lo que me ha faltado(por cierto, a mi si me ha gustado el final lo unico es q ha cortado un poquito el riff), aun asi :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal:

Shaphire138 para mi gusto el inconveniente de tu solo no ha sido la parte de dedos a la velocidad de la luz (que me ha encantado) sino la frenada que has hecho justo antes, entre el 0:30 y 1:00 aprox estabas subiendo la velocidad y un poquito de frenada antes de la aceleracion brutal puede que hubiese sido perfecta pero para mi gusto ha sido un pelin mas lento de lo que deberia teniendo en cuenta lo q venia en el 1:20, igualmente :metal: :metal: :metal: :metal:

Perdonad si no he sido muy concreto con las opiniones pero como mi parte tecnica es bastante nula solo puedo hablar de lo que siento al oirlo
Sometimes we just need someone who shows us something we couldn't see by ourselves, and then we change forever
kasbeel
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 138
Membre des de: 10 ago. 2009, 14:08

EntradaAutor: Gerard Merino » 07 gen. 2010, 16:21

Anem per parts va xD
guitarfriki ha escrit:Gerard merino : improvitzat ,¿segur :wink: ?

Doncs encara que no t'ho creguis si :shock: Tenia poc temps (Una tarda i un matí) i vaig haver d'improvitzar :P

bendo ha escrit:llevat de les dos notes del final, que pareixen les campanetes del tren com dient: "din don dun... final del trajecte sense explicacions".

No t'agraden els dos harmònics últims?? :P Vaig pensar que quedaria genial xDD Cosa a tindre en compte :cool:
Mercy Bendo :solo:

Pac ha escrit:Que es lo mateix que a et vaig dir a tu Gerard, la primera part genial per situar-nos al teu mon i la segona una pujada variada de la primera amb un final gloriòs en fade out, ho haguesis rebordat.

M'hauria agradat més estudiar-m'ho més per la segona tandada, però no vaig tenir temps :cry:

kasbeel ha escrit:la unica pega es esa tambien, he echado de menos un poco de caña pero igualmente el sonido ha sido impresionante y esta claro que para hacer un gran solo no hay que hacerlo demoniaco :twisted: pero dentro de mis gustos musicales es lo que me ha faltado(por cierto, a mi si me ha gustado el final lo unico es q ha cortado un poquito el riff)

Mi intención era hacer un solo bluesero sin ser cañero, una melodia tranquila con su ''qué'', creo que hay momentos que se puede meter caña, y para mi, esta backing era exactamente para no metersela.

My opinion only :P

MERCY A TOTS PER LES CRÍTIQUES :solo: :brutal: :solo:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: bendo » 07 gen. 2010, 16:34

Gerard Merino ha escrit:
bendo ha escrit:llevat de les dos notes del final, que pareixen les campanetes del tren com dient: "din don dun... final del trajecte sense explicacions".

No t'agraden els dos harmònics últims?? :P Vaig pensar que quedaria genial xDD Cosa a tindre en compte :cool:
Mercy Bendo :solo:

crec que podrien haver quedat millor si ho haveres lligat d'alguna altra forma o si haveres repetit el lick pero amb armonics, em dona la sensació com que están ahí apareguts de repent
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Dvonn » 07 gen. 2010, 17:43

He estat de vacances durant bastants dies i he tingut altres motius pels quals no he pogut entrar al fòrum, però ara que tot torna poc a poc a la normalitat intentaré dir algunes coses a la gent.

Començaré amb vosaltres que sou la primera batalla.

Gerard (o Merino, com prefereixis), tu seràs el primer. Principalment, destacar una gran millora al tempo respecte l'altre solo. Es pot veure com les notes quadren en el backing amb algunes excepcions.
Per exemple, al 0:19 entres una miqueta tard o al 0:35 no ets prou ràpid per canviar la possició però això són coses millorables amb la pràctica del solo i interioritzar-ho.
La frase del 0:50 sembla una mica precipitada i arribes al 0:53 massa d'hora. Un problema solucionable de la mateixa manera que l'anterior.
Han parlat també dels dos últims harmonics. Potser no queden del tot bé perque estan fora el backing però no era una mala idea. M'he fixat que tornes a passar la mà per sobre el màstil com a la fase anterior. Cert que al ser un video aquestes coses es veuen però no crec que calgués.

Una altre cosa vista és que repeteteixes dues vegades el solo. Crec que hauria estat millor canviar la segona, tot i que fesis el mateix, potser variar algunes frases o donar-li un altre toc diferent. Sino, sembla que el backing et vagi massa 'gran'.
Si t'hi fixes, en Shaphire també repeteix un tema, que és el final d'ambdues parts però bé podria ser una frase que sortís fora del solo en el tema del qual és el 'backing', com un chorus o algo així que poguessin fer més instruments amb ell.

Ara vaig a tu Shaphire. La veritat, és que després d'haver escoltat els teus altres solos i el que vas poder fer en una tarda a la ronda anterior, esperava més de tú.
És cert que tens molt bona tècnica. En el solo veiem un clar domini dels bendings i utilització del dit petit, ja esmentada a altres rondes. Però es veu una mica atropellada per exemple la frase del 0:16 i faria falta potser una mica de descans al solo, que la guitarra no deixa de sonar en tota l'estona.
Es pot descansar en notes llargues sense necesitat de parar per exemple, com algú ja havia dit altres vegades, però en algunes frases, sembla que hagi d'acabar i parar una mica però segueix i segueix sense deixar respirar.
Sobre l'estructura ja he comentat que está molt ben elaborada.

Espero ser d'ajuda com sempre.
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 136
Membre des de: 13 des. 2009, 17:07

EntradaAutor: Pac » 07 gen. 2010, 18:00

bnvingut de nou Dvonn, ja et trobava a faltar!!! Espero la teva crítica amb impaciència.

A la present...coincideixo en la majoria de coses amb tu, com ja he escrit abans!

Salut!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: Gerard Merino » 07 gen. 2010, 18:29

Mltes gràcies Dvonn!! Les teves crítiques sempre són benvingudes i a més ho fas amb consells.
llàstima que només vaig poder treballar la base i gravar-ho en una tarda i un matí :sad:

Però que moltes gràcies a tots per les crítiques eehh :oops: :brutal: :brutal:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: blackmogul » 07 gen. 2010, 18:48

Hola putas, mi opinion no-técnica..

Para los dos: Sonidos muy chulos en los dos casos, se han metido en el feeling de la backing. En los dos casos siguen bien a mi entender la armonía, sin notas "raras". Y lo unico malo-malo para los dos, es la prisa que se nota por ir a la siguiente nota en las partes hiperlentas del principio. Este duelo para mi gusto habría de ser al mejor de tres, no a una sola...

Merino
Bonitas ideas y sonidazo, pero repetirlo todo (aparentemente) baja points. Si hubiera variado mas el fraseo otro gallo cantaría.. Algún acelerón mas no hubiese venido mal y controlar las prisas y el tempo al principio. Aunque la backing sea para hacerselo suave, algún empujón extra hubiese merecido la pena, creo.

Shaphire
No toca tan perfecto su solo como debería, pero me transmite mas feeling. Cambios de velocidad muy acertados, en contra de alguna opinion por aqui, sin fijarse en algun fallo de tempo por el atropello y fraseos muy bonitos también.

Saludos!
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: Shaphire138 » 07 gen. 2010, 19:41

Debeis tener en cuenta mi equipo:

Guitarra Sg : 69 € (Desquinta la guitarra por todos lados)
Tarjeta de Sonido integrada 12 €
Web cam eye toy de la ps2.
Pedal Bheringer + Delay de los veinte duros.

Lo siento si no consigo un sonido tan bueno como con una Gibson Les Pauls original pero es lo que hay.
Shaphire138
Primers acords
Primers acords

Entrades: 31
Membre des de: 06 jul. 2009, 19:49

EntradaAutor: blackmogul » 07 gen. 2010, 19:45

Shaphire138 ha escrit:Debeis tener en cuenta mi equipo:

Guitarra Sg : 69 € (Desquinta la guitarra por todos lados)
Tarjeta de Sonido integrada 12 €
Web cam eye toy de la ps2.
Pedal Bheringer + Delay de los veinte duros.

Lo siento si no consigo un sonido tan bueno como con una Gibson Les Pauls original pero es lo que hay.

Llorica. :cry:
Si te has presentado ha sido sabiendo con que lo hacias, asi que ahora que vienen los duelos jodidos no vale quejarse..
xD

Suerte!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: Pac » 07 gen. 2010, 19:48

jajaja la verdad que era algo que me imaginaba, ya que no has cambiado mucho de efecto entre todos los videos...aunque con la técnica que tienes parece que lleves el suficiente tiempo como para tener alguna colección de calidad entre tus cacharros.

De todas formas, y con todo mi pesar...eso también se cuenta. No como lo que mas, pero una buena presentación y un buen sonido siempre es de agradecer, y es algo, que aunque esto sea un torneo de solos, un guitarrista a de tener en cuenta...bajo mi punto de vista, eh?

:lol:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: blackmogul » 07 gen. 2010, 19:51

Pac ha escrit:jajaja la verdad que era algo que me imaginaba, ya que no has cambiado mucho de efecto entre todos los videos...aunque con la técnica que tienes parece que lleves el suficiente tiempo como para tener alguna colección de calidad entre tus cacharros.

De todas formas, y con todo mi pesar...eso también se cuenta. No como lo que mas, pero una buena presentación y un buen sonido siempre es de agradecer, y es algo, que aunque esto sea un torneo de solos, un guitarrista a de tener en cuenta...bajo mi punto de vista, eh?

:lol:

Desde luego... la presencia importa y mucho.
A Pac (que lleva la bragueta subida) se le ve la etiqueta de la sudadera nueva colgando en el minuto 1:03, así que fijarse si se preocupa el tio por la apariencia..

De todas formas y, hablando un poco de mi, como da por el culo opinar despues que Dvonn... jajaja!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Següent

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant