battle 2 - 4arts, Pac VS carles012

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

Vota el millor solo!

L’enquesta ha acabat el 10 gen. 2010, 13:09

Pac
23
62%
carles012
14
38%

Vots totals : 37

battle 2 - 4arts, Pac VS carles012

EntradaAutor: valls » 06 gen. 2010, 13:09

Que guanyi el millor nanos, genial els dos :metal: :brutal:
Voteu!

Pac

VS

carles012

Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

Re: battle 2 - 4arts, Pac VS carles012

EntradaAutor: khirareg » 06 gen. 2010, 14:06

Dificil decidir-se, esta la cosa molt igualada, tinc la sensació de que el solo del pac es mes facil d'executar, en canvi el del carles te pinta de ser força més dificil tot i que la melodia no m'ha agradat tant.
M'haure de pensar molt be a qui dono el vot.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Gerard Merino » 06 gen. 2010, 14:46

Joder pedazo de solo's us heu fotut aquí :geek: :geek: :geek: :geek: :geek:

Khirareg estic amb tu. Em costarà un munt decidir-me...

Molt ben aconseguit els dos solo's. Els dos li heu pillat el ''què'' a la BT executant licks realment clavats amb lo backing.
Simplement he de dir :arrow: DE-MEN-CIAL

MOLTÍSSIMA SORT ALS DOS!!!!!! :taja: :solo:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: kasbeel » 06 gen. 2010, 16:49

Sin palabras
:shock: :shock: :shock: :shock:
En esta ronda no puedo votar, sois todos unos cracks y os odio profundamente xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD
Sometimes we just need someone who shows us something we couldn't see by ourselves, and then we change forever
kasbeel
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 138
Membre des de: 10 ago. 2009, 14:08

EntradaAutor: bendo » 06 gen. 2010, 17:21

BRUTAL
WOW
ALAAAAAAAA
:roll: :geek: :shock: :solo:

molt bons
jo no he votat al que més chungo ni complicat m'ha paregut, desde el meu punt de vista els dos son bonisims, jo li done el meu vot al que més m'ha agradat musicalment, que es on crec que està la major diferencia, probablement es un poc asunt de gustos, pero crec que sense ritme melodia i feeling la pirotècnia no mola
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: chusaraque » 06 gen. 2010, 18:09

Yo tambien los odio profundamente( a uno mas que a otro claro :wink: :wink: ), supongo que la reflexión de Bendo es la mas acertada, sera cuestión de gustos, por que calidad hay mucha por las dos partes. :taja:

Pd: Paquitoooorr... oolee mi niñooo!! cuando te vea te doy un par de besoooos!! (mariconadas las justas ehh) :P
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: danisole » 06 gen. 2010, 19:53

Pac, mu guapo el solo, con sus paradas y dejando respirar el solo. el sonido muy guapo y el cambio de pastillas también.

Carles tu también uy bien, sonido canyero y limpio en la ejecución.

felicitats als dos.
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: PauGilmour » 06 gen. 2010, 22:56

Molt be el dos. Carles, estarás content amb la teva SG no? Perque aquesta guitarra em té enamorat :cool:
Imatge
PauGilmour
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: danisole » 07 gen. 2010, 00:16

Por cierto Pac, lo de tener la bragueta abierta es para captar votos? xDD xDD xDD
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: Shaphire138 » 07 gen. 2010, 03:29

Els dos son bons, m'ha costat molt decidirme.
Shaphire138
Primers acords
Primers acords

Entrades: 31
Membre des de: 06 jul. 2009, 19:49

EntradaAutor: Pac » 07 gen. 2010, 11:27

Yehaw! thanks melons.

Carles.... congratulations, m'has sorprès de nou, tot i així...veig que era obligatori ficar mes dun bending a re al 13è trast jajajaja ho demanaba tant la cançó!
Sort!!

Dani, glasias maestlo-san. Pero no es la bragueta abierta, luego me fijé y dije uala, parece la bragueta abierta jajaja...però es un cordon que cuelga desde la cremallera ABROCHADA arriba... ¬¬ ale que si así gano votos....que sea por mi cuerpo serrano muahAhAhA!!

:D
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36

EntradaAutor: PrincesaLeia » 07 gen. 2010, 11:49

Mas de lo mismo os digo, que sois buenos y no se que criticar de cada uno, he votado al que mas me ha gustado.
Suerte chicos.
PrincesaLeia
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 7
Membre des de: 16 des. 2009, 15:48

EntradaAutor: guitarfriki » 07 gen. 2010, 12:10

avui em veig amb cor ja e fet 2 critiques i en fare una altre xd

pac: sens dubte es un solo que no ni han 2 ee genial m'ha encantat els problemes que he trobat han sigut que aquesta BT ahuria molat un solo funkero i un solo mes tocan acords amb la novena i la septima i alguns acords aixi potser el millor solo crec que es el que toca aixi amb molts acords i lo que et volia dir que no se me ocurreix res per criticar xd molt be el solo combinan els efectes i pedals weno en fi genial xD

Carles012: m'encanta el solo potser el teu es mes funkero que el de en pac pero tot i aixi igualment esta ben quadrat a la BT esta molt ben pensat pero el unic problema que trobo es que en algunes parts de la BT no auries de fer les pauses que fas jo crec que ho has fet molt be pero alomillor a vegades quedaria millor si deixessis que sones la nota o l'acord que fas en fi molt be

molt be als 2 e gran batalla !! :solo:
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: guitarfriki » 07 gen. 2010, 13:00

re re no us mireu la critica els dos solos son genials no puc criticar perque no es poden criticar :brutal:
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: Pac » 07 gen. 2010, 13:06

no me la mairo?..jo!!

en fi...anava a dir-te que no crec que aquesta sigui una backing track molt indicada per fer un solo funk, molt funk. Trobo que es un fun d'aquells amb potencia per donar-li mes força que tècnica.
Fer un solo molt funk haguès apagat la bt una mica.

Tampoc crec que sigui mes funk el de'n carles que el meu...em penso que ell ha vist mes o menys lo mateix que jo d'aquesta bt, a la seva manera ell..i jo a la meva :lol:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: guitarfriki » 07 gen. 2010, 14:56

xDD que dulen que soc fent critiques al final as acabat fenme tu la critica a mi xDD
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: Dvonn » 07 gen. 2010, 18:04

Backing complicada però els dos us n'heu sortit molt bé!

Començarem comentant a en Pac.

Un groove ben aplicat i una energia envejable. Ademés tot al seu lloc i a tempo, ben estructurat.

Un tapping ben executat dues vegades i m'ha agradat veure que en Carles ha conseguit el mateix efecte, una vegada amb tapping i l'altre sense.
De totes maneres es nota certa tensió quan el fas i t'equivoques en certes notes, però suposo que és qüestió de pràctica que quedi perfecte.

Coses a millorar? Potser el dit petit que maleïu sempre? De totes formes l'has fet servir en algun bending. Ademés es nota que tens una presència a l'escenari tot i que sigui en una habitació. Se't nota còmode al tocar.

Carles, alguns han comentat que potser el teu era més tècnic o més dificil. El que has fet ha sigut portar potser algun ritme més ràpid que en Pac i has jugat bé amb els acords.

El tapping potser una mica atropellat, amb por a no fer-ho a temps potser.

També dir als dos que heu solucionat bé els breaks de la backing. En Pac ha seguit tocant i això ha donat èmfasis a les seves notes i deixant clar qui feia el solo i en Carles parant a la vegada per dir que ell tenia claríssim el backing.
A mi personalment m'ha agradat més la solució del Pac i que tu podries haver deixat alguna nota sonant alguna vegada i potser no hauria quedat un tall tan sec, com al 1:24.

Sort als dos que esteu adalt de tot!
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 136
Membre des de: 13 des. 2009, 17:07

EntradaAutor: Pac » 07 gen. 2010, 18:14

beee!! gràcies Dvonn, esperava que algú em parles dels meus tappings..ja que no va sortir com ho esperava.
El primer va sortir de revote...en aquell puesto vaig pensar una altre cosa, però llavors mentres gravava vaig pensar que jugar amb la dorian o redorian o eolian o com es digui, estaria be...(crec que la eolian) i vaig aprofitar aquell tapping curt i repetitiu.
L'altre, que durant tot el mig dia em va estar sortint de puta mare, ja que e sun tipus de tapping que no el faig mai però, gràcies al videotutorial del valls vaig proposar-me be, quan el gravo...no se per que, imagino que vaig començar malament a fer-lo lalvors no em va acabar de sortir ben quadrat a la backing...conseqüentment el riff següent, el qual penso que te mooolta potencia, no em va quedar del tot com volia...per anar una mica atropellat.
Ah si, el final..volia fer una pujada d'escala de 4 notes consecutives i la primera em va sortir malament...la segona senten, però no se si s'agafa la idea!!

Daaanke!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: valls » 07 gen. 2010, 18:18

una cosa Pac, fas servir el dit petit de la ma dreta en el tapping no?
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: Dvonn » 07 gen. 2010, 18:23

valls ha escrit:una cosa Pac, fas servir el dit petit de la ma dreta en el tapping no?

Diria que és la sensació que dona perque mou la ma per fer servir el quart.
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 136
Membre des de: 13 des. 2009, 17:07

EntradaAutor: Pac » 07 gen. 2010, 18:25

valls ha escrit:una cosa Pac, fas servir el dit petit de la ma dreta en el tapping no?

Norrr, el petit no, faig servir el.......com es diu, "anular"?? en tots dos tappings el faig servir. Fa unes setmanes que ho fagi...la veritat que despres de corre pel mastil tant sovin, un dia ho vaig provar així sense donar-te conte quasi..i ho recomano...agafes mes pressio amb la ma dreta i t'estalvia tener que estar tan pendent del mastil. Amb el petit de vegades ho faig, pero no hi ha tanta força jeje...així que ho evito..encara s'ha d'entrenar molt!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: valls » 07 gen. 2010, 18:29

mmm... llàstima, hagués estat una manera molt fina de fer :shock: :shock: :shock: tots els defensors del dit lacra que portem
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

EntradaAutor: Pac » 07 gen. 2010, 18:42

aii...pues naaah!...tsé.....tampoco hay tanta distancia de un deo a otro eh?...jajajaja si hi ha proper el faig amb el petit (no se si hauria......)
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: bendo » 07 gen. 2010, 18:44

sou mals cracks

jo volia fer una crítica més currada pero per a vosaltres sem fa masa dificil dir alguna cosa amb trellat i que no siga: "ole"
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: blackmogul » 07 gen. 2010, 19:01

Ahí voy

Para los dos: Hola, somos Pac y Carles y tenemos los dos el culo pelao de tocar la guitarra, jaja! Buenisimos! No teneis horas de tocar en grupo no... Otra eliminatoria que haría al mejor de 3, por que he cambiado mi voto como 7 veces, cada vez que escuchaba uno o el otro solos.

Pac

Solo brutal, con un tufo funky envidiable. Sonido perfecto, incluído el wah. Tappings no me agradan tanto como el de Carles y sus ligadotes. Que bendings, hoygan, que bendings... Arsenal de recursos: tapping, algun armónico (1?), acople guapísimo, wah, pastillas pim pam pum... Potser el millor solo del concurs fins avui? Diria que sip.

Carles

Solo chulo chulo, muy rockero a la par que funky. Sonido distorsionado un pelin de mas y uso genial de la mano izquierda en los ligados. Muy guapa la solución en las dos paradinhas que hace la backing, aunque lo que hace pac no queda atrás, pero me encantan de vez en cuando esos ostiones secos. Como dicen por ahi, igual no haberlos hecho todas las veces, sino dejar alguna nota sonar, o meter algun armonico en los silencios de la backing, que se yo, igual ni quedaría bien, es por poner una pega. Me encanta tu solo...

Saludillos!
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

Següent

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Yahoo [Bot] i 1 visitant