battle 4 - 4arts, bendo VS guitarfriki

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

Voteu el millor solo

L’enquesta ha acabat el 10 gen. 2010, 13:15

bendo
24
47%
guitarfriki
27
53%

Vots totals : 51

battle 4 - 4arts, bendo VS guitarfriki

EntradaAutor: valls » 06 gen. 2010, 13:08

El primer guanyador del SOLO BATTLE'S en la categoria novells sortirà d'aquesta ronda, us ho heu currat molt nanos :brutal:
Voteu!

bendo

VS

guitarfriki

A part de passar a la següent ronda enfrentant-se al guanyador de la battle 3 - quarts. Molaria que arribessin a la final i tot... mmmmmm algu te claus de la sala d'entreno on en goku&co s'hi van tirar un any fent un gran hermano??

Imatge
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

Re: battle 4 - 4arts, bendo VS guitarfriki

EntradaAutor: picard » 06 gen. 2010, 13:33

Si el video del bendo és privat no podem votar.
El 75% de les persones s'inventa els percentatges.
picard
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 237
Membre des de: 15 gen. 2008, 14:08

EntradaAutor: Gerard Merino » 06 gen. 2010, 14:48

Oi tant! Bendo treu el privat xDD
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: bendo » 06 gen. 2010, 17:05

sorry, pensava que amb la url privada sí es podria vore. ja rula??
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: chusaraque » 06 gen. 2010, 18:20

Molt be discipulos de John Lee Hooker ,a ver quien se lleva el Gr mobile. Mucha suerte a los dos :solo: :solo:
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Gerard Merino » 06 gen. 2010, 18:25

Ara sí que va :solo:

Aviam anem per parts com Jack el destripador :wink:

Bendo: Es nota una milloria notable del solo anterior :brutal: Hi han algunes notes que no entren del tot bé, però en general et felicito! T'ha quedat bastant bé :brutal: :brutal: :taja: :taja: :taja:

Guitarfriki: Ja t'ho vaig comentar, llavors faig copia i enganxa ok?? :P Es nota milloria al solo. Jo t'aconsellaria que li donguessis un altre toc amb els cops amb la púa, mirar de canviar pull-offs i hammer-ons. Osigui el que has fet tocar-ho diferent, avere com sona ;)

MOLTÍSSIMA SORT!!!Avere qui s'emporta el GuitarRig Mobile :geek:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: guitarfriki » 06 gen. 2010, 18:50

potser no guanyare pero us aseguro que m'ho he passat genial i agraeixo al tocamela tot el que ha fet perque montar un concurs es un lio que ti cagas pero tu sort a tots xd com posa el meu video
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: bendo » 06 gen. 2010, 20:50

Gerard Merino ha escrit:Bendo: Es nota una milloria notable del solo anterior Hi han algunes notes que no entren del tot bé, però en general et felicito! T'ha quedat bastant bé

Gracies :taja:

Em pots explicar el de les notes que no entren del tot bé? Sé que hi ha una fora de escala cap a la meitat pero no ha segut sense voler, m'ha paregut que li donava un toc diferent que m'ha molat... ¿es això o et referixes a altra cosa?

pd_gracies per la critica, en vull més de constructives per favor
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: guitarfriki » 06 gen. 2010, 20:52

per cert una cosa quan pogueu critiques constructives :cool:
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: Gerard Merino » 06 gen. 2010, 21:23

bendo ha escrit:Em pots explicar el de les notes que no entren del tot bé? Sé que hi ha una fora de escala cap a la meitat pero no ha segut sense voler, m'ha paregut que li donava un toc diferent que m'ha molat... ¿es això o et referixes a altra cosa?

Cap allà el segon 30. Que toques el trast 11 i després al 12. La nota del trast 11 no entra gaire, però si ho fessis més ràpid podria entrar com a nota de pas.

Vols una altre crítica??(més o menys és sobre el mateix :P ) I més que una crítica és un consell, i va pels dos.
Quan us estudieu una escala i mireu les notes que entren i les que no, també us heu de fiar de l'oïda.Perquè jo puc estar fent un lick en una subdivisió de l'escala i després tocar un altre lick en la mateixa escala i que no soni bé. Per què? Si al generador d'escales surt que aquesta nota entra! Si, la nota entra. Però si estàs utilitzant una subdivisó de l'escala determinada. Llavors heu de parar atenció a la vostra oïda i que et digui si queda bé o no. I també passa a viceversa. Per què hi han notes que em sonen bé i no estan a l'escala en qual està? Perquè són notes de pas, que el que fa és donar-li un altre toc al lick que estàs fent.

Això últim Bendo és el que volies aconseguir oi??

Crec que ho he ficat una mica enrebassat xDD
Ojalà us serveixi d'ajuda el que us he dit xD
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: bendo » 06 gen. 2010, 22:11

Gerard Merino ha escrit:
bendo ha escrit:Em pots explicar el de les notes que no entren del tot bé? Sé que hi ha una fora de escala cap a la meitat pero no ha segut sense voler, m'ha paregut que li donava un toc diferent que m'ha molat... ¿es això o et referixes a altra cosa?

Cap allà el segon 30. Que toques el trast 11 i després al 12. La nota del trast 11 no entra gaire, però si ho fessis més ràpid podria entrar com a nota de pas.

Vols una altre crítica??(més o menys és sobre el mateix :P ) I més que una crítica és un consell, i va pels dos.
Quan us estudieu una escala i mireu les notes que entren i les que no, també us heu de fiar de l'oïda.Perquè jo puc estar fent un lick en una subdivisió de l'escala i després tocar un altre lick en la mateixa escala i que no soni bé. Per què? Si al generador d'escales surt que aquesta nota entra! Si, la nota entra. Però si estàs utilitzant una subdivisó de l'escala determinada. Llavors heu de parar atenció a la vostra oïda i que et digui si queda bé o no. I també passa a viceversa. Per què hi han notes que em sonen bé i no estan a l'escala en qual està? Perquè són notes de pas, que el que fa és donar-li un altre toc al lick que estàs fent.

Això últim Bendo és el que volies aconseguir oi??

Crec que ho he ficat una mica enrebassat xDD
Ojalà us serveixi d'ajuda el que us he dit xD

sí, es el que intentava per al pont entre la primera i la segona meitat, a mí no em sona tan mal. pot ser quedaría millor si després de tocar la nota del trast 15 haguera fet una pausa abans de la segona part...

pd_ per cert valls, com pretens que ens enfrentem al Rober o al Dani? si segur que ens enfrentarem un del dos pero... :???:
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: guitarfriki » 07 gen. 2010, 00:20

quan es tenca la votacio ?
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: skaber13 » 07 gen. 2010, 01:33

Jo ja e votat, nois, us u eu currat els dos, a foterli canya i castanya eeh! yehehehe! :metal: :metal: :metal:
skaber13
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 487
Membre des de: 10 feb. 2009, 00:03

EntradaAutor: Shaphire138 » 07 gen. 2010, 03:30

es nota una gran millora respecte la fase pasada.
Shaphire138
Primers acords
Primers acords

Entrades: 31
Membre des de: 06 jul. 2009, 19:49

EntradaAutor: guitarfriki » 07 gen. 2010, 10:18

si jo almenys he pasat de utilitzar tan sols una posicio de l'escala a utilitzar-ne 2 o 3 :wink: no esta mal :metal: potser lo mes dolent del meu solo es la calitat i apart d'aixo el riff de la part mes apagada de la BT no se.
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: PrincesaLeia » 07 gen. 2010, 11:32

Bien los dos, esta vez si que he votado

Por cierto, Bendo, que no sabia que fuera un concurso de baile xDD que te emocionas...
PrincesaLeia
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 7
Membre des de: 16 des. 2009, 15:48

EntradaAutor: danisole » 07 gen. 2010, 13:34

Be, doncs va que critico.
Jo intentaria centrar-me en una zona del mastil, per exemple, si estàs en tonalitat de sol, perfectament pots ficar la pentatónica major i menor. Aquestes dos les pots tocar en una sola posició. Jo no em mouria d'aquí. Es bo coneixer el mastil per zones, a la llarga ho notaràs. També es bo i ho recomano a tothom es fer servir els 5 dits de la ma esquerra...5 dits? si només en toquen 4? Doncs no, la posició del dit pulgar, vamos el gordo, es molt important. Aquest dit gairebé tot el temps te que anar entre el segon i tercer dit. Per què? Doncs perquè el descans o l'agotament de la mà va molt lligat a com agafes la guitarra. El dit petit no només serveix per treure burilles, en la guitarra també es pot fer servir. Recordeu el Goku de Bola de Drac? El seu punt feble era la cua.. Doncs en la gran majoria de guitarristes el punt feble es el dit petit, així doncs quan més principiant siguis mes recomano l'utilització d'aquest dit. Els vicis que anem agafant en els primers anys amb un instrument a la llarga passen factura.

Apa, ja he fet la critica, espero que us serveixi. De totes maneres molt bé als dos, les idees les teniu al cap i això es important, no es pot tocar si primer no ho tens al cap. Ara només es questió de practica. :solo: :solo: :solo:
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: bendo » 07 gen. 2010, 13:50

vaja, açò més que critica es un consell. gracies. m'anote el tema del dit polze, que sempre m'havia fixat en l'altura pero no m'havia parat a pensar en que hi ha tres dimensions on posar el dit. em fixaré més en això. thanks

va, que en vull més per millorar i sé que per ací hi ha peña capaç de fer critiques molt utils. de l'altra vegada vaig treure moltes coses (altre tema es la capacitat per aplicarho :???: ).
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Pac » 07 gen. 2010, 14:08

vaja!! que way, tots dos heu mijorat molt mes del que em pensaba!! i bendo, se't nota molt especialment a tu, ja que estaves en un punt molt de composició i ara has fet , crec, el gran salt al "solo". Clar, que ara has d'aplicar el cap que tens per crear melodies per estructurar un solo amb totes les seves parts. Sobretot, consell...mentres fas una cosa, no deixis de posar-te bt's e imprivitar per sobre, sense estudiart-ho!!

Sr friki, genial. Si senyor, aprens molt ràpid...es gràcies a la teva habilitat per absorvir consells, critiques i tot lo que t'entra per l'ull!! Namica massa explotat el riff bluesero pel meu gust, pot ser l'ultima vegad ja ho hauries d'haver canviat, però re..per dir algo!!

Crec, amb tota lameva sinceritat, que tots dos mereixeu el premi.
I com penso que això es algo de cadascú, jo diré la meva...en aquest cas, faig balanç i......ho sento amic però votaria a Guitarfriki per una raó única, ja que, encara que a distints nivells, tots dos heu proressat molt, que era lo que es mirava molt.
La raó: guitarfriki te una tècnica moooooolt bona. No recordo l'últim guitarrista no profesional (en un nivell qu eno sigui el del Dani) que faci servir la pua d'una manera tan correcte i perfecta.
Quina embeja nen!!!
A tots, apliqueu-vos això (m'inclueixo), practiqueu com fa ell amb la pua contrapua que us facilitarà molt la vostra vida de guitarrista i sobretot el vostre aprenentatge...si no, mireu...!!

Felicitats i sort a tots dos!! ja sabeu que aquesta votació, no conta gaire... :D
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: bendo » 07 gen. 2010, 14:30

capito grazie! pua-contrapua, pensar amb el cap, improvisar, no explotar masa els licks...
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: kasbeel » 07 gen. 2010, 14:32

Jo per la part tecnica puc dir poca cosa, pero pel que sentit os puc dir la meua opinio personal (q potser tampoc val res, pero ahi esta :P )
Bendo al teu m'ha faltat sentir una miqueta de continuitat, m'han faltat notes en alguna part pero m'ha agradat per on portaves la melodia perque era un so que no m'imaginava per a la BT pero que el sentia molt a gust (no es molt especific pero no se com explicar-lo millor :oops: )
Guitarfriki el teu m'ha paregut correctisim y que nomes t'ha faltat alguna filigrana per estar el torneig dels cracks

Y un consell per als dos:
Practiqueu molt perque per a la següent SOLO BATTLE m'apunte y vaig a donar molta canya :metal: :metal: :solo: :metal: :solo:
Sometimes we just need someone who shows us something we couldn't see by ourselves, and then we change forever
kasbeel
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 138
Membre des de: 10 ago. 2009, 14:08

EntradaAutor: guitarfriki » 07 gen. 2010, 14:44

el meu mestre me diu la pua s'agafa de la manera que el dit polze estigui una mica doblegat no? i els dits restans de la ma tenen que estar descansats no forçats i que lo de posar el dit petit per apollar en el golpejador diu primer apren a fer pua contra pua sense apollar cap dit
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: bendo » 07 gen. 2010, 14:52

doncs jo no tinc profesor :cry:

gracies kasbeel, despres et conteste en video...
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: guitarfriki » 07 gen. 2010, 15:15

pero recorda aixo que el que veig es que agafas la pua una micar raro bendo :sad:
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: crispis » 07 gen. 2010, 15:23

ala molt be els 2 xD
crispis