battle 3 - 4arts, danisole VS toletum91zgz

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

Voteu el millor solo

L’enquesta ha acabat el 10 gen. 2010, 13:15

danisole
13
37%
toletum91zgz
22
63%

Vots totals : 35

Re: battle 3 - 4arts, danisole VS toletum91zgz

EntradaAutor: danisole » 07 gen. 2010, 15:57

Pues nada, quedamos y hacemos una merendola :taja: :taja: :taja:
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: bendo » 07 gen. 2010, 16:03

danisole ha escrit:Pues nada, quedamos y hacemos una merendola :taja: :taja: :taja:

el que gane de vosotros dos se enfrenta al que gane la final de novatos, es decir que pasa directo a la final

así que guitarfriki y yo nos apuntamos a la merendola :taja: :taja: :taja: :taja: :solo: :solo: :solo: :solo:
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: toletum91zgz » 07 gen. 2010, 16:27

Por cierto, Danisole... Que tu y yo tenemos la posibilidad de votar y me entero ahora que me puedo votar a mi mismo!!! xDD

Vaaa, esta bien, jugare limpio y dejare mi voto en blanco jijijijiji :cool:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: danisole » 07 gen. 2010, 17:55

Hombre tan limpio no hace falta, enga votate. :metal: :metal: :metal: :taja:
danisole
patillero professional
patillero professional

EntradaAutor: Pac » 07 gen. 2010, 18:06

va... lo embasaré al vacío (al jamón) i en la próxima sesión de video lo llevo para el picnic!! Que la próxima que vaya sepáis que no podéis faltar ninguno de los dos :D
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Dvonn » 07 gen. 2010, 18:22

He decidit que en aquesta ronda els dos heu de tenir uns sobrenoms.

A en Dani li diré Fastfingers.

Has optat per donar un aire ràpid al solo. Tens la velocitat arrelada del heavy (o això m'atreviria a dir). No sempre és bo anar ràpid però aquí ho has encaixat prou bé.
A vegades per anar massa ràpid podem cometre errors, com fallos de dits, que no s'entengui bé el que toquem o marxem de tempo en alguns instants.
Al 0:34 se t'escapa el so d'una nota greu i al 1:00 fas coses rares suposo que per entrebancs de dits donats a la velocitat.

De totes formes, la teva velocitat et fa obligada l'utilització del dit petit i es nota que el tens entrenat. No podem saber si ja el tenies d'abans o ha vingut donat per la necesitat, però sigui per un o altre motiu, tens una cosa ja importantíssima.

A en Toletum li diré The teacher.

En aquest solo i en els altres, hem pogut veure una tranquilitat impresionant a l'hora de tocar, digne dels mestres.

He vist coses que m'han encantat com la repeteició de motius a diverses octaves o a la mateixa, o la manera d'enllaçar les frases que vas fent.

De totes formes, criticar per exemple el 1:28 on intentes ficar més notes de les que t'hi caben.

Net o no, jo de vosaltres votaria a qui creieu que ha de guanyar entre vosaltres dos, segur que encerteu.
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 136
Membre des de: 13 des. 2009, 17:07

EntradaAutor: blackmogul » 07 gen. 2010, 19:21

Ahi va..

Buenos "presets" los dos. Valoro mucho el esfuerzo de Toletum y que pareciera que Dani ha llegado y ha improvisado lo primero que le ha salido (fruto de su calidad, sin duda), pero en un concurso de solos y dejando aparte amistades y afectos no puede ganar Toletum a Danisole al menos por ahora... pero se queda cerca por el extra de paz que transmite (hasta el casi final, jaja)

Danisole
Para mi gusto, que no quiere decir que acierte, sobran notas. Habría combinado mas los dos "rollos". Por lo demas burrisimo. Si no me equivoco esas subidas y bajadas cromaticas son con octavas, no? Me encanta ese sonido... y el "affair" en los trastes 20 y siguientes es como para lamerte los tacones de las botas. Eres un cabron atropellao, me juego la pichina a que ni te has hecho un esquema siquiera.. y aun así.. No toleraré que a tu solo se le llame pirotécnia, feelingometro al 90%.

Toletum
Para mi gusto, que no quiere decir que acierte, faltan notas y algo de velocidad y precisión a veces. Feelingometro al 103%. Con el principio que has hecho ibas ganando, pero el otro perro ( que ha empezado pichí pichá) se te ha subido a la chepa.

Suerte y saludillos!
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: toletum91zgz » 07 gen. 2010, 19:32

Dvonn ha escrit:De totes formes, criticar per exemple el 1:28 on intentes ficar més notes de les que t'hi caben.

Primero Dvonn muchisima gracias por la critica... Y he de decirte que tienes TODA la razon del mundo... Del 1:28 al 1:49 me lo deje para el final e imagina, ya no sabia que meterle :oops:

Muchisimas gracias por tu critica de nuevo, Dvonn... Yo opto a que te pongan el avatar de Risto en ya! :cool: xD

Saludos, compañero!
Imatge

toletum91zgz
Profe
Profe

EntradaAutor: toletum91zgz » 07 gen. 2010, 19:39

Blackmogul! Gracias por tu critica tambien... Lo se, sobre todo me falta muchisima precision (y por supuesto, velocidad y tecnica tambien jijijiji). Pero bueno, espero haber mejorado eso para el proximo concurso de solos, a ver si me da tiempo :cool:

Y si si, al final he querido hacer lo que no puedo para mi nivel, pero es que... No tengo otra... Hay que intentar lo imposible para querer hacer algo con Dani (otra cosa es conseguirlo)...

Ademas, Dani, espero verte por la proxima sesion de grabacion... Anda que no nos lo vamos a pasar bien ni ná :cool: :metal:
Imatge

toletum91zgz
Profe
Profe

EntradaAutor: blackmogul » 07 gen. 2010, 19:42

toletum91zgz ha escrit:Blackmogul! Gracias por tu critica tambien... Lo se, sobre todo me falta muchisima precision (y por supuesto, velocidad y tecnica tambien jijijiji). Pero bueno, espero haber mejorado eso para el proximo concurso de solos, a ver si me da tiempo :cool:

Y si si, al final he querido hacer lo que no puedo para mi nivel, pero es que... No tengo otra... Hay que intentar lo imposible para querer hacer algo con Dani (otra cosa es conseguirlo)...

Ademas, Dani, espero verte por la proxima sesion de grabacion... Anda que no nos lo vamos a pasar bien ni ná :cool: :metal:

Si me has entendido que intentabas hacer lo que no puedes, olvidate, me he explicado mal.

Se de sobra que si te dan otra tarde mas te sale clavao, y entonces hubiera sido otro cantar... ;)

Por si no lo dije antes, MUY grande trabajo, compadre.

Suerte!
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: danisole » 07 gen. 2010, 20:09

[spoiler]Ademas, Dani, espero verte por la proxima sesion de grabacion... Anda que no nos lo vamos a pasar bien ni ná :cool: :metal:

y tanto que me veras, esto es muy divertido. :solo: :solo: :solo: :metal: :taja:
danisole
patillero professional
patillero professional

EntradaAutor: bendo » 07 gen. 2010, 20:12

blackmogul ha escrit:No toleraré que a tu solo se le llame pirotécnia, feelingometro al 90%.

eso va por mi a que si? no que querido decir eso, si me lees bien verás que a la pirotecnia le doy la opcion que tenga feeling, la pirotecnia con feeling mola, y aqui los dos tienen feeling y mucho fuego
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: danisole » 07 gen. 2010, 21:31

Ala Ro!!!! Que palizon me estas pegando.... Pues ala, ahora ya no te invito a la merendola de pamtumaket y jamonarro del bueno :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Pd: Eso si, te enviare fotos para que veas nuestro regozijo..... :wink:
danisole
patillero professional
patillero professional

EntradaAutor: guitarfriki » 07 gen. 2010, 21:41

la meva opinio es que ha de guanyar no nomes el millor solo si no el millor guitarrista si no jo podria demanarli al meu profe que em fes algun solo sencill pero al estil rober amb les notes acertades i faria el que recomaneu copiar i tan copiar xDD
si li hagues demanat que hem fes una tablatura al meu profe el meu solo seria diferent o sigui que recordeu i el que vull dir no es que ha de passar en dani per que va mes rapid tecniques ... pos no ha de pasar el millor solo i la calitat del guitarrista per executar-lo en aquest cas concret jo no se decidirme en rober esta amb l'aspecte regae que diuen esta molt tranquil al tocar i aixo vulguis o no es una pasada jo em vaig tornar boig perque del meu solo en vaig fer 1000 preses o mes i al que em va semblar millor li vaig posar !! per fi !! de titul aixo d'en rober no es normal es una calitat impressionan

--------------------------------90% calidad de rober con el solo

dani t'as de donar compte que el que fas no ho fa tothom i ho fas amb naturalitat que es de el que es tracta aixi que no molt mes que en rober pero si que potser = que ell

--------------------------------90% calidad de dani con el solo

i amb tot aixo be que no us infravaloreu ni us sobrevaloreu sou molt bons tant que fa enveja :wink: xd pero adoneuse d'aixo no hi ha victoria sense suor
Spoiler: ensenya
no se per que he escrit aixo xDD
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: Dvonn » 07 gen. 2010, 22:09

guitarfriki ha escrit:si li hagues demanat que hem fes una tablatura al meu profe el meu solo seria diferent o sigui que recordeu i el que vull dir no es que ha de passar en dani per que va mes rapid tecniques ...

No demaneu tablatures si us plau. Comenceu amb les partitures quan abans millor.
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 136
Membre des de: 13 des. 2009, 17:07

EntradaAutor: guitarfriki » 07 gen. 2010, 22:19

si sapiguessis el que faig a classe amb el meu profe nomes fem notes i partitures pero clar si hagues de tocar amb bendings hamer on pull of etc pues encara no ho hem treballat i per aixo he posat tablatura
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: Gerard Merino » 07 gen. 2010, 22:27

guitarfriki ha escrit:la meva opinio es que ha de guanyar no nomes el millor solo si no el millor guitarrista si no jo podria demanarli al meu profe que em fes algun solo sencill pero al estil rober amb les notes acertades i faria el que recomaneu copiar i tan copiar xDD
si li hagues demanat que hem fes una tablatura al meu profe el meu solo seria diferent o sigui que recordeu i el que vull dir no es que ha de passar en dani per que va mes rapid tecniques ... pos no ha de pasar el millor solo i la calitat del guitarrista per executar-lo en aquest cas concret jo no se decidirme en rober esta amb l'aspecte regae que diuen esta molt tranquil al tocar i aixo vulguis o no es una pasada jo em vaig tornar boig perque del meu solo en vaig fer 1000 preses o mes i al que em va semblar millor li vaig posar !! per fi !! de titul aixo d'en rober no es normal es una calitat impressionan

XEC!!!!Casi em moro llegint això!!!!M'ha pillat ofeg :shock: Intenta posar alguna que altra coma i punt, així se'ns farà més fàcil la lectura a tots :P
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: danisole » 07 gen. 2010, 22:51

Guitarfreak, Ho sento tio però no he entes gaire el que vols dir. Sere sincer, no he entes res de res. :geek:
danisole
patillero professional
patillero professional

EntradaAutor: PauGilmour » 08 gen. 2010, 15:10

guitarfriki ha escrit:si sapiguessis el que faig a classe amb el meu profe nomes fem notes i partitures pero clar si hagues de tocar amb bendings hamer on pull of etc pues encara no ho hem treballat i per aixo he posat tablatura

Danisole, abeure si ara ho entens millor xDD xDD
si sapiguessis el que faig a classe amb el meu profe... nomes fem notes i partitures! pero clar, si hagues de tocar amb bendings, hamer on, pull of, etc... Encara no ho hem treballat i per aixo he posat tablatura.

Suposo que ara s'enten millor :shock:
Imatge
PauGilmour
He lligat amb la guitarra

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: danisole » 08 gen. 2010, 15:19

No no, Pau, si a tu si que t'he entes. El que no he entes es al Guitarfriki
danisole
patillero professional
patillero professional

EntradaAutor: PauGilmour » 08 gen. 2010, 15:24

Ok, me he llegit el post de adalt, elmes llarg del guitarfriki, i... weno, estic igual que tu! :???: :shock: :???: :shock:
Imatge
PauGilmour

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: valls » 08 gen. 2010, 15:29

danisole ha escrit:
[spoiler]Ademas, Dani, espero verte por la proxima sesion de grabacion... Anda que no nos lo vamos a pasar bien ni ná :cool: :metal:

y tanto que me veras, esto es muy divertido. :solo: :solo: :solo: :metal: :taja:

apuntat queda maister :cool:
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: danisole » 08 gen. 2010, 16:14

Doncs ja m'hi pots apuntar. Val tocar amb l'uquelele? :P :P :P
danisole
patillero professional
patillero professional

EntradaAutor: Pac » 08 gen. 2010, 18:20

yeeehaw!! por fin alguien se arranca con el uke...ya que quien lo dijo no lo ha hecho.....(ein?...dish >_<)
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: guitarfriki » 08 gen. 2010, 19:27

a vezes escribo cosas por escrivir xDD, para subir lo de entradas en el forum, que yo ya se hacer muchos acordes a parte de el fa!!. El si menor, el mayor, el septima ,el do # menor ,etc... xd i me hace verguenza ir con esto en el avatar.
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

AnteriorSegüent

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant