battle 3 - 4arts, danisole VS toletum91zgz

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

Voteu el millor solo

L’enquesta ha acabat el 10 gen. 2010, 13:15

danisole
13
37%
toletum91zgz
22
63%

Vots totals : 35

battle 3 - 4arts, danisole VS toletum91zgz

EntradaAutor: valls » 06 gen. 2010, 13:07

M'agrada la molt diferent interpretació que n'heu sabut donar-hi els dos, genial. :metal: :brutal:
Voteu!

danisole

VS

toletum91zgz

Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

Re: battle 3 - 4arts, danisole VS toletum91zgz

EntradaAutor: khirareg » 06 gen. 2010, 14:16

Dani crec que has tingut el mateix problema que jo vaig tenir amb la primera backing, no has aconseguit captar el feeling de la backing track, tecnicament esta molt ben executat, pero el tros del tapping per exemple esta fora de lloc, no lliga gaire amb la backing. Basicament crec que aquest ha estat el teu problema.

Toletum, me ha gustado mucho tu solo, no tiene una ejecucion demasiado complicada, pero has captado de que va la backing i creo que has conseguido transmitir lo mismo que la backing,al menos a mi parecer.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Gerard Merino » 06 gen. 2010, 14:40

Doncs pel que a mi respecte, crec que el Dani si que li ha trobat el feeling a la BT. I el tapping no trobo que estigui fora de lloc :roll: (seran punts de vista :P )

Ara a pel Tole. Trobo que ell també li ha trobat el feeling al 100% de la BT. I demostra que sense virgueries es pot fer un solo que t'hi cagues amb un so espectacular.

MOLTA SORT ALS DOS!! :taja:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: khirareg » 06 gen. 2010, 14:58

No si el tempo esta clavat, el que no m'agrada es com la enfocat, diguem que no em transmet el mateix que la backing
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Gerard Merino » 06 gen. 2010, 15:03

És que no et pot transmetre el mateix un solo que un altre, ja que ho han fet amb punts de vista diferents. Un ho haurà vist tirant més cap a un sentiment i l'altre cap a un altre. Per això no et pot transmetre el mateix sentiment els dos solo's.

Això és el que m'ha donat a mi a entendre els dos solo's :P
TOT SUBJECTIVAMENT eh??? :taja:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: chusaraque » 06 gen. 2010, 15:37

Un combate de la ostia, por un lado, un Dani derrochando tecnica y buen hacer, y por otro el sonido acertado y estudiado de Robe sin ningun margen a error en la ejecución. Describirlos en una palabra, Dani: Paflipar y Robe: Solemne :brutal: :brutal: :brutal:
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: kasbeel » 06 gen. 2010, 16:37

creo que he oido 4 veces cada uno y aun no se por cual votar, el de dani es lo que me gustaria poder llegar a hacer algun dia y el de roberto parece que sea parte de la BT, hoy de momento no me siento inspirado para poder elegir uno.
:brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal: :brutal:
:metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal:
:solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo:
Sometimes we just need someone who shows us something we couldn't see by ourselves, and then we change forever
kasbeel
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 138
Membre des de: 10 ago. 2009, 14:08

EntradaAutor: bendo » 06 gen. 2010, 17:27

+1

hoy no tengo tiempo de dar mi opinion completa en ninguna battle, así que os digo lo mismo que a la battle 2, ya ampliaré la crítica...
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: guitarfriki » 06 gen. 2010, 18:57

m'encanta quan en dani s'emociona en el seu solo (fa moure la guitarra ( no pot deixarla quieta xD) ) a part de el solo que es :brutal: i m'he quedat flipat amb en rober que en una tarda ha fet un solo que rietetu xDD pero el meu vot ja esta decidit i una de les millors batalles per no dir la millor apa bona sort
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: danisole » 06 gen. 2010, 19:49

Estic totalment d'acord amb tots, vaig tenir el dubte de tocar seguint la backing rotllo més melòdic o de fer-ho un pelet més canyero. Mira, al final la moneda va decidir. De totes maneres quan estigui el resultat donat ja us donaré l'altre versió de solo que vaig fer.

Toletum, te felicito, le has sacado un sonidazo de la ostia, y el wammy de puta madre. Sigue así tio :metal: y que tengas mucha suerte en la votación que te lo mereces. :brutal: :brutal: :brutal:
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: chusaraque » 06 gen. 2010, 21:59

guitarfriki ha escrit:m'encanta quan en dani s'emociona en el seu solo (fa moure la guitarra ( no pot deixarla quieta xD) ) a part de el solo que es :brutal: i m'he quedat flipat amb en rober que en una tarda ha fet un solo que rietetu xDD pero el meu vot ja esta decidit i una de les millors batalles per no dir la millor apa bona sort

No te creas Gitarfriky, que el solo de Robe sea producto de una sola tarde, el Ro no es de esos, a mi me parece que se lo ha estudiado muy bien
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32

EntradaAutor: PauGilmour » 06 gen. 2010, 22:39

Es acojonantemente dicifil decidir, de verdad. Votaré otro dia porque hoy me equivocaré.
Me gusta mucho el trabajo de rober, su acento guilmouriano, pero aveces le falta fuerza. Me gusta mucho las frases que hace danisole pero aveces se enbala mucho y se olvida de "ablar con la guitarra", pero la parte del tapping mas o menos al final queda muy bien. Subiendo el ritmo en los ultimos compases de larueda. Genial los dos!
Imatge
PauGilmour
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: toletum91zgz » 07 gen. 2010, 00:04

chusaraque ha escrit:
guitarfriki ha escrit:m'encanta quan en dani s'emociona en el seu solo (fa moure la guitarra ( no pot deixarla quieta xD) ) a part de el solo que es :brutal: i m'he quedat flipat amb en rober que en una tarda ha fet un solo que rietetu xDD pero el meu vot ja esta decidit i una de les millors batalles per no dir la millor apa bona sort

No te creas Gitarfriky, que el solo de Robe sea producto de una sola tarde, el Ro no es de esos, a mi me parece que se lo ha estudiado muy bien

Si, ha estado estudiado y no ha sido una tarde... Han sido 3 xD Eso si, de acabar de comer, irme al comedor diciendo ''Peña, me voy a trabajar'' y no salir de ahi hasta las 23, eh? :cool: Pero es que es la unica forma de tener alguna posibilidad de derrotar a DaniSole

Ademas, hojas y hojas de tablaturas, boli, y muchiiiiisima paciencia... Porque cuando te repites o no sale nada, toca mucho las narices

DaniSole, ya te lo he dicho en el otro lado... Que Chuck me reparta suerte, que como me reparta justicia estoy jodido xDD :cool:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: guitarfriki » 07 gen. 2010, 10:55

coses que m'han agradat dels dos solos (no es que en sapiga massa jo pero ho intentare)
Spoiler: ensenya
critica constructiva de un novell

danisole: ja u dit abans en el video es veu com sents la musica apart de la gran calitat tencica que has demostrat en el solo (si jo intentes aixo que has fet se me cremarien els dits perque anaven a una velocitat supersonica :wink: ) ,trobo que el tros del tapping alguna part esta ben trobada no nomes segueix el feel de la BT si no que et deixa :shock: que a vegades passa estas amb la pua als dits veus algo i se te cau a terra pues la mateixa sensacio, pero una altre part del tapping diguessim sobra as volgut fer masses coses quant de fet la BT en aquet tros te diu "s'esta acaban la meva vida backingtrakera" tot i aixi es un solo genial si algun dia arribo a fer-ho com tu ja t'avisare xd

roberto: be cal a dir que es genial el solo sobretot m'agrada l'us de els efectes per crear un efecte mes dinamic al solo cal a dir tambe que has tingut una excelent idea a l'hora de triar les notes ben be le que va dir en valls "trobo que la backing busca mes les notes acertades que un poderos solo impracticable " o almenys es el que vaig entendre amb el video que us va deixar penjat per alla xd i per altre banda he de dir que el problema del teu solo me sembla que es que no li posas marxa es com si amb un ferrari que es la teva calitat com guitarrista al fas anar a una carretera de ,70 km/h a 40 km hora la backing era tranquila, si, pero no tant podries aver fet en el moment on s'anima la backing un solo amb una mica mes de atac xd no se com dir-ho espero que m'entenguis en fi l'efecte esta ben trobat perque anima la cosa pero segueixo pensan que demostran una mica mes de velocitat i seguin amb les notes adecuades podria millorar el solo

espero que agradi la meva primera critica constructiva i per cert he de dir que si us eu llegit la critica i arribeu aqui abaix rober i dani si combinessiu els vostres solos tindrieu el que li falta a cada un dels solos
Spoiler: ensenya
tot aixo subjectivament parlan podeu posar mes critiques constructives i no estar d'acord amb mi
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: PrincesaLeia » 07 gen. 2010, 11:47

Os digo lo mismo que antes, los dos muy bien, voto al que mas me ha gustado
PrincesaLeia
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 7
Membre des de: 16 des. 2009, 15:48

EntradaAutor: danisole » 07 gen. 2010, 12:06

Doncs tens raò guitarfriki. T'agraeixo la critica constructiva. Ja et dic, vaig grabar 3 solos i la moneda va decidir. El problema es el de sempre, faig un solo melodic que encaixi amb la Backing? Faig un solo rotllo batalla i aplicar més la tècnica o les " tonteries que dic jo" de tappings i osties varies. No sé, es el dubte de tots els concursos.
De totes maneres, m'ho he pasat genial i això es el que compte, guanyar o perdre no es l'important, el regal tampoc ( Ja ho vaig dir, es un bon regal) Però per mi el millor regal que en podem treure es el que aprenem cada cop que ens grabem i ens escoltem.

ja està, ja callo.
danisole
patillero professional
patillero professional

EntradaAutor: guitarfriki » 07 gen. 2010, 12:16

oi tant no as vist com he millorat jo he passat de tocar amb una posicio de l'escala a tocarne amb 2 o 3 :wink:
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: Pac » 07 gen. 2010, 12:22

iep!
Flipandolo!!

Vaya par de dos...

Tot i així...meua opinió:
Mr. Ro, enhorabuena. De nuevo has conseguido un sonido impecable (cierras los ojos y puedes creerlo Gilmour). El whammy habia que meterlo, eh? jejeje...muy bien encontrado ^^
Creo que has hecho exactamente lo que tenias que hacer para ganar al monstruito!! Darle todo el shine(on your crazy diamond) que se le podia dar a esta backing que tanto lo ansiaba!!
Que por otra parte, creo ue es lo mas acertado teniendo en cuenta tu nivel. La putada es que, hoy lo habrias hecho mucho mejor...pero eso es un precio que hay que pagar por evolucionar tan constantemente.

Lástima que el Dani haya conseguido romper la cita (como dice guitarfriki) de valls: "trobo que la backing busca mes les notes acertades que un poderos solo impracticable ".
El muy mam*n a conseguido hacer un solo impracticable con las notas acertadisimas.

Estoy en contra con lo del taping de mas. Porque tenia que ser un solo pinkfloyero?? Que grandeza meter esos tapping tan bien buscados que ENCAJAN a la perfección...podriais haberlos imaginado?
Esa es la ventaja de conocerte todo el puto mástil a la perfección!!

El primer tapping me parece espectacular, como de seguida se retuerce para repetirse en unos licks incomprensibles a mi vista en estos momentos; con el bajon cromatico genial.....has vuelto a conseguir que te odie de nuevo cabrón!! jajaja

Solo tiene una cosa...y es que es muy patillero...com siempre! jaja No por perreria creo, si no por iempo imagino!!

El caso es que muchas cosas deberian cambiar (y haré todo lo posible para que así sea) en este torneo para que no ganes tu Dani!
Ya que aunque hagas un solo totalmente improvisado o poco estudiado y patillero ..cada solo tuyo es una pieza única.
Tienes un feeling impresionante y, lamento decirlo así pero puedo contar con los dedos de media mano los concursantes que tienen un feeling tan expressivo, y eso lo hace, evidentemente..los directos. Por lo que no es culpa de nadie (aun) no tener suficientemente directos en la espalda.

Quan s'acabin les votacions ho entendreu, suposo... :D

Ho sento Ro.....un rival difícil!! :taja:
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36

EntradaAutor: danisole » 07 gen. 2010, 12:35

Gracias Pac por la critica.
Por cierto, en que dirección te tenia que mandar el jamón de bellota? xDD xDD :P :metal:
danisole
patillero professional
patillero professional

EntradaAutor: Pac » 07 gen. 2010, 12:51

jajajajaja, déjalo en el local, luego paso!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: guitarfriki » 07 gen. 2010, 12:54

pac ja tens rao dani ja u e dit avans
guitarfriki ha escrit:si jo intentes aixo que has fet se me cremarien els dits perque anaven a una velocitat supersonica

dani no se si ten dons conta de el nivellaso que nivell no nivellaso nomes cal veure tocan el saxo amb la guitarra :???: jo u he intentat bufan pel forat del jack pero no sona xd

MOD: video eliminat a petició de l'autor
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: Pac » 07 gen. 2010, 13:03

sr. friki...em sembla que el sr solé no volia posae aquest video fins que no s'acabesin les votacions..... :|

Però ja que l'has posat....vaig veure la progressió de solos, primer un de mes canyerou i després aquest de mes emotiu.....va guanyar aquest...però llavors va fer el que hi ha al primer post i vaig flipar!!...ara, en serio us recomano que tanqueu els ulls i escolteu aquest del saxo....que gran!! no noés el so, la manera de tocar-ho i els licks mes tipics de saxo...

jaja estás en esa linea tan jodida de admirarte u odiarte jajaja!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: danisole » 07 gen. 2010, 13:55

Hey gent, Treieu aquest video, no? No es just que el Ro en tingui 1 i jo 2. Ja el penjaré un cop estiguin les votacions.
Juego limpio senyores. :cool:
danisole
patillero professional
patillero professional

EntradaAutor: guitarfriki » 07 gen. 2010, 14:46

ok ok
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

EntradaAutor: toletum91zgz » 07 gen. 2010, 15:15

Pac ha escrit:jajajajaja, déjalo en el local, luego paso!

Eh eh!!! Como posible perdedor yo tambien le quiero dar un par de bocaos a ese jamon :cool:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

Següent

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant