SOLO BATTLES: GUANYADORS DE 8ens

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

SOLO BATTLES: GUANYADORS DE 8ens

EntradaAutor: valls » 18 des. 2009, 20:35

Imatge

:solo: Aqui us presento els flamants guanyadors de la primera fase eliminatòria :solo:

A part faré un petit comment dels solos entregats i de les votacions en general: comencem! Feu-ne cas omís o no, com vulgueu però crec que d'alguna manera us podria servir i tot!

SECCIÓ SOLISTES

Battle 1

Spoiler: ensenya
Backing difícil entenc, per un tempo base mig-alt i una mica "machacón", però heavy definitivament, coses que hem de controlar els dos que ja s'ha dit, el tempo, sempre dic que entrenar amb bases musicals és molt bo per agafar el feeling dels tempos, i això va per tothom. Una nota que m'hagués agradat sentir en aquesta backing és la 5b la nota que surt tant en el riff principal, la del tritò del metal brutal i extrem d'en miqui, ningú l'ha tret a pasturar.

Khirareg

Una de les sorpreses més grans del concurs que ha donat lloc a que ens obliguessis a ficar-te directament a la categoria superior, recordem que el senyor Khirareg va començar com qui diu ahir en el mundillo de la guitarra i porta una evolució realment espectacular!
Tot i així et recomanaria ara khirareg que intentis donar un mínim pas enrera, ja seràs capaç de tocar flipades bestials amb la guitarra però això crec que ho aconseguiràs treballant a tempos més lents i clavant les notes que han de sonar, i acabant i començant les "escalades" on toca.

HE FLIPAT!

Gerard Merino

Cagun el Merino, el Batio de la casa, molt bona idea de començar entrant amb un riff per anar a "pasturar" en el canvi, bestia els 3 string sweeps, (mmm...a veure els de 6 :P ). Profe et recomano el mateix que a en khirareg, cosa jo també aplico, de fet és recomanable en tots els nivells fer això, afiançar la solidesa del picking a base de baixar tempos del que toquem i quan ho tinguem sòlid pujar-lo.

Anda binner is i puja a 4arts de final:

Gerard Merino

Battle 2

Shaphire138

[goear]f47534d[/goear]

Ja havia comentat porai que un dels millors solos presentats, rockero certament, potser el millor to de la guitarra que he escoltat (una mica massa reverberós pel meu gust, però genial), i que potser no funkejava massa... que collons. Demostrant com sense fer grans flipades tècniques ni pickings a la velocitat de la llum es pot fer un solo brutal, ara que tocar al nivell que ens ha demostrat el dani en aquest solo no vol dir que sigui fàcil, ni molt menys, i a sobre utilitzant el dit petit (o això diu :cool: ). Chapeau!

clapton

Clapton una de les coses que havia penjat al costat del backing es l'escala a utilitzar, G dorian, o la pentatònica menor de Sol també hagués funcionat de fet. Estàs tocant en una altra escala (per influències de la retocadíssima E minor pentatonic :cool: ) i imagino que això es el que ha fet que et moguéssis tant incomodament en aquest solo. El meu primer consell és que toquis el mateix sumant-hi +3 trists trasts i veuràs com guanya, si a aixo hi afegissim buscar un to que pot ser amb el wah pero no tant distorsionat haguéssim escoltat una cosa molt millor perquè la idea melòdica que hi havia darrere crec que era senzilla però molt bona.

Anda binner is i puja a 4arts de final: (tot i el diferencial inicial de -7 punts per entregar 6 dies tard i el punt extra del video del clapton, entre el vot del jurat i el del públic s'ha donat un empat que decideix el vot del públic) la pròxima vegada no crec que passéssis aixi Dani, al loro!

Shaphire138

Battle 3

Pac

Paco Paquito ven pacá... presente. A ve Paquito... que ja ens coneixem una mica i aqui m'has fallat una mica eh, però crec que té una cosa molt bona això :shock:, de fet entenc que hi ha clarament una molt bona estructura de solo sobre la que improvitzes tal qual, o sigui, en els quatre primers compassos em mouré fent això, en els quatre següents em mouré fent allò... fixeu-vos-hi, molt instructiu en aquest sentit per tots el que es vulguin moure per blues backings (level 3000 es clar), podríem fer-te profe :P

chusaraque

Molt bones idees chus, i també molt ben estructurat de fet, serà la famiglia :P, (però aquest està més treballat :cool: ) sento haver-vos posat a la mateixa ronda, era la ronda dels derbies, perquè veig que teniu molts licks semblants els dos.. una pregunta: aqui quien es el maestro??
Personalment en aquesta batalla sino has aconseguit el meu vot és perquè el to de la guitarra no t'ajuda gens, se que no tothom té bones maneres de poder-se grabar però et recomano que repassis aquest fil on aconseguiries grans millores amb poca pasta

Pac

Battle 4

carles012

Te m'havies queixat del poc temps i t'entenc, us entenc, perquè estic segur que voldríeu haver treballat més el solo, això m'agrada carles, però tot i així crec que el que presentes està a un gran nivell com tot el que ens deixes per aqui de tant en tant, també la trobava fotuda aquesta backing perquè aqui com qui diu només hi parla la guitarra solista, la backing només et condueix, i personalment penso que es bo seguir més en la melodia els acords que la guien, però això vol dir tenir temps, gràcies Carles, molt bon solo.

VS

bidrun

[goear]f6bb84d[/goear]

Llàstima que en bidrun que se'ns queixava del mateix, no ha pogut treure també un millor resultat del que seria capaç, una de les coses que més hauríem de millorar crec que seria saber acabar i començar millor les frases (mig improvitzades oi?) hi havia bones idees però crec que queden no massa ben connectades en tot el solo, treballem per aqui bidrun perquè quan vaig començar a escoltar el teu solo vaig pensar osti això sona molt guapo, llàstima que no va seguir al nivell.
Y ave si vemo ma cosa tuya tioooo

carles012

Battle 5

danisole

Bestial, en tot, gràcies per participar Dani... y si eso ya le llamaremos que un pajaro m'ha dit algo :cool:
Molt ben estructurat i treballat en totes les parts d'aquest backing que eren unes quantes i amb "colors" diferents als que has sabut donar una bona resolució en tota la història que ha estat aquest solo. Tècnicament genial tb. Quina merda tu, no se m'ocurreix res per criticar, constructivament és clar...paquito diga-li algo, jo que se.

VS

PauGilmour

[goear]18ef834[/goear]

També molt ben llegit el backing Pau, però sento que t'hagis hagut de trobar amb en darvater però algú tenia que caure-hi, no se'm ocurreix res ara per comentar-te, estic una mica espès demà ja ho editaré ok? :P

danisole

Battle 6
    toletum91zgz

Es bo que un tio gran com en Roberto que arriba a clavar tant algun dels videos que ha fet per la casa, el primer que es aquest em va impressionar de veritat, el millor dels riffs que s'ha penjat, ens ensenyi d'alguna manera i amb un parell els seus primers passos pel món dels solos, perquè se't nota que estàs començant a ficar-t'hi.
Ara que amb tot el que portes a darrere tens una gran avantatge. T'aconsellaria intentar donar més espais a les escales utilitzades, no només mouren's gairebé per traste 5/17. Aqui en Picard per exemple et guanyaria :P, treure a pasturar licks del knophler que ja sabràs, reconvertir-los en aquesta escala (dorian) a veure com sonen :cool:, intentar treure algun triplet de notes en algun lloc per fer mes catxondos els bluesy licks, procurar....

Ere mu grande toleto!!!
Com en mrfloffy no se t'ha presentat, ai como hubieras sufrido :lol: , da bina is:

birra

SECCIÓ NOVELLS

Battle 7

bendo

Crec que una de les grans coses que et puc dir Bendo es que es has progressat molt en bastants aspectes, veig que has entrenat el tema de posar les notes a tempo i m'agradaria que et comparessis grabacions prèvies per què hi ha una gran millora, sense dubtes. Aquest era un dels aspectes que entenc que el jurat amb "novells" de diferent nivell també hem de saber valorar, el progrés individual de cadascú particularment, estigui on estigui. Ara que hem de tocar amb menys tensió i donar més feina a l'anular i al petit!
La melodia per això crec que no ha de tenir pas més notes de les que toques però el tema està en trobar-ne algunes de millors, busquem per l'escala i a veure que trobem, vaig començar a treballar algo sobre aquesta base, a veure si ho penjo...

picard

...i de fet començava exactament com ho ha fet en Picard, deixant aquest espai de piano com a intro i començant a tocar-la després, això em va agradar molt!!! Bon passeig pel màstil Picard, ens hem apres l'escala de punta a punta i això es molt bo, crec que el millor que pots fer per progressar es fixar-te en els altres solos, els que he dit que tenen bona estructura i veure i entendre perquè és així, això et pot ajudar a trobar una mica més de versatilitat penso.

bendo

Battle 8

guitarfriki

Una cosa que m'ha agradat molt de l'entrega d'en guitarfriki respecte l'entrega prèvia, on demostrava que tècnicament es pot moure més ràpid i be comfortablement, és que s'ha concentrat en crear i inventar-se frases de blues en aquesta fase, molt i molt be!! Improvitzar es com aprendre un idioma, ara que aquest idioma se l'inventa i també es bo copiar-lo directament d'algu que el parli be, ara que comencem sabrem triar d'aquestes frases que has fet quines son bones quines les podem millorar, quines les descartem... A nivell de licks jo per exemple em vaig encallar a: The book is on the table and the pencil is on the floor

VS

niiiL_7

Llàstima nil que no hagis anat a buscar-ho això que li comentava a en guitarfriki, perquè estic segur que ja tens un nivell suficient com per fer-ho, t'hi animo perquè ritmicament demostres un bon flow, però solísticament que es del que va això no ens ensenyes pas gran cosa...

guitarfriki

copy paste per si acas.. tama post, demà backings!!!
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

Re: SOLO BATTLES: GUANYADORS DE 8ens

EntradaAutor: picard » 18 des. 2009, 20:47

L'enhorabona a tots els que heu passat de ronda, una pena no està entre ells, una altre vegada serà espero.

Crec que l'f5 del meu teclat està gastada de tant fer-la servir xD.
El 75% de les persones s'inventa els percentatges.
picard
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 237
Membre des de: 15 gen. 2008, 14:08

EntradaAutor: khirareg » 18 des. 2009, 20:55

Be al final no ha pogut ser :cry: , pero bueno els solo battles són així... Felicito a tots els guanyadors i als perdedors tambè que s'ho han currat a sac.
Gracies per el comentari valls, realment m'ha pujat l'autoestima que despres de veure el resultatha baixat una mica. No crec que hagi fet una progressió tant espectacular, tu mateix ho has dit necesito interioritzar el metronom i tocar a tempo, pero clar com tot guitarrista vull tocar el que toquen els meus idols i suposo que estic deixan les bases massa de banda.
Al Gerard, li dic que com no guanyi el solo battles anire jo mateix fins a tarragona a desmontarli la guitarra i vendrela per peces, la Gibson no es salva. Crec que et podries haver currat més el solo, si ets capaç de fotre sweeps, has de currart-ho més que contra mi.

P.D. Busquem el costat positiu.... podre currarme més els licks pentatonics.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Pac » 18 des. 2009, 21:05

Danke valls!! i enhorabona a tots per pasar i a la resta per que només en aquesta primera ronda, jo al menys, m'ho he pasat pipa!
Amic, prometo no fallar-te mes jejeje!! però com tu ara mateix...fins a les celles!! jejeje

Que li pots dir al Solé?....Dani, no et mous..t'has de moure mes....(muahaha diga-li això valls, que li fot!)
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: bendo » 18 des. 2009, 21:51

wow, gracies

enhorabona a tots!!!!! (sí, a tots, hi ha gent realment bona que s'ha quedat pel camí)
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: chusaraque » 18 des. 2009, 21:55

Pacooooorrr, me has ganaoooo...capullo!!!...cuando te coja veraaaas, te pienso cortar las cuerdas :cry: :cry: :cry:

PD: menudo peso me has quitao chato :taja: :taja: :metal: :metal: :metal:
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32

EntradaAutor: chusaraque » 18 des. 2009, 22:08

Gracias por el consejo Valls, mirare de fer butxaca para mejorar los videos, aparte, es que mi guitarra no da para mas. Enhorabuena a todos los winerss y que no sea este el ultimo concurso, me lo he pasado bomba con las criticas.....apa :solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo: :solo:
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: Gerard Merino » 18 des. 2009, 22:25

Buaaaaa!!!!!he passat!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: (és d'emoció :oops: )

Com bé has dit i ja hem estat comentant, el tempo és la meva perdició. És una cosa que m'he de machacar molt, és la base de tot al cap i a la fi. Prometo per la següent ronda tenir més acurat el tempo. AQUESTA ÉS LA MEVA META pel proper solo! :solo:
El Batio de la casa????!!! :shock:
El Batio de la casa??? :roll:
Mmmm....El Batio de la casa... :geek:

Ojalà! :solo: :taja:

khirareg ha escrit:Al Gerard, li dic que com no guanyi el solo battles anire jo mateix fins a Tarragona a desmontarli la guitarra i vendrela per peces, la Gibson no es salva. Crec que et podries haver currat més el solo, si ets capaç de fotre sweeps, has de currart-ho més que contra mi.

Jo m'hi he apuntat per guanyar el títol de millor solista del concurs :metal:
Però...Davant tinc al Shaphire...I els solo's se'ls curra molt i els hi queden de puta mare.
El tema de que m'ho podria haver currat més...Vaig tenir unes setmanetes complicades, feina per un tub i examens, i no podia agafar molt la guitarra. Sorry Khirareg!!!! :cry: (aquest no és d'emoció)

Però XEC! Per tu m'hi esforçaré al màxim!!!! >:-E

PD: Ha guanyat la Birra!!!!! :taja: :taja: :taja: :taja: :taja: Birras mandan!!! :taja:

MOLTES GRÀCIES PER TOTS ELS QUI HAN PARTICIPAT!!!!
I MOLTA SORT PER LES PRÒXIMES BATTLE'S!!!!Excepte per tu Shaphire... :twisted: :muelte:
És broma jejeje xD

Espera! :shock: No no! no és broma! que llavors em quedo fora jo!!! >:-E
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: Shaphire138 » 18 des. 2009, 22:38

Pareze que nos veremos las caras Merino :D, van a saltar chispas en el duelo :twisted:
Shaphire138
Primers acords
Primers acords

Entrades: 31
Membre des de: 06 jul. 2009, 19:49

EntradaAutor: Gerard Merino » 18 des. 2009, 22:42

Shaphire138 ha escrit:Pareze que nos veremos las caras Merino :D, van a saltar chispas en el duelo :twisted:

Chispas i chispazos! I també amplis volant d'una casa a l'altre com si de bombes es tractessin xDD jajaja

Avere quin estil ens tocarà...ja estic impacient :geek:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: khirareg » 18 des. 2009, 23:34

Gerard o guanyes o començo a construir el missil terra gibson les paul.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: niiiL_7 » 18 des. 2009, 23:41

bueno s'ha fet el que s'ha pogut... :sad:

la pròxima serà! :lol:

Felicitats a tots els guanyadors! i molta sort per la pròxima els que no heu pogut passar! :metal:
¿Qué pasaría si un hombre pudiera encargar un robot marioneta que fuera una réplica exacta de sí mismo? Y ¿qué pasaria si cuando sale de noche deja al robot con su mujer? (Ray Bradbury)
niiiL_7
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 438
Membre des de: 27 maig 2009, 16:41
Ubicació: Santa Coloma de Farners

EntradaAutor: Gerard Merino » 19 des. 2009, 00:17

khirareg ha escrit:Gerard o guanyes o començo a construir el missil terra gibson les paul.

Jo faré tot el que pugui oks?? :taja:

PD: Com li toquis un sol trast de la Gibson... :twisted:
NINGÚ TOCA AQUESTA EXCEPTE MON PARE I JO!!!!! >:-E
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: Pac » 19 des. 2009, 10:39

chusaraque ha escrit:Pacooooorrr, me has ganaoooo...capullo!!!...cuando te coja veraaaas, te pienso cortar las cuerdas :cry: :cry: :cry:

titooorrr!!!! si es que...como osan poner dos de la gran saga uno contra otroo!!! jejeeje

la verdad que....vay apeso si, mira con quien m'ha tocao...y si paso ya veras con quien.....y si pasase..bufff...vaya concurso, de culo desde el primer dia!!! jejeje
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: chusaraque » 19 des. 2009, 11:27

Pac ha escrit:
chusaraque ha escrit:Pacooooorrr, me has ganaoooo...capullo!!!...cuando te coja veraaaas, te pienso cortar las cuerdas :cry: :cry: :cry:

titooorrr!!!! si es que...como osan poner dos de la gran saga uno contra otroo!!! jejeeje

la verdad que....vay apeso si, mira con quien m'ha tocao...y si paso ya veras con quien.....y si pasase..bufff...vaya concurso, de culo desde el primer dia!!! jejeje

ahora no te me vayas a rajaaar....ya le puedes hacer un defrag a la Fender, ves configurando la pua y tu te fas un reset...todo ha de estar a punto xD xD xD VALOR Y A POR DANI :solo: :solo:
Long live Rock'n'Roll
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: Pac » 19 des. 2009, 11:32

un reset?? jo creo que cojeré el cuerpo del petrucci i lo utilizaré..(es que anoche vi avatar...)

Daniiiii te vas a cagaaar!!!!!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: guitarfriki » 19 des. 2009, 15:29

moltes gracies valls jo tambe crec que he millorat pero encara no estic al nivell que espero pero el meu profe de guitarra em dona alguns consells com la nota blues de la escala pentatonica com mutejar en el funky ... que crec que m'aniran be
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: danisole » 20 des. 2009, 21:56

Moltes felicitats a tots per passar i no passar. Només el fet de participar ja fa que tots aprenguem una mica més.
A tu Valls moltes gràcies per les critiques i el temps. i si, si que es poden criticar coses del meu solo.
Pac, si me muevo me dices que no me mueva y si no me muevo dices muevete... En que quedamos? Me toca la siguiente ronda contra ti? si es así y te portas bien conmigo en navidad( Eso quiere decir lote de navidad ) Tocaré con una sola cuerda. Y si no :twisted: Es broma
Per quan les noves backings?
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: Pac » 21 des. 2009, 08:10

jajajaja que mamon!!!

Con suerte nos veremos en una final Dani!! >_<
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: valls » 21 des. 2009, 22:13

Responent un privat d'en Picard que em demanava una critica mes exhaustiva del seu solo (a la que podeu aportar-hi tots la vostra propia), aqui va:

Crec que realment l'exercici està molt ben resolt, més al principi que al final, on executes les frases començant i acabant en bones notes (acostumen a ser notes de la tríada de l'acord que està sonant en el backing). Vull dir que si per exemple sona un:
sol

En el backing, les notes on caus serien un Sol (tònica), un si (3ª major) o un re (quinta) i això està molt be, perquè melòdicament és una nota que de ben segur l'encertem, es com "casa" quan juguem a l'escondite. :lol: Intuitivament ben resolt doncs!

Bon domini del màstil, si, però si t'hi fixes quan et poses a la posició X acostumes a tocar-me sempre les notes veïnes de l'escala, amunt o avall i acabes el lick. Aquest tipus de bases melòdiques és bo jugar també amb salts més grans, mira't el solo de guns de Knockin i veuràs que barreja algun lick senzill amb altres notes que estan allà per dibuixar aquest acord que està tocant l'altra guitarra. També te a veure amb el que et comentava respecte l'estructura del solo, deia això segurament perquè el teu solo que comença molt be m'acaba donant la sensació de molt lineal.

El to de la guitarra no està massa ben trobat, disposar de mitjans per grabar-se aqui és important, és clar, però almenys hagués estat millor pujar la reverb i millor utilitzar la pastilla del màstil (merda i ara penso que valorar per aqui el tema es injust perque si li donem els premis a algu gràcies a que ja treu un bon so de la guitarra... millor donar-li a algú que no tingui bons mitjans ara... bueno)

I tècnicament, entenc que t'has sabut moure amb molta intel·ligència, ja que aquestes melodies requereixen un extra de expressió amb el vibrato, bends, slides, whammy bar si n'hi ha... que com que ara no controlem massa doncs no els traiem molt a passejar :lol:, de fet tenia in mente grabar un video parlant de tot això o a veure si algú s'hi animés perquè per aqui veig gent que se'n surt millor que jo :P

Un altre consell, sempre vàlid per tothom però segurament ara per tu picard estàs en el moment ideal de començar a explorar els teus grups/guitarres preferits i veure que fan en els seus solos, en el camp de la guitarra solista és important acumular frases (licks) i saber-les utilitzar en els moments adequats, o saber per exemple en aquest concurs readaptar-les a la tonalitat que toqués.
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: picard » 21 des. 2009, 22:43

Moltes gracies valls :brutal:

La veritat és que la primera part que dius que està més ben aconseguida (tu i practicament tothom xD) és la que em vaig preparar de veritat (fins i tot tinc la partitura feta) i per la segona part ja se'm va acabar la inspiració. Sobre el tema de la pastilla del màstil era o feia l'harmònic o feia servir la pastilla del màstil, però la guitarra no em donava per més.

El que si que em falta molt vocabulari, ja em miraré la de knocking on heavens door aviam si en trec alguna cosa bona, i potser refaig el solo i em dius el que.

Una vegada més, moltes gracies per curra-te la crítica.
El 75% de les persones s'inventa els percentatges.
picard
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 237
Membre des de: 15 gen. 2008, 14:08

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant