battle 7 - 8ens, bendo VS picard

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

battle 7 - 8ens

L’enquesta ha acabat el 16 des. 2009, 16:03

bendo
51
51%
picard
49
49%

Vots totals : 100

Re: battle 7 - 8ens, bendo VS picard

EntradaAutor: Pac » 14 des. 2009, 12:24

renyit, renyit, eh? que interesant
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: bendo » 14 des. 2009, 17:37

Pac ha escrit:renyit, renyit, eh? que interesant

preferiria que fos menys interesant, com a minim menys interesant per a picard...

Va nanooos, que necesite el GRM per gravar un sò millor, que en directe es sentia be pero així es grava fatal!
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: Dvonn » 14 des. 2009, 19:12

Quina excusa més dolenta per guanyar.

La veritat és que està molt interesant i cada un dels participants té més vots que qualsevol de les altres batalles juntant els 2 que participen. Una passada.
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 136
Membre des de: 13 des. 2009, 17:07

EntradaAutor: picard » 14 des. 2009, 19:20

Per cert, quan es tanquen les votacions? Dimarts? Dimecres?
El 75% de les persones s'inventa els percentatges.
picard
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 237
Membre des de: 15 gen. 2008, 14:08

EntradaAutor: Pac » 14 des. 2009, 21:46

em sembla haver llegit al valls dient que ja s'estàn fent les votacions del jurat...imaginem que quant el jruat es decideixi serà quan es tanquin els enquestes. Suposo que quan posin data limit als jurats (si es que es fa) ho diràn!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: bendo » 15 des. 2009, 09:42

Dvonn ha escrit:Quina excusa més dolenta per guanyar.

La veritat és que està molt interesant i cada un dels participants té més vots que qualsevol de les altres batalles juntant els 2 que participen. Una passada.

Tens raó, es que em fa molta rabia el no haver pogut utilitzar el sò que m'havia preparat amb el Guitar Rig i haver tingut que gravar eixe sò tan dolent. Pero tens raó, es una petició molt mala. Per tant:

bendo ha escrit:
Valencia, 15-12-2009

Per la present, usuaris del tocamela.cat, i tots aquells que llegiu el fòrum i que teniu opció a registrar-vos per a votar-me,
us faig saber que:

-Que vaig aprendre aquesta escala per tot el màstil per a tenir més opcions a tocar alguna cosa decent
-Que tot i haver perdut el compte, puc asegurar que en conjunt he dedicat més de 20 hores a escoltarla, inventarme licks, gravar, etc
-Que he gravat i revisat més de 30 versions fins trovar alguna cosa que no em fes vergonya presentar-vos
-Que he revisat tots els videos i gravacions al menys 7 voltes cada un per a buscar fallos i repetirlos corregint els errors
-Que després de tenir una versió que jo considerava definitiva no m'ha sigut posible muntar el video final, per el que he necesitat repetir el procés
-Que donada la falta de temps per a entrenar i participar, assajava i composava a la meva habitació a partir de les dotze de la nit
-Que per a gravar el video final em vaig alçar a les 6 del matí
-Que gràcies a aquest concurs he progresat més en les últimes dues setmanes que en els ultims dos mesos
-Que em faria moltisima il·lusió vore que soc capaç com a minim de no quedar últim
-i que després de tota aquesta feina i de vore el video penjat a la battle em veig alguns errors que estic segur de que soc capaç de arreglar en la pròxima ronda

Per aquestos motius, i apelant al vostre dret a vot us demane per favor que:

-Que em doneu el vostre vot
-Que si fa falta us registreu
-i que si fa falta canvieu d'opinió

A canvi em compromet a:

-A sol·lucionar els problemes tècnics que m'han impedit gravar amb un sò agradable
-A aplicar tots els consells que ens han donat a aquest fil
-i a no quedarme satisfet per al pròxim video amb res inferior a un solo igual al 100% de les meves posibilitats

Sense més dil·lació us done el meu major agraïment a tots aquells que ja m'heu votat i a aquells que aneu a fer-ho.

Moltisimes gràcies també a tots els que heu sentit en meu solo i també als que m'haveu donat consells de com millorar

Atentament:
en Bendo.
:solo:

bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Dvonn » 15 des. 2009, 11:08

Totes aquestes segueixen sent excuses no valides.

No creus que tothom que ha presentat un solo es compromet a fer el mateix tot i no dir-ho? No creus que un músic es compromet a fer això cada dia per superar-se a si mateix?

El temps que has tingut per fer el solo és bastant llarg i ademés segur que molts poden haver tingut problemes i han intentat fer el que han pogut i no es queixen. Llevar-se a les 6 o anar a dormir tard no és algo extraordinari per la majoria de gent d'aqui que treballa, estudia o fa qualsevol cosa 'normal'.

Últim ja no quedes que has passat la eliminatoria.

No tinc temps per fer res més llarg i elaborat perquè he d'entrar a classe (ara tenia un petit descans). Si veig res aquesta tarda/nit ja comentaré altre vegada.

De totes maneres, aquest post jo crec que sobra bastant i al cap i a la fi, acaba elegint el jurat.
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: bendo » 15 des. 2009, 14:59

Dvonn ha escrit:Totes aquestes segueixen sent excuses no valides.

No creus que tothom que ha presentat un solo es compromet a fer el mateix tot i no dir-ho? No creus que un músic es compromet a fer això cada dia per superar-se a si mateix?

El temps que has tingut per fer el solo és bastant llarg i ademés segur que molts poden haver tingut problemes i han intentat fer el que han pogut i no es queixen. Llevar-se a les 6 o anar a dormir tard no és algo extraordinari per la majoria de gent d'aqui que treballa, estudia o fa qualsevol cosa 'normal'.

Últim ja no quedes que has passat la eliminatoria.

No tinc temps per fer res més llarg i elaborat perquè he d'entrar a classe (ara tenia un petit descans). Si veig res aquesta tarda/nit ja comentaré altre vegada.

De totes maneres, aquest post jo crec que sobra bastant i al cap i a la fi, acaba elegint el jurat.

Cualsevol motiu que done es pot qüestionar. I segur que picard també te els seus motius que no ha dit.

Que no he fet res extraordinari? En general no. Per al que jo faig normalment sí

Que tots es comprometen a fer el mateix tot i no dir-ho? No tots s'esforcen, alguns ni la meitat per que son més bons i pense que no ho necesiten, inclús hi ha qui no s'ha presentat o se li ha pasat. Pero encara que tots s'esforçaren el doble que jo, jo no em puc quedar callat: Opine de tot, si tinc alguna cosa que dir, normalment la dic si puc. Ja sé que a voltes es millor no armarla, pero no sempre soc capaç...

Que em vaig a superar? "manque pierda"

Que decideix el jurat? Sí

Que no tens temps? Ningú t'ho exigeix i gracies per opinar amb motius i sobretot amb sugerències
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Dvonn » 15 des. 2009, 15:46

Quan he dit que no tenia temps era per deixar dit que em quedaven coses per comentar, creia que quedava prou clar.

Per començar, això és un concurs on pot participar qualsevol usuari i amb certes normes. Quan un hi participa ja sap que pot haver molta gent millor o pitjor, amb més o menys temps, més o menys capacitats però accepta que hi competira amb ells. Els motius que una persona tingui per fer-ho millor o pitjor no són ho important aquí, sino el resultat que presentes en aquest moment.
Si jo participo en un concurs d'escacs i a la final dic: Hostia, he de guanyar jo, no s'hi val que porti 3 anys més jugant i em guanyi perque jo avui ho he fet molt bé!

Sincerament, si no guanyes o pases de fase és perque no ho mereixes o perque en Picard ho ha fet millor que tu. Si no s'ha esforçat tant com tu (que no sabem perque ha millorat coses respecte l'anterior i te pinta d'haver estat fent tot el que ha pogut) doncs té el mateix dret a guanyar que tu. Igual que tota la resta ja que has acceptat les condicions de les batalles.

Com a conclusió, sembla que això ha degernarat bastant ja que ha entrat molta gent per només votar en aquest fil (i potser bastant amanyat sense votar el millor sino per votar a qui ho ha demanat, en un concurs s'ha de ser objectiu). Així que en realitat el que contarà serà el jurat valorant els solos i el resultat final junt amb l'evolució amb l'antic solo.
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: bendo » 15 des. 2009, 15:55

Dvonn ha escrit:Quan he dit que no tenia temps era per deixar dit que em quedaven coses per comentar, creia que quedava prou clar.

Per començar, això és un concurs on pot participar qualsevol usuari i amb certes normes. Quan un hi participa ja sap que pot haver molta gent millor o pitjor, amb més o menys temps, més o menys capacitats però accepta que hi competira amb ells. Els motius que una persona tingui per fer-ho millor o pitjor no són ho important aquí, sino el resultat que presentes en aquest moment.
Si jo participo en un concurs d'escacs i a la final dic: Hostia, he de guanyar jo, no s'hi val que porti 3 anys més jugant i em guanyi perque jo avui ho he fet molt bé!

Sincerament, si no guanyes o pases de fase és perque no ho mereixes o perque en Picard ho ha fet millor que tu. Si no s'ha esforçat tant com tu (que no sabem perque ha millorat coses respecte l'anterior i te pinta d'haver estat fent tot el que ha pogut) doncs té el mateix dret a guanyar que tu. Igual que tota la resta ja que has acceptat les condicions de les batalles.

Com a conclusió, sembla que això ha degernarat bastant ja que ha entrat molta gent per només votar en aquest fil (i potser bastant amanyat sense votar el millor sino per votar a qui ho ha demanat, en un concurs s'ha de ser objectiu). Així que en realitat el que contarà serà el jurat valorant els solos i el resultat final junt amb l'evolució amb l'antic solo.

Jo no vaig a comentar les normes, això es cosa dels organitzadors. Estaria molt lleig que em posara a discutirles. Les bases son les que hi ha i s'accepten com es presentaren. Ja va pasar en un anterior concurs, que la gent va votar a qui li ho va demanar, per això en aquest concurs hi ha un jurat, per a que el vot popular es tinga en compte pero no sigui definitiu. (A les bases em referisc)

En cuant a les teves i meves opinions, després seguiré comentant que ara no tinc temps...

EDITE, que ja he tornat de dinar_ En cuant a les teves i meves opinions, està clar que tenim opinions similars en algunes coses i que podriem estar discutint fins que petara la base de dades. Per tant accepte les crítiques musicals, accepte que tingues la teva opinió, i accepte que tens raó en casi tot el que dius, ja que parles en molt de trellat i donant raons d'allò que exposes.

Au, que tingam "bonroyo" i per la meva part intentaré no alçar més polèmica.

:solo: :solo: :solo:
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: bendo » 15 des. 2009, 16:53

picard ha escrit:Per cert, quan es tanquen les votacions? Dimarts? Dimecres?

jo al costat del poll veig que posa: L’enquesta dura fins 16 des. 2009, 15:03
Pero no sé si la tancaran abans o que, valls no diu res...
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: danisole » 15 des. 2009, 17:52

I fico cullerdara, En angles, i put the spon :P
Crec que el que es te que valorar es la participacio. Nomes pel fet de participar i ficar-te a pensar en que fas, escoltar el que has fet i el que ha fet el teu rival ja mereix la pena, et dona punts de vista. Guanyar? no crec que sigui inportant.
No crec que ningu ens dediquem a la musica profesionalment, al menys per ara.
Referent als vots dels colegues es ben normal, pasa a tots els concursos. Em de ser critics amb nosaltres mateixos i deixar estar als altres. Em quedo amb el que guanyo pensant i grabant el meu solo que no el guitar rig ( Sense desmereixer, eh? Que es un molt bon premi).

Perdoneu que no fiquin ni un accent per``o >:-E el meu teclat s'ha tornat locu i els fica de dos en dos..
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: LinX » 15 des. 2009, 18:07

bendo, no vull anar amb mals rollos, però cal fer pena per guanyar? guanyarà el que s'ho mereixi, i crec que en això els 2 teniu opcions, no el que faci el millor discurs...
LinX
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 7
Membre des de: 13 des. 2009, 22:17

EntradaAutor: bendo » 15 des. 2009, 22:09

LinX ha escrit:bendo, no vull anar amb mals rollos, però cal fer pena per guanyar? guanyarà el que s'ho mereixi, i crec que en això els 2 teniu opcions, no el que faci el millor discurs...

jo el que intentava no era fer pena, jo el que volia es demostrar que m'ho he currat més que mai, pero veig que no pot ser
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: LinX » 15 des. 2009, 22:18

bendo ha escrit:
LinX ha escrit:bendo, no vull anar amb mals rollos, però cal fer pena per guanyar? guanyarà el que s'ho mereixi, i crec que en això els 2 teniu opcions, no el que faci el millor discurs...

jo el que intentava no era fer pena, jo el que volia es demostrar que m'ho he currat més que mai, pero veig que no pot ser

Si no t'he dit que no t'ho hagis currat, només dic que igual que tu t'ho has currat s'ho haurà currat el picard... No sé, em sembla que no calia demanar el vot d'aquesta manera. La gent ha de votar el solo que més li agradi i punt, no trobes?
LinX

Entrades: 7
Membre des de: 13 des. 2009, 22:17

EntradaAutor: blackmogul » 15 des. 2009, 23:51

Yo lo que no me acabo de explicar es por qué motivo esta batalla tiene tanta suma de votos, no tiene mucha explicación para mi, ya que:
-No es la mas reñida a mi modo de ver
-No es la primera de la lista de hilos
-No es la de mejor nivel guitarrístico (hay grandes guitarristas en el concurso, entendedme)
-etc...

¿Por que entra tanta gente nueva a este hilo concreto que no ha votado en los demás hilos? Es mosqueante cuanto menos, así que si se pudiera sacar una lista de los votantes para ver cuantos son altas nuevas en el forum me ayudaría a decidirme..

Y ojo, que no digo que nadie haya hecho nada, eh? Que nos conocemos... :twisted:

Saluditos!
He dicho ya que este verano me voy a ver a Pearl Jam?? MUAHAHAHAHAHA!
blackmogul
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1907
Membre des de: 18 maig 2008, 18:42

EntradaAutor: tito64 » 15 des. 2009, 23:56

hola nois !! dir-vos que m'ha fet molta gràcia veure-us tocant aquest solo, al bendo acabat d'aixecar i fent soroll amb la guitarra mentres la resta del mon dorm, i al picard nervios de collons que no sap on ficar las mans abans de començar a tocar.
Bendo estic segur que no a sigut fàcil per a tu i tampoc per al Picard !! pero aixó son els concursos i en aquest cas diré
que trobo que en bendo es podia esforçar més i no tocar algo que sona com una nana de l'època del meu avi i al picard que li
posi més empeny i faci tocar mes aquell ferro amb cordes que te a la mà.
tito64

Entrades: 1
Membre des de: 15 des. 2009, 22:56

EntradaAutor: khirareg » 16 des. 2009, 00:06

Això si que esta igualat, sembla una final de la champions.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: bendo » 16 des. 2009, 00:07

tito64 ha escrit:hola nois !! dir-vos que m'ha fet molta gràcia veure-us tocant aquest solo, al bendo acabat d'aixecar i fent soroll amb la guitarra mentres la resta del mon dorm, i al picard nervios de collons que no sap on ficar las mans abans de començar a tocar.
Bendo estic segur que no a sigut fàcil per a tu i tampoc per al Picard !! pero aixó son els concursos i en aquest cas diré
que trobo que en bendo es podia esforçar més i no tocar algo que sona com una nana de l'època del meu avi i al picard que li
posi més empeny i faci tocar mes aquell ferro amb cordes que te a la mà.

xDD xDD xDD xDD xDD gracies per opinar, em curraré algo més rock, pero de moment el meu nivell de novell no em permet tocar molt més rapid sense anar-me'n del tempo, tenia coses més rapides, pero com no estaven a tempo quedaven mal

milloraré la versió i la tornaré a pujar, si soc capaç d'aplicar totes les crítiques rebudes al fil millore el solo una burrada
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: picard » 16 des. 2009, 00:35

La que s'ha liat en unes hores!

Simplement volia dir que, cert és que li deus haver dedicat moltes hores, bendo, jo també li he dedicat les meves horetes i el meu esforç, i simplement espero que cadascú voti segons els criteris del concurs, que són obtenir un bon resultat i que hi hagi millora respecte a l'anterior.

En fi, bona sort i que guanyi el millor.

Edit:

blackmogul ha escrit:Yo lo que no me acabo de explicar es por qué motivo esta batalla tiene tanta suma de votos, no tiene mucha explicación para mi, ya que:
-No es la mas reñida a mi modo de ver
-No es la primera de la lista de hilos
-No es la de mejor nivel guitarrístico (hay grandes guitarristas en el concurso, entendedme)
-etc...

¿Por que entra tanta gente nueva a este hilo concreto que no ha votado en los demás hilos? Es mosqueante cuanto menos, así que si se pudiera sacar una lista de los votantes para ver cuantos son altas nuevas en el forum me ayudaría a decidirme..

Y ojo, que no digo que nadie haya hecho nada, eh? Que nos conocemos... :twisted:

Saluditos!

Tal vez de cara a la proxima ronda o al proximo concurso o cuando sea, se podría poner una restricción de un mínimo de posts en el foro o de tiempo mínimo registrado para poder votar, no?
El 75% de les persones s'inventa els percentatges.
picard
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 237
Membre des de: 15 gen. 2008, 14:08

EntradaAutor: juuan » 16 des. 2009, 10:07

be els dos, pero tingueu que pulir la tecnica

lo extrany es que de tots el videos que he vist els nobatos sou dels que millor aneu a tempo
juuan

Entrades: 5
Membre des de: 16 des. 2009, 09:58

EntradaAutor: JandroMartinez » 16 des. 2009, 10:35

que ridicul, jaja, va en batin!!!!!!!!!!!!!! xDD xDD xDD xDD xDD
JandroMartinez

Membre des de: 16 des. 2009, 10:27

EntradaAutor: Dvonn » 16 des. 2009, 10:40

Si si, però tu t'acabes de registrar per a votarlo.
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: JandroMartinez » 16 des. 2009, 10:44

i que, perlo menos e votat a tots, no com atres quenomes han votat a picard, que te vora a 50 vots i els atres videos no tenen ni 30 entre els dos

i per sert, no se quin interes tens en atacarlo, no se que ta fet, pero no obri la boca sense que li repliques, i tu tamé tas registrat fa dos dies
JandroMartinez

Membre des de: 16 des. 2009, 10:27

EntradaAutor: Dvonn » 16 des. 2009, 10:48

Això que dius pot ser aplicat als dos de la batalla que tenen 46 i 48 i no hi ha tanta diferència eh!
No sóc guitarrista.
Dvonn
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

AnteriorSegüent

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant