SOLO BATTLES

Fòrum on es penjaran tots els duels de la competició SOLO BATTLES, demostra les teves habilitats de guitarra solista i guanya premis espectaculars!!
Regles del fòrum
Imatge

Patrocina:
Imatge Imatge

SOLO BATTLES

EntradaAutor: Tocamela » 14 oct. 2009, 09:58

1a FASE finalitzat (Bases):
Spoiler: ensenya
Doncs finalment aqui comença el Torneig Tòcamela "solo battles" (v.1).
Teniu fins el dia 14 de Novembre 21 de Novembre per enviar el primer solo per la pre-classificació.

1a FASE (Bases):
1. Es farà una primera fase pre-eliminatòria per escollir els 16 participants del 1er torneig Tòcamela "Solo battles" només heu de publicar una resposta en aquest fil, penja la vostra proposta de solo/improvització sobre alguna d'aquestes backing tracks que teniu aqui, podeu escollir la que més us agradi!

Actualitzada l'URL de descàrrega de les BT a Megaupload.

Blues:
    [goear]838edbe[/goear] | descàrrega - Am pentatonic / A Dorian

Funk:
    [goear]bb621eb[/goear] | descàrrega - Am pentatonic / A Dorian

Rock:
    [goear]3685e79[/goear] | descàrrega - A Dorian / Am pentatonic

Metal:
    [goear]e2ebd98[/goear] | descàrrega - E Aeolian (E minor)

(Desde aquí podréu descarregar-les totes)

Podreu fer un solo estudiat o improvitzat, un riff o una base melòdica, podrà tenir mil efectes o grabar-se amb una clàssica que vàreu trobar abans d'ahir a l'altell de l'armari, podreu fer-ho en audio o video, aqui us expliquem com fer-ho si no en sabeu, fins i tot podeu grabar varies guitarres, intenteu que tingui una bona qualitat d'audio/video. theNineballs ara et deixem fer solos de trompeta si vols :P

D'aquesta fase pre-eliminatòria, que tindrà un plaç màxim fins al 14 de Novembre, un jurat especial format per un grup distingit de membres de la casa escollirà els 16 participants definitius del torneig "Solo battles" que passaran a la 2a fase.

[spoiler]Aquests 16 concursants que entraran a les eliminatòries es dividiran en dos grups diferenciats: El jurat també n'escollirà la categoria a la que pertany cada usuari:

• Hi haurà 12 participants que entraran a la categoria "solista"
    • Hi haurà 4 participants que entraran a la categoria "novell - (novato)"

Els 12 participants de la categoria "solista" ocuparan les 12 primeres caselles del quadre i els 4 participants de la categoria "novells" ocuparan les 4 últimes places.

Per intentar picar-vos a que aneu entrant alguna cosa ja... els primers quatre usuaris que pengin una grabació i es classifiquin podran escollir la posició del quadre que vulguin en la categoria que els correspongui (recordem que la categoria "novell - solista" serà definida pel jurat de la casa.

La posició que ocuparan els usuaris restants en el quadre cada una de les categories serà seguint alguna lògica absurda que se'ns ocurreixi el dia de classificar-ho.. com per exemple pel numero de missatges que porti escrits cada usuari al fòrum.

IMPORTANT: EN AQUEST FIL NOMÉS VOLEM LES ENTRADES NO COMENTEU EN AQUEST FIL SIUSPLAU

2a FASE (Bases actualitzades, actualment en marxa)
1. El quadre s'anirà configurat segons les bases de selecció de la 1a fase. Estarà format per 16 participants que entraran a les eliminatòries i es dividiran en dos grups diferenciats: El jurat també n'escollirà la categoria a la que pertany cada usuari:

• Hi haurà 12 participants que entraran a la categoria "solista"
  • Hi haurà 4 participants que entraran a la categoria "novell - (novato)"

Els 12 participants de la categoria "solista" ocuparan les 12 primeres caselles del quadre i els 4 participants de la categoria "novells" ocuparan les 4 últimes places.

2. S'anirà avisant als participants de cada part del quadre quan competiran entre ells i es donarà un plaç d'uns 10 dies per realitzar una nova grabació video/audio amb una altra backing track que penjarem nosaltres!! Qui no publiqui el solo en aquest plaç quedarà desqualificat. S'enviarà missatges privats als participants anunciant l'inici de la seva ronda eliminatòria.

3. Un cop els participants tingueu la feina feta, haureu d'enviar-me les versions, no penjar-les a cap lloc, repeteixo NO hauran de penjar-les, d'això ja ens n'ocuparem els organitzadors, així tot surt a l'hora, per tant:

• M'heu d'enviar un Missatge privat a mi: Cliqueu aqui (el meu perfil d'usuari - valls)
  • Adjunteu el link de la vostra grabació d'audio o video en el privat i algun texte si voleu que publiqui algun comentari vostre sobre el solo
  • Espereu a que se us publiqui la batalla a la data que toqui segons l'eliminatòria juntament amb el vostre contrincant.

SISTEMA DE PUNTUACIÓ

• Les batalles tindran una enquesta a dalt on podreu votar tots els usuaris registrats. El guanyador de cada batalla, el que obtingui major numero de vots sumarà +2 punts, l'enquesta es tancarà en dos dies, en cas d'empat final el vot del públic farà decidir el guanyador.
  • Tocamela prefereix el video a l'audio, el video que ensenyi com toqueu clar, res d'imatges o powerpoints... el simple fet de presentar un video sumarà a qui el presenti +1 punt
  • La resta de punts que obtindreu es faran en un poll amagat entre els membres del jurat de SOLO BATTLE'S, això es fa per descartar la possibilitat de usuaris fake. El jurat està format pel següent personal:

nana_11
    TheBrowling
    blackmogul
    Ertuba
    Sruc
    Albert
    valls

Cada vot dels membres del jurat sumarà +1 punt al vostre solo

NOTA: Per cada dia més que es tardi en l'entrega del solo al plaç que s'hagi marcat es restaran 2 punts.

El resultat total serà publicat al final de cada post, el que guanyi passarà a la ronda següent. Sort a tots, és fàcil.. només t'ho has de currar més que l'altre :lol:

PREMIS
Finalment el campió de la categoria "novell" que serà el quart semifinalista del quadre i guanyador entre els "novatos" escollits s'endurà el següent premi:

Imatge

El novell guanyador continuarà el campionat enfrentant-se contra un guitarra "solista" en la 2ª semifinal i optant als altres premis. El finalista s'endurà el segon premi i el vencedor el primer. Molta sort a tothom!!!

3er premi: UNA SAMARRETA DE TOCAMELA
    2on premi: AJUST DE GUITARRA (quintatge i cordes noves) by Ramosguitars :solo:

"El plan de exterminio de SkyNet consiste en provocar una guerra atómica utilizando las armas de las principales potencias nucleares del momento para poder eliminar mayores cantidades humanos de una sola vez."
Tocamela
Administrador totpoderós
Administrador totpoderós

Entrades: 146
Membre des de: 02 oct. 2007, 15:36

Re: SOLO BATTLES

EntradaAutor: valls » 14 oct. 2009, 18:27

RESPOSTA TIPUS PER PARTICIPAR A LA PRIMERA FASE DEL CONCURS

Hola em dic Antonio i aquesta és la improvització sobre una de les backings que heu deixat, espero que us agradi.

Si voleu comentar que us sembla us deixo aquest fil al fòrum Els meus videos

http://forum.tocamela.cat/viewtopic.php?f=116&t=2679

Entreu-hi i dieu algo siusplau!!! :solo:

EN AQUEST FIL NO VOLEM PAS RES MÉS QUE AIXÒ, S'ELIMINARÀ QUALSEVOL COMENTARI QUE NO CONTINGUI UNA ENTRADA PER PARTICIPAR AL CONCURS. PER QUALSEVOL DUBTE SOBRE EL CONCURS EN GENERAL PREGUNTEU AQUI

I MOLTA SORT A TOTHOM!! :solo: :metal:
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: Pac » 18 oct. 2009, 19:49

Hola em dic Antonio Pac i aquesta és la improvització sobre una de les backings que heu deixat, espero que us agradi.

ei nois!....bueno.....es una puta merda....pero no he tingut mes temps. Vull dir que, la idea ja m'agrada, no ben executada però bueno..si no arranca un, això no tira!!!

Apa!! ;)
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: mrfloffy » 20 oct. 2009, 03:07

Hola ja torno ha estar per aquí, per qui no ho sapiga em dic Carles tinc 18 anys i visc a Barcelona aqui mostro la meva impro sobre la base :solo: heavy xDDD :twisted: :twisted: :twisted:

[goear]04a69b5[/goear]

No es que sigui molt el meu estil però weno.xD es la que m'ha agradat mes

Adeu!! i opineu siusplau(si ens deixen clar xD)

PD:Em mole el riff de les dos guitarres no el deixeu de escoltar
PD2:Tinc "mono" de tocar en grup soc de barna i visc per hostafrancs interesassats contacteu amb mi que ja estic desesperat!!!xD

Adeu2!! i bona sort per a tothom
mrfloffy
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 8
Membre des de: 26 març 2009, 23:37

EntradaAutor: valls » 23 oct. 2009, 16:29

Actualitzats els premis, amb el guitar rig mobile al guanyador de la categoria novatos i el tercer premi passarà a ser la samarreta de tocamela al campionat global.

Vinga nanos! :solo:
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: toletum91zgz » 25 oct. 2009, 01:45

Hola, me llamo Roberto y esta es la improvisacion (desimprovisada) del solo sobre la backing ''Funky en La''.

Se que es muy mala, pero como es para la primera fase y el funky quedaba un poco sosillo, lo he intentado ''amañar'' un poco (en el buen sentido de la palabra) a la espera de resultados de la evolucion del torneo para empezar a sacar el mejor arsenal :cool:

Eso es todo lo que he podido hacer para la primera fase.

Un saludo y hasta pronto!
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: niiiL_7 » 25 oct. 2009, 14:26

hola em dic Nil i aquesta es una "desimprovizació" sobre les backing que heu deixat, esperu que us agradi:

Esta composta amb dos parts perquè la meva camera no grava mes de 50 segons, he intentat fer-ho el mes bé que he pogut ja que soc novell i no puc fer més... :oops:

esperu que us agradi...

Nil.
¿Qué pasaría si un hombre pudiera encargar un robot marioneta que fuera una réplica exacta de sí mismo? Y ¿qué pasaria si cuando sale de noche deja al robot con su mujer? (Ray Bradbury)
niiiL_7
He lligat amb la guitarra

Entrades: 438
Membre des de: 27 maig 2009, 16:41
Ubicació: Santa Coloma de Farners

EntradaAutor: Laspi » 29 oct. 2009, 20:39

Dons q m' hi apuntu vinga! Xdo xdo no trenco la costum...

Hola em dic Xavi (Laspi) tinc 3 anys, no m' agrada el pebrot i he fet una ""improvitzacio"" sobre la Backing Rockera.
Aixi tots toquem totes les backing :D Nom lincheu publicament q tampoc tinc massa idea d' escales (estic en ello)
Total, q em llenço en plan kamikaze en un concurs de solos....soc masoca! :twisted:

Esperu q us agradi i a solo batlejar!
Disculpeu, xo nom va el Goear aixi q ho deixu en Divshare.

Salut! :solo:
http://www.divshare.com/download/9088738-c8b
Laspi
Primers acords
Primers acords

Entrades: 38
Membre des de: 21 juny 2009, 22:27

EntradaAutor: Felipe90 » 03 nov. 2009, 19:49

Hola a todos, me llamo felipe y llevo unos dos años tocando la guitarra electrica. Me comentaron lo del concurso de solos y decidi grabar un video para probar. Está grabado sobre la backing de rock. La verdad es que no está muy bien...pero hago lo que puedo...xD

Felipe90
Primers acords
Primers acords

Entrades: 41
Membre des de: 01 nov. 2009, 21:58
Ubicació: Almadén, Ciudad Real

EntradaAutor: khirareg » 03 nov. 2009, 20:53

Hola tocamelons em dic khirareg (Marc) i aquest es el meu solo sobre la backing metalera de mi menor. :solo: :metal:
[goear]043bf0d[/goear]

Per cert puc posar un solo més en un altre moment? la camara em dona problemes a sac, si aconsegueixo ferla funcionar d'una vegada penjo video
khirareg l’ha editat per darrera vegada el dia: 14 nov. 2009, 17:32, en total s’ha editat 1 vegada.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: guitarfriki » 11 nov. 2009, 22:49

hola soc l'Eloi i aquest es un video de un solo desimprovitzat totalment especial per aquest concurs de tocamela xD

Es un solo de iniciats i espero que us agradi perque no en se pas massa porto des del septembre anan a classes de guitarra i abans de anar a classes havia visitat aquesta pagina i sabia mes o menys els acords i quan vaig veure el concurs doncs vaig mirar lo de la escala pentatonica den Pele i be ho he intentat pero com veieu soc un novato pero xD content de ser-ho .

Salut i tocamela :taja: a i rock n roll :metal:
salut i tocamela
guitarfriki
Solo Warrior
Solo Warrior

Entrades: 460
Membre des de: 10 nov. 2009, 22:08
Ubicació: si no es aqui es en pekin i si no en pokon

EntradaAutor: picard » 12 nov. 2009, 20:56

Doncs aquest és el meu solo, o la cosa que m'ha sortit després de passar-m'he hores (com a minim 2 no seguides) amb el de funk, per acabar canviant al de metal a ultima hora xD, en fi, espero que us agradi.

[goear]616fde0[/goear]

MOD ha escrit:Per escoltar un arxiu de goear heu de posar:

Codi: Selecciona’l tots
[goear]616fde0[/goear]

Edit: Ja ho he vist, llastima no haver vist el teu edit abans d'haver-ho de buscar xD per cert, per quan el botó de goear al crear el post?
El 75% de les persones s'inventa els percentatges.
picard
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 237
Membre des de: 15 gen. 2008, 14:08

EntradaAutor: danisole » 13 nov. 2009, 09:17

Hola a tots, Soc el Dani i em sembla collonuda aquesta web i tots els que hi participeu ( No estic fent la pilota, eh? ) :wink:
Aquí us deixo la meva improvitzacíó de la backing track de rock.
Espero que us agradi.

danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: bendo » 14 nov. 2009, 09:43

Hola, soc Bendo, i açò si que es apurar, ni tan sols sé si estic en plaç, a més que no he tingut forma de gravar amb bona calitat, ho he gravat amb el movil i sense ampli anit després de tornar de la boda (no em casava jo), pero crec que es sent.

www.bendo.es/battle0.mp3

Ja em direu que tan mal está, casi em fa vergonya pujar açò, pero es el que hiha. Si em poseu al torneig prometo gravar en condicions.
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: uhntiss » 14 nov. 2009, 17:08

bones :taja:

deixo aquí la meua piltra-improvització. al final m'he decidit per la base de metal.
no és un solaco com d'altres ja publicats però què hi farem... jo tic content amb el resultat i lo que pugui haver après.
la qualitat és la que hi ha xD no tinc mitjans millors... ja hi posarem remei si fa falta.

vinga a cuidar-se gent :P

Marc.

uhntiss

Entrades: 7
Membre des de: 23 oct. 2008, 16:58

EntradaAutor: Pac » 16 nov. 2009, 20:15

Valls ha escrit:Actualitzat tots els links de les 4 backing tracks i el link del zip amb les 4 juntes.
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36

EntradaAutor: clapton » 16 nov. 2009, 21:22

Llevo unos 2 años tocando pero no practico mucho. Dejo este solo no es gran cosa pero bueno, además está improvisado, yo e quedao mas o menos contento con el resultado. weno aqui lo dejo y a ver que os parece
:solo: :solo: :metal:

Nota del moderador:
per posar un video de Youtube haureu de clicar el botó que teniu mes adalt a la dreta que posa "youtube" i ficar nomès els 11 digits que van despres de l'= de la direcció del video entre mig de les tags de youtube.

Ex:
http://www.youtube.com/watch?v=13P-p-DghzQ
[youtube]13P-p-DghzQ[/youtube]
El Señor es mi pastor y nosotros sus muchachos, si nos hizo ya borrachos... HAGASE SEÑOR TU VOLUNTAD.
clapton

Entrades: 7
Membre des de: 16 nov. 2009, 18:34

EntradaAutor: chusaraque » 17 nov. 2009, 14:13

ala, ahí queda eso

Nota del moderador:
per posar un video de Youtube haureu de clicar el botó que teniu mes adalt a la dreta que posa "youtube" i ficar nomès els 11 digits que van despres de l'= de la direcció del video entre mig de les tags de youtube.

Ex:
http://www.youtube.com/watch?v=13P-p-DghzQ
[youtube]13P-p-DghzQ[/youtube]
chusaraque
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 225
Membre des de: 16 nov. 2009, 14:32

EntradaAutor: sergeih » 17 nov. 2009, 14:24

bueno aqui os deixo la meva impro de metal , una mika mal grabada pero bueno xD
[goear]72c2024[/goear]
now i feel the music in my veins
sergeih
Primers acords
Primers acords

Entrades: 24
Membre des de: 11 set. 2009, 19:30

EntradaAutor: bidrun » 17 nov. 2009, 20:01

Que pasa peña!!
me llamo Antonio, anda como el primer concursante :lol:

Aqui m teneis con el estilillo que más me triumfa, I'm blues addicted!!!

[goear]3d10dfc[/goear]

Ah y que te pasa vaaaals que tu no participas o que?? a ve si tiene lo que hay que tene nen no??
el valls ma dixo que me quitara el avatar, censoooor!!
bidrun
Començo
Començo

Entrades: 10
Membre des de: 17 nov. 2009, 19:40

EntradaAutor: PauGilmour » 18 nov. 2009, 01:36

[goear]eada10a[/goear]

Weno donç aqui deixo la meva improvització sobre el backing trak del blues! Per fi!! xD
He de dir que la distorció no m'agrada molt però sonaba malament en net :???:
Ho he fet el millor que he pogut a les dotze i mitja de la nit pero m'a anat bastant be! hi ha dies que estic mooolt espes amb la guitarra! Abeure que os sembla! xD
Imatge
PauGilmour

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: rul » 18 nov. 2009, 20:35

Va m'apunto, al final em decideixo. Soc en Roger, de granollers (us tinc a prop tocamela) i he fet una improvització amb la base de rock.
Encara em queda una mica per fer algo decent però noi, és el que hi ha! A veure si passem de la primera fase

[goear]0f9c094[/goear]

Gràcies per la pàgina i tocamela!
rul

Entrades: 1
Membre des de: 18 nov. 2009, 20:28

EntradaAutor: Gerard Merino » 19 nov. 2009, 18:20

Hola, em dic Gerard Merino i aquí us deixo la meva participació al concurs, avere que us sembla :cool:
No sé que cony li ha passat a la càmera de fotos que quan grabo videos no graba imatge i es queda en negre :???: m'hauré de comprar una càmera nova... :cry: Perdoneu per no portar vídeo visual, el següent intentaré tenir una càmera que gravi de veritat jajajaja

Tòcamela!!!!!!!! :solo:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: JAMS » 21 nov. 2009, 15:52

Hola, em dic Joan Antón i aquí us deixo la meva improvització sobre la backing track de metal
JAMS

Entrades: 1
Membre des de: 21 nov. 2009, 15:41

EntradaAutor: carles012 » 22 nov. 2009, 02:39

Boneees! Ho sento per apurar tant i espero que no m'insulteu molt, però estava esperant uns drivers per al meu mackie onyx satellite per windows 7 i no arribaven i encara no han arribat, i em vaig posar ahir a les 00:00 a instalar l'XP (cosa que hauria d'haver fet ja fa temps). En fi aqui va la meva impro, espero estar dintre de temps encara.

No he pogut gravar video per falta de temps...
Vagi bééé!
carles012
Primers acords
Primers acords

Entrades: 40
Membre des de: 22 juny 2009, 22:24

Següent

Torna a: SOLO BATTLES

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant