Busquem nom!!

Tens un grup i vols donar a conèixer la teva música? Aqui dins pots penjar tot el que vulguis sobre el teu grup i contestar a tothom que pregunti coses o et demani autògrafs.

Busquem nom!!

EntradaAutor: rubeen_1 » 08 feb. 2011, 20:14

som un grup acabat de crear format per tres cantants, dos guitarres i un teclat que ens hem reunit per tocar fora de l'escola i no trobem un nom que ens agradi. busquem un nom original amb "xispa" i m'agradaria que ens ajudéssiu si us plau
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 170
Membre des de: 27 gen. 2011, 22:51

Re: Busquem nom!!

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 08 feb. 2011, 23:55

Pero que estilo tocais??? Teneis algo subido en algun sitio???
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

EntradaAutor: rubeen_1 » 09 feb. 2011, 00:05

no tenemos un estilo definido, ya que a cada uno del grupo le tira uno diferente asi que tocaremos un poco de todo (pop, pop-rock, rock) y no, no hemos subido nada todaiva (llevamos un "ensayo" y sirvio para medio determinar repertorio)
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 09 feb. 2011, 00:56

rubeen_1 ha escrit:no tenemos un estilo definido, ya que a cada uno del grupo le tira uno diferente asi que tocaremos un poco de todo (pop, pop-rock, rock) y no, no hemos subido nada todaiva (llevamos un "ensayo" y sirvio para medio determinar repertorio)

Si solo llevais un ensayo, entonces lo mejor es que no corrais y hagais cada cosa a su tiempo. Tendreis que decantaros por un estilo que os guste a todos y de ahi pensar el nombre. Con un solo ensayo no hay nada por determinar aun y teneis mucho por hacer.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

EntradaAutor: Marq » 11 feb. 2011, 02:55

Se que te gusta Guns igual ke a mi, yo tambien buske nombre por aki el face i una propuso G'N'Duls (ganduls) i nos molo tanto ke ahi estamos, al pie del cañon con este nombre jeje. Pont euno parecido (G'N'Sos) o algo por ele stilo XD.
Marq
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 103
Membre des de: 05 ago. 2009, 16:46

EntradaAutor: Gerard Merino » 11 feb. 2011, 16:02

Jo crec que posar un nom al grup dóna continuïtat pel projecte, així que jo animo a posar el nom al grup lo més aviat possible però primer tenint l'estil definit perquè lligui una mica l'un amb l'altre :solo:

Marq ha escrit:Se que te gusta Guns igual ke a mi, yo tambien buske nombre por aki el face i una propuso G'N'Duls (ganduls) i nos molo tanto ke ahi estamos, al pie del cañon con este nombre jeje. Pont euno parecido (G'N'Sos) o algo por ele stilo XD.

Aquesta idea va ser meva xDD La vaig proposar pel meu grup però es va quedar en l'oblit :cry:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: rubeen_1 » 11 feb. 2011, 23:43

de moment el nostre repertori és:
-Stand by me - Ben E. King
-Grita - Jarabe De Palo
-Fuck you - Cee Lo Green (encara que farem la versió Forget You per tocar a l'escola xd)
-Knockin on heaven's door - No sé quina versió xDD
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

EntradaAutor: rubeen_1 » 14 abr. 2011, 19:01

al final ens anomenem Blue Sparks (espurnes blaves) i avui ja hem fet el primer concert :metal:
rubeen_1
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Torna a: Grups

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant