Grup, The Lazy Gods.

Tens un grup i vols donar a conèixer la teva música? Aqui dins pots penjar tot el que vulguis sobre el teu grup i contestar a tothom que pregunti coses o et demani autògrafs.

Grup, The Lazy Gods.

EntradaAutor: hellsmud666 » 02 oct. 2010, 13:04

Hola bon dia a tots i totes. M'agradaria presentar el meu grup amb la nostra modesta pàgina de myspace. Som un grup de Rock (i variants, no totes), Rock and Roll, i amb un xic d'influències metal. Bé nosaltres devem portar uns parell de mesos tots els components, i per fi ens vam dignar a penjar alguna cosa al myspace. Com podeu veure és una versió de I Love Rock and Roll (The Arrows), però és enfocada a la versió de Joan Jett & The Blackheartets, més que res per la cantant femenina de la que disposem. :oops:

Bé espero que em digueu què us sembla, critiques constructives no s'admetran critiques fora de context. Ja per últim dir que no tingueu en compte la qualitat de gravació, ja que està fet amb un micròfon d'ordinador, i passat posteriorment a un programa molt simple per a l'edició per fases. És a dir, un complert xafastre. xDD xDD

http://www.myspace.com/thelazygods

Bé doncs, Salut i Rock and roll
hellsmud666
Primers acords
Primers acords

Entrades: 32
Membre des de: 13 abr. 2010, 22:17

Re: Grup, The Lazy Gods.

EntradaAutor: rockhester » 15 oct. 2010, 09:59

Ei companys ,nosaltres som de Tona (Locates) ,e escoltat el vostre tema ,pero crec que l'haurieu de grabar una mica be ,ja que la qualitat de la grabació es molt dolenta i a mes la veu de la cantant va marxant . Si fa dos mesos que toqueu ...esta prou be. :cool:
rockhester
Començo
Començo

Entrades: 13
Membre des de: 01 oct. 2010, 20:46

Torna a: Grups

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant