Apocalippo

Tens un grup i vols donar a conèixer la teva música? Aqui dins pots penjar tot el que vulguis sobre el teu grup i contestar a tothom que pregunti coses o et demani autògrafs.

Apocalippo

EntradaAutor: Pac » 26 març 2010, 20:12

Bueno..que us he d'explicar..la majoria ja habreu vist algun altre fil de concerts i tal..però en fi!

Aquest es el meu grup!!

i axò son dos temes que vem fer fa poc, un que ja era public fa mes d'un any i l'altre es nou de fa poquet! Espero que us agradin

[url]
http://www.myspace.com/apocalippo[/url]
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

Re: Apocalippo

EntradaAutor: khirareg » 26 març 2010, 20:25

Sou uns Craks pac!!!
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Morse » 26 març 2010, 20:57

aixo u dic de veritat un dels millors grups d'Espanya xD xD :taja: :taja:
Morse
He lligat amb la guitarra

Entrades: 425
Membre des de: 06 gen. 2010, 23:22

EntradaAutor: Pac » 26 març 2010, 21:10

jajajajaja uou!! com us flipeu, no??

Ja m'agradaria ja.....però, algo que tambe m'interesaba...que opineu (en general) del segon tema, violet! Només l'ha sentit qui ho hagi vist en concert les 3 ultimes vegades que hem actuat...no l'hem fet mes (a mi em va sortir una mica ñoño aquesta concretament, vaig tenir problemes amb els pedals!)
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: Morse » 26 març 2010, 21:58

magrada mes el violet que el you can touch the sky pero una cosa, cuan el vocalista canti m¡agradaria que no pasesiu del ritme frenetic al lent perque no mpagrade, potser opinio propia pero no se :taja:
Morse

Entrades: 425
Membre des de: 06 gen. 2010, 23:22

EntradaAutor: bendo » 26 març 2010, 22:19

Pac ha escrit:jajajajaja uou!! com us flipeu, no??

Ja m'agradaria ja.....però, algo que tambe m'interesaba...que opineu (en general) del segon tema, violet! Només l'ha sentit qui ho hagi vist en concert les 3 ultimes vegades que hem actuat...no l'hem fet mes (a mi em va sortir una mica ñoño aquesta concretament, vaig tenir problemes amb els pedals!)

ara l'escolte i et dic
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: bendo » 26 març 2010, 22:39

la deceleració del 0:44 no m'acaba de molar, vindria be un pont a l'estil del del riff/solo 1:00 com el la forma d'acelerar del 1:30-36,
per contra al 2:08 crec que sí freneu moolt be, podrieu intentar algo paregut pero que no fos igual per a que el final fora diferent, ja que de normal si el final no te algo diferent pareix que la cançó acabe d'improvist

al 0:50 i 0:56 hi ha alguna cosa que em sona com a fora de tempo, pot ser el ritme es així o es que al estar gravat em perc alguna armonització, que no sonava igual en directe. pero a mi així em sona com si el ritme de dos instruments no acabaren de casar, no sabria dirte exactament quin es el que sobra o falta, tampoc sé el que volieu aconseguir

espere haver sigut d'ajuda
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Pac » 27 març 2010, 10:45

uo!!! gràcies :P

Tot i així bendo.....només deia una primera impressió així ràpida de lo primer que et venia al cap quan el senties. Mes que res per que es un directe, concretament aquesta no es la millor vegada que l'hem feta..quan la grabem (si la grabem...) llavors ens la mirem be...en teoria hauria de cuadrar tota, amb els seus canvis de ritme, pero inteligibles!

graccie mile! :P
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: kasbeel » 27 març 2010, 14:42

A mi llevat del final que m'ha deixat un poquet coitus interruptus m'agradat la cançó en els canvis de ritme i tot, no se si sense els problemes en els pedal m'hauria agradat més, però tal i com està sona be
Sometimes we just need someone who shows us something we couldn't see by ourselves, and then we change forever
kasbeel
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 138
Membre des de: 10 ago. 2009, 14:08

EntradaAutor: bendo » 27 març 2010, 21:57

com a impresió general pos mola, el problema es que al tindre tans canvis de ritme els has de vigilar prou, pero esta guay
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: ohthebest » 26 maig 2010, 15:52

Muy buenas las canciones, me mola mas la de Violet, lo que me a molado y no me a extrañado viniendo de ti, primero los efectitos tipo Muse del video xDD xDD i que las canciones sean buenissimas !! :P

Me molan mucho tus canciones, no sonais nada mal en directo, cosa que ni algunos grupos famosos pueden decir lo mismo, haber si cualgas mas !! :solo:
Luck, Runs, Out !
ohthebest

Entrades: 486
Membre des de: 07 nov. 2008, 17:24
Ubicació: Univers paral·lel

Torna a: Grups

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant