QUE FAIG?????

Megapedaleres amb 50 pedals i més efectes que a la peli de matrix o una tonelada de pedalets a piles? Quina és la millor opció? Aquest tipus de respostes aqui dins.

QUE FAIG?????

EntradaAutor: mattsorum » 12 jul. 2011, 00:48

Ei tocamelons i tocamelones!!!! Obric el tema per a presentar-vos aquest seriós dubte. Bé, el tema és que tinc un amplificador Create de 50w a vàlvules que trau una distorsió prou guai, però quan em pose a tocar temes més heavys coses com el tapping, harmònics forçats i tècniques d'eixe estil no sonen una merda. Quan em pose a tocar amb l'ordinador amb el guitar rig no tinc aquest problema, així que he arribat a la conclusió de que el tema està en que la distorsió de l'amplificador no arriba al nivell que jo necessite. Per lo tant havia pensat comprar-me un Pod Hd o algun pedal de distorssió i tal, però no tinc gens clar, ja que estic armant-me un lio perquè no se si el està bé conectar un Pod a l'ampli i tal i qual perquè al meu grup no tenim encara equip de veus i no el podria conectar directe. Així que, necessite ajuda i propostes per favor!!! :solo: :taja: :brutal:
mattsorum
Primers acords
Primers acords

Entrades: 48
Membre des de: 30 jul. 2008, 16:10

Re: QUE FAIG?????

EntradaAutor: valls » 12 jul. 2011, 10:35

La diferència segurament estarà en què les distorsions empedalades del guitar rig et donen molt més sustain a les notes que toques amb la teva guitarra que amb el teu ampli i per tant les tècniques que comentes sonen molt més, això és normal mattsorum. Hi ha pedals analògics per millorar específicament això.

Totes les coses que tenim grabades amb la meva guitarra passen a través d'un pod x3 de line6 i sigui a través d'un ampli o passat directament a PC sonant per altaveus amb el merder de distorsions a escollir doncs això que comentaves també millora.
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: mattsorum » 12 jul. 2011, 13:32

oh!! algú que contesta!! Gràcies per contestar!! Bé, doncs que faig, em busque un pod hd o un pedal de distorsió guai?? (pensant en que és per a tocar en directe)
mattsorum
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: valls » 13 jul. 2011, 09:53

Jo agafaria un Pod x3 live o similar per mi, tot i que aqui se'ns acusa d'estimar massa els pod's.

Mira't els solos d'en Pac del solo battles (armament en pedals varis i sona de p. mare) i compara amb els meus vídeos en general. (pod x3)
Tocamelons of the world, d'on sou??
valls
Administrador Antipàtic
Administrador Antipàtic

Entrades: 3936
Membre des de: 03 oct. 2007, 11:56
Ubicació: L.G. City

EntradaAutor: mattsorum » 13 jul. 2011, 12:34

ok!!! moltes gràcies!!
mattsorum
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: mattsorum » 14 jul. 2011, 00:11

a la cosa esta rara podrieu eliminar-la o algo, m'havia fet il·lusions de que hi hauria un comentari interessant... :metal:
mattsorum
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: Albertcarrera » 30 des. 2011, 03:15

Un simple i ridícul booster resol el teu problema...
"A veces siento como si la gente quisiera que me muriera para que así se cumpliera la clásica historia del rock" (Kurt Cobain)
"¿Sabes que me hace más feliz que nada?, Dame seis cuerdas y seré feliz." (B. B. king)
Albertcarrera
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 133
Membre des de: 11 ago. 2008, 02:55
Ubicació: Gerona

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 30 des. 2011, 20:22

Se que el post es de Julio, pero respondo por si a alguien le puede servir de algo el tema.

Yo en mi caso tengo un Line 6 Spider IV de 120W y no tengo ese problema, porque los efectos me los trae el ampli y he de decir que el ampli suena de narices. Es de lo mejor que he probado en transistores. Si se quiere algo que abarque mas cosas (chorus, delay, reverb, booster, screamer, etc...) es mejor tirae a por lo que dice el gran Valls.

El POD X3 (el de riñon) ofrece muchas posibilidades con un solo aparato, e incluso se puede llegar a mejorar el sonido en el ampli usandolo de previo. Con un pedal solamente, se solucionara el problema momentaneamente, pero quizás mañana se presente el problema de que no se tiene delay, pasado mañana el chorus y el mes que viene reverb. Esto al final termina en un montón de pedales dentro de una maleta enorme.

El POD tiene la ventaja de que se le puede enchufar las pedaleras de Line 6 mas pequeñas o incluso mas grandes como la FBV. Yo sin duda iría a por el POD o cualquier otro similar.

Como ejemplo pongo el mío, que como equipo de directo tengo un POD X3 Pro (el de track) enchufado a una etapa de potencia a válvulas ENGL 850/50. De pedalera uso el FBV que tengo en casa con el Spider. Sonido increíble a válvulas y efectos hasta aburrirme y lo mismo para el bajo, pero en este caso la etapa es una SWR Amplite. El POD X3 es mas cómodo porque es mas pequeño, pero es igual de versátil que el X3 Pro. Incluso sirve para enchufarlo al PC como interfaz de audio y grabar con el. Por mi parte, yo siempre prefiero versatilidad unida a calidad, y el POD la ofrece.

Ahora es decisión de cada uno. O versatilidad completa con efectos cojonudos, o resolver el problema momentáneamente hasta que se presente el siguiente.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

EntradaAutor: Albertcarrera » 31 des. 2011, 03:03

Cal destacar que no tothom fa servir els 50millons d'efectes que porta un d'aquests aparells.

Jo crec que es millor anar comprant els efectes un a un, per conèixer-los a fons. Es veu tot més clar quan tens una caixa amb uns controls que fa només una funció i no has de navegar per tot de menús. Amés, el so analògic és més pur i dinàmic.

Conclusió, si el noi vol solucionar aquest problema de moment, un booster dels que van integrats al control de volum val 30€, i molta gent, com l'Eric Clapton i en Brian May han tirat de boosters per aconseguir més sustain i presència als seus amplis de vàlvules (vegeu el famós Rangemaster Treble Booster) i comprar-se un multiefectes d'aquests tipus, amés de gastar més, no saps fins a quin punt li treuràs profit, quan tel compres normalment no saps distingir un flanger d'un phaser perquè els coneixes molt poc i no saps si t'agraden.

P.D.: Vaig veure un concert d'una orquestra tipo montecarlo que el guitarrista tocava amb un pod d'aquests petits per linia i casi em surt sang de les orelles, només com a curiositat.

Bueno, no l'hi foto més llenya, que sé que els estimeu molt els pods. Només us mostro com he solucionat jo aquest problema.
"A veces siento como si la gente quisiera que me muriera para que así se cumpliera la clásica historia del rock" (Kurt Cobain)
"¿Sabes que me hace más feliz que nada?, Dame seis cuerdas y seré feliz." (B. B. king)
Albertcarrera
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 133
Membre des de: 11 ago. 2008, 02:55
Ubicació: Gerona

Torna a: Pedals i Efectes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant