Pedals Behringer (20€)

Megapedaleres amb 50 pedals i més efectes que a la peli de matrix o una tonelada de pedalets a piles? Quina és la millor opció? Aquest tipus de respostes aqui dins.

Pedals Behringer (20€)

EntradaAutor: TheBrowling » 17 març 2011, 17:47

Com va tot nois i noies, xicots i xicotes, al·lots i al·lotes? encara que ja escric poquet aquí (ja sabeu, segon de batxillerat, poc temps per qualsevol cosa, que porto desde novembre amb almenys un examen a la setmana!!!!) continuo entrant al fòrum bastant.

Us volia fer una pregunta sobre els pedals Behringer, ja sé que no es la millor marca del món, però pel que tinc entès, fan còpies de pedals d'altres marques bàsicament amb quatre canvis i per un preu més que raonable. Aquí us deixo una relació entre els pedals Behringer i els pedals sobre els que suposadament estan fets http://thetoneking.com/wp/behringer-stomp-box-cross-comparison-chart/.

Veureu, m'estic pasant una mica al metal i amb el meu ampli, no acabo de treure un so nítid de distorsió forta sense haver de posar-lo bastant fort (de fet amb la ganancia mitjanament alta no puc pasar del 1 o 2 de volum, sobre 10 del meu ampli, i això que és de 15 watts!), per això m'estava mirant el metalzone, però com val uns 85€, doncs de moment m'estava esperant, la cosa es que un amic em va pasar un vídeo i vaig conèixer tota la gama de pedals behringer, que (almenys als vídeos) tampoc sonen malament, i per 19€ en tens un. Per això vull comprarme un Behringer per probar, la cosa es que hi ha molts de distorsió y no acabo de notar gaire diferencia entre el "ultra distortion" "super distortion" i "ultrametal" per exemple.

Bé, el que volia era saber si algú els ha probat y em recomana algún en concret o si els recomana en general, ja que per 20 euros tenen una amplia gama de productes, fins i tot un wah per 35. En principi aniré demà a una botiga del meu barri a probar-ne i segurament a comprarme el ultra metal, que és la imitació del metal zone de boss.
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

Re: Pedals Behringer (20€)

EntradaAutor: Albertcarrera » 25 nov. 2011, 01:37

Te surt mes a compte fabricarte'l tu, si pagues una mica més et pots comprar components de bona qüalitat. Lo més car d'un pedal sol ser la caixa els jacks, els potenciometres i el commutador. Aquests de behinger per començar te foten la caixa de plàstic... molt poc recomanable!
"A veces siento como si la gente quisiera que me muriera para que así se cumpliera la clásica historia del rock" (Kurt Cobain)
"¿Sabes que me hace más feliz que nada?, Dame seis cuerdas y seré feliz." (B. B. king)
Albertcarrera
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 133
Membre des de: 11 ago. 2008, 02:55
Ubicació: Gerona

Torna a: Pedals i Efectes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant