ajudaa amb els pedals!

Megapedaleres amb 50 pedals i més efectes que a la peli de matrix o una tonelada de pedalets a piles? Quina és la millor opció? Aquest tipus de respostes aqui dins.

ajudaa amb els pedals!

EntradaAutor: will97 » 06 feb. 2011, 13:07

be ma surgit un problema tinc 4 pedals el boss turbo distorsion el boss chorus ensemble, la digitech rp 255(alimentacio propia) i la zoom g2 del george linch(alimetacio propia).
Vai decidir per estalviarme diners deixarme de pilas pels pedals petits i comprarme un cable alimentador per tots i em vai comprar el ibanez dc cord dc5. En llavors per alimentar totes les surtides del ibanez cap als pedals vai fer servir l'alimentador de la digitech i tots els connectors als pedals pero quan u vai encendre a la corrent va pasar una cosa molt extranya: els dos boss estaven tota l'estona encesos i no es podien desactivar i la zoom no s'en senia, pero no u entenc perk tots van a 9 V a la digitech no li entrava el connector del Ibanez i la vai deixar. I per acabar al cap d'una estona u vai tornar a provar i ja no se ensenia res vai provar l'alimentador amb la digitech que es l'original i tampoc osigui que crec que m'he carregat un alimentador :cry:
Que puc fer amb el problema del principi??
Ajuda sisplau
visca el jonh frusciante i el jimy hendrix

Imatge
will97
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 170
Membre des de: 22 abr. 2009, 07:35

Re: ajudaa amb els pedals!

EntradaAutor: PauGilmour » 13 març 2011, 23:06

Mira qualsevol etiqueta/enganxina/manual d'instruccións per saber el voltatge. Normalment son de 9V pero cadascun nesecita un diferent. A les ferreteries en venen d'aquets cables. Emportat el pedal. Fins hi tot pots anar a una botiga de musica que segur que tenen de la marca.
Pero sius plau. NO TORNIS A FER AQUESTES COSES QUE ET CARREGUES ELS PEDALS!!

Fins un altre
Imatge
PauGilmour
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

Torna a: Pedals i Efectes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant