LINE6 FBV EXPRESS USB

Megapedaleres amb 50 pedals i més efectes que a la peli de matrix o una tonelada de pedalets a piles? Quina és la millor opció? Aquest tipus de respostes aqui dins.

LINE6 FBV EXPRESS USB

EntradaAutor: danioverdriven » 05 jul. 2010, 00:17

Mireu , tinc un POD 2.0 amb una entrada de "fbv pedal" com es normal , y el ampli xicotet de 10 w que em venia amb la meua 1ª guitarra , voldria saber si aquesta pedalera , es compatible amb el pod 2.0 y que em doneu la vostra opinio sobre ella , gràcies http://www.thomann.de/es/line6_fbv_express_usb.htm
danioverdriven
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 4
Membre des de: 22 gen. 2010, 19:19

Re: LINE6 FBV EXPRESS USB

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 05 jul. 2010, 00:24

La pequeña no se que tal ira. Yo tengo la FBV Shortboard MK2 y la verdad es que es comodisima, el pedal hace de control de volumen o de wah y puedes comtrolarlo como te de la gana, ya que con el FBV Control (aplicacion para la pedalera) puedes asignar tu las funciones a los botones de la manera que quieras.

Puedes ir a la pagina de Line 6 y mirarte las instrucciones y ver si te compensa, aunque por ese precio quizas tengas alguna pedalera un poco mas completa ajena a lo que ya tienes.

De todas formas tambien te recomiendo que te mires bien la tabla de compatibilidades del pedal porque si no me equivoco no es compatible con el POD 2, solo con la serie X3, y los spider/vetta
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

Torna a: Pedals i Efectes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant