Les nostres pedaleres!! (TocapedalsBoards)

Megapedaleres amb 50 pedals i més efectes que a la peli de matrix o una tonelada de pedalets a piles? Quina és la millor opció? Aquest tipus de respostes aqui dins.

Re: Les nostres pedaleres!! (TocapedalsBoards)

EntradaAutor: niiiL_7 » 04 març 2010, 22:36

Edugd ha escrit:
niiiL_7 ha escrit:
aquí la meva maquinota:
Spoiler: ensenya
07012010_001 (Custom).jpg

07012010 (Custom).jpg

mola ehh xDD xDD xDD
fora bromes, és un Digitech RP50, té 80 efectes, 40 seus i 40 que els pots modelajar i canviar i fer-ne el que vulguis.

quan val???, on l'has comprat????

Li vaig comprar al meu professor per 35€
¿Qué pasaría si un hombre pudiera encargar un robot marioneta que fuera una réplica exacta de sí mismo? Y ¿qué pasaria si cuando sale de noche deja al robot con su mujer? (Ray Bradbury)
niiiL_7
He lligat amb la guitarra

Entrades: 438
Membre des de: 27 maig 2009, 16:41
Ubicació: Santa Coloma de Farners

EntradaAutor: niiiL_7 » 04 març 2010, 22:38

Gerard Merino ha escrit:
bendo ha escrit:
niiiL_7 ha escrit:no se si ho haruia de ficar aquí però no vull obrir un post nou només epr una pregunta.

Què em dieu del BOSS AC-3, es que vaig pensar de comprarme'l. què en penseu? és un simulador d'acústica, creieu que em serà útil? o creieu que no servei per res i em carderan clatellada? :???: :roll:

Perquè em molaria fer el so d'acústica! :solo: :metal:

Gerard Merino et dirà que es la canya d'espanya

Pac et dirà que et compres una acústica, pero que li dona a GM el benefici del dubte

Jo no ho he sentit pero aposte a que una acústica barata sona més a acústica que cualsevol invent

:lol: valls et dirà que et compres un pod :P

Com l'has clavada Bendo :solo:
Jo l'he provat aquest caxarret i m'ha encantat :P
Però al Paquitorl noooorlll!!! :shock:
Llavors...A quin hiperactiu fer cas?? :wink:
Eh aquí la question.

Per cert Bendo, t'has deixat un
El Rober et diria que et baixessis el guitar rig i un acoustic presset :lol:

:cry: :cry: no se què fer :cry: :cry:
perquè val 105€...
i ja tinc un acústica però jo el vull per canviar de so elèctric a acústic i no haver de canviar de guitarra! :cry:

ajudeu-me...
¿Qué pasaría si un hombre pudiera encargar un robot marioneta que fuera una réplica exacta de sí mismo? Y ¿qué pasaria si cuando sale de noche deja al robot con su mujer? (Ray Bradbury)
niiiL_7

EntradaAutor: toletum91zgz » 04 març 2010, 22:50

Gerard Merino ha escrit:Com l'has clavada Bendo :solo:
Eh aquí la question.

Eso mismo iba a poner yo ahora!!! xDD xDD xDD

Respecto al sonido, de verdad, lo mejor que hay para una acustica es una acustica en si. Yo he probado guitarras "no buenas" para tocar como acustica y con los acordes abiertos suena peor que una :caca: , de verdad te lo digo xD

Saludos!!! :brutal:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

EntradaAutor: niiiL_7 » 04 març 2010, 23:12

toletum91zgz ha escrit:
Gerard Merino ha escrit:Com l'has clavada Bendo :solo:
Eh aquí la question.

Eso mismo iba a poner yo ahora!!! xDD xDD xDD

Respecto al sonido, de verdad, lo mejor que hay para una acustica es una acustica en si. Yo he probado guitarras "no buenas" para tocar como acustica y con los acordes abiertos suena peor que una :caca: , de verdad te lo digo xD

Saludos!!! :brutal:

Però es que necessitu tocar una cançó pel 23 d'abril i la part A sona més acústic però amb la meva guitarra sona molt heavy :???: i per això vull aquest pedal.
No tocu amb l'acústica perquè a la part B, la tornada, la cançó es toca amb distorsió i fer distorció amb acústica em sembla a mi que no gaire xDD

Què em dieu, el compro? :roll:
niiiL_7

EntradaAutor: bendo » 05 març 2010, 00:25

Gerard Merino ha escrit:
bendo ha escrit:Gerard Merino et dirà que es la canya d'espanya

Pac et dirà que et compres una acústica, pero que li dona a GM el benefici del dubte

Jo no ho he sentit pero aposte a que una acústica barata sona més a acústica que cualsevol invent

:lol: valls et dirà que et compres un pod :P

Com l'has clavada Bendo :solo:
Eh aquí la question.

xD casi, no? :P no men he anat de molt:

toletum91zgz ha escrit:Respecto al sonido, de verdad, lo mejor que hay para una acustica es una acustica en si. Yo he probado guitarras "no buenas" para tocar como acustica y con los acordes abiertos suena peor que una :caca: , de verdad te lo digo xD

A vore, si vols que sone més acustic, la teva guitarra no te una single coil al mastil? per que ahi si que quedaría bé, i per a la part distorsionada canvies a una pastilla humbucker i distorisió: de ahí que algunes guitarres siguin més versatils que altres

Crec que el que tu vols fer requerix bé una versió d'estudi, on cada guitarra es grave per separat i després es faça el muntaje, o bé tenir més d'un music, cosa que per al directe va a ser que no per el que pareix

-Crec que o et graves una part i toques al sobre, o renuncies a la cançó tal i com està al teu cap per fer una versió en directe simplificada. (Jo crec que canviar de guitarra a mitja cançó o et queda genial o et queda supergarrulo, tindria que voreho)

PD_ No compres un pedal sense provar: Els pedals donen sons diferents en guitarres i amplis diferents. Es posible que compres un pedal que despres no et valga per a res!
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: Edugd » 05 març 2010, 01:45

niiiL_7 ha escrit:
Edugd ha escrit:
niiiL_7 ha escrit:
aquí la meva maquinota:

07012010 (Custom).jpg

mola ehh xDD xDD xDD
fora bromes, és un Digitech RP50, té 80 efectes, 40 seus i 40 que els pots modelajar i canviar i fer-ne el que vulguis.

saps on el puc comprar????
http://guitarra-edu.blogspot.com
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Entra ja i no t'ho perdis
Edugd

Entrades: 646
Membre des de: 20 jul. 2009, 17:03
Ubicació: Al garatge tocant amb el grup XD

EntradaAutor: Pac » 05 març 2010, 14:26

Nil...tu tens una tipu LP??? Si tens una tipo Strato pots posar la segona posició de les pastilles començant per a dalt (la que està entre la pastilla del mastil i la del mig), acostumen a anar be per fer ritmes!

Aprofito per posar actualització dels meus pedals..amb un regal del meu cumple. Un Decimator per reduir soroll!!

Imatge
Guitarro-->BOSS CS-3-->DUNLOP Cry Baby-->Fulltone OCD-->CARL MARTIN Plexi Tone-->DIGITECH Whammy-->BOSS DD-20-->ISP Decimator-->BOSS TU-2-->Amp
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: bendo » 05 març 2010, 15:46

Pac ha escrit:Nil...tu tens una tipu LP??? Si tens una tipo Strato pots posar la segona posició de les pastilles començant per a dalt (la que està entre la pastilla del mastil i la del mig), acostumen a anar be per fer ritmes!

Aprofito per posar actualització dels meus pedals..amb un regal del meu cumple. Un Decimator per reduir soroll!!

Imatge
Guitarro-->BOSS CS-3-->DUNLOP Cry Baby-->Fulltone OCD-->CARL MARTIN Plexi Tone-->DIGITECH Whammy-->BOSS DD-20-->ISP Decimator-->BOSS TU-2-->Amp

ala com mola la pedalera

dos cosetes:
-no seria millor usar el True Bypass del Tuner? per que no el gastes?
-així a bote pronto... cuants anys t'ha costat reunir els efectes poc a poc mentre aprens a usarlos a mida que tels compres? (per que hi ha qui es molt bestia i es compra mil efectes i no sap més que fer soroll amb ells, no vull dir això)
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: niiiL_7 » 05 març 2010, 16:19

Edugd ha escrit:
niiiL_7 ha escrit:
Edugd ha escrit:
niiiL_7 ha escrit:
aquí la meva maquinota:

07012010 (Custom).jpg

mola ehh xDD xDD xDD

Sí, a qualsevol botiga de música!
niiiL_7

EntradaAutor: niiiL_7 » 05 març 2010, 16:22

Pac ha escrit:Nil...tu tens una tipu LP??? Si tens una tipo Strato pots posar la segona posició de les pastilles començant per a dalt (la que està entre la pastilla del mastil i la del mig), acostumen a anar be per fer ritmes!

Imatge

Però jo tinc una LesPaul, no tins Strato. :cry:

ajudeu-me que són 100 euros... :???:
niiiL_7

EntradaAutor: ATP » 05 març 2010, 16:41

Nil, has provat de pujar els mitjos de l'ampli i tocar amb la pastilla del màstil??? Jo si fos tu, ara mateix no em deixaria la pasta en un pedal d'aquest tipus, perque es possible que ja no el tornis a fer servir en moooolt de temps...No se si m'explico, aquests pedals queden be en una canço, per fer la gràcia, pero mai li donaras tot l'us que li podries donar a un de distorsio o a un Wah. :cool:

Aprofito que he tret la camera del seu estat d'hibernació i poso unes fotos de els meus pedals (no es una pedalera perque nomes en tinc 2, pero algo es algo :wink: )

Els 2 pedals: Un Tube Screamer TS9DX d'Ibanez i el DS-1 tipic i topic de Boss.

Imatge

Vagi b!! :metal:
Where the streets have no name...
ATP
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 91
Membre des de: 27 oct. 2009, 00:51
Ubicació: Evergreen Terrace 742

EntradaAutor: bendo » 05 març 2010, 16:46

ATP ha escrit:Tube Screamer TS9DX d'Ibanez

Imatge

:geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek:
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: khirareg » 05 març 2010, 20:47

Tube Screamer!! gran pedal, tot i que trobo que es un pel sec per si sol, posantli una mica de rebberb millora molt.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg
Moderador guanyador d'un Gallifante

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: PauGilmour » 05 març 2010, 23:00

Imatge

Avere, em perdonaras pero, explicam per a que serveix cadascun dels teus pedals pls que ancara soc un talós en aquest tema :geek: :geek: :geek:
Imatge
PauGilmour

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: niiiL_7 » 05 març 2010, 23:35

niiiL_7 ha escrit:
Edugd ha escrit:
niiiL_7 ha escrit:
Edugd ha escrit:quan val???, on l'has comprat????

Sí, a qualsevol botiga de música!

Però Edugd, em sembla que ara ja no és ven perquè no el trobo. N'he trobat un de nou que es diu Rp55 que és el mateix però amb negre (suposu que deu tenir alguna cosa de més) i l'Rp80 que el té en Pac que es el mateix però amb pedal d'expressió. :cool:
niiiL_7

EntradaAutor: Edugd » 05 març 2010, 23:44

i quin és el millor, si em podeu recomenar una pedalera per a novato que sigui econòmica i amb bona qualitat/preu us ho agrairia

demà es el meu cumple i em donen diners :P :P :P :P
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Edugd

EntradaAutor: bendo » 05 març 2010, 23:58

Edugd ha escrit:i quin és el millor, si em podeu recomenar una pedalera per a novato que sigui econòmica i amb bona qualitat/preu us ho agrairia

un amic es va comprar esta fa poc
http://www.thomann.de/es/boss_me_25.htm

el diumenge probablement vaig a vorela, y segurament probar i tal i a vore si gravem algo, ya et contaré, ell de moment diu que flipa en colors, porta loop, i wah, i de tot...
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: Edugd » 06 març 2010, 00:12

bendo ha escrit:
Edugd ha escrit:i quin és el millor, si em podeu recomenar una pedalera per a novato que sigui econòmica i amb bona qualitat/preu us ho agrairia

el diumenge probablement vaig a vorela, y segurament probar i tal i a vore si gravem algo, ya et contaré, ell de moment diu que flipa en colors, porta loop, i wah, i de tot...

pero no vull comprar per internet
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Edugd

EntradaAutor: Pac » 06 març 2010, 10:41

bendo ha escrit:
Pac ha escrit:Imatge

ala com mola la pedalera

dos cosetes:
-no seria millor usar el True Bypass del Tuner? per que no el gastes?
-així a bote pronto... cuants anys t'ha costat reunir els efectes poc a poc mentre aprens a usarlos a mida que tels compres? (per que hi ha qui es molt bestia i es compra mil efectes i no sap més que fer soroll amb ells, no vull dir això)

-Per mi no bendo. A part de que no es truebypass (segurament..) es que m'interesa que quan vulgui afinar em tanqui el so. Si el poso al bypass la senyal continua passant. I acostumo a afinar entre cançó i cançó, així que paso de que se senti :D

-Anys?mmm 2 i mig....però vaig tenir que comprar alguns de cop. Perque els necessitaba, basicament. Tenia uns quants concerts programats i no tenia una merda. A mes, em van ajudar moolt a millorar. Sabia de que anaven, però mai m'havia ficat en el mundillo.
Els altres que tinc no els utilitzo per que no van gaire amb lo que jo vull fer sonar. Com el DS-1 que tu ja saps, com el Chorus o com una altre distorsió de Carl Martin.
I no es que tingui molta pasta (ja m'agradaria)..es que treballaba, i vaig sacrificar uns quants messos per tenir-los :P

PauGilmour ha escrit:Avere, em perdonaras pero, explicam per a que serveix cadascun dels teus pedals pls que ancara soc un talós en aquest tema :geek: :geek: :geek:

De guitarra a ampli:
-BOSS CS-3 Comrpessor Sustainer: es un compressor (de merda) que porta sustain, i està ve per donar-li mes chicha..pasa que genera un soroll descomunal! Per fer ritmes funks nets va genial

-DUNLOP Cry Baby: no cal, no? Wah!

-FULLTONE OCD: es un overdrive molt especial. El vaig comprar per que te el rang de distorsio molt alt. Amb lo que el tinc posat a 1/4 de drive i sona mooooolt suau, una distor que pots fer gairebe desapareixer. Si el fots a tope cambia el so completament ie s torna super hard.

-Carl Martin PLEXITONE: això son dos distors i un booster. Les dues son molt agudes i una mica estridents, m'encanten. La primera es mes tranqui que la segona, que conjuntament amb l'OCD sona bestial! (li vaig copiar al Dani)

-DIGITECH Whammy: es un octavador/harmonitzador. Amb tota la banda de posicions d'efectes de la dreta modifica la senyal pujant o baixant octaves. Amb la part de l'esquerra hi han harmonitzacions de tot tipus (4s, 5s, 7s, 3s...).

-BOSS DD-20 Digital Delay: Un processador de Delays amb un mini loop de 23". Bastant "marsiano", està molt be per lo que val.

-ISP Decimator (nou): Reductor de soroll, la ostia!

-BOSS TU-2 Chromatic Tuner: Afinador d'escenari.

:D

Edugd!!!! Felicitats!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: PauGilmour » 06 març 2010, 13:35

:brutal: :brutal: :brutal:
Jo tinc un Boss DS-1, que al principi pensaba que era l'hostia! Pero un dia baig nesecitar un chorus, pero no tenien i em vaig pillar una multiefectes Zoom-G1, i la seva distor m'agrada molt més. Amés, té hormonitzadors, octabadors i finsitot, un afinador d'escenari. Ara nesecitaria apart un delay chulo (el teu amb loops sona collonut de comprar) i potser un acoustic simulator i un pedal de volum.
Sempre la cago amb els volums en directe coñ!!!! >:-E

Cuant et va costar el delay?
Imatge
PauGilmour

EntradaAutor: Edugd » 06 març 2010, 14:00

Pac ha escrit:

Edugd!!!! Felicitats!

grax

pero em podeu dir Edu simplement

bendo ha escrit:
Edugd ha escrit:i quin és el millor, si em podeu recomenar una pedalera o pod, o algo per fer efectes per a novato que sigui econòmica i amb bona qualitat/preu us ho agrairia,
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Edugd

EntradaAutor: bendo » 06 març 2010, 14:28

Edugd ha escrit:
bendo ha escrit:
Edugd ha escrit:i quin és el millor, si em podeu recomenar una pedalera o pod, o algo per fer efectes per a novato que sigui econòmica i amb bona qualitat/preu us ho agrairia,

si no vols comprar per internet buscala a una tenda i provala, jo encara no la he vist, aixi que no et puc dir molt, pot ser el dilluns tinga algo per a dirte
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

EntradaAutor: PauGilmour » 06 març 2010, 16:08

Uoooooo! M'acabo d'assabentar que en el meu Zoom G1 hi ha un acoustic simulator!! :metal: :metal:
Imatge
PauGilmour

EntradaAutor: khirareg » 06 març 2010, 17:27

PauGilmour ha escrit:Uoooooo! M'acabo d'assabentar que en el meu Zoom G1 hi ha un acoustic simulator!! :metal: :metal:

I funciona be, o es una chusta, que hi ha alguns que són per enviar el pedalet de passeig.
Això és un fòrum, no un maleit sms!!! Si us plau, poseu vocals que és gratis.
khirareg

Entrades: 1754
Membre des de: 26 març 2009, 01:31
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: PauGilmour » 06 març 2010, 20:40

hom/e, per a mi ba bastant bé. No es massa espectacular, pero l'utilitzaré per tocar stairway to heaven. Posaria un video pero... :| :|
Imatge
PauGilmour

AnteriorSegüent

Torna a: Pedals i Efectes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant