Pedals Boss

Megapedaleres amb 50 pedals i més efectes que a la peli de matrix o una tonelada de pedalets a piles? Quina és la millor opció? Aquest tipus de respostes aqui dins.

Pedals Boss

EntradaAutor: DolphinAir » 12 feb. 2008, 16:14

Bones!!

De moment jo tinc un Delay DD-3, i un MetalCore ML-2, i em vull comprar el CompressionSustainer CS-3 crec...
Amb el ML-2 ja tinc la distorció forta, encara no li he trobat el punt perque em sona molt soroll per depen de quins acords, pero per depen de quins altres va de conya...
I ara volia aconseguir tambe un so agut del tipus solos i per a acords i havia pensat en el Compression, que penseu vosaltres?

Un problema que tinc al tocar solos, es que em sonen avegades altres cordes i am la distorció queda malament, nose si es nomes cuestió de practica, simplement abaixant el volum de la guitarra i ja està (es lo que faig normalment) pero en contra les notes no em duren tant...sniff tinc alguns problemes respecte a la duracio de les notes en solos...jeje (ultimament practicava solos de pink floyd, i clar son de notes llargues...jeje)

Algun consell per sonar millor, del pedal, o allargar la nota??

merci per adelantat...jeje
Salutss...;)
Imatge
DolphinAir
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 147
Membre des de: 12 feb. 2008, 15:31
Ubicació: Terrassa - Bcn

Re: Pedals Boss

EntradaAutor: Blyth » 21 feb. 2008, 17:31

Doncs no soc un expert però jo tenc el MetalZone (MT-2) de Boss y me passa lo mateix...que amb cordes a l'aire es súper cridaner i més que per acords serveix mijor por puntejar...

Lo de ses cordes que no han de sonar es només pràctica, evidentment... de fet segur que cada vegada te passa manco això de ses cordes que no han de sonar i és perque te vas entement de ses parts més imperfectes i quan arribes a elles vas amb molta més cura, fins que arribi el día que seràs incapaç de fer sonar ses que no han de sonar xD ...a jo me passa....que quan qualque cosa m'acaba per sortir després me deman a jo mateix...i com es que no me sortía si lo que feia abans era més dificil que fer-ho bé?? jajajaja

una abraçada!
Blyth
Agafo la guitarra al revés
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 6
Membre des de: 21 feb. 2008, 01:44

EntradaAutor: Shaman_yw » 24 feb. 2008, 14:51

boneeesss!!!

jo acostumo a portar en directe una pedalera multiefectes programada per mi es una ax 1500g, te de tot sustain, boost, previ.....

però tambe utilitzo bastant el metalzone2 (mt-2)..... ojuuuu amb el pedal aquest que es molt xulo però molt rebuscat per equalitzar..... perque te boost + gain + preamp. aleshores jo personalment tiro sempre de la distorsi de l'ampli, el peavey bandit 112 te una distorsio molt a lo pantera i metallica, quasibe sense mitjos d'aquelles opaques.... aleshores entre el cry baby el dunlop Dime, i el metal zone 2 vaig convinant per fer solos.

saluutt i a disfrutar!!!
I was born to die!!!!"
YelloWarriorS
Shaman_yw
Primers acords
Primers acords

Entrades: 30
Membre des de: 23 feb. 2008, 20:52

EntradaAutor: PBinocles » 28 feb. 2008, 01:51

Hola,

DolphinAir, jo tinc el DD-3, el HM-2 i m'acabo de comprar el CS-3 a e-Bay però encara no he tingut temps de provar bé totes les possibilitats. A veure si el provo bé i t'ho explico.

El HM-2 (Heavy Metal - HM2) fa molts anys que el tinc i es va deixar de fabricar però dona un so heavy dels 80. Pel que he vist és com l'actual MT-2 però sense el botó d'equalitzar els mitjos.

Imatge Imatge

Ja t'ho explicaré. Salut!
PBinocles
Començo
Començo

Entrades: 16
Membre des de: 01 feb. 2008, 23:17

Re: Pedals Boss // SD-1

EntradaAutor: PBinocles » 28 feb. 2008, 01:56

Ah, per cert... també tinc el BOSS Super Overdrive SD-1.
Me'l vaig comprar buscant una distorsió càlida, però me'l va vendre un tio que l'havia modificat amb un kit d'aquests que es troben per internet, i ara porta el chip del Tube Screamer. Sona molt bé però no és el que necessito.

Si algú té un SD-1 original i li interessa el modificat, li canviaria.

Aquí teniu els detalls de la modificació: http://www.indyguitarist.com/sd1.htm

Imatge

Apa gent... Salut i a tocar!
PBinocles
Començo
Començo

Entrades: 16
Membre des de: 01 feb. 2008, 23:17

EntradaAutor: Shaman_yw » 28 feb. 2008, 18:48

grans pedals.... has probat el zakk wylde custom, overdrive....????
bruuuuuuuuutall!!
I was born to die!!!!"
YelloWarriorS
Shaman_yw
Primers acords
Primers acords

Entrades: 30
Membre des de: 23 feb. 2008, 20:52

EntradaAutor: DolphinAir » 04 març 2008, 17:08

Al final em vaig comprar el CS, pero encara no li he acabat de agafar el punt...jeje

El attach que es? xDD es l'unic que no li veig gaire canvi cuan ho canviu...:S

m'havia mirat un multiefectes, pero nose si em va acabar de convençer... :?
ara ja tinc més o menys els efectes que volia, si em falta algun ja me'l comprare... :lol:

"cuan torni a tenir diners...xDD"

Salutss!!!
Imatge
DolphinAir
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 147
Membre des de: 12 feb. 2008, 15:31
Ubicació: Terrassa - Bcn

EntradaAutor: nana_11 » 26 gen. 2009, 21:44

iepale, recupero el tema. Doncs estava pensant en comprar-me un delay, i m'han recomanat el DD-3. Per aquí ja he sentit força bones crítiques, però necessito estar-ne convençuda del tot. Bé, que n'opineu?

edito: i d'aquest? El Dunlop Cry Baby CGB95. Un colega me'l deixaria per 45 euros més o menys.
nana_11
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 389
Membre des de: 21 abr. 2008, 17:47

EntradaAutor: Pac » 27 gen. 2009, 11:11

Un cry baby sempre es fenomenal nana!!! (ojo al privi!)
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

Entrades: 3560
Membre des de: 02 set. 2008, 17:36
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: joanet » 07 feb. 2009, 10:34

Jo no se tocar solos aixi que no tinc els problemes del company....jejeje xDD xDD xDD xDD xDD
joanet
Primers acords
Primers acords

Entrades: 44
Membre des de: 20 oct. 2008, 11:31

EntradaAutor: joanet » 07 feb. 2009, 10:39

Per cert per els novatos com jo, us recomano un multiefectes, t'ho passes d'allo mes divertit, jo em vaig comprar un Zoom o algo aixi que esta be de preu i te de tot:
Fitxers adjunts
Zoom.jpg
72€+iva
Zoom.jpg (19.13 KIB) S’ha visualitzat 3113 vegades
joanet
Primers acords
Primers acords

Entrades: 44
Membre des de: 20 oct. 2008, 11:31

EntradaAutor: JoanC » 02 feb. 2010, 23:04

re-recupero el temaaaaa!!!
fa tems que m'he estat pensant se pedals o pedalera i al final em vaig decidir a gastarme els quartos amb les petites joies boss!!! el cas es el següent... necessito una miqueeeta de consell!!!
el primer que m'he comprat ha estat un de distorsio! vaig arribar a la botiga volent el MD-2 (Mega Distortion) pero el dependent em va ensenyar també el MD-2 i m'en vaig enamorar a primera vista (Metal Zone) és molt més chichero pero bueeeno... amb la distorsió al minim es pot tcar una mica bé amb acords!!! i per fer solos es impressionant!
el dubte és quins han de venir a continuacio!!!

el delay ja el tinc clar... és facil d'escollir serà el DD-7!!!
llavors necessito algo per a canviar de distorsio a solos (complicat amb el pedal ke me agafat, ho se) i no sé com manegar-m'ho!
jo crec que de moment amb aixo faria! o creieu que n'hi ha algun d'imprescindible que em deixo??

quan tingui aquests ja ampliarem la cole amb flangers i semblants pero tampoc no se massa com tira...

estic molt desorientat nanus! una mica de help please!

Merci tius! sou collonuts :metal:
JoanC
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 262
Membre des de: 22 juny 2009, 12:04

EntradaAutor: nil_GNR » 03 feb. 2010, 01:39

Bonees! Jo aquest nadal hem vaig pillar dyna drive i un chorus i van de puta mare!
Sobretot el dyna que depenen de la forsa amb la que toquis sona amb mes drive o menys.
El proper estic dubtan entre un delay i un compressor.
Father? Yes son? I want to kill you.
Mother? I want to...
-The doors
nil_GNR
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 135
Membre des de: 18 oct. 2009, 12:46

EntradaAutor: Pac » 03 feb. 2010, 10:16

home....ha de ser tot boss? hi han infinitats de pedals i marques....jo vaig començar per un DS-1, CS-3, CH-1, TU-2 i llavors vaig comprar un Carl Martin HOT Drive'n'boost i un Cry baby que tenia abans de re...

Si veus la pedalera ara (a l'altre fil) veuràs que boss només queda l'afinador i el compressor...i un delay dels twin pedals perq no m'arrivava per l'eventide o pel tc.

De fet...t'aconsello que abans de comprar-te un alte pedal, miris i remiris....per que si no, et deixaràs molta pasta.
Jo vaig comprar aquell Carl Martin (el tinc al mercadillo) per que portaba una distorsió analògica que sona de puta mare i un booster potenciador.
Amb allò tenia una distorsió cojonuda i el booster pels solos. Després em vaig comprar el PlexiTone perque s'ajustava mes al meu estil de distorsio (amb dos distorsions diferents però molt semblants i un bosster que li fot mes chicha a mes..).

No se, tu veuràs...qe necesites ara? el DD-7 em sembla una opció bonisima, comprat també un switch per marcar-li el tempo al delay, es una gran avantatge d'aquest pedal.
Si vols algo pels solos...o et compres un altre pedal de distorsió..que no ho veig tan clar, o un booster....hi ha el Micro Amp de.........ah si! MXR que es molt famos i molt reconegut.

Pensa pensa..abans de comprar! I si et convenç..primer probal amb el MT-2, que pot ser no encaixen gaire..això mai se sap!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: JoanC » 03 feb. 2010, 22:52

Pac ha escrit:No se, tu veuràs...qe necesites ara? el DD-7 em sembla una opció bonisima, comprat també un switch per marcar-li el tempo al delay, es una gran avantatge d'aquest pedal.

Pac! pero el DD-7 ja porta per marcali el tempo!! --> poso video

bueno aquest esta clar! pero no em vull liar molt amb trastos pq necessito millorar moltissim l tecnicaque al final nomes porto un any i escaig tocant... a veure si veieu progressos aviat! (encara no sé gravar) Pero durarà poc!!!

el Carl Martin em crida moltissim! crec que es el que necessito pel que comentavem! peeeeeeeero en vull estar segur o sigui que ara miro videos, audios, ressenyes, etc!
a veure que tal! i lo de la oferta... ja veurem esk tornem a lo mismo! una cosa és un pedal nou per a coneixer... dos son multitud de moment!
a més el metal zone és complicadet de la ostia el putilla! hi donaré voltes okey??

pd: la pasta hi es... de moment no es problema!!!
JoanC
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: Pac » 04 feb. 2010, 08:54

yehaw!! Ben fet, això es lo que has de fer!

El DD-7 te tap tempo, pero per poder utilitzar-lo has d'apretar el pedal durant 2", així canvia la funcio del pedal, si vols tornar al ON/OFF has d'apretar 2" de nou. Al meu pasa algo semblant (lo que en comptes de ON-OFF/TEMPO es MEMORIA/TEMPO), pero tens una entrada de "Tap Tempo/Expression Pedal" que li fots un pedalet d'aquets ridicul, l'FS-5U per marcar el tepmo o el EV-5 per fer d'expressió, podent modular el delay així.
Imatge

El tap que jo tinc es casero, pero vaja, no val tant el de BOSS
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: JoanC » 04 feb. 2010, 11:46

PAAAAAAAAAAAAC!!!
he estat escoltant el teu "Carl Martin HOT Drive'N'Boost MKII" pero sona massa pac... no és el meu so nanu!
he estat rumiant sobre aixo i crec que lo més probable és que acabi agafant el Micro Amp MXR si el so que em mola és el del meu pedal... em costara trobar-ne un altre de so semblant per als solos... però de moment no és imprescindible!
crec que mels aniré comprant a mesura que em facin falta... de fet potser em miro una multiefectes aixi petita pels efectes no tant complicats tipu flanger, chours... amb pedal d'expressió i tal tipo la zoom que hi ha porai o una digitech que val 100€... de moment no necessito meravelles! pero hi he de donar voltes.... i voltes... i voltes... i MÉS VOLTES!!! :cool:
ale a cascarla!!!
i merci Pac!
JoanC
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: Pac » 04 feb. 2010, 11:56

ben fet, lo que has de fer es esperarte!

Ah! el meu so, no es el d'aquest pedal, precisament per això em vaig comprar un altre i el vaig posar a la venta. Es masa "gordo" per mi (tot i que no es un overdrive), m''agraden mes cridaners :D

Podries estalviar, directament 300€ i et compres una BOSS ME, que porta el teu pedal i 300 mes! Va de puta mare, es bastant "lògica" i amb això aprens molt be lo que es i lo que fa casi cada efecte.
A mes, treuen un so de puta mare!

No res, i per cert, cuidado no caiguis marejat!
K·sound
Pac
Professor Hiperactiu
Professor Hiperactiu

EntradaAutor: JoanC » 04 feb. 2010, 12:55

okey! em miraré la Boss ME doncs!

Pac ha escrit:No res, i per cert, cuidado no caiguis marejat!

És molt possible.... merci de totes maneres!!!
JoanC
Dominant escales
Dominant escales

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 10 març 2010, 23:09

¿Por cual de estas combinaciones os decantariais vosotros?

- Boss Metal Core + Bad Monkey Overdrive
- Black Star HT DistX + Bad Monkey Overdrive

El Black Star lleva una valvula y en combinacion con el Bad Monkey suena completamente besitial. El Metal Core no he podido probarlo con el Bad Monkey.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

EntradaAutor: Edugd » 10 març 2010, 23:19

Jo segurament em comprarè el zoom G1X recomanació de PauGilmour

Imatge
http://guitarra-edu.blogspot.com
Spoiler: ensenya
- edugd
- niiiL_7
- adrigabri
- ohthebest
- oldow

Entra ja i no t'ho perdis
Edugd
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 646
Membre des de: 20 jul. 2009, 17:03
Ubicació: Al garatge tocant amb el grup XD

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 11 març 2010, 00:01

Para lo que yo lo quiero se ve pobre xD

Uno de los combos de aqui arriba:

4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

EntradaAutor: julio93 » 05 abr. 2010, 00:09

hola, volia sabre si colqu pot em pot resoldre un dubte que tenc i es, exactamente que fan aquests pedals:

DN-2 Dyna Drive
DS-2 Turbo Distortion
OD-3 OverDrive
OS-2 OverDrive/Distortion
SD-1 Super OverDrive

si hi ha algú que ho expliques en cristià, perfecte xD

gracis per adelantat
julio93
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 67
Membre des de: 07 set. 2009, 20:14

EntradaAutor: nil_GNR » 07 abr. 2010, 20:46

Jo tinc el dyna drive, a mi em va de puta mare és un overdrive però amb la diferencia que com amb més força toques més distorsió té, tot i que no cal fer gaie força per la disorsió jaja més aviat has de tocar molt fluix perque no en tingui.
M'imagino que la distorsió és la mateixa que la de un overdrive de boss.
Father? Yes son? I want to kill you.
Mother? I want to...
-The doors
nil_GNR
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 135
Membre des de: 18 oct. 2009, 12:46

EntradaAutor: julio93 » 07 abr. 2010, 22:36

ok gracias, llavors els altrs pedals ke hi e posat, que fan?
julio93
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 67
Membre des de: 07 set. 2009, 20:14

Següent

Torna a: Pedals i Efectes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant