Ampli nou

Pregunta, recomana, o parla sobre amplificadors de tot tipus, potència, tamany, preu, colors, olors, i sabors. Les millors marques, els millors amplis relació qualitat preu, etc etc...

Ampli nou

EntradaAutor: Ferran Sisa » 26 feb. 2011, 16:58

Bones familia,

Ja arribo per atacar-vos un altre cop amb més dubtes i preguntes...
La qüestió és què tinc un Roland MicroCube de dos tristos Watts de potència, estic molt content amb ell perquè per ser tan petit la qualitat del so és molt i bona i per tocar-la una mica per casa també. Però el problema arriba a l'hora d'anar amb el grup que tinc, presentar-me a l'assaig amb un MicroCube queda molt humiliant, amb dos watts de potència m'és impossible sentir la meva guitarra quan sona la bateria...
I he decidit ara ja que tinc més nocions amb la guitarra i amb el grup ja començarem a fer concert vull comprar-me un ampli, però un ampli que sigui com aquell qui diu per a tota la vida.

I mirant per pàgines i tal m'he enamorat per el Marshall MG101FX, el so de Marshall, combinat amb la Les Paul (guitarra que tinc, és Epiphone) em torna boig, la meva idea és aconseguir un so semblant al que té l'Slash o l'Angus Young. Sobretot per tocar rock i algo de metal.

Finalment,després de tant rollu patatero aqui ve la meva pregunta, creieu què és una bona opció el Marshall MG101FX? I si no, quin ampli m'aconsellarieu?

http://www.thomann.de/es/marshall_mg101fx.htm (link perquè veieu imatges i les seves característiques.

Gràcies, salut i Tocame-la!! :metal:
¿Como hacen los manzanos para tener manzanas?

Spoiler: ensenya
Imatge
Ferran Sisa
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 65
Membre des de: 11 gen. 2011, 19:36
Ubicació: Sarrià de Ter, Girona

Re: Ampli nou

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 26 feb. 2011, 19:59

Si vas a tocar en directo, lo mejor es que ahorres un poquito mas y vayas a por un valvular. A mi los Marshall no me gustan en demasia, salvo los de gama alta.

Y otra cosa que te recomiendo, si teneis local, es que compres ya un ampli en condiciones (pantalla + cabezal). Te va a costar un pelin mas, pero seria lo mas apropiado. Si buscas mucho por internet y paginas de segunda mano, seguro que encuentras cositas muy muy buena.

Yo tengo en venta una pantalla Marshall 1960A por 350€, todo un chollo. Seguro que si buscas bien, encuentras cositas completas que se acercan a tu presupuesto sin problema.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

EntradaAutor: Ferran Sisa » 26 feb. 2011, 20:13

4c1d-N2O ha escrit:Si vas a tocar en directo, lo mejor es que ahorres un poquito mas y vayas a por un valvular. A mi los Marshall no me gustan en demasia, salvo los de gama alta.

Y otra cosa que te recomiendo, si teneis local, es que compres ya un ampli en condiciones (pantalla + cabezal). Te va a costar un pelin mas, pero seria lo mas apropiado. Si buscas mucho por internet y paginas de segunda mano, seguro que encuentras cositas muy muy buena.

Yo tengo en venta una pantalla Marshall 1960A por 350€, todo un chollo. Seguro que si buscas bien, encuentras cositas completas que se acercan a tu presupuesto sin problema.

Contaba con esa idea, però el problema es que mi presupuesto no pude passar de los 350... Intentaré buscar por hay algun cabezal + pantalla que se ajuste a ese precio!!
Gràcias per la ayuda Acid!!
¿Como hacen los manzanos para tener manzanas?

Spoiler: ensenya
Imatge
Ferran Sisa
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 65
Membre des de: 11 gen. 2011, 19:36
Ubicació: Sarrià de Ter, Girona

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 26 feb. 2011, 20:35

Ferran Sisa ha escrit:
4c1d-N2O ha escrit:Si vas a tocar en directo, lo mejor es que ahorres un poquito mas y vayas a por un valvular. A mi los Marshall no me gustan en demasia, salvo los de gama alta.

Contaba con esa idea, però el problema es que mi presupuesto no pude passar de los 350... Intentaré buscar por hay algun cabezal + pantalla que se ajuste a ese precio!!
Gràcias per la ayuda Acid!!

Puedes estirar un pelin mas y pillar por ejemplo esta pantalla de 166€ http://www.thomann.de/es/behringer_bg41 ... astack.htm y este cabezal por

y como cabezal pillar algo como esto http://www.thomann.de/es/blackheart_han ... _bh15h.htm en valvulas o esto http://www.thomann.de/es/ibanez_tbx150h.htm en transistores.

Aunque con un equipo asi no te peudes atener a demasiado y para estos casos, lo mejor es tirar del mercado de segunda mano, que encuentras mejores cosas por el mismo precio.

Otra opcion son combos baratitos de transistores como este http://www.thomann.de/es/kustom_kg100hf ... bundle.htm

La desventaja de estos equipos, es que a la hora de venderlos tienen muy mala salida por no decir nula.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: RubenMilena » 06 març 2011, 01:38

Convoco a 4c1d, defensor de los Line6 jaja.
Ultimamente me estoy mirando el Line6 spider de 75 W.(http://www.thomann.de/es/line6_spider_iv_75112.htm) Sería para tocar en casa en principio, pero con la posibilidad de poder sacarlo en algun momento ya que aspiro a tocar en algun grupo pronto. Como ves la opción? Necesitaría mas wattios? otro ampli distinto?
En general lo voy a usar para tocar rock en todas sus versiones: punk-rock, rock neoclásico... Además de usarlo en canal limpio para hacer canciones tipo nothing else matters y demás. Como lo ves?
RubenMilena
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 168
Membre des de: 17 ago. 2010, 15:11
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 06 març 2011, 14:45

RubenMilena ha escrit:Convoco a 4c1d, defensor de los Line6 jaja.
Ultimamente me estoy mirando el Line6 spider de 75 W.(http://www.thomann.de/es/line6_spider_iv_75112.htm) Sería para tocar en casa en principio, pero con la posibilidad de poder sacarlo en algun momento ya que aspiro a tocar en algun grupo pronto. Como ves la opción? Necesitaría mas wattios? otro ampli distinto?
En general lo voy a usar para tocar rock en todas sus versiones: punk-rock, rock neoclásico... Además de usarlo en canal limpio para hacer canciones tipo nothing else matters y demás. Como lo ves?

Ya sabes que a mi me encantan los Line 6 )salvo el de 15 y el de 30W que suenan un poquito a chicharrilla xDD

Para tocar en grupo, pues depende del equipo que tengan los demas y del volumen que empleen para ensayar, que es posible que puedas quedarte un pelin corto con 75W. Eso si, siempre tienes la opcion de microfonearlo y pasarlo por los monitores de voz.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Torna a: Amplificadors

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant