Problema loop d'efectes Carvinxb100

Pregunta, recomana, o parla sobre amplificadors de tot tipus, potència, tamany, preu, colors, olors, i sabors. Les millors marques, els millors amplis relació qualitat preu, etc etc...

Problema loop d'efectes Carvinxb100

EntradaAutor: Albertcarrera » 05 feb. 2011, 01:29

Hola tocamelons, el cas és que ara tinc un carvin xb412. El capçal és un xb100 a vàlvules i això, té dos canals un lead i un net. Al conectar la pedalera que tinc digitech rp80 al loop d'efectes no em deixa regular bé el volum. A l'entrada hi ha la opció de -2db 0db i 4db si fico això a 4 per lo menys sona bastant però el volum és pujarlo una mica i no passar d'allà. Si u fico a -2 o 0 directament em sona a trossos la guitarra, com si tingues un noise gaite molt potent. El cas es que no se que fer ja que quan ensagi amb el grup vull més volum. Ah i el loop d'efectes lactivo només amb el canal lead, amb el net va molt bé crec tb.

Salutacions! A veure si algú sap areclar-ho...
"A veces siento como si la gente quisiera que me muriera para que así se cumpliera la clásica historia del rock" (Kurt Cobain)
"¿Sabes que me hace más feliz que nada?, Dame seis cuerdas y seré feliz." (B. B. king)
Albertcarrera
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 133
Membre des de: 11 ago. 2008, 02:55
Ubicació: Gerona

Torna a: Amplificadors

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant