Ampli baratet per liarla a casa i poc més

Pregunta, recomana, o parla sobre amplificadors de tot tipus, potència, tamany, preu, colors, olors, i sabors. Les millors marques, els millors amplis relació qualitat preu, etc etc...

Ampli baratet per liarla a casa i poc més

EntradaAutor: Maariinee » 12 gen. 2011, 20:22

Dons re, que vull un ampli per poder conectar la guitarra i també que tingui una altra entrada auxiliar per a poder conectar el teclat, no necessito una gran cosa i a més l'economia no dona per més així que, que em recomaneu baratet?
Maariinee
Començo
Començo

Entrades: 11
Membre des de: 09 gen. 2011, 18:50

Re: Ampli baratet per liarla a casa i poc més

EntradaAutor: Albertcarrera » 12 gen. 2011, 20:31

http://www.thomann.de/es/peaveyrage_258.htm

Aquest el tinc a casa, que me l'han deixat, per a casa de sobres, fins i tot el faig servir amb el grup, però a la que li fiques efectes rollo wah etc el con blue marvel de 8 polzades es queda curt. I sí, té una entrada auxiliar per al que vulguis, amb el grup i connectem un teclat. Salutacions
"A veces siento como si la gente quisiera que me muriera para que así se cumpliera la clásica historia del rock" (Kurt Cobain)
"¿Sabes que me hace más feliz que nada?, Dame seis cuerdas y seré feliz." (B. B. king)
Albertcarrera
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 133
Membre des de: 11 ago. 2008, 02:55
Ubicació: Gerona

Re: Ampli baratet per liarla a casa i poc més

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 12 gen. 2011, 21:28

Maariinee ha escrit:Dons re, que vull un ampli per poder conectar la guitarra i també que tingui una altra entrada auxiliar per a poder conectar el teclat, no necessito una gran cosa i a més l'economia no dona per més així que, que em recomaneu baratet?

Que presupuesto tienes mas o menos y que sueles tocar???
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

Torna a: Amplificadors

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant