Echadme una mano (Nuevo Ampli)

Pregunta, recomana, o parla sobre amplificadors de tot tipus, potència, tamany, preu, colors, olors, i sabors. Les millors marques, els millors amplis relació qualitat preu, etc etc...

Echadme una mano (Nuevo Ampli)

EntradaAutor: pablovil » 13 des. 2010, 15:49

Hola a todos!

Hacía ya tiempo que no me pasaba por aquí. No obstante, os he ido leyendo todo lo que he podido. Cuando compré la guitarra (Epiphone SG G-400) agoté todo mi presupuesto y no me quedó otro remedio que comprarme el amplificador más barato que había, un Penvey de 15 w bastante churroso. He ido tirando con él y tal, pero ahora que he aprendido un pelín más y tengo las nociones básicas de guitarra se me esta quedando pequeño. Tiene un sonido muy "poco limpio" y cada vez me desagrada más. He estado mirando amplificadores y como no tengo ni la más remota idea de lo que quiero, os pido que me ayudeis un poco con este tema. El presupuesto, aprovechando que se acerca la navidad, es de unos 150 - 200 euros como máximo. Me han recomendado algún Fender, algún Penvey e incluso algún Marshall (he ido que son los mejores)

Por eso os pido que me ayudeis con el tema calidad - precio y me digais que es lo que más se ajusta a mis necesidades (quiero un amplificador buenecillo que me dure por lo menos 2 o 3 años)

PD: No se si os acordáis, pero yo fui el que inició un tema pidiendo que me enseñárias a tocar Canon rock. Después se montó el collage y hace poco lo vi acabado. Debo felicitaros porque os lo habéis currado muchísimo y ha quedado muuuuuuuuuuuuuuuuy pero que muuuuuuuuuuuuuy chulo!

Un saludo y seguid así! Sois grandes! :solo:
pablovil
Primers acords
Primers acords

Entrades: 31
Membre des de: 28 jul. 2010, 13:01

Re: Echadme una mano (Nuevo Ampli)

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 13 des. 2010, 20:55

Para que lo quieres exactamente el ampli??? Tocas solo en casa o lo llevas fuera??? Porque si solo vas a tocar en casa, quizas prefieras echar mano de una interface de audio y tener varios amplis en uno por asi decirlo.

Si no es asi, olvida los Marshall y los Peavey. Los primeros en esos precios solo pagan marca y absolutamente 0 calidad. En el caso del segundo, son un poco chicharreros para mi gusto. En ese rango de precio mirate un Line 6 Spider IV o un Roland Cube, que son los que mejor calidad precio te van a ofrecer y mas versatilidad, sobre todo el Line 6.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

EntradaAutor: oldow » 13 des. 2010, 21:18

Versió en Català
Hola Pablo :cool:
L'ampli que et recomanarà Acid N2O és un Spider IV 75w "aunque yo tengo uno de 120w y no veas" :P :P :cool:
que surt per uns 275€ Clar, puja més del teu presupost, després vindria el Spider IV de 30w que està molt bé
Spoiler: ensenya
Imatge

Jo recomano més el Roland Cube 40XL de 40w, i pel meu gust efectes més reals
http://xurl.es/nvdju Hi ha fotos molt bones, i un video
!!!Ha de ser al teu gust, i sobretot probals!!!

Espero que entenguis el Català
Traducció en Castella:
Uno muy recomendado és el Spider IV en 75w 275€ y en 30w 200€
Pero yo rcomiendo mas el Roland Cube 40XL porque creo que tiene los efectos mas reales
http://xurl.es/nvdju Hay unas fotos muy buenas en el apartado de zoom, i un video explicativo muy bueno

Espero haverte ayudado
oldow l’ha editat per darrera vegada el dia: 13 des. 2010, 21:23, en total s’ha editat 1 vegada.
Quien rie ultimo piensa mas lento.

oldow
He lligat amb la guitarra

Entrades: 564
Membre des de: 30 set. 2009, 23:03

EntradaAutor: oldow » 13 des. 2010, 21:20

Noooo!!!! Acid se me adelanto en escrivir!!
Pero ves como no me equivoque:
L'ampli que et recomanarà Acid N2O és un Spider IV 75w "aunque yo tengo uno de 120w y no veas"

oldow

EntradaAutor: pablovil » 13 des. 2010, 23:02

Moltísimes gràcies als dos pels consells. Si que parlo el català, hi tant, però estic més acostuma a usar el castellà, pero realment em dona igual parlar un o l'altre encara que em sento més còmode amb el castellà xD

Sobre els amplis que m'heu recomenat ara els busco a les webs de les tendes de barcelona (guitar shop o megamusic store)

4c1d-N2O ha escrit:Para que lo quieres exactamente el ampli??? Tocas solo en casa o lo llevas fuera??? Porque si solo vas a tocar en casa, quizas prefieras echar mano de una interface de audio y tener varios amplis en uno por asi decirlo.

Pues exáctamente no sé lo que pienso hacer con él. En principio es para tocar en casa, pero no descarto sacarlo fuera para tocar en casa de un amigo de vez en cuando. Por cierto, qué es un interface de audio? XD

oldow ha escrit:surt per uns 275€

Jajajaja m'agrada m'agrada, pero crec que això surt una mica de les meves posibilitats econòmiques de moment xD

Gràcies a tots dos, vaig a mirar aquests amplis i accepto més propostes.
pablovil
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 13 des. 2010, 23:09

Una interface de audio es una tarjeta de sonido donde enchufas tu guitarra y por medio de software como guitar rig o Pod Farm haces uso de amplis virtuales con la consecuente ventaja.

Esto ademas de poder tocar la guitarra con un monton de amplis y efectos, tambien te permite hacer grabaciones de calidad en tu PC. Una prueba clara de la calidad que comento son los videos de Gerard Merino. Antes de tener el Pod Studio, grababa con un micro si no me equivoco. Ahora la cosa ha cambiado a mejor xD.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: oldow » 13 des. 2010, 23:33

Pablo, no crec que t'interesi una interface, aixó ja és més per grabar... :cool:

NO faig publicitat ni res però no et dire que vagis a Alfasoni, una botiga de BCN, que tenen els Roland a preu molt baix.
http://www.linkscortos.com?9165

oldow

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 13 des. 2010, 23:36

Si es para tocar en casa yo me pensaria mucho lo del ampli la verdad. Yo antes que el ampli pillaria una interface, que siempre la puedes llevar donde quieras y ocupa menos sitio. Pero si tienes intencion de meterte en algun grupo, ya es otro rollo aparte.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: oldow » 13 des. 2010, 23:56

4c1d-N2O ha escrit:Si es para tocar en casa yo me pensaria mucho lo del ampli la verdad. Yo antes que el ampli pillaria una interface, que siempre la puedes llevar donde quieras y ocupa menos sitio. Pero si tienes intencion de meterte en algun grupo, ya es otro rollo aparte.

Ja, però si vols una interface, també t'has de pillar uns bons Speakers, perquè tocar amb els de l'ordenador...
Y amb uns bons auriculars, sempre fa gràcia tocar amb un ampli... :cool: :cool:

oldow

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 14 des. 2010, 11:27

oldow ha escrit:
4c1d-N2O ha escrit:Si es para tocar en casa yo me pensaria mucho lo del ampli la verdad. Yo antes que el ampli pillaria una interface, que siempre la puedes llevar donde quieras y ocupa menos sitio. Pero si tienes intencion de meterte en algun grupo, ya es otro rollo aparte.

Ja, però si vols una interface, també t'has de pillar uns bons Speakers, perquè tocar amb els de l'ordenador...
Y amb uns bons auriculars, sempre fa gràcia tocar amb un ampli... :cool: :cool:

Ya, pero un ampli de 30W no creas que te va a dar mucha mas calidad que unos auriculares normales o los altavoces de un PC. Tambien existe la posibilidad de un POD X2, que lo puedes enchufar donde quieras.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: McTavish » 14 des. 2010, 15:11

Si es per a casa, et recomano el Roland Micro Cube!!!
La veritat es que m'ha impressionat amb lo petit que és la qualitat de so que té!!!
I si vos una pàgina que està molt bé de preu es:
http://www.thomann.com

Salut!! :solo:
¿Como hacen los manzanos para tener manzanas?

Imatge
McTavish
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 88
Membre des de: 10 gen. 2010, 13:52
Ubicació: Sarrià  de Ter (Girona)

EntradaAutor: pablovil » 14 des. 2010, 15:14

Gràcies de nou als dos per les respostes. Crec que en principi em pillaré un ampli. Pero la questió és: Roland o Line 6

Quin preferiu dels dos?

SALUT! :metal:
pablovil
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: McTavish » 14 des. 2010, 15:46

pablovil ha escrit:Gràcies de nou als dos per les respostes. Crec que en principi em pillaré un ampli. Pero la questió és: Roland o Line 6

Quin preferiu dels dos?

SALUT! :metal:

Jo del Line 6 no puc opinar ja què no l'he provat, però ja et dic, el Roland Micro Cube va genial si vols tocar per casa,i per a mi la qualitat/preu no està gens malament!!

Imatge
McTavish
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

EntradaAutor: oldow » 14 des. 2010, 18:58

Uahh, el MicroCube, el vaig estar mirant moltissim, perquè al tocar, el baix, la guitarra/ guitarra acustica, era una gran solució, però vaig pensar que 5w tot i ser estereo eren pocs.
Pel meu gust, m'agraden molt més els roland, ja que penso que el seu so és més real.
oldow l’ha editat per darrera vegada el dia: 14 des. 2010, 19:27, en total s’ha editat 1 vegada.

oldow

EntradaAutor: McTavish » 14 des. 2010, 19:25

oldow ha escrit:Uahh, el MicroCube, el vaig estar mirant moltissim, perquè al tocar, el vaig, la guitarra/ guitarra acustica, era una gran solució, però vaig pensar que 5w tot i ser estereo eren pocs.
Pel meu gust, m'agraden molt més els roland, ja que penso que el seu so és més real.

Potser no te entés, però el MicroCube és marca Roland!!

Imatge
McTavish
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

EntradaAutor: oldow » 14 des. 2010, 19:28

Em refereixo a què crec que li serà més util el RolandCube, que el MicroCube.

oldow

EntradaAutor: pablovil » 15 des. 2010, 00:09

Si dius que el microCube aquest son 5 w només crec que s'em quedaría petit. El que tinc es un Penvey de 7 w y s'em queda una mica petit, tant per la qualitat com per la poténcia. Encara no ho tinc decidit, tinc que mirar una mica més, pero en principi ara per ara em pillaria el Roland Cube de 30 w que té un preu asequible.

Gràcies a tots per les respostes, m'heu ajudat moltissim! :D
pablovil
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: oldow » 15 des. 2010, 17:00

pablovil ha escrit:Si dius que el microCube aquest son 5 w només crec que s'em quedaría petit. El que tinc es un Penvey de 7 w y s'em queda una mica petit, tant per la qualitat com per la poténcia. Encara no ho tinc decidit, tinc que mirar una mica més, pero en principi ara per ara em pillaria el Roland Cube de 30 w que té un preu asequible.

Gràcies a tots per les respostes, m'heu ajudat moltissim! :D

Jo de tu, aniria per el de 40w, que és XL mentre que el de 30w és X (vamos, que XL es més nou, el disseny etc...) I que la diferencia no és tanta, amés surt per 190€, 40€ més que el de 30w, jo els pagaria, perquè després si no els necesites no passa res, però quan els necesitis diras: Merda, ja m'ho deia l'Oldow... :P :cool:
Però no et faran mal 10w de més, amés pots popsar-lo a 30w que no li pasara res mentre que el de 30w maxim 28-29W

oldow

EntradaAutor: pablovil » 16 des. 2010, 23:51

oldow ha escrit:Jo de tu, aniria per el de 40w, que és XL mentre que el de 30w és X (vamos, que XL es més nou, el disseny etc...) I que la diferencia no és tanta, amés surt per 190€, 40€ més que el de 30w, jo els pagaria, perquè després si no els necesites no passa res, però quan els necesitis diras: Merda, ja m'ho deia l'Oldow... :P :cool:
Però no et faran mal 10w de més, amés pots popsar-lo a 30w que no li pasara res mentre que el de 30w maxim 28-29W

Dons em sembla bona idea, no puja molt de preu y val la pena. Tinc que comprar-lo aquest disabte. Si finalment em decideixo per el Roland de 40W, on em recomanas que el compri? Nomes he sentit a parlar d'unes poques tendes de música a Barcelona, com guitar shop de talles o music mega store de C/Rocafort (on em vaig comprar la guitarra). Em recomanas algun altre lloc en especial?

Un salut de nou, cada vegada tinc més clar el que necessito!
pablovil
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 17 des. 2010, 00:59

Mirate el Alfasoni.

Yo si fuese tu, y si puedes esperar un poco mas. Esperaria y me tiraria a por algo un poco mas potente. De unos 75W por lo menos. La razon es que si empiezas a tocar con un grupo, el de 40, se te va a quedar no pequeño, si no muy pequeño.
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: pablovil » 17 des. 2010, 21:56

Pero de momento no tengo pensado tocar en ningún grupo, primero tendré que aprender un poquillo que sé lo más básico. Prefiero pillarme uno de 40W de momento, que sólo lo voy a utilizar para tocar en casa y como mucho para tocar de vez en cuando en casa de algún amigo o las "nadales" en el colegio. De momento creo que no necesito más potencia.

Alfasoni... es una tienda? Voy a buscarla a ver.

Un saludo!
pablovil
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: oldow » 17 des. 2010, 22:13

Alfasoni és la pagina web que ben Roland al preu més baix, i amès té botiga a Barcelona, jo vaig anar a buscar la meva guitarra electrica i molt content, me la va recomanar algu d'aqui el tocamela també.
http://www.alfasoni.com/

oldow

EntradaAutor: Albertcarrera » 18 des. 2010, 16:56

http://www.thomann.de/es/fender_fm212r_ ... ncombo.htm

Que us sembla aquesta ganga? 220€, 100W i porta 2x12".

Per a mi que no deu sonar molt bé, és un preu una mica sospitós.. però tot sera provarlo, a veure si algú el té.
"A veces siento como si la gente quisiera que me muriera para que así se cumpliera la clásica historia del rock" (Kurt Cobain)
"¿Sabes que me hace más feliz que nada?, Dame seis cuerdas y seré feliz." (B. B. king)
Albertcarrera
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 133
Membre des de: 11 ago. 2008, 02:55
Ubicació: Gerona

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 18 des. 2010, 17:07

Albertcarrera ha escrit:http://www.thomann.de/es/fender_fm212r_egitarrencombo.htm

Que us sembla aquesta ganga? 220€, 100W i porta 2x12".

Per a mi que no deu sonar molt bé, és un preu una mica sospitós.. però tot sera provarlo, a veure si algú el té.

Los amplis Fender para distorsiones suelen ser un poco chusteros xD
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

EntradaAutor: oldow » 18 des. 2010, 21:12

Nose, però fa molt bona pinta pel preu, massa i tot diria, intenta buscar informació per internet, opinions, i sobretot probal
!!!!!
-Els amplis Fender compratel's si t'agrada el so Fender, son molt unics... :cool:

oldow

Següent

Torna a: Amplificadors

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant