Consell per comprar ampli.

Pregunta, recomana, o parla sobre amplificadors de tot tipus, potència, tamany, preu, colors, olors, i sabors. Les millors marques, els millors amplis relació qualitat preu, etc etc...

Consell per comprar ampli.

EntradaAutor: Ishbb » 12 oct. 2010, 13:35

Bé, m'estic plantejant comprar-me una guitarra elèctrica i, amb ella, el corresponent amplificador.

M'han parlat molt bé del ROLAND MICRO CUBE BLACK en relació qualitat preu, però resulta que a thomann per exemple surt pel mateix preu (95€) que el MARSHALL MG15-NEW. Quin em recomaneu dels dos? O quin altre em recomanarieu?

L'altre cosa és que potser em surt més a compte agafat-ne un més tirat (Tipus HARLEY BENTON HB-20G ara que començo i més endavant ja miraré més amunt, què en penseu?

Salut! :taja:
Ishbb
Primers acords
Primers acords

Entrades: 30
Membre des de: 21 ago. 2010, 22:55
Ubicació: Entre Reus i Sabadell, a tots dos llocs i a cap alhora!

Re: Consell per comprar ampli.

EntradaAutor: 4c1d-N2O » 12 oct. 2010, 15:40

Yo te recomiendo que te gastes un poquito mas en la guitarra de lo que intuyo tienes intencion de gastarte, porque el hardware (puente, silletas, etc) en las guitarras de pack o de bajo coste suele ser muy muy malo, llegando a tener incluso bordes que pueden hacer que la cuerda se te rompa.

Yo en guitarra me iria a por algo asi:

http://www.thomann.de/es/jackson_js1r_dinky_sw.htm
http://www.thomann.de/es/yamaha_pacifica_112_blk.htm
http://www.thomann.de/es/esp_ltd_m50_blue_satin.htm

Es decir, que me gastaria sobre unos 200€ en la guitarra para tener algo no muy para alla, pero por lo menos mas decente que lo que te puedas estar planteando.

En cuanto al ampli, del Marshal olvidate, que por esas gamas Marshall no vale para nada. El Roland Micro Cube esta muy bien pero mejor el Cube 20 o el Cube 30. Eso si, si quieres algo mas versatil, entonces te recomiendo el Line 6 Spider 15 o el 30 mejor, si entra dentro de tu presupuesto.

¿Que presupuesto tienes?
4c1d-N2O
Col·laborador Tocameló
Col·laborador Tocameló

Entrades: 1193
Membre des de: 29 des. 2007, 18:52

EntradaAutor: Ishbb » 12 oct. 2010, 15:50

Doncs la idea és deixar-m'hi uns 400€ i pico, una mica més si cal apurar, però tampoc no gaire més.

Pel que fa la guitarra la meva idea és tirar per una Epiphone tipus la standard o per l'estil.

Entre la funda i pitos i flautes em queda un pressupost pel ampli rondant els 100€. El CUBE 20X està al thomann per 109€, el 30X se'm marxa ja de pressupost. EDITO: I el Line Spider IV 15 per 105.
Ishbb
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: McTavish » 13 oct. 2010, 17:44

Jo tinc el Roland Micro Cube.
T'haig de dir que per estar per casa,l'ampli aquet va de conya,te poc efectes i es perfecte per començar.I lo bo que te es que li pots conectar el MP3 o el movil i pots tocar a sobre les cançons o backing tracks que vulgis. La veritat es que a mi no em desagrada.
Però clar,al moment de voler tocar amb un grup ja es un altre cosa,si toquen dos guitarres + la bateria,el Micro Cube(ni amb el volum al màxim) casi no se sent.
Però ja et dic,per començar el Micro Cube es l'ideal!!! :metal:
¿Como hacen los manzanos para tener manzanas?

Imatge
McTavish
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 88
Membre des de: 10 gen. 2010, 13:52
Ubicació: Sarrià  de Ter (Girona)

EntradaAutor: Ishbb » 13 oct. 2010, 18:57

McTavish ha escrit:Però ja et dic,per començar el Micro Cube es l'ideal!!! :metal:

Això és el que m'havien comentat, però si per 15€ més tinc el CUBE 20X o el Line 6 Spider que diu en 4c1d-N2O que tiren millor, igual m'ho he de rumiar.
Ishbb
Primers acords
Primers acords

EntradaAutor: danisole » 13 oct. 2010, 21:06

Doncs jo et recomano el micro cube també. jo el tinc i va de conya. Uns efectes molt guapos. Amb una de les distors he grabat un disc i sona de conya.
danisole
patillero professional
patillero professional

Entrades: 153
Membre des de: 12 nov. 2009, 14:24

EntradaAutor: toletum91zgz » 13 oct. 2010, 23:11

danisole ha escrit:Doncs jo et recomano el micro cube també. jo el tinc i va de conya. Uns efectes molt guapos. Amb una de les distors he grabat un disc i sona de conya.

En Zaragoza tienes un +1 para el Micro Cube :cool:
Imatge

- Me gusta como suena. ¿Qué guitarra tienes?
- Pues a mi me gustan tus libros. ¿Que máquina de escribir usas?
toletum91zgz
Profe
Profe

Entrades: 1508
Membre des de: 02 jul. 2009, 01:39
Ubicació: Zaragoza

Torna a: Amplificadors

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant