Marshall MA series

Pregunta, recomana, o parla sobre amplificadors de tot tipus, potència, tamany, preu, colors, olors, i sabors. Les millors marques, els millors amplis relació qualitat preu, etc etc...

Marshall MA series

EntradaAutor: Kabre » 07 set. 2010, 16:13

Bones tocamelons, :solo:

com podeu veure fa poquet que estic escrivint pel foro, al presentar-me ja vaig preguntar sobre aquests amplis però me sembla que aquest es el lloc mes adequat per comentar.

Doncs el meu dubte es aquest: que us assembla els Marshall MA, son amplis de vàlvules de gama "econòmica", ni a de varis models, el combo (50w i 100w) i amb capsal i pantalla (50w i 100w)

a la tenda on vaig anar em van recomanar (pel pressupost) que m’agafes el combo de 50w (MA50C) i em van dir que em sortiria a 590 e. El noi de la tenda em va dir que el son era bestial, que no es pudia compara a cap de transistors. que pel preu que te es un bon ampli a vàlvules... la veritat es que confio bastant amb el tio de la botiga ja que sempre ma ates de lujo

tot i això m’agradaria saber l’opinió del tocameloneros i també saber si amb 50w a vàlvules seria suficient per un "directe" :metal:

Spoiler: ensenya
PD: merino sento haver escrit amb abreviatures, era la costum... ara ja vigilaré mes al escriure :oops: :taja:

gracies xD
Salut!!! i a tocarla
Kabre
Agafo la guitarra al revés

Entrades: 5
Membre des de: 02 oct. 2009, 16:18

Re: Marshall MA series

EntradaAutor: Gerard Merino » 07 set. 2010, 17:25

He estat buscant i no l'he trobat el YAMAHA... Potser ja l'han descatalogat perquè tenia pinta de ser ''añejo'' :P

Has de saber que si agafes vàlvules les hauràs de cuidar d'una forma específica. I si se't peta una...feina rai per trobar-la i després el que et costarà no serà poc... Vaja, la meva opinió és que si estàs començant a tocar, les vàlvules encara et van un xic grans... Pensa que la majoria de músics mitjanament coneguts (espanyols) van a transistors: Fito, Mägo de Oz, Extremoduro, etc... Llavors el meu consell és que busquis primer algo de transistors i després ja hi haurà temps per comprar vàlvules si realment és el que vols :taja:

Però eh, és el que faria jo només :P

Spoiler: ensenya
No passa res, con tal no es repeteixi aquí tots som amics :taja:

PD: amb 50w a vàlvules per un directe rebentaràs finestres, sostens i calçes :cool: :wink:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: RubenMilena » 07 set. 2010, 20:41

Esta bé, però jo et segueixo recomenant el meu (marshall MG102FX) ja que estic molt content d'ell i del seu rendiment, et surt 250 € mes barato, i també petes finestres, sostenidors i calces en el directe.

Com diu en Gerard, no fan falta válvules (i menys començant) per a sonar bé, els transistors avui dia estan molt bé, i aquest en especial calitat/preu esta molt be! Pensa-t'ho!

Vagi bé, salut.
RubenMilena
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 168
Membre des de: 17 ago. 2010, 15:11
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols

EntradaAutor: Kabre » 28 set. 2010, 16:45

Bones tocamelons,
Gerard i Ruben moltes gracies per comentar i acosellarme :brutal: , pero el dissabte passat em vaig anar ha comprar el marshall MA50C , tot i que os vaig fer algo de cas i men vaig anar a provar el line 6 spider IV de 120 wats, i ves... tenia moltes programacion i pel preu que em van oferir uns 310-330e esta molt b, pero nose li faltave... algo... no u se ven be. (pero si teniu un presupot semblan us el aconsello)

pel que fa al MA el tio de la tenda el va provar, i em va triufar vastan, tot i que al principi a casa no li vai sapige treure el suc, pero despres que le apres a ecualitza es una bomba, el canal net bonisim respon molt, el overdrive poden regular am la gain i el crunch balance te dona molt joc, i el overdrive+boost, o lo que seria la distorcio dons esta b, pero podria ser vastan millor, a nivells de volumen mes alts del 5, aquesta tarde o provare am el grup.

pero per tocar estils ACDC mencanta, per arrivar a metallica li falta un pelet (ATENCIO:si toqueu coses mes dures, aquest NO es el vostre ampli, es mes de hard-rock, que no metal)

gracies
Salut!!! i ha tocarla
Kabre

Entrades: 5
Membre des de: 02 oct. 2009, 16:18

Torna a: Amplificadors

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant