Doncs que fa poc un amic de m'un germa em va donar un amplificador i no en ser casi res.Em podrieu ajudar?
es aquest:
http://www.musiciansbuy.com/mmMBCOM/images/peavey_solo.jpg
merci!
ATP ha escrit:Es un ampli 4x4, es a dir, que t'amplificara una torradora si cal. N'he utilitzat uns quants d'aquests, serveixen per amplificar tant micro, com guitarra, organillo, baix, etc...
Evidentment, la qualitat del so sera bastant cutre, ja que esta optimitzat i preparat per amplificar tot lo que li fotis, no es millor per a frequencies especifiques ni res (com un ampli de baix o de guitarra, que son diferents).
TheBrowling ha escrit:Bé, aprofito aquest tema per fer-vos una pregunta, que us semblen els Marshall MS-2 o MS-4? esque estic pensant en comprar-me un per portar-me'l al poble aquestes vacances i, com bàsicament l'utilitzaré amb piles... algú l'ha escoltat en directe, com sona per ser tan petitet? la veritat que el só tampoc es quelcom que m'importi massa, més bé m'importa que la bateria duri unes horetes, lo suficient com per carregar les piles a la nit i tocar pel dia.
EDITO: (que no havia posat fotos)
TheBrowling ha escrit:Ok, espero noticies teves. De totes formes, he estat mirant videos a youtube i sembla que té un só bastant bó per ser el que és.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant