Que m'en podeu dir?

Pregunta, recomana, o parla sobre amplificadors de tot tipus, potència, tamany, preu, colors, olors, i sabors. Les millors marques, els millors amplis relació qualitat preu, etc etc...

Que m'en podeu dir?

EntradaAutor: alex_3195 » 02 abr. 2010, 00:35

Doncs que fa poc un amic de m'un germa em va donar un amplificador i no en ser casi res.Em podrieu ajudar?
es aquest:
http://www.musiciansbuy.com/mmMBCOM/images/peavey_solo.jpg

merci!
alex_3195
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 121
Membre des de: 14 abr. 2009, 21:45

Re: Que m'en podeu dir?

EntradaAutor: Gerard Merino » 02 abr. 2010, 02:48

El que t'aconsello, bé...el que et recomano, és que no intentis endollar la guitarra pel forat rodó, perquè no entra! T'ho diu un expert :cool:
Intenta aconseguir un cable que té nom de persona de pel·lícula americana (Jack. Sí, en totes les pelis sempre hi ha un Jack) I l'endolles a la guitarra i l'altre extrem a l'amplificador. PERÒ AL LORO!!!!Has de buscar l'orifici adequat per posar-li el Jack, perquè sinó la guitarra s'enfadarà amb tu i llavors no es deixarà escoltar :metal: :metal:
Spoiler: ensenya
xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD xDD

Què necessites que et diguem d'aquest ampliffier? :solo:
Gibson VS Fender -_-_-II*II-_-_- Who's Wins?
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Entrades: 2675
Membre des de: 12 ago. 2009, 05:09
Ubicació: A dins d'un Xampinyó

EntradaAutor: alex_3195 » 02 abr. 2010, 14:36

Bueno això del jack ja ho sabia i tal,l'únic es que no té distorsió o almenys no li he trobat
Potser que sigui un amplificador per a baix?
si es així, afecta a la guitarra?
L'endoll que té més a l'esquerre per a que serveix?

merci!
alex_3195
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 121
Membre des de: 14 abr. 2009, 21:45

EntradaAutor: will97 » 02 abr. 2010, 15:39

Jo diria que no te distorsio perque jo tamb en el meu institut utilitzo aquest ampli pero de 30 watts i tampoc le trobat. :sad:

i lo de l'esquerra es una entrada per el cable de micro, es a dir k davant teu tens un ampli de micro i de guitarra i potser aixo explica perque no hi ha distorsio si hi hagues distorsio tambe es ditorsionaria la veu. :|
visca el jonh frusciante i el jimy hendrix

Imatge
will97
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 170
Membre des de: 22 abr. 2009, 07:35

EntradaAutor: TheBrowling » 02 abr. 2010, 15:44

Potser és per a una guitarra electroacústica doncs?
TheBrowling
Riffero
Riffero

Entrades: 799
Membre des de: 28 març 2009, 15:52
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: will97 » 03 abr. 2010, 11:36

Es molt probable .
pero bueno si li enchufas una electrica no crec k sespatlli. :taja:
visca el jonh frusciante i el jimy hendrix

Imatge
will97
Ja se fer el Fa
Ja se fer el Fa

Entrades: 170
Membre des de: 22 abr. 2009, 07:35

EntradaAutor: bendo » 03 abr. 2010, 19:44

si no es sent prova a activar el botó POWER i endollarlo a la red electrica

pd
Spoiler: ensenya
si et fixes està serigrafiat "Portable Sound System" i no "Guitarr Amplifiqueitor",
també te un canal "Low" i "Mic": la señal de un microfon es imperceptible comparada amb la señal que envia una guitarra, es molt debil, per això molts amplis (no especifics de guitarra, sino amplificadors del que li tires) tenen un canal LOW que es per amplificar animalades la señal en el previ

en resumen: això no es un ampli de guitarra, es un ampli para veu i segurament per a tot el que vullgues, la guitarra per el channel 2, si no es sent per el channel 1 i fixat que cada channel te el seu control de volum

Advertiment: La opinió es oferida "AS IS" (TAL CUAL) sense ninguna garantia, no em responsabilitze de les conseqüencies que ningú puga patir per seguir aquestos consells, ja que no s'ha especificat el model exacte de l'aparell en qüestió i la apreciació es basa en la interpretació subjetiva d'una imatge, no en unes especificacions técniques.
bendo
Moderador anti Sim
Moderador anti Sim

Entrades: 2762
Membre des de: 28 gen. 2009, 12:25
Ubicació: A les dos i cuart

EntradaAutor: PauGilmour » 07 abr. 2010, 23:04

Jo tinc una guitarra electroacustica y te dos sortides, el low i el high. Mai he provat el low ( el de cable de micro)
En cuant l'ampli sembla bastant pepino, te tres entrades, una de low signal... Em fa bones bibracions. Pero es nomes una imatge o sigui que no et refiiis gaire de mi :oops:
Imatge
PauGilmour
He lligat amb la guitarra
He lligat amb la guitarra

Entrades: 427
Membre des de: 12 oct. 2009, 14:49
Ubicació: En 1955 amb el Marty Mcfly i el Doc

EntradaAutor: ATP » 08 abr. 2010, 19:11

Es un ampli 4x4, es a dir, que t'amplificara una torradora si cal. N'he utilitzat uns quants d'aquests, serveixen per amplificar tant micro, com guitarra, organillo, baix, etc...

Evidentment, la qualitat del so sera bastant cutre, ja que esta optimitzat i preparat per amplificar tot lo que li fotis, no es millor per a frequencies especifiques ni res (com un ampli de baix o de guitarra, que son diferents). Una altra cosa que ja has vist, es que nomes te 2 mandos d'equalització, per tant la personalització i variació del so et queda bastant limitada.

Pero bueno, si estas començant, no ets exigent amb el so i toques a casa, jo penso que et pot fer el pes! :cool:

Vagi b! :taja:
Where the streets have no name...
ATP
Començo a tocar-la
Començo a tocar-la

Entrades: 91
Membre des de: 27 oct. 2009, 00:51
Ubicació: Evergreen Terrace 742

EntradaAutor: JoanC » 10 abr. 2010, 10:53

ATP ha escrit:Es un ampli 4x4, es a dir, que t'amplificara una torradora si cal. N'he utilitzat uns quants d'aquests, serveixen per amplificar tant micro, com guitarra, organillo, baix, etc...

Evidentment, la qualitat del so sera bastant cutre, ja que esta optimitzat i preparat per amplificar tot lo que li fotis, no es millor per a frequencies especifiques ni res (com un ampli de baix o de guitarra, que son diferents).

fantàstic ATP!!!
jo a classe de guitarra també toco amb un ampli dakests! se'n diuen genèrics i no 4x4 xDD
lo del so cutre... jo toco amb un KUSTOM inmens que sona de putíssima mare!!! a més els hi fots la pedalera/ pedal / lo que et roti i pots jugar moltissim amb ells... són molt més barats i t'estalvies pagar les distorsions i "efectillos" dels amplis normals que a més casi mai sonen com volem ;D
jo de tu li treuria tan de suc com puguis compran-te un pedal de distorió o aixi!
val la pena!!!!
JoanC
Dominant escales
Dominant escales

Entrades: 262
Membre des de: 22 juny 2009, 12:04

EntradaAutor: TheBrowling » 25 jul. 2010, 13:01

Bé, aprofito aquest tema per fer-vos una pregunta, que us semblen els Marshall MS-2 o MS-4? esque estic pensant en comprar-me un per portar-me'l al poble aquestes vacances i, com bàsicament l'utilitzaré amb piles... algú l'ha escoltat en directe, com sona per ser tan petitet? la veritat que el só tampoc es quelcom que m'importi massa, més bé m'importa que la bateria duri unes horetes, lo suficient com per carregar les piles a la nit i tocar pel dia.

EDITO: (que no havia posat fotos)

Imatge
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Gerard Merino » 25 jul. 2010, 13:42

TheBrowling ha escrit:Bé, aprofito aquest tema per fer-vos una pregunta, que us semblen els Marshall MS-2 o MS-4? esque estic pensant en comprar-me un per portar-me'l al poble aquestes vacances i, com bàsicament l'utilitzaré amb piles... algú l'ha escoltat en directe, com sona per ser tan petitet? la veritat que el só tampoc es quelcom que m'importi massa, més bé m'importa que la bateria duri unes horetes, lo suficient com per carregar les piles a la nit i tocar pel dia.

EDITO: (que no havia posat fotos)

Imatge

Doncs jo l'he escoltat, i el seu sò és una :caca: amb potes.

Una cosa. Mai us compreu un amplificador Marshall de menys de 30watts, ja que estan fabricats a la Xina en comptes d'Estats Units i a la Xina ho fan amb materials molt dolents i no és extrany que en menys d'un mes tinguin fallos.

Jo TheBrowling no m'ho compraria, crec que és llençar les peles :|
Si inclòs així el vols comprar, espera't a demà, que demà assajo amb el grup i el bateria ho té i li pregunto el tema de la bateria/piles :cool:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Et portaré sempre al cor i en cada nota que toqui...El teu Blues romandrà sempre viu GM
Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

EntradaAutor: TheBrowling » 25 jul. 2010, 13:47

Ok, espero noticies teves. De totes formes, he estat mirant videos a youtube i sembla que té un só bastant bó per ser el que és.
TheBrowling
Riffero
Riffero

EntradaAutor: Gerard Merino » 25 jul. 2010, 13:54

TheBrowling ha escrit:Ok, espero noticies teves. De totes formes, he estat mirant videos a youtube i sembla que té un só bastant bó per ser el que és.

Jo ho he escoltat en directe i deixa molt que desitjar... :|
Jo demà a la nit o dimarts et dic algo :cool:
A RockanMetalejar!!!!!!!

Gerard Merino
Professor Merino
Professor Merino

Torna a: Amplificadors

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant